Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Туалетний папір, паперові рушники та серветки
Очікувана вартість
12 059,30 UAH
UA-2019-09-24-000348-b ● 1285694583224cd381fee8a60006617c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Дельта-лоцман" державного підприємства "Адміністрація морських портів України" |
Код ЄДРПОУ: | 38728507 |
Вебсайт: | http://www.delta-pilot.ua/ |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Лягіна, буд 27 |
Контактна особа: |
Крюковський Олександр Сергійович +380512501151 kryukovsky@delta-pilot.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2019 09:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2019 14:35 |
Очікувана вартість: | 12 059,30 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 121,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Туалетний папір, паперові рушники та серветки згідно додатку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1565 пак
Туалетний папір, паперові рушники та серветки згідно додатку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54001, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, Лягіна,4
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2019 09:56 |
Специфікація Паперові вироби.doc |
24 вересня 2019 09:56 |
Оголошення _Паперові вироби_.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо ПДВ
Дата подання: 24 вересня 2019 12:04
Дата відповіді: 24 вересня 2019 15:36
Доброго дня. Якщо учасник є платником ПДВ, ставку і кроки він робить в цінах без ПДВ, а в разі перемоги договір заключається на суму з ПДВ, тобто із додавання 20% до вартості без ПДВ, вірно?
Відповідь: Доброго дня! Так, все вірно, якщо учасник є платником ПДВ договір заключається на суму з ПДВ
Щодо кількості партій поставок
Дата подання: 25 вересня 2019 08:49
Дата відповіді: 26 вересня 2019 10:31
Доброго дня! Уточніть будь ласка, скільки плануєте зробити партій поставок. Від цього залежить ціна пропозиції. Чи можливо постачання однією партією, відразу після підписання договору? Дякую.
Відповідь: Доброго дня.
Згідно п. 5. Оголошення закупівлі: "Поставка товару здійснюється окремими партіями на підставі заявок Покупця на поставку відповідної партії товару на умовах DDP відповідно до Офіційних правил тлумачення торговельних термінів Міжнародної торгової палати (редакція 2000 року) «ІНКОТЕРМС-2000» із покладанням на Постачальника додаткового обов’язку розвантаження товару та обов’язку нести всі ризики втрати чи пошкодження товару до моменту підписання Сторонами видаткової накладної."
Згідно п. 5. Оголошення закупівлі: "Поставка товару здійснюється окремими партіями на підставі заявок Покупця на поставку відповідної партії товару на умовах DDP відповідно до Офіційних правил тлумачення торговельних термінів Міжнародної торгової палати (редакція 2000 року) «ІНКОТЕРМС-2000» із покладанням на Постачальника додаткового обов’язку розвантаження товару та обов’язку нести всі ризики втрати чи пошкодження товару до моменту підписання Сторонами видаткової накладної."
Щодо розгляду аналогів
Дата подання: 25 вересня 2019 08:54
Дата відповіді: 26 вересня 2019 10:39
Доброго дня! В оголошенні вказані конкретні Торговельні марки товара та не вказано "або еквівалент". Уточніть, будь ласка, чи розглядаєте ви аналоги, які відповідають зазначеним технічним характеристикам? Дякую.
Відповідь: Згідно п. 3.2. Оголошенні закупівлі у табличній частині є внаявності стовпчик з назвою "Технічні вимоги, або еквівалент"
Також згідно п. 2 Специфікації (пропозиції) Замовником вказано, що технічні характеристики товару, що пропонується Учасником до поставки повинні відповідати Технічним вимогам п. 3.2 Оголошення закупівлі або бути еквівалентними
Також згідно п. 2 Специфікації (пропозиції) Замовником вказано, що технічні характеристики товару, що пропонується Учасником до поставки повинні відповідати Технічним вимогам п. 3.2 Оголошення закупівлі або бути еквівалентними
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 вересня 2019 11:06
Дата відповіді: 26 вересня 2019 10:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником допускається надання товарів, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в Оголошенні закупівлі за умови, що технічні характеристики товарів, що пропонуються Учасником до поставки повинні відповідати Технічним вимогам п. 3.2 Оголошення закупівлі або бути еквівалентними.
Згідно вимог п. 2 Специфікації (пропозиції) усі Учасники повинні заповнювати табличну частин: "Інформація про товар, що пропонується до поставки (повна назва згідно даних бухгалтерського обліку, виробник тощо)".
До участі в закупівлі допускаються як платники ПДВ так і неплатники ПДВ. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію: Ціна без ПДВ.
Згідно вимог п. 2 Специфікації (пропозиції) усі Учасники повинні заповнювати табличну частин: "Інформація про товар, що пропонується до поставки (повна назва згідно даних бухгалтерського обліку, виробник тощо)".
До участі в закупівлі допускаються як платники ПДВ так і неплатники ПДВ. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію: Ціна без ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІКОМ" #37167117 |
Відхилено |
9 253,75
UAH
|
15 жовтня 2019 14:35
|
ТОВ "Безпечне місто Південь" #38945856 |
Відхилено |
11 538,10
UAH
|
28 жовтня 2019 15:27
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
12 052,50
UAH
|
28 жовтня 2019 15:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
338-В-ФДЛ-19 від 03.12.2019..tif | укладений |
09 січня 2020 09:14
|