Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

“Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них”
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2019-09-24-000028-a 7b32f18d5d454668ac4379245310ab89
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Калантир Вікторія Володимирівна

380443536025 Solomkdc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Солом’янського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 04593340
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Гарматна, 36
Контактна особа: Калантир Вікторія Володимирівна
380443536025
Solomkdc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019 08:37
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2019 15:52
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Гарантійні та якісні вимоги до предмету закупівлі:
- термін придатності повинен бути вказаний в супровідній документації;
- товар, який постачається, не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання
не порушені;
- упаковка товару повинна бути не пошкоджена;
- товар, що постачається, повинен мати наступні документи: декларацію про відповідність, сертифікат якості виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, оформлені відповідно до вимог законодавства України.
- гарантійний лист виробника (якщо учасник не є виробником товару) або офіційного представника на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в визначені терміни.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
“Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03067, Україна, місто Київ, Київ, Гарматна,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Стілець медичний шт. 4 Диван не розкладний з спинкою та підлокітниками шт 18 Пiсляоплата 8 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2019 08:29
Док. стільці.doc
26 вересня 2019 08:28
Док. стільці.doc
26 вересня 2019 08:29
Док. стільці.doc
24 вересня 2019 08:38
Док. стільці.doc
26 вересня 2019 08:28
Док. стільці.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 вересня 2019 11:11
Дата відповіді: 25 вересня 2019 11:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Будемо оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: його ціна остаточна, Не будемо порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 111 000,00
UAH з ПДВ
111 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Герус Віктор Петрович 192 500,00
UAH з ПДВ
192 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 18:42
проект договору.pdf
30 вересня 2019 18:42
цінова пропозиція.pdf
30 вересня 2019 18:42
фото виробу.pdf
30 вересня 2019 18:42
технічні вимоги.pdf
30 вересня 2019 18:42
19. Виписка (13.08.2019).pdf
30 вересня 2019 18:42
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
30 вересня 2019 18:42
4. Витяг ЄДРПОУ (23.09.2019).pdf
30 вересня 2019 18:42
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
30 вересня 2019 18:42
2. Код доступу (06.11.2018).pdf
30 вересня 2019 18:42
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 23:32
свідоцтво.pdf
30 вересня 2019 09:18
проект договору.pdf
30 вересня 2019 09:18
специфікація.pdf
30 вересня 2019 09:18
форма пропозиції.pdf
30 вересня 2019 09:18
технічні вимоги.pdf
30 вересня 2019 09:18
витяг з реєстру.pdf
30 вересня 2019 09:18
витяг з ЄДРПОУ..pdf
30 вересня 2019 09:18
висновок держ. СЕС..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

ФОП Герус Віктор Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Відхилено 111 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 16:03
ФОП Герус Віктор Петрович
#2319219914
Переможець 192 500,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 16:35

Документи

07 жовтня 2019 16:03
Протокол №137.pdf

Документи

07 жовтня 2019 16:35
Протокол №138.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Герус Віктор Петрович
#2319219914
192 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2019 16:35
Протокол №138.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №79.pdf укладений
11 жовтня 2019 09:59