Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція Лімнянської лікарської амбулаторії ЗПСМ на вул.. Центральна, 116 в с. Лімна Турківського району Львівської області» (коригування)
Очікувана вартість
5 081 343,20 UAH
UA-2019-09-24-000201-a 05ff561fc2f14241ba8e3b91c7dc0637
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коробов Костянтин Федорович

+380326932140 turka_buhgal.lik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Турківська комунальна центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01997030
Місцезнаходження: 82540, Україна , Львівська обл., село Завадівка, вул. Військове містечко 8а
Контактна особа: Коробов Костянтин Федорович
+380326932140
turka_buhgal.lik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019 10:02
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 21:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 14:08
Очікувана вартість: 5 081 343,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 081,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція Лімнянської лікарської амбулаторії ЗПСМ на вул.. Центральна, 116 в с. Лімна Турківського району Львівської області» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82511, Україна, Львівська область, с. Лімна, вул. Центральна, 116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування: кошти обласного бюджету Пiсляоплата 35 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2019 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 10:02
Тендерна документація.doc
24 вересня 2019 10:02
проект договору.docx
24 вересня 2019 10:02
Додаток 2 Технічне завдання.zip

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-14-000003 ● 5f041a3600364696b9b4e62ab13a62c9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2020 14:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.05.2020 № 81

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.05.2020 № 81.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-24-000201-a 24.09.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-18 11:02:58

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-09-24-000201-a, яка проводилася Турківською комунальною центральною районною лікарнею (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема встановлено, що Замовником за результатами торгів укладено з МПП «СЯН» договір від 07.11.2019 № 45 на суму 4 832 000,00 грн з ПДВ.
Відповідно до опублікованих в електронній системі закупівель інформації та документів Замовником вносилися зміни до договору від 07.11.2019 № 45 (далі – Договір № 45).
Так, Замовником опубліковано додаткову угоду № 4 від 19.03.2020 щодо коригування вартості виконання робіт у 2020 році та наступному бюджетному періоді (п. 3.1 Договору № 45) при незмінній загальній вартості робіт за договірною ціною.
Також, аналізом наявної в електронній системі закупівель (ТС «ProZorro») інформації щодо оплати виконаних робіт (розділ «Перевірити оплати») встановлено, що Замовником здійснено у грудні 2019 року оплату на користь МПП «СЯН» за реконструкцію Лiмнянської ЛА ЗПСМ в сумі 5 920,80 грн (акт №1 вiд 20.12.2019), із посиланням у призначенні платежу на додатковий договір №45/1 вiд 22.11.2019 року.
За умовами п. 10.1 укладеного Замовником з МПП «СЯН» Договору № 45 зміна договору здійснюється шляхом зміни або доповнення його умов з ініціативи будь-якої сторони на підставі додаткової угоди, про що в договір вноситься відповідне застереження, додаткова угода є невід'ємною частиною договору.
Відповідно до вимог частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення; повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
Водночас, Замовником відповідна інформація про укладання додаткових угод до Договору № 45 (окрім додаткової угоди № 4 від 19.03.2020) в електронній системі закупівель не оприлюднена.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Надати інформацію про всі зміни, які вносилися до Договору № 45 і зазначенням реквізитів відповідних додаткових угод та суті внесених змін ?
2. Пояснити причини та підстави не опублікування відповідної інформації про внесення змін до Договору № 45 шляхом укладання додаткових угод (окрім додаткової угоди № 4 від 19.03.2020), які є невід’ємними частинами договору.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок моніторингу № UA-M-2020-05-14-000003 від 25.05.2020 р повідомляємо наступне: 1. Щодо інформації про врахування податку на додану вартість. Відповідно до ч. 1.1 розділу 3 тендерної документації замовником встановлено, що ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до вимог чинного законодавства та включати всі витрати, податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені. На підтвердження даної вимоги від учасника вимагається подання гарантійного листа, що і виконано учасником - переможцем ПП "Сян" («лист що тп включає всі витрати та збори» №218 від 07.10.2019р.). 2. Щодо , встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону. Відповідно до ч.4. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі (надалі Закон): умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. В даній нормі мова йде про істотні умови договору. Згідно з п.5. Постанови КМУ від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві»: Договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними умовами договору підряду на проведення, зокрема, робіт з реконструкції будівель і споруд, і є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання є : найменування та реквізити сторін; місце і дата укладення договору підряду; предмет договору підряду; договірна ціна; строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта); права та обов'язки сторін; порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду; умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва; порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами; порядок залучення субпідрядників; вимоги до організації робіт; порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів; умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт; { Пункт 5 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 601 ( 601-2009-п ) від 17.06.2009 } джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта); порядок розрахунків за виконані роботи; порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва); гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків; відповідальність сторін за порушення умов договору підряду; порядок врегулювання спорів; порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання. У договорі підряду сторони можуть передбачати інші важливі для регулювання взаємовідносин умови. 3. Щодо посилання на лист Мінекономіки від 19.01.2017 № 3302-06/1654-06 Під час розроблення тендерної документація замовником допущено технічну помилку. Однак, варто зауважити, що дана інформація міститься у відкритому доступі, а саме на офіційному сайті МЕРТ. Також, замовником була врахована дана інформація та під час здійснення оцінки тендерних пропозицій тендерний комітет користувався актуальними на той час даними з відкритих реєстрів, що зазначені у листі МЕРТУ № 3304-04/1983-06 від 17.01.2019. 4. Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції відповідних розрахунків до договірної ціни Учасником у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну на будівництво «Реконструкція Лімнянської лікарської амбулаторії ЗПСМ на вул.. Центральна, 116 в с. Лімна Турківського району Львівської області» (коригування) ( файл «договірна ціна») , яка розрахована відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1-2013 та містить усі розрахунки витрат, що повністю відповідає вимозі встановленій замовником. 5. Щодо відсутності у складі своєї пропозиції документального підтвердження того, що після підписання договору учасник готовий приступити до його виконання без авансового платежу. Тендерною документацією не встановлено виду документального підтвердження того, що після підписання договору учасник готовий приступити до його виконання без авансового платежу. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ПП "Сян" наданий графік фінансування робіт , згідно з яким учасник не передбачає виконання робіт за попередньою оплатою, а також підписаний проект договору відповідно до якого оплата здійснюється виключно за виконані роботи. Відтак, тендерним комітетом встановлено що вищезазначена вимога тендерної документації виконана в повному обсязі. 6. Щодо не вказанння назви документа, яким затверджено Статут учасника, його номер та дата. Відповідно до ч. 1.3 тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Однією з таких помилок є, зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, не зазначення назви документа, яким затверджено Статут учасника, його номер та дата у формі «Відомості про учасника» є формальною помилкою, оскільки дана інформація міститься на титульній сторінці Статуту, поданого учасником у складі тендерної пропозиції. 7. Щодо не зазначення інформації про відсутність інших уповноважених осіб на право підпису. У складі тендерної пропозиції учасником подана довідка про уповноважену на підпис особу (файл «документ на право підпису»). Відповідно до даної довідки, директор МПП «Сян» Кріль Михайло Михайлович уповноважений на підписання тендерної пропозиції, представляти інтереси учасника процедури закупівлі та укладати договори про закупівлю. Враховуючи дану інформацію, директор МПП «Сян» є єдиною особою, що уповноважена здійснювати дані дії. Варто також додати, що документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю підписані саме Крілем Михайлом Михайловичем. 8. Щодо не оприлюднення додаткових угод Замовником під час укладання додаткової угоди №1 до договору № 45 від 07.11.2019р. було допущено технічну (механічну) описку в номері додаткової угоди, а саме визначено «Додаткова угода №4». Замовником прийнято рішення усунення даної невідповідності шляхом підписання додаткової угоди.

2020-07-10 10:40:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" 4 750 000,00
UAH з ПДВ
4 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Сян" 4 873 795,07
UAH з ПДВ
4 832 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Самбірська виробничо-транспортна компанія" 5 026 414,07
UAH з ПДВ
5 026 414,07
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 20:37
Електронний підпис
10 жовтня 2019 20:35
ТЧ кошторис 2.pdf
10 жовтня 2019 20:35
ТЧ кошторис 3.pdf
10 жовтня 2019 20:35
ТЧ кошторис 1.pdf
10 жовтня 2019 20:35
ТЧ договірна ціна.pdf
10 жовтня 2019 20:35
ТЧ зведений кошторис.pdf
10 жовтня 2019 20:35
ТЧ захист довкілля.jpg
10 жовтня 2019 20:35
ТЧ Ліцензія ДСНС.pdf
10 жовтня 2019 20:35
ТЧ Ліцензія.pdf
10 жовтня 2019 20:35
ТЧ Дозвіл.pdf
10 жовтня 2019 20:35
КК Трудова Качинський.pdf
10 жовтня 2019 20:35
КК Трудова Петрушак.pdf
10 жовтня 2019 20:35
КК Трудова Стецун.pdf
10 жовтня 2019 20:35
КК Акти Гармонія.pdf
10 жовтня 2019 20:35
КК Договір Гармонія.pdf
10 жовтня 2019 20:35
КК Диплом_Петрушак.jpg.pdf
10 жовтня 2019 20:35
КК Диплом_Стецун-1.pdf.pdf
10 жовтня 2019 20:35
КК Диплом_Качинс_кий.jpg.pdf
10 жовтня 2019 20:35
КК Штатний розпис.jpg
10 жовтня 2019 20:35
КК Відгук Бабино.jpg
10 жовтня 2019 20:35
КК Відгук Гармонія.jpg
10 жовтня 2019 20:35
КК Наказ Петрушак.pdf
10 жовтня 2019 20:35
КК Наказ Качинський.pdf
10 жовтня 2019 20:35
цінова пропозиція.jpg
10 жовтня 2019 20:35
Проект договору.pdf
10 жовтня 2019 20:35
ІД Статут СЧН.pdf
10 жовтня 2019 20:35
ІД Витяг.pdf
10 жовтня 2019 20:35
ВПВ17.jpg
10 жовтня 2019 20:35
ІД відомість учасника.jpg
10 жовтня 2019 20:35
ІД лист підтвердження.jpg
10 жовтня 2019 20:35
ІД лист розяснень.jpg
10 жовтня 2019 20:35
ІД фінансові звіти.pdf
10 жовтня 2019 20:35
ІД квитанція.jpg
10 жовтня 2019 20:34
ІД Довідка статистика.pdf
10 жовтня 2019 20:34
ІД Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
10 жовтня 2019 20:34
ІД Рішення засновника.jpg
10 жовтня 2019 20:34
ІД Витяг з ЄДР.rtf

