Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
“Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них”
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2019-09-24-000028-a ● 7b32f18d5d454668ac4379245310ab89
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Солом’янського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 04593340 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Гарматна, 36 |
Контактна особа: |
Калантир Вікторія Володимирівна 380443536025 Solomkdc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2019 08:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2019 15:52 |
Очікувана вартість: | 195 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 975,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Гарантійні та якісні вимоги до предмету закупівлі:
- термін придатності повинен бути вказаний в супровідній документації;
- товар, який постачається, не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання
не порушені;
- упаковка товару повинна бути не пошкоджена;
- товар, що постачається, повинен мати наступні документи: декларацію про відповідність, сертифікат якості виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, оформлені відповідно до вимог законодавства України.
- гарантійний лист виробника (якщо учасник не є виробником товару) або офіційного представника на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в визначені терміни.
Розгорнути
Згорнути
- термін придатності повинен бути вказаний в супровідній документації;
- товар, який постачається, не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання
не порушені;
- упаковка товару повинна бути не пошкоджена;
- товар, що постачається, повинен мати наступні документи: декларацію про відповідність, сертифікат якості виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, оформлені відповідно до вимог законодавства України.
- гарантійний лист виробника (якщо учасник не є виробником товару) або офіційного представника на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в визначені терміни.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
“Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03067, Україна, місто Київ, Київ, Гарматна,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Стілець медичний шт. 4 Диван не розкладний з спинкою та підлокітниками шт 18 | Пiсляоплата | 8 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2019 08:29 |
Док. стільці.doc |
26 вересня 2019 08:28 |
Док. стільці.doc |
26 вересня 2019 08:29 |
Док. стільці.doc
|
||
26 вересня 2019 08:28 |
Док. стільці.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 вересня 2019 11:11
Дата відповіді: 25 вересня 2019 11:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Будемо оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: його ціна остаточна, Не будемо порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Відхилено |
111 000,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 16:03
|
ФОП Герус Віктор Петрович #2319219914 |
Переможець |
192 500,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №79.pdf | укладений |
11 жовтня 2019 09:59
|