Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Турківська комунальна центральна районна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 01997030 |
Місцезнаходження: | 82540, Україна , Львівська обл., село Завадівка, вул. Військове містечко 8а |
Контактна особа: |
Коробов Костянтин Федорович +380326932140 turka_buhgal.lik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2019 10:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2019 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2019 14:08 |
Очікувана вартість: | 5 081 343,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 081,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування: кошти обласного бюджету | Пiсляоплата | 35 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2019 10:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2019 10:02 |
Тендерна документація.doc | |
24 вересня 2019 10:02 |
проект договору.docx | |
24 вересня 2019 10:02 |
Додаток 2 Технічне завдання.zip |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-14-000003 ● 5f041a3600364696b9b4e62ab13a62c9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2020 14:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2020 № 81
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.05.2020 № 81.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-24-000201-a 24.09.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-18 11:02:58
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-09-24-000201-a, яка проводилася Турківською комунальною центральною районною лікарнею (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема встановлено, що Замовником за результатами торгів укладено з МПП «СЯН» договір від 07.11.2019 № 45 на суму 4 832 000,00 грн з ПДВ.
Відповідно до опублікованих в електронній системі закупівель інформації та документів Замовником вносилися зміни до договору від 07.11.2019 № 45 (далі – Договір № 45).
Так, Замовником опубліковано додаткову угоду № 4 від 19.03.2020 щодо коригування вартості виконання робіт у 2020 році та наступному бюджетному періоді (п. 3.1 Договору № 45) при незмінній загальній вартості робіт за договірною ціною.
Також, аналізом наявної в електронній системі закупівель (ТС «ProZorro») інформації щодо оплати виконаних робіт (розділ «Перевірити оплати») встановлено, що Замовником здійснено у грудні 2019 року оплату на користь МПП «СЯН» за реконструкцію Лiмнянської ЛА ЗПСМ в сумі 5 920,80 грн (акт №1 вiд 20.12.2019), із посиланням у призначенні платежу на додатковий договір №45/1 вiд 22.11.2019 року.
За умовами п. 10.1 укладеного Замовником з МПП «СЯН» Договору № 45 зміна договору здійснюється шляхом зміни або доповнення його умов з ініціативи будь-якої сторони на підставі додаткової угоди, про що в договір вноситься відповідне застереження, додаткова угода є невід'ємною частиною договору.
Відповідно до вимог частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення; повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
Водночас, Замовником відповідна інформація про укладання додаткових угод до Договору № 45 (окрім додаткової угоди № 4 від 19.03.2020) в електронній системі закупівель не оприлюднена.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Надати інформацію про всі зміни, які вносилися до Договору № 45 і зазначенням реквізитів відповідних додаткових угод та суті внесених змін ?
2. Пояснити причини та підстави не опублікування відповідної інформації про внесення змін до Договору № 45 шляхом укладання додаткових угод (окрім додаткової угоди № 4 від 19.03.2020), які є невід’ємними частинами договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок моніторингу № UA-M-2020-05-14-000003 від 25.05.2020 р повідомляємо наступне: 1. Щодо інформації про врахування податку на додану вартість. Відповідно до ч. 1.1 розділу 3 тендерної документації замовником встановлено, що ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до вимог чинного законодавства та включати всі витрати, податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені. На підтвердження даної вимоги від учасника вимагається подання гарантійного листа, що і виконано учасником - переможцем ПП "Сян" («лист що тп включає всі витрати та збори» №218 від 07.10.2019р.). 2. Щодо , встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону. Відповідно до ч.4. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі (надалі Закон): умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. В даній нормі мова йде про істотні умови договору. Згідно з п.5. Постанови КМУ від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві»: Договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними умовами договору підряду на проведення, зокрема, робіт з реконструкції будівель і споруд, і є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання є : найменування та реквізити сторін; місце і дата укладення договору підряду; предмет договору підряду; договірна ціна; строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта); права та обов'язки сторін; порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду; умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва; порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами; порядок залучення субпідрядників; вимоги до організації робіт; порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів; умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт; { Пункт 5 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 601 ( 601-2009-п ) від 17.06.2009 } джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта); порядок розрахунків за виконані роботи; порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва); гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків; відповідальність сторін за порушення умов договору підряду; порядок врегулювання спорів; порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання. У договорі підряду сторони можуть передбачати інші важливі для регулювання взаємовідносин умови. 