Публічні документи

28 жовтня 2019 16:31
пропозиція.pdf
28 жовтня 2019 16:31
Довідка.pdf
28 жовтня 2019 16:31
Довідка (2).pdf
04 жовтня 2019 16:36
r_169_ДЦ_ЛС1_2-1-8.rtf
04 жовтня 2019 16:36
r_169_ДЦ_ЛС1_2-1-7.rtf
04 жовтня 2019 16:36
r_169_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
04 жовтня 2019 16:36
r_169_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
04 жовтня 2019 16:36
r_169_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
04 жовтня 2019 16:36
r_169_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
04 жовтня 2019 16:36
r_169_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
04 жовтня 2019 16:36
r_169_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
04 жовтня 2019 16:36
r_169_ДЦ_ДЦ.rtf
04 жовтня 2019 16:36
штатний розпис.pdf
04 жовтня 2019 16:36
трудові.pdf
04 жовтня 2019 16:36
трудові 1.pdf
04 жовтня 2019 16:36
техпаспорт 1.pdf
04 жовтня 2019 16:36
Технічне завдання.pdf
04 жовтня 2019 16:36
технічне завдання 1.pdf
04 жовтня 2019 16:36
тех.паспорт.pdf
04 жовтня 2019 16:36
тех паспорт.pdf
04 жовтня 2019 16:36
статут.pdf
04 жовтня 2019 16:36
реєстр документів.pdf
04 жовтня 2019 16:36
пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 16:36
проект договору.pdf
04 жовтня 2019 16:36
Підписаний_Лицензия (1).pdf
04 жовтня 2019 16:36
Підписаний_gar7682.pdf
04 жовтня 2019 16:36
паспорт директора.pdf
04 жовтня 2019 16:36
ліцензія.pdf
04 жовтня 2019 16:36
лист про санкції.pdf
04 жовтня 2019 16:36
лист на матеріали.pdf
04 жовтня 2019 16:36
захист довкілля.pdf
04 жовтня 2019 16:36
договірна ціна.pdf
04 жовтня 2019 16:36
довідка з статистики.pdf
04 жовтня 2019 16:36
довідка з ощадбанку.pdf
04 жовтня 2019 16:36
дипломи.pdf
04 жовтня 2019 16:36
дипломи 1.pdf
04 жовтня 2019 16:36
відгук школа-галицька.pdf
04 жовтня 2019 16:36
витяг.pdf
04 жовтня 2019 16:36
аналогічний договір 1.pdf
04 жовтня 2019 16:36
акти виконаних робіт.pdf
04 жовтня 2019 16:36
акти виконаних робіт 2.pdf
04 жовтня 2019 16:36
1-дф.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 15:44
Цінова пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 15:44
Робітники.pdf
01 жовтня 2019 15:44
Проект договору.pdf
01 жовтня 2019 15:44
Про санкції.pdf
01 жовтня 2019 15:44
Працівники.pdf
01 жовтня 2019 15:44
ПКД 9.pdf
01 жовтня 2019 15:44
ПКД 8.pdf
01 жовтня 2019 15:44
ПКД 7.pdf
01 жовтня 2019 15:44
ПКД 6.pdf
01 жовтня 2019 15:44
ПКД 5.pdf
01 жовтня 2019 15:44
ПКД 4.pdf
01 жовтня 2019 15:44
ПКД 3.pdf
01 жовтня 2019 15:44
ПКД 2.pdf
01 жовтня 2019 15:44
ПКД 1.pdf
01 жовтня 2019 15:44
паспорт та ІПН.pdf
01 жовтня 2019 15:44
Ліцензія з додатком.pdf
01 жовтня 2019 15:44
Документ_ЄДР_1005088617 (1).zip
01 жовтня 2019 15:44
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД"

ПП "Сян"

ПП Самбірська виробничо-транспортна компанія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД"
#37197537
Відхилено 4 750 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 16:17
ПП "Сян"
#20787427
Переможець 4 832 000,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2019 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Сян"
#20787427
4 832 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 12:28
004.jpg зміни до договору
30 грудня 2021 12:22
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 13:11
додаткова угода зміни до договору
16 січня 2021 13:10
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 11:12
додаткова угода.jpg зміни до договору
19 березня 2020 11:11
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 12:12
Підписаний контракт укладений
07 листопада 2019 16:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 45
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 45
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML