Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аккумулятори пускові для суден
Очікувана вартість
9 250,00 UAH
UA-2019-09-24-000638-a f684e3ca5b694dfb880c1a371842c012
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієнко Олена Василівна

0552 48-14-88 smtend.o.hordiienko@khe.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728533
Вебсайт: http://www.uspa.gov.ua/
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4
Контактна особа: Гордієнко Олена Василівна
0552 48-14-88
smtend.o.hordiienko@khe.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019 12:20
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 23:59
Очікувана вартість: 9 250,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 92,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31430000-9: Електричні акумулятори


Відповідно до Технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Акумулятор 6 СТ190 (Джерело фінансування - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська обл., Херсон, площа Тутушкіна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори
3 шт
Акумулятор 12 V 7,2 Ah (Джерело фінансування - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська обл., Херсон, площа Тутушкіна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2019 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 12:17
Проект договору.docx
24 вересня 2019 12:17
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 вересня 2019 08:22
Дата відповіді: 27 вересня 2019 14:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Стосовно Вашого питання по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 31430000-9 «Електричні акумулятори» (Акумулятори пускові для суден) повідомляємо наступне.
1) Згідно вимог пунктів 1, 6 Розділу ІІІ Тендерної документації та Додатку 3 до Тендерної документації Учасник може запропонувати еквівалент до предмету закупівлі за умови, що всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару, з наданням гарантійного листа та таблиці порівняльних характеристик.
Якщо учасником буде запропоновано еквівалент, технічні вимоги, що будуть надаватися в складі пропозиції учасника, повинні бути викладені з урахуванням запропонованого еквіваленту та з вказанням детального опису товару (його технічних характеристик
Отже, Ви можете прийняти участь у закупівлі з товаром, який вважаєте за доцільне запропонувати Замовнику. Рішення щодо розгляду Вашої тендерної пропозиції буде прийнято згідно вимог чинного законодавства.
2) Згідно вимог пунктів 1, 6 Розділу ІІІ Тендерної документації та Додатку 3 до Тендерної документації Учасник при підготовці Тендерної пропозиції самостійно заповнює стовпчик «Назва виробника (торгівельна марка), країна виробник**» таблиці «Детальний опис предмета закупівлі».
В свою чергу, Тендерний комітет, керуючись основними принципами здійснення закупівель та чинним законодавством у сфері публічних закупівель на виконання ч.4 ст.28 Закону, розглядає тендерні пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною та проводить об’єктивний та неупереджений розгляд Тендерної пропозиції на відповідність вимогам Тендерної документації.
За результатами розгляду встановлюється, тендерна пропозиція відповідає або не відповідає Тендерній документації до зазначеної закупівлі, викладеної учасником на веб-порталі Уповноваженого органу.
3) До участі в процедурі закупівлі допускаються учасники процедури закупівлі - фізичні особи, у тому числі фізичні особи-підприємці, юридичні особи (резиденти або нерезиденти), в тому числі неплатники ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі зазначається без урахування ПДВ з метою недискримінації потенційних учасників закупівлі, які знаходяться на різних системах оподаткування.
При укладанні договору з переможцем ціна договору визначається з урахуванням положень Податкового кодексу України про податок на додану вартість з нарахуванням ПДВ або без урахування ПДВ, якщо Переможець не є платником ПДВ.
Тендер: Аккумулятори пускові для суден
Дата подання: 26 вересня 2019 14:42
Дата відповіді: 27 вересня 2019 14:24
Доброго дня. Чи можливо запропонувати акумулятор з іншими габаритами ???
Відповідь: Доброго дня.
Стосовно Вашого питання по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 31430000-9 «Електричні акумулятори» (Акумулятори пускові для суден) повідомляємо наступне.
Згідно вимог пунктів 1, 6 Розділу ІІІ Тендерної документації та Додатку 3 до Тендерної документації Учасник може запропонувати еквівалент до предмету закупівлі за умови, що всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару, з наданням гарантійного листа та таблиці порівняльних характеристик.
Якщо учасником буде запропоновано еквівалент, технічні вимоги, що будуть надаватися в складі пропозиції учасника, повинні бути викладені з урахуванням запропонованого еквіваленту та з вказанням детального опису товару (його технічних характеристик
Отже, Ви можете прийняти участь у закупівлі з товаром, який вважаєте за доцільне запропонувати Замовнику. Рішення щодо розгляду Вашої тендерної пропозиції буде прийнято згідно вимог чинного законодавства.
Тендер: Аккумулятори пускові для суден
Дата подання: 26 вересня 2019 17:24
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 14:14
Доброго вечора. Питання що до пункту договору 2.6. заміна чи усунення недоліків товару протягом гарантійного строку будуть проводитися за адресою м. Херсон, площа Тутушкіна, 7, на умовах поставки DDP (Інкотермс-2010)????
Відповідь: Доброго дня.
Стосовно Вашого питання по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 31430000-9 «Електричні акумулятори» (Акумулятори пускові для суден) повідомляємо наступне.
Згідно вимог пункту 3 Розділу VІ Тендерної документації, Додатку 5 до Тендерної документації та відповідно п.2.6. Проекту договору зазначено, якщо протягом гарантійного строку будуть виявлені недоліки (дефекти) Товару, Постачальник зобов’язаний за власний рахунок на вимогу Покупця в строк до 14 календарних днів з дати отримання акту про виявлені недоліки (дефекти) Товару усунути такі недоліки (дефекти) або здійснити заміну такого Товару іншим Товаром належної якості. При цьому перебіг гарантійного строку експлуатації Товару відновлюється з моменту усунення недоліків або заміни Товару.
Виходячи з вищевикладеного, Постачальником можуть бути усунені недоліки, як на території Покупця, так і за місцем сервісного обслуговування Товару. Після усунення або заміни, Товар передається за адресою: м. Херсон, площа Тутушкіна, 7.
Тендер: Аккумулятори пускові для суден
Дата подання: 26 вересня 2019 17:25
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 14:16
Доброго вечора. Питання що до пункту договору 2.6. заміна чи усунення недоліків товару протягом гарантійного строку будуть проводитися за адресою м. Херсон, площа Тутушкіна, 7, на умовах поставки DDP (Інкотермс-2010)????
Відповідь: Доброго дня.
Стосовно Вашого питання по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 31430000-9 «Електричні акумулятори» (Акумулятори пускові для суден) повідомляємо наступне.
Згідно вимог пункту 3 Розділу VІ Тендерної документації, Додатку 5 до Тендерної документації та відповідно п.2.6. Проекту договору зазначено, якщо протягом гарантійного строку будуть виявлені недоліки (дефекти) Товару, Постачальник зобов’язаний за власний рахунок на вимогу Покупця в строк до 14 календарних днів з дати отримання акту про виявлені недоліки (дефекти) Товару усунути такі недоліки (дефекти) або здійснити заміну такого Товару іншим Товаром належної якості. При цьому перебіг гарантійного строку експлуатації Товару відновлюється з моменту усунення недоліків або заміни Товару.
Виходячи з вищевикладеного, Постачальником можуть бути усунені недоліки, як на території Покупця, так і за місцем сервісного обслуговування Товару. Після усунення або заміни, Товар передається за адресою: м. Херсон, площа Тутушкіна, 7.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
10 жовтня 2019 23:59
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій