Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція систем розподільної самопливної та напірної каналізації і споруд на них та необхідних споруд для очищення стічних вод потужністю 75м3/добу в смт Радушне Криворізького району
Очікувана вартість
15 890 134,80 UAH
UA-2019-09-24-000123-b 0caf675cb58942b48439e3c4ec9b3f9d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Полозок

+380984306921 radushne@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Радушненська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04338351
Вебсайт: http://kriv-rn.dp.gov.ua/selrada/krivorizkij/radushnenska_selr.nsf
Місцезнаходження: 53081, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Радушне, Криворізький район, вулиця Нікопольська, будинок 7
Контактна особа: Надія Полозок
+380984306921
radushne@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019 08:47
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 08:37
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 08:37
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 11:30
Очікувана вартість: 15 890 134,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,28%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 79000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція систем розподільної самопливної та напірної каналізації і споруд на них та необхідних споруд для очищення стічних вод потужністю 75м3/добу в смт Радушне Криворізького району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53081, Україна, Дніпропетровська область, смт Радушне, вул. Нікопольська, буд.7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Після підписання акту виконаних робіт Пiсляоплата 20 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2019 08:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 08:47
роз оч вартості Радушне очистні 2019.xlsx
24 вересня 2019 08:47
Додаток 7 (5).docx
24 вересня 2019 08:47
Додаток 6 (8).docx
24 вересня 2019 08:47
Додаток 5 (3).docx
24 вересня 2019 08:47
Додаток 4 (3).docx
24 вересня 2019 08:47
Додаток 3 (3).docx
24 вересня 2019 08:47
Додаток 2 (4).docx
24 вересня 2019 08:47
Додаток 1 (9).docx
24 вересня 2019 08:47
Проект договору.docx
24 вересня 2019 08:47
Тендерна документація (3).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОФ-ТЕХ-ІНВЕСТ 15 426 192,00
UAH з ПДВ
15 336 192,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІГМА ГРУП 15 802 056,00
UAH з ПДВ
15 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДЕСЛАЙТ 15 802 056,00
UAH з ПДВ
15 381 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

22 жовтня 2019 11:08
довідка ДФС
22 жовтня 2019 11:08
довідка МВС
08 жовтня 2019 23:08
Електронний підпис
08 жовтня 2019 23:02
08 Банківська гарантія.pdf
08 жовтня 2019 23:02
07 Повноваження.pdf
08 жовтня 2019 23:02
06 Проект договору.pdf
08 жовтня 2019 23:02
05 Кошторис.rar
08 жовтня 2019 23:02
04 Статутні документи.pdf
08 жовтня 2019 23:02
Підписаний_G1019-7793-GL_tender.pdf
08 жовтня 2019 23:02
11 Гарантійні листи.pdf
08 жовтня 2019 23:02
10 Тендерна прпозиція.pdf
08 жовтня 2019 23:02
02 Кваліфікація.pdf
08 жовтня 2019 23:02
01 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 07:52
Сигма Груп ПДВ.pdf
10 жовтня 2019 07:52
Сигма груп Лицензия.pdf
10 жовтня 2019 07:52
Сигма Груп Дозвіл.pdf
10 жовтня 2019 07:52
Сигма груп Декларація.PDF
10 жовтня 2019 07:52
пропозиція.pdf
10 жовтня 2019 07:52
наказ Кулик ІВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОФ-ТЕХ-ІНВЕСТ

ТОВ СІГМА ГРУП

ТОВ ДЕСЛАЙТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОФ-ТЕХ-ІНВЕСТ
#41214495
Переможець 15 336 192,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 13:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОФ-ТЕХ-ІНВЕСТ
#41214495
15 336 192,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 15:56
ДУ №4.jpg укладений
08 вересня 2020 15:53
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 16:41
д.у.к.2 (1).PDF зміни до договору
22 листопада 2019 16:39
д.у.к.2 (2).PDF зміни до договору
22 листопада 2019 16:39
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 10:24
дод уг1.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 10:23
до дуг2.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 10:23
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2019 17:19
ДУ.pdf зміни до договору
06 листопада 2019 17:18
КГ.pdf зміни до договору
06 листопада 2019 17:18
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 16:26
Дог4.pdf укладений
29 жовтня 2019 16:23
ДЦ2.pdf укладений
29 жовтня 2019 16:23
ДОГ1.pdf укладений
29 жовтня 2019 16:23
Дог3.pdf укладений
29 жовтня 2019 16:23
ДЦ1.pdf укладений
29 жовтня 2019 16:23
ДЦ3.pdf укладений
29 жовтня 2019 16:23
ППР.pdf укладений
29 жовтня 2019 16:23
Гр.pdf укладений
29 жовтня 2019 16:23
Дог7.pdf укладений
29 жовтня 2019 16:23
ДЦ4.pdf укладений
29 жовтня 2019 16:23
Дог2.pdf укладений
29 жовтня 2019 16:23
Дог6.pdf укладений
29 жовтня 2019 16:23
Дог5.pdf укладений
29 жовтня 2019 16:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: " 3.1. Договірна ціна за даним Договором складає: 15 336 192,00 грн.(П'ятнадцять мільйонів триста тридцять шість тисяч сто дев'яносто дві гривні,00 копійок), в т.ч. ПДВ 20% 2 556 032,00 грн.,є твердою, визначеною на підставі тендерної пропозиції, в тому числі: - договірна ціна на 2019 рік складає:3 710 532,00 грн. ( Три мільйони сімсот десять тисяч п'ятсот тридцять дві гривні, 00 копійок), в т.ч. ПДВ 20% 618 422,00( Шістсот вісімнадцять тисяч чотириста двадцять дві гривні , 00 копійок; - договірна ціна на 2020 рік складає:11 625 660,00 грн. ( Одинадцять мільйонів шістсот двадцять п'ять тисяч шістсот шістдесят гривень,00 копійок), в т.ч. ПДВ 20% 1 937 610,00грн. ( один мільйон дев'ятсот тридцять сім тисяч шістсот десять гривень,00копійок)". Внести зміни до Додатку2 Договору" Календарний графік виконання робіт" та викласти його в новій редакції ,який додається.
Номер договору про закупівлю: №27
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.3.1. Договірна ціна за даним Договором складає 15 336 192.00грн ( П'ятнадцять мільйонів триста тридцять шість тисяч сто дев'яносто дві гривні 00 копійок) в т.ч. ПДВ 20% 2 556 032.00 грн.є твердою визначеною на підставі тендерної пропозиції, в тому числі: - договірна ціна на 2019 рік складає : 3 710 532.00 ( Три мільйони сімсот десять тисяч п'ятсот тридцять дві гривні 00 копійок) в т.ч. ПДВ 20% 618 422.00грн; - договірна ціна на 2020 рік складає: 11 625 660,00 ( Одинадцять мільйонів шістсот двадцять п'ять тисяч шістсот шістдесят гривень ,00 копійок), в т.ч. ПДВ 20% 1 937 610.00грн. Пункт 9.2. викласти в такій редакції: " Замовник після підписання даного Договору має право перерахувати Учаснику попередню оплату на строк не більше трьох місяців , керуючись Постановою КМУ № 11 від 23.04.2014 р. в розмірі до 30% від річного обсягу вартості робіт та внесеними змінами до порядку здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг , що купуються за бюджетні кошти згідно з Постановою КМУ №1074 від 05.12. 2018 року шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт на не бюджетні рахунки відкриті на їх ім'я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку у термін визначений Сторонами додатково. Підрядник зобов'язаний використати одержану попередню оплату протягом трьох місяців з дня її отримання на придбання і постачання необхідних для виконання робіт,матеріалів,конструкцій ,виробів і надати на протязі трьох місяців з дня птримання попередньої оплати Замовнику акти виконаних робіт ( форма КБ-2в) про виконані роботи р відповідно до законодавства. По закінченні тримісячного терміну невикористанікошти попередньої оплати повертаються Замовнику."
Номер договору про закупівлю: №27
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п. 3.1. Договору та викласти в такій редакції : " 3.1. Договірна ціна за даним Договором складає:15336192,00 грн ( П'ятнадцять мільйонів триста тридцять тисяч сто дев'яносто дві гривні ,00 копійок),в т. ч. ПДВ 20% 2 556 032,00грн., є твердою визначеною на підставі тендерної пропозиції, в тому числі : - договірна ціна 2019 рік складає: 3 710 532,00грн ( Три мільйони сімсот десять тисяч п'ятсот тридцятьдві гривні,00 копійок , в т.ч. ПДВ 20% 618 422,00 грн; - договірна ціна на 2020 рік складає: 11 625 660,00 грн ( Одинадцять мільйонів шістсот двадцять п'ять тисяч шістсот шістдесят гривень ,00 копійок) , в т.ч. ПДВ 20% 1 937 610 грн" 2. Внести зміни до п.9.1. Договору та викласти його в такій редакції: " 9.1. Фінансування робіт ( реконструкції об'єкту ) здійснюється за рахунок коштів спеціального фонду місцевого бюджету ( екологічні кошти)". 3. Внести зміни до п. 9.2. Договору та викласти його в такій редакції: " 9.2. Замовник після підписання даного Договору має право перерахувати Учаснику попередню оплату на строк до 15.12.2019 р. , керуючись Постановою КМУ №117 від 23.04. 2014 р., в розмірі до 30 % від річного обсягу вартості робіт та внесеними зиінами до порядку здійснення попередньої оплати товарів,робіт і послуг,що купуються за бюджетні кошти згідно з Постановою КМУ від 05.12. 2018 року № 1074, шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт на не бюджетні рахунки , відкриті на їх ім'я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, у термін, визначений Сторонами додатково. Підрядник зобов'язаний використати одержану попередню оплату до 15.12.2019 р. з дня її отримання на придбання матеріалів, устаткування і обладнання необхідних для виконання робіт та падати до 15.12.2019 р. Замовнику акти виконаних робіт ( форма КБ-2в) про виконані роботи відповідно до законодавства.Невикористані до 15.12.2019 р. кошти попередньої оплати повертаються Замовнику."
Номер договору про закупівлю: №27
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 572 322,40
UAH (в тому числі ПДВ 428 720,40 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до п.14.12. Договору та у зв'язку із закінченням дії ліцензії 2013036471 від 12.04.2017р. Сторони дійшли згоди розірвати Договір за взаємною згодою.