Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини на вул. Червоного Хреста, 7 в с. Сокіл Рожищенського району Волинської області»
Очікувана вартість
5 035 875,60 UAH
UA-2019-09-24-000233-b 0877bb230cfa4524bcd30f44298b4c8a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Лавренчук

+380332729077 gpd7030@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 42304390
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Київський майдан, буд. 9
Контактна особа: Ілона Лавренчук
+380332729077
gpd7030@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019 09:27
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 12:18
Очікувана вартість: 5 035 875,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 358,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25179.37 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини на вул. Червоного Хреста, 7 в с. Сокіл Рожищенського району Волинської області» (джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45113, Україна, Волинська область, Рожищенський район, с.Сокіл, вул.Червоного Хреста,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються на підставі Ф-КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно до пункт 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 (із змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 (із змінами) „Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2019 09:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 09:27
Додаток 13. Технічна частина.doc
24 вересня 2019 09:27
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-24-000233-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Компанія Барбакан", Код ЄДРПОУ:41159796
Дата подання: 24 жовтня 2019 20:12
Вимога про усунення порушення
Тендерному комітету
Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Волинської обласної державної адміністрації
Ідентифікатор закупівлі –
UA-2019-09-24-000233-b

Вимога про усунення порушення

Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан», як учасник відкритих торгів на закупівлю робіт: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини на вул. Червоного Хреста, 7 в с. Сокіл Рожищенського району Волинської області», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», є рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі - ТОВ «ВОЛБУД» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Вважаємо, Рішення Замовника оформлене протоколом засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Волинської обласної державної адміністрації №281 від 21.10.2019 року є неправомірним, оскільки тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВОЛБУД» не відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї та містить порушення, оскільки:
- Відповідно до пункту 5 Розділу 1 Додатку №2 до Тендерної документації від учасників вимагалося надання у складі пропозиції – «Оригінал ліцензії/дозволу на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, отримання яких передбачене чинним законодавством.», проте учасником ТОВ «ВОЛБУД» не було надано у складі пропозиції дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, також не було надано жодного документу чи пояснення стосовно неподання такого документу учасником - ТОВ «ВОЛБУД».
Вважаємо, що неподання такого документу є грубим порушенням тендерної документації Замовника, та є прямою підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВ «ВОЛБУД».
На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати додаткові роз’яснення, щодо ухвалення тендерним комітетом Замовника неправомірного та дискримінаційного рішення, та яким чином пропозиція ТОВ «ВОЛБУД» була визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням того, що цей учасник не надав дозвільного документу на виконання робіт, що передбаченні тендерною документацією та вимогами щодо даного предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2019 16:17
Відповідно до інформації поданої у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, зазначених у технічній частині тендерної документації, ТОВ «Волбуд» зазначено, що машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки буде залучено до виконання робіт, як орендоване, про що свідчить договір оренди № 57 від 01.08.2019 наданий у складі тендерної пропозиції. Учасником надано оригінал діючої ліцензії з переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (СС2, СС3) та оригінал дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин. Також зазначено інформацію про залучення субпідрядної організації на виконання робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що рішення тендерного комітету (протокол № 281 від 21.10.19) прийнято у відповідності до вимог законодавства про публічні закупівлі та не є неправомірним та дискримінаційним, а пропозиція ТзОВ «Волбуд» відповідає вимогам тендерної документації Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд 4 551 525,70
UAH з ПДВ
4 551 525,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" 4 564 067,88
UAH з ПДВ
4 564 067,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія Барбакан" 4 633 782,29
UAH з ПДВ
4 633 782,29
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Шинака-Україна" 5 010 271,73
UAH з ПДВ
5 010 271,73
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 18:00
Електронний підпис
25 жовтня 2019 18:00
Електронний підпис
25 жовтня 2019 17:53
8.Аналіз цін.PDF
25 жовтня 2019 17:53
6.Розрахунок прибутку.PDF
10 жовтня 2019 17:09
Електронний підпис
10 жовтня 2019 16:59
4.5. Лист-згода.PDF
10 жовтня 2019 16:59
1.4. Статут новий.pdf
10 жовтня 2019 16:36
Підписаний_Лицензия(4).pdf
10 жовтня 2019 16:36
4.10. Договірна ціна.PDF
10 жовтня 2019 16:36
4.15. Лист-підтвердження.PDF
10 жовтня 2019 16:36
Підписаний_gar8157.pdf
10 жовтня 2019 16:36
4.7. Проект договору.PDF

Публічні документи

10 жовтня 2019 18:42
Електронний підпис
10 жовтня 2019 18:41
4-6 лист РНБО.PDF
10 жовтня 2019 18:41
1-4 сканкопія статуту.PDF
10 жовтня 2019 18:41
4-9 тендерна пропозиція.PDF
10 жовтня 2019 18:41
Підписаний_Лицензия.pdf
10 жовтня 2019 18:41
Підписаний_G1019-8060-GL_tender.pdf
10 жовтня 2019 18:41
1-5 ліцензія _оригінал_.PDF
10 жовтня 2019 18:41
1-4 протокол до статуту.PDF
10 жовтня 2019 18:41
1-4 опис документів.PDF
10 жовтня 2019 18:41
4-11 кошторис ч2.PDF
10 жовтня 2019 18:41
4-7 Проект договору.PDF
10 жовтня 2019 18:41
4-11 кошторис ч1.PDF
10 жовтня 2019 18:41
4-10 договірна ціна.PDF
10 жовтня 2019 18:41
1-4 статут копія.PDF