3. Щодо посилання на лист Мінекономіки від 19.01.2017 № 3302-06/1654-06 Під час розроблення тендерної документація замовником допущено технічну помилку. Однак, варто зауважити, що дана інформація міститься у відкритому доступі, а саме на офіційному сайті МЕРТ. Також, замовником була врахована дана інформація та під час здійснення оцінки тендерних пропозицій тендерний комітет користувався актуальними на той час даними з відкритих реєстрів, що зазначені у листі МЕРТУ № 3304-04/1983-06 від 17.01.2019. 4. Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції відповідних розрахунків до договірної ціни Учасником у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну на будівництво «Реконструкція Лімнянської лікарської амбулаторії ЗПСМ на вул.. Центральна, 116 в с. Лімна Турківського району Львівської області» (коригування) ( файл «договірна ціна») , яка розрахована відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1-2013 та містить усі розрахунки витрат, що повністю відповідає вимозі встановленій замовником. 5. Щодо відсутності у складі своєї пропозиції документального підтвердження того, що після підписання договору учасник готовий приступити до його виконання без авансового платежу. Тендерною документацією не встановлено виду документального підтвердження того, що після підписання договору учасник готовий приступити до його виконання без авансового платежу. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ПП "Сян" наданий графік фінансування робіт , згідно з яким учасник не передбачає виконання робіт за попередньою оплатою, а також підписаний проект договору відповідно до якого оплата здійснюється виключно за виконані роботи. Відтак, тендерним комітетом встановлено що вищезазначена вимога тендерної документації виконана в повному обсязі. 6. Щодо не вказанння назви документа, яким затверджено Статут учасника, його номер та дата. Відповідно до ч. 1.3 тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Однією з таких помилок є, зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, не зазначення назви документа, яким затверджено Статут учасника, його номер та дата у формі «Відомості про учасника» є формальною помилкою, оскільки дана інформація міститься на титульній сторінці Статуту, поданого учасником у складі тендерної пропозиції. 7. Щодо не зазначення інформації про відсутність інших уповноважених осіб на право підпису. У складі тендерної пропозиції учасником подана довідка про уповноважену на підпис особу (файл «документ на право підпису»). Відповідно до даної довідки, директор МПП «Сян» Кріль Михайло Михайлович уповноважений на підписання тендерної пропозиції, представляти інтереси учасника процедури закупівлі та укладати договори про закупівлю. Враховуючи дану інформацію, директор МПП «Сян» є єдиною особою, що уповноважена здійснювати дані дії. Варто також додати, що документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю підписані саме Крілем Михайлом Михайловичем. 8. Щодо не оприлюднення додаткових угод Замовником під час укладання додаткової угоди №1 до договору № 45 від 07.11.2019р. було допущено технічну (механічну) описку в номері додаткової угоди, а саме визначено «Додаткова угода №4». Замовником прийнято рішення усунення даної невідповідності шляхом підписання додаткової угоди.
2020-07-10 10:40:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" |
4 750 000,00
UAH з ПДВ
|
4 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Сян" |
4 873 795,07
UAH з ПДВ
|
4 832 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Самбірська виробничо-транспортна компанія" |
5 026 414,07
UAH з ПДВ
|
5 026 414,07
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" #37197537 |
Відхилено |
4 750 000,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2019 16:17
|
ПП "Сян" #20787427 |
Переможець |
4 832 000,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2019 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 12:28
|
004.jpg | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:22
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 13:11
|
додаткова угода | зміни до договору |
16 січня 2021 13:10
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2020 11:12
|
додаткова угода.jpg | зміни до договору |
19 березня 2020 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2019 12:12
|
Підписаний контракт | укладений |
07 листопада 2019 16:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони погодились внести зміни до договору |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |