Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мосту на км 46+798 автомобільної дороги державного значення Т-21-04 Харків-Вовчанськ-контрольно-пропускний пункт "Чугунівка", Харківська область. Розробка проектної документації (додаткова закупівля) (71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
569 504,78 UAH
UA-2019-09-24-000859-a bbad2987c13a49d0bb652756252e2ed5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

380577732521 kh_tdv@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Вебсайт: http://kh.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, Ахсарова, 2
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
380577732521
kh_tdv@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Розробка проектної документації по об’єкту "Реконструкція мосту на км 46+798 автомобільної дороги державного значення Т-21-04 Харків – Вовчанськ –контрольно-пропускний пункт "Чугунівка", Харківська область" виконується відповідно до договору від 11.09.2018 р. № Н27-РП-ХВЧ/18, що укладений між Службою автомобільних доріг у Харківській області і ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" (далі – ТОВ "ІПІТ").
Данна споруда розташована на автомобільній дорозі територіального значення ІІІ категорії, перетинає р. Сіверський Донець та має довжину 157,24 м. Підходи до мосту розташовані на греблі Печенізького водосховища.
Відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 клас наслідків (відповідальності) мосту–СС3, як об’єкту інженерно-транспортної інфраструктури загальнодержавного рівня.
За результатом виконаних робіт з вересня 2018р., а саме обстеження мосту, інженерних вишукувань та після визначення на технічній раді "Укравтодору" у серпні 2019 року основних проектних рішень, була встановлена необхідність у проведенні додаткових робіт, які не можливо було передбачити на момент складання технічного завдання та укладання договору.
На даний час виникла потреба провести наступні додаткові роботи:
1.Додаткове обстеження підводних елементів опор.
ТОВ "ІПІТ" у 2018 та 2019 р.р. виконано комплекс робіт з обстеження мосту, в тому числі обстеження підводних елементів з використанням спеціального обладнання без занурення. Проведено детальне обстеження стійок і ростверків опор (ОП5,ОП6,ОП7) центральних опорних частин споруди. На яких крім іншого зафіксовано розмиви під ростверками опор. В зв’язку з тим, що верхній шар ґрунту дна водосховища слабкий (суглинок темно-сірий, піщанистий, текучій) тому дно розмивається та вода затиняється, що не дає змогу обстежити берегові стійки та ростверки опор наявним обладнанням без занурення.
Для прийняття оптимальних проектних рішень при розробці проектної документації на реконструкцію мосту та врахування всіх необхідних обсягів робіт для забезпечення надійності та довговічності споруди в процесі експлуатації, необхідно виконати додаткове обстеження підводних елементів мосту із залученням водолазів.
Згідно з викладеним вище, виконання додаткових обстежень підводних елементів мосту із залученням водолазів є обов’язковим заходом, що необхідно додатково передбачити проектною документацією.
2.Перевлаштування комунікацій.
При виконанні інженерно-геодезичних вишукувань було встановлено, що по конструкціям мосту розташовані мережі кабельної телефонної лінії. Розташування комунікацій підтверджено балансоутримувачем СЛУ № 2 РЦТ № 323 ПАТ «Укртелеком».
У відповідності з вимогами ДБН А.3.1-5-2009 «Управління, організація і технологія. Організація будівельного виробництва», для організації будівництва при реконструкції мосту, необхідно виконати перебудову існуючих інженерних мереж і комунікацій, що потрапляють в зону робіт та винести за межі майданчика будівництва. Перевлаштування комунікацій здійснюється на підставі технічних умов власників цих комунікацій та з подальшим погодженням ними проектних креслень.
По результатам обстеження, перевлаштування комунікацій є обов’язковим заходом, що необхідно додатково передбачити проектною документацією.
3.Роботи з берегоукріплення.
На засіданні Технічної ради «Укравтодору» 29.08.2019 р. було розглянуто та обрано найбільш економічний варіант реконструкції мосту, за яким при виконанні будівельних робіт необхідне застосування понтонних споруд, що фіксуються до берегоукріплення на дамбах, що призведе до руйнування плит берегоукріплення. Після виконання робіт з реконструкції понтони демонтують.
Таким чином, відновлення берегоукріплення є обов’язковим заходом, що необхідно додатково передбачити проектною документацією.
4.Протидеформаційні заходи.
При глубинному обстеженні мосту виявлені суттєві розмиви дна біля проміжних опор з оголенням свай, що неприпустимо через ймовірність втрати стійкості опори. Найбільші розмиви зафіксовані в осені 2018 р. на опорі № 6 – 2,88 м.
Це обумовлює необхідність передбачити проектом протидеформаційні заходи для запобігання розвитку місцевих розмивів біля опор існуючого мосту.
5.Освітлення мосту та підходів до нього.
З першого вересня 2019 р. набрали чинність зміни до ДБН В.2.3.-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ Будівництво», п.12.7.1 якого визначено необхідність освітлення мостів завдовжки понад 100 м та підходів до них по 200 м у кожен бік.
Оскільки улаштування опор освітлення потребує проектування місць кріплення по основній споруді, здійснювати проектування освітлення мосту з підходами окремим проектом недоцільно, та необхідно включити як додаткові роботи до договору.
На адресу Служби 20.09.2019р. надійшов лист № 111-0920-02 від ТОВ "ІПІТ", в якому зазначено про необхідність виконання комплексу додаткових проектних робіт не передбачених договором від 11.09.2018 р. № Н27-РП-ХВЧ/18, після якого було проведено засідання технічної ради Служби автомобільних доріг у Харківській області щодо обґрунтування необхідності виконання додаткових робіт при розробці проектної документації.
З огляду на вищевикладене, для розробки проектної документації в повному обсязі потрібно включити в робочий проект вищезазначені додаткові роботи.
Згідно з кошторисним розрахунком вартість додаткових робіт, які виникли в процесі проектування з вересня 2018р по вересень 2019р., складає 569 504,78 грн.
Закон України «Про публічні закупівлі» ст.35 передбачає умови застосування переговорної процедури закупівлі. Застосовується переговорна процедура закупівлі відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII, а саме потреби здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою забезпечення сумісності з наявними роботами, якщо заміна попереднього виконавця робіт може привести до виникнення проблем технічного характеру пов’язаних з експлуатацією об’єкта.
Так згідно Закону України «Про авторське право і суміжні права», виконання робіт з проектування об’єктів архітектури, є майновим правом інтелектуальної власності (авторським правом) Проектувальника на результат роботи та право на участь у реалізації проекту, включаючи здійснення авторського нагляду за будівництвом.
Крім іншого у рамках дії Господарського кодексу України Стаття 324 п.п. 3,4,5 проектувальник несе відповідальність за недоліки проекту, в тому числі виявлені в процесі його реалізації та експлуатації побудованого за даним проектом об'єкта. У разі виявлення недоліків проекту проектувальник зобов'язаний безоплатно переробити проект, а також відшкодувати замовнику збитки, спричинені недоліками проекту. Позов про відшкодування замовнику збитків, спричинених недоліками проекту, може бути заявлено протягом десяти років, а якщо збитки замовнику завдано протиправними діями проектувальника, які призвели до руйнувань, аварій, обрушень, - протягом тридцяти років з дня прийняття в експлуатацію побудованого об'єкта.
Відповідно до Цивільного кодексу України (ст 6, 627) сторони є вільними в укладанні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог Цивільного кодексу України, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності на справедливості.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019 13:55
Оскарження наміру укласти договір: 05 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція мосту на км 46+798 автомобільної дороги державного значення Т-21-04 Харків-Вовчанськ-контрольно-пропускний пункт "Чугунівка", Харківська область. Розробка проектної документації (додаткова закупівля) (71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція мосту на км 46+798 автомобільної дороги державного значення Т-21-04 Харків-Вовчанськ-контрольно-пропускний пункт "Чугунівка", Харківська область. Розробка проектної документації (додаткова закупівля)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Харківська область, міст на км 46+798 автомобільної дороги державного значення Т-21-04 Харків-Вовчанськ-контрольно-пропускний пункт "Чугунівка", .....
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Індекс автомобільних доріг: T-21-04 — Харків - Вовчанськ - контрольно-пропускний пункт “Чугунівка”

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування - державний бюджет. Пункт 4.3. Договору: Розрахунки за виконані роботи здійснюються (протягом 30 календарних днів), але у будь якому разі, при наявності коштів передбачених на ці цілі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника по мірі надходження коштів на підставі Акту здачі приймання виконаних проектних, вишукувальних робіт, підписаного уповноваженими представниками Сторін (Замовником і Підрядником) Пiсляоплата 30 Календарні 70
Виконання робіт Джерело фінансування - державний бюджет. Пункт 4.6. Договору: Остаточний розрахунок за виконанні роботи з розробки робочого проекту (30% від загальної вартості Договору) Замовник виконує після проведення експертизи робочого проекту та отримання позитивного Експертного звіту Державної експертизи протягом 30 календарних днів по мірі надходження коштів на підставі Акту здачі приймання виконаних проектних, вишукувальних робіт та підписання накладної про передачу проектної документації Пiсляоплата 30 Календарні 30

Тендерна документація

24 вересня 2019 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"
#36818766
Переможець 569 504,78
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 13:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 13:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"
#36818766
569 504,78
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 19:37
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 08:49
Т48-РП-ХВЧдз-19.pdf укладений
07 жовтня 2019 08:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 569 504,78
UAH (в тому числі ПДВ 94 917,46 UAH)