Публічні документи

10 жовтня 2019 19:58
Електронний підпис
10 жовтня 2019 19:57
Лицензия с эцп.pdf
10 жовтня 2019 19:57
кошториси сокіл ч3.pdf
10 жовтня 2019 19:57
кошториси сокіл ч2.pdf
10 жовтня 2019 19:57
кошториси сокіл ч1.pdf
10 жовтня 2019 19:57
Доверенность с ЭЦП.pdf
10 жовтня 2019 19:57
G1019-8167-GL_tender.pdf
10 жовтня 2019 19:57
23 відомості ЄДРПОУ.PDF
10 жовтня 2019 19:57
22 витяг пдв.PDF
10 жовтня 2019 19:57
14_фіалка_ліцензія.pdf
10 жовтня 2019 19:57
14 лист-субпідряд.pdf
10 жовтня 2019 19:57
14 лист субпідряд.pdf
10 жовтня 2019 19:57
14 ВЗС ліцензія.pdf
10 жовтня 2019 19:57
07_лист-відгук_плоске.pdf
10 жовтня 2019 19:57
07_кб3_плоске.PDF
10 жовтня 2019 19:57
07_кб3_будівельників.PDF
10 жовтня 2019 19:57
07_аналогічний_плоске.PDF
10 жовтня 2019 19:57
05_договір оренди.PDF
10 жовтня 2019 19:57
05 ліцензія.PDF
10 жовтня 2019 19:57
05 декларація.PDF
10 жовтня 2019 19:57
04 статут.pdf
10 жовтня 2019 19:57
03 доки підпис.PDF

Публічні документи

10 жовтня 2019 15:27
Електронний підпис
10 жовтня 2019 15:14
Проект договору.pdf
10 жовтня 2019 15:14
Тендерна пропозиція.pdf
10 жовтня 2019 15:14
Кошториси.pdf
10 жовтня 2019 15:14
Договірна ціна.pdf
10 жовтня 2019 15:14
Статут.pdf
10 жовтня 2019 15:14
Ліцензія з додатком.pdf
10 жовтня 2019 15:14
Підписаний_G1019-8031-GL_tender.pdf
10 жовтня 2019 15:14
Ліцензія банку.pdf
10 жовтня 2019 15:14
Довіреність банк.pdf
10 жовтня 2019 15:14
Відгуки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"

ТОВ "Компанія Барбакан"

Шинака-Україна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд
#40299777
Переможець 4 551 525,70
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 10:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 10:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд
#40299777
4 551 525,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2021 11:16
ДУ №7 від 30.09.2021.pdf укладений
01 жовтня 2021 11:15
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2021 11:48
Дод.угода № 6 від 04.08.2021.pdf зміни до договору
04 серпня 2021 11:48
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 16:48
Дод.угода № 5 від 18.05.2021.pdf зміни до договору
18 травня 2021 16:47
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:51
ДУ №4 від 28.12.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:49
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 16:07
ДУ №3 від 24.12.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:06
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 12:46
Дод.угода № 2 від 29.09.20.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 12:46
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2020 11:47
Дод.угода № 1 від 18.06.20.pdf зміни до договору
18 червня 2020 11:46
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 10:35
Договір № 67-19 від 06.11.19.pdf укладений
06 листопада 2019 10:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви та реквізитів Замовника, реквізитів Підрядника, внесення змін в порядок здійснення оплати, прав та обов'язків сторін. Погодження орієнтовного плану фінансування підрядних робіт у 2020 році. Ціна договору після внесення змін - 4551525,70 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 67/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування календарного графіка виконання робіт по об'єкту (Додаток № 2 до договору). Ціна договору після внесення змін - 4551525,70 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 67/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування Договірної ціни до Договору (Додаток №3 до Договору). Продовження дії договору до 31.01.2021. Коригування календарного графіка виконання робіт по об'єкту (Додаток № 2 до Договору). Ціна договору після внесення змін - 4 551 525,70 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 67/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування орієнтовного плану фінансування підрядних робіт у 2020 році. Ціна договору після внесення змін - 4 551 525,70 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 67/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження орієнтовного плану фінансування підрядних робіт у 2021 році. Коригування календарного графіка виконання робіт по об'єкту (Додаток №2 до договору). Ціна договору після внесення змін - 4551525,70 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 67/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування договірної ціни в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт). Ціна договору після внесення змін - 4 364 737,55 гривень з ПДВ. Коригування орієнтовного плану фінансування підрядних робіт у 2021 році.
Номер договору про закупівлю: 67/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 303 709,70
UAH (в тому числі ПДВ 659 849,91 UAH)