Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини на вул. Червоного Хреста, 7 в с. Сокіл Рожищенського району Волинської області»
Очікувана вартість
5 035 875,60 UAH
UA-2019-09-24-000233-b ● 0877bb230cfa4524bcd30f44298b4c8a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 42304390 |
Місцезнаходження: | 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Київський майдан, буд. 9 |
Контактна особа: |
Ілона Лавренчук +380332729077 gpd7030@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2019 09:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 15 жовтня 2019 12:18 |
Очікувана вартість: | 5 035 875,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 358,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25179.37 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини на вул. Червоного Хреста, 7 в с. Сокіл Рожищенського району Волинської області» (джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45113, Україна, Волинська область, Рожищенський район, с.Сокіл, вул.Червоного Хреста,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються на підставі Ф-КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно до пункт 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 (із змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 (із змінами) „Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2019 09:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2019 09:27 |
Додаток 13. Технічна частина.doc | |
24 вересня 2019 09:27 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-24-000233-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Компанія Барбакан", Код ЄДРПОУ:41159796
Дата подання: 24 жовтня 2019 20:12
Вимога про усунення порушення
Тендерному комітету
Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Волинської обласної державної адміністрації
Ідентифікатор закупівлі –
UA-2019-09-24-000233-b
Вимога про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан», як учасник відкритих торгів на закупівлю робіт: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини на вул. Червоного Хреста, 7 в с. Сокіл Рожищенського району Волинської області», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», є рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі - ТОВ «ВОЛБУД» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Вважаємо, Рішення Замовника оформлене протоколом засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Волинської обласної державної адміністрації №281 від 21.10.2019 року є неправомірним, оскільки тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВОЛБУД» не відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї та містить порушення, оскільки:
- Відповідно до пункту 5 Розділу 1 Додатку №2 до Тендерної документації від учасників вимагалося надання у складі пропозиції – «Оригінал ліцензії/дозволу на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, отримання яких передбачене чинним законодавством.», проте учасником ТОВ «ВОЛБУД» не було надано у складі пропозиції дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, також не було надано жодного документу чи пояснення стосовно неподання такого документу учасником - ТОВ «ВОЛБУД».
Вважаємо, що неподання такого документу є грубим порушенням тендерної документації Замовника, та є прямою підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВ «ВОЛБУД».
На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати додаткові роз’яснення, щодо ухвалення тендерним комітетом Замовника неправомірного та дискримінаційного рішення, та яким чином пропозиція ТОВ «ВОЛБУД» була визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням того, що цей учасник не надав дозвільного документу на виконання робіт, що передбаченні тендерною документацією та вимогами щодо даного предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Волинської обласної державної адміністрації
Ідентифікатор закупівлі –
UA-2019-09-24-000233-b
Вимога про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан», як учасник відкритих торгів на закупівлю робіт: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини на вул. Червоного Хреста, 7 в с. Сокіл Рожищенського району Волинської області», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», є рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі - ТОВ «ВОЛБУД» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Вважаємо, Рішення Замовника оформлене протоколом засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Волинської обласної державної адміністрації №281 від 21.10.2019 року є неправомірним, оскільки тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВОЛБУД» не відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї та містить порушення, оскільки:
- Відповідно до пункту 5 Розділу 1 Додатку №2 до Тендерної документації від учасників вимагалося надання у складі пропозиції – «Оригінал ліцензії/дозволу на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, отримання яких передбачене чинним законодавством.», проте учасником ТОВ «ВОЛБУД» не було надано у складі пропозиції дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, також не було надано жодного документу чи пояснення стосовно неподання такого документу учасником - ТОВ «ВОЛБУД».
Вважаємо, що неподання такого документу є грубим порушенням тендерної документації Замовника, та є прямою підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВ «ВОЛБУД».
На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати додаткові роз’яснення, щодо ухвалення тендерним комітетом Замовника неправомірного та дискримінаційного рішення, та яким чином пропозиція ТОВ «ВОЛБУД» була визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням того, що цей учасник не надав дозвільного документу на виконання робіт, що передбаченні тендерною документацією та вимогами щодо даного предмету закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2019 16:17
Відповідно до інформації поданої у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, зазначених у технічній частині тендерної документації, ТОВ «Волбуд» зазначено, що машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки буде залучено до виконання робіт, як орендоване, про що свідчить договір оренди № 57 від 01.08.2019 наданий у складі тендерної пропозиції. Учасником надано оригінал діючої ліцензії з переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (СС2, СС3) та оригінал дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин. Також зазначено інформацію про залучення субпідрядної організації на виконання робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що рішення тендерного комітету (протокол № 281 від 21.10.19) прийнято у відповідності до вимог законодавства про публічні закупівлі та не є неправомірним та дискримінаційним, а пропозиція ТзОВ «Волбуд» відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що рішення тендерного комітету (протокол № 281 від 21.10.19) прийнято у відповідності до вимог законодавства про публічні закупівлі та не є неправомірним та дискримінаційним, а пропозиція ТзОВ «Волбуд» відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд |
4 551 525,70
UAH з ПДВ
|
4 551 525,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" |
4 564 067,88
UAH з ПДВ
|
4 564 067,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Компанія Барбакан" |
4 633 782,29
UAH з ПДВ
|
4 633 782,29
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Шинака-Україна" |
5 010 271,73
UAH з ПДВ
|
5 010 271,73
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд #40299777 |
Переможець |
4 551 525,70
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 10:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2021 11:16
|
ДУ №7 від 30.09.2021.pdf | укладений |
01 жовтня 2021 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2021 11:48
|
Дод.угода № 6 від 04.08.2021.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2021 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2021 16:48
|
Дод.угода № 5 від 18.05.2021.pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 16:51
|
ДУ №4 від 28.12.2020.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 16:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 16:07
|
ДУ №3 від 24.12.2020.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2020 12:46
|
Дод.угода № 2 від 29.09.20.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2020 12:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2020 11:47
|
Дод.угода № 1 від 18.06.20.pdf | зміни до договору |
18 червня 2020 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2019 10:35
|
Договір № 67-19 від 06.11.19.pdf | укладений |
06 листопада 2019 10:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна назви та реквізитів Замовника, реквізитів Підрядника, внесення змін в порядок здійснення оплати, прав та обов'язків сторін. Погодження орієнтовного плану фінансування підрядних робіт у 2020 році. Ціна договору після внесення змін - 4551525,70 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 67/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування календарного графіка виконання робіт по об'єкту (Додаток № 2 до договору). Ціна договору після внесення змін - 4551525,70 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 67/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування Договірної ціни до Договору (Додаток №3 до Договору). Продовження дії договору до 31.01.2021. Коригування календарного графіка виконання робіт по об'єкту (Додаток № 2 до Договору). Ціна договору після внесення змін - 4 551 525,70 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 67/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування орієнтовного плану фінансування підрядних робіт у 2020 році. Ціна договору після внесення змін - 4 551 525,70 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 67/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження орієнтовного плану фінансування підрядних робіт у 2021 році. Коригування календарного графіка виконання робіт по об'єкту (Додаток №2 до договору). Ціна договору після внесення змін - 4551525,70 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 67/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування договірної ціни в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт). Ціна договору після внесення змін - 4 364 737,55 гривень з ПДВ. Коригування орієнтовного плану фінансування підрядних робіт у 2021 році. |
Номер договору про закупівлю: | 67/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |