Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги зі впровадження програмного забезпечення Медичної інформаційної системи).
Очікувана вартість
315 000,00 UAH
UA-2019-09-24-000748-a e9078af133f74b179384f48401417756
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карбулецька Тетяна Іванівна

+380554221167 tsrlbuhg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Олешківська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02004083
Місцезнаходження: 75100, Україна , Херсонська обл., місто Олешки, вулиця Софіївська, будинок 85
Контактна особа: Карбулецька Тетяна Іванівна
+380554221167
tsrlbuhg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 23:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 14:20
Очікувана вартість: 315 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 послуга
Послуги зі впровадження програмного забезпечення Медичної інформаційної системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, місто Олешки, вул. Софіївська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок за надані послуги Замовник здійснює протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання від Виконавця Акта приймання-передачі наданих послуг (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2019 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 12:55
Додаток_4_проект_договору.doc
24 вересня 2019 12:55
Додаток_3_технiчна_частина.docx
24 вересня 2019 12:55
Додаток_2_квалiфiкацiя.docx
24 вересня 2019 12:55
Додаток_1_тендерна_пропозицiя.docx
24 вересня 2019 12:55
Тендерна_документацiя.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови тендеру
Дата подання: 29 вересня 2019 18:48
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 09:49
В склады тендерноъ документацыъ мыститься вимога: "На підтвердження наявності досвіду виконання договору з аналогічним предметом закупівлі, що є еквівалентом, Учасник повинен підтвердити відповідність Медичної інформаційної системи та її складових, визначених технічними вимогами, що впроваджувалась згідно наданого договору, шляхом заповнення таблиці відповідності (Додаток 5) з обов’язковим заповненням колонок «Відповідність», а саме: проти кожного пункту, що вимагається, Учасник повинен вказати "Так" або "Ні" та надати завірені документи, що вимагаються на підтвердження вимог" Які конкретно докумети повинні бути в якості підтвердження? Так як, дана вимога є не чіткою, просимо утонити, що буде вважати підтвердженням Замовник?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник заповнює таблицю відповідності медичної інформаційної системи технічним вимогам до предмета закупівлі. А саме обов"язково заповнює колонку "Відповідність" проти кожного пункту, що вимагається, вказуючи "так" чи "ні". Та надає завірені документи, передбачені таблицею відповідності.
Умови тендеру
Дата подання: 29 вересня 2019 18:50
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 09:19
в додтку 3 вказано "Збір та аналіз інформації для налагодження Медичної інформаційної системи «МедЕйр» " чи буде розглянуто інші МІС, окрім МедЕйр?
Відповідь: Так,будуть розглядатися еквівалентні системи.Вимоги щодо підтвердження "еквіваленту" містяться пункт3 таблиці1 Додаток2 до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛАЙФ" 315 000,00
UAH з ПДВ
315 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІПІН" 315 000,00
UAH з ПДВ
315 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛАЙФ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІПІН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛАЙФ"
#36049014
Переможець 315 000,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 15:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛАЙФ"
#36049014
315 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:49
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 14:41
договір укладений
30 жовтня 2019 14:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 315 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 52 500,00 UAH)