Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з будівництва об’єкту “Нове будівництво групи багатоквартирних житлових будинків, що складаються з трьох будинків, в т.ч. двох блокованих, по вул. Академіка Янгеля, 54 в м. Вінниці” (завершення I черги) (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)»
Очікувана вартість
19 311 288,00 UAH
UA-2019-09-24-000581-b 448fec59d8214e0eb9f0c4cf309a7c84
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарнавський Олександр Миколайович

+380432599398 stkasbu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Служби безпеки України у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 20001473
Місцезнаходження: 20007, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Грушевського, 27, місто Вінниця, Вінницька область, Україна, 21007
Контактна особа: Тарнавський Олександр Миколайович
+380432599398
stkasbu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 12:07
Очікувана вартість: 19 311 288,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи з будівництва об’єкту “Нове будівництво групи багатоквартирних житлових будинків, що складаються з трьох будинків, в т.ч. двох блокованих, по вул. Академіка Янгеля, 54 в м. Вінниці” (завершення I черги)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Нове будівництво групи багатоквартирних житлових будинків, що складаються з трьох будинків, в т.ч. двох блокованих, по вул. Академіка Янгеля, 54 в м. Вінниці” (завершення I черги) (Джерело фінансування - кошти державного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Академіка Янгеля, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунки лише за фактично виконані Роботи з урахуванням вимог ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України та положень Загальних умов на підставі первинних облікових документів, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Замовник може здійснювати попередню оплату відповідно до вимог чинного законодавства України. Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності кошторисних призначень коштів, в межах відповідних бюджетних асигнувань, та з моменту реєстрації договору в органах Державної казначейської служби України. Генпідрядник визначає обсяги та вартість виконання робіт, що підлягають оплаті, та готує первинні облікові документи і подає їх для підписання Замовнику до 25-го числа звітного місяця. Замовник зобов’язаний підписати та повернути Генпідряднику до 30-го числа звітного місяця подані ним первинні облікові документи (при виконанні пусконалагоджувальних робіт – протоколів вимірів), що підтверджують виконання Робіт або у разі виявлення невідповідності Робіт, пред’явлених до оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін та інших помилок, що вплинули на ціну виконаних робіт, Замовник має право за участю Генпідрядника скоригувати суму, що підлягає сплаті. Замовник повертає Генпідряднику підписані первинні облікові документи. У разі відмови від підписання первинних облікових документів Замовник зобов’язаний обґрунтувати причини відмови їх підписання протягом 10 (десяти) днів. Оплата виконаних Робіт Генпідряднику здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання первинних облікових документів з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. На виконання умов Договору оплата виконаних Робіт здійснюється в межах 95% від їх вартості визначеної за цим Договором. Пiсляоплата 10 Робочі 95
Виконання робіт Кінцеві розрахунки у розмірі 5% вартості за договірною вартістю з Генпідрядником здійснюється у двотижневий термін після отримання Замовником Сертифікату відповідності виданого Державною архітектурно-будівельною інспекцією, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2019 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 10:47
Альбом 2_ГП_ПОБ.rar
24 вересня 2019 10:47
АльбомСПДЗ_ПС 4 2 2.rar
24 вересня 2019 10:47
Альбом 4_1 _ 4_2.rar
24 вересня 2019 10:47
Тендерна документація Янгеля завершення 1 черги.rtf
24 вересня 2019 10:47
ДОГОВІР ПІДРЯДУ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРАКТИК БУД" 19 310 234,13
UAH з ПДВ
19 310 234,13
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ" 19 310 234,80
UAH з ПДВ
19 310 234,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Будівельник-А" 19 311 108,73
UAH з ПДВ
19 311 108,73
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 10:54
Електронний підпис
10 жовтня 2019 13:10
Електронний підпис
10 жовтня 2019 12:36
Електронний підпис
10 жовтня 2019 12:36
Підписаний_Лицензия (1).pdf
10 жовтня 2019 12:36
Підписаний_G1019-8098-GL_tender.pdf
10 жовтня 2019 12:36
Календарний графік.PDF
10 жовтня 2019 12:36
Фінансовий звіт.PDF
10 жовтня 2019 12:36
Паспорт.PDF
10 жовтня 2019 12:36
Ліцензія.PDF
10 жовтня 2019 12:36
Локальній кошторис 7-1-1.PDF
10 жовтня 2019 12:36
Локальний ошторис 2-1-7.PDF
10 жовтня 2019 12:36
Локальний кошторис 2-1-9.PDF
10 жовтня 2019 12:36
Локальний кошторис 2-1-8.PDF
10 жовтня 2019 12:36
Локальний кошторис 2-1-6.PDF
10 жовтня 2019 12:36
Локальний кошторис 2-1-5.PDF
10 жовтня 2019 12:36
Локальний кошторис 2-1-4.PDF
10 жовтня 2019 12:36
Локальний кошторис 2-1-3.PDF
10 жовтня 2019 12:36
Локальний кошорис 2-1-1.PDF
10 жовтня 2019 12:36
Обьєктний кошторис.PDF
10 жовтня 2019 12:36
Зведений кошторис.PDF
10 жовтня 2019 12:36
Договірна ціна.PDF
10 жовтня 2019 12:36
Договір підряду.PDF
10 жовтня 2019 12:36
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

10 жовтня 2019 15:54
відкр рах.pdf
10 жовтня 2019 15:52
пропозиція.pdf
10 жовтня 2019 15:47
довідка про корупц.pdf
10 жовтня 2019 15:47
Кадри.pdf
10 жовтня 2019 15:47
Договір підряду.pdf
10 жовтня 2019 15:31
Dovidka_про несудимість.pdf
10 жовтня 2019 15:31
pdf банкрутство.pdf
10 жовтня 2019 15:31
Відсутність боргу ДПС.pdf
10 жовтня 2019 15:31
про субпідрядників.pdf
10 жовтня 2019 15:31
про бенефіціара.pdf
10 жовтня 2019 15:31
Згода персон. даних.pdf
10 жовтня 2019 15:31
Згода з проектом.pdf
10 жовтня 2019 15:31
Гарантійний лист.pdf
10 жовтня 2019 15:31
Гарант.лист.pdf
10 жовтня 2019 15:31
Відсутн.підстав2.pdf
10 жовтня 2019 15:31
Відсутн.підстав1.pdf
10 жовтня 2019 15:31
Ліцензія і дозвіл.pdf
10 жовтня 2019 15:31
Баланс. рух коштів.pdf
10 жовтня 2019 15:31
зведений кошторис 1.pdf
10 жовтня 2019 15:31
Договірна ціна.pdf
10 жовтня 2019 15:31
ПАСПОРТ ПІХА А.І..pdf
10 жовтня 2019 15:31
Установчі документи.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 15:25
Електронний підпис
10 жовтня 2019 15:23
Фінансовий звіт.pdf
10 жовтня 2019 15:23
Дипломи.pdf
10 жовтня 2019 15:23
Диплом гол.інжен..pdf
10 жовтня 2019 15:23
Договір+аки ДП ВЛГ.pdf
10 жовтня 2019 15:23
Договір,акти ВЦРКЛ.pdf
10 жовтня 2019 15:23
Відгук ДП ВЛГ.pdf
10 жовтня 2019 15:23
Відгук ВЦРКЛ.pdf
10 жовтня 2019 15:23
Банківська гарантія.zip
10 жовтня 2019 15:23
Довідка ст.17.pdf
10 жовтня 2019 15:23
Довідка_19262556330820591073.pdf.p7s
10 жовтня 2019 15:23
Довідка_19262556330820591073.pdf
10 жовтня 2019 15:23
Договір підряду.pdf
10 жовтня 2019 15:23
Тендерна пропозиція.pdf
10 жовтня 2019 15:23
Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРАКТИК БУД"

ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ"

ПП "Будівельник-А"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРАКТИК БУД"
#35200610
Переможець 19 310 234,13
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 18:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2019 18:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРАКТИК БУД"
#35200610
19 310 234,13
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 11:19
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 19:29
Дод угода 23.11.2020.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 19:27
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 13:15
Дод угода Янгеля 15.09.20.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 11:56
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 17:05
Дод угодя Янгеля 10.10.20.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 16:25
Дод угода Янгеля 09.09.20.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 15:00
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 17:52
Додаткова угода.pdf зміни до договору
11 листопада 2019 17:49
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 12:19
Дод угода Янгеля.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 12:17
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 15:48
договір укладений
29 жовтня 2019 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення договору пунктом 4.5 про фінансування на 2019 рік (відповідно до змісту додаткової угоди)0
Номер договору про закупівлю: 220-019
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1/224-019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору у зв'язку з виключенням з вартості договору вартості авторського та технічного нагляду.
Номер договору про закупівлю: 220-019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/230-019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з пандемією коронавірусу більшість підприємств змушені були закритися, призвело до нестачі та несвоєчасної закупівлі будівельних матеріалів та вплинуло на своєчасне завершення робіт.
Номер договору про закупівлю: 220-019
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4/169-020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 11.2 Договору: Обсяги закупівлі можуть бути зменшені залежно від реального фінансування.
Номер договору про закупівлю: 220-019
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/ 170-020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 11.2 Договору: Обсяги закупівлі можуть бути зменшені залежно від реального фінансування.
Номер договору про закупівлю: 220-019
Договір:
Номер додаткової угоди: 6/ 133-020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт на об'єкті будівництва (через документально підтверджені об’єктивні обставини). В зв'язку з пандемією коронавірусу більшість підприємств змушені були закритися, призвело до нестачі та несвоєчасної закупівлі будівельних матеріалів та вплинуло на своєчасне завершення робіт.
Номер договору про закупівлю: 220-019
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/ 187-020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 16 952 733,12
UAH (в тому числі ПДВ 2 825 455,52 UAH)