Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182: Поточний середній ремонт - облаштування освітленням із використанням автономного електрозабезпечення наземних пішохідних переходів, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече км 316+930 на с. Шляхтинці, км 346+903 в смт. Дружба, км 350+975 в с. Кронівка, км 356+120 в м. Теребовля, км 356+165 в м. Теребовля, км 358+690 в с. Плебанівка, км 364+527 в с. Деренівка, Тернопільська область
Очікувана вартість
2 764 344,00 UAH
UA-2019-09-23-002278-b 202f00aa4cdd49d1bce369f554dd0df9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 17:30
Початок аукціону: 09 жовтня 2019 15:47
Очікувана вартість: 2 764 344,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 821,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182: Поточний середній ремонт - облаштування освітленням із використанням автономного електрозабезпечення наземних пішохідних переходів, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече км 316+930 на с. Шляхтинці, км 346+903 в смт. Дружба, км 350+975 в с. Кронівка, км 356+120 в м. Теребовля, км 356+165 в м. Теребовля, км 358+690 в с. Плебанівка, км 364+527 в с. Деренівка, Тернопільська область (Джерело фінансування – спеціальний фонд Державного бюджету України за бюджетною програмою КПКВК 3107020 «Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм»)





Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. № 117 та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Виконавцю на строк не більше 1 (одного) місяця авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на підставі наданих рахунків - фактур. Виконавець зобов'язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для надання Послуг матеріалів, конструкцій, виробів та протягом 1 (одного) місяця з моменту отримання авансу виконати належним чином обсяг закупівель та надати Замовнику підтверджуючі документи (Акт по формі КБ-2В та Довідку по формі КБ-3) на суму сплаченого авансу, а Замовник зобов'язується їх прийняти встановленим порядком. При закінченні місячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2019 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 16:53
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНІ ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ" 2 730 000,00
UAH з ПДВ
2 702 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" 2 744 344,00
UAH з ПДВ
2 715 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 12:07
Довідка податкова.PDF
17 жовтня 2019 12:07
Довідка МВС.PDF
08 жовтня 2019 12:31
Електронний підпис
08 жовтня 2019 12:31
Rishennya_zasn.pdf
08 жовтня 2019 12:31
Mokrij_prac_nakaz.pdf
08 жовтня 2019 12:31
Mokrij_electr_nakaz.pdf
08 жовтня 2019 12:31
Mokrij_01.pdf
08 жовтня 2019 12:31
Melnyk.pdf
08 жовтня 2019 12:31
Melnyk_nakaz.pdf
08 жовтня 2019 12:31
Maxymlyuk.pdf
08 жовтня 2019 12:31
Maxymliuk_pereved_nakaz.pdf
08 жовтня 2019 12:31
Maxymliuk_nakaz.pdf
08 жовтня 2019 12:31
Krychko_nakaz.pdf
08 жовтня 2019 12:31
Konchyk.pdf
08 жовтня 2019 12:31
Konchyk_nakaz.pdf
08 жовтня 2019 12:31
inzhener_proektuvalnyk.pdf
08 жовтня 2019 12:31
Fediv.pdf
08 жовтня 2019 12:30
Fediv_nakaz.pdf
08 жовтня 2019 12:30
Dziubin.pdf
08 жовтня 2019 12:30
Dziubin_nakaz.pdf
08 жовтня 2019 12:30
Dmytryszyn_nakaz.pdf
08 жовтня 2019 12:30
Dmytryshyn.pdf
08 жовтня 2019 12:30
статут.pdf
08 жовтня 2019 12:30
Протокол.pdf
08 жовтня 2019 12:30
Договір26 з актами.pdf
08 жовтня 2019 12:30
Довідка ст.17 дод.4.PDF
08 жовтня 2019 12:30
Гарантійний лист дод.2.PDF
08 жовтня 2019 12:30
Гарантійний лист дод_1.PDF
08 жовтня 2019 12:30
Відгук САД.PDF
08 жовтня 2019 12:30
Витяг_26.09.2019.pdf
08 жовтня 2019 12:30
Витяг ПДВ.pdf
08 жовтня 2019 12:30
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 13:50
Електронний підпис
08 жовтня 2019 13:49
Технічна частина.zip
08 жовтня 2019 13:49
26 Ліцезія, дозвіл.pdf
08 жовтня 2019 13:49
25 Установчі документи.pdf
08 жовтня 2019 13:49
21 Додаток 4 довідки.pdf
08 жовтня 2019 13:49
19 Відгук.pdf
08 жовтня 2019 13:49
18 КБ2,КБ3 9.pdf
08 жовтня 2019 13:49
17 КБ2, КБ3.pdf
08 жовтня 2019 13:49
16 КБ2, КБ3 8.pdf
08 жовтня 2019 13:49
15 КБ2, КБ3 7.pdf
08 жовтня 2019 13:49
14 КБ2, КБ3 6.pdf
08 жовтня 2019 13:49
13 КБ2, КБ3 5.pdf
08 жовтня 2019 13:49
12 КБ2, КБ3 4.pdf
08 жовтня 2019 13:49
11 КБ2, КБ3 3.pdf
08 жовтня 2019 13:49
10 КБ2, КБ3 2.pdf
08 жовтня 2019 13:49
9 КБ2, КБ3 1.pdf
08 жовтня 2019 13:49
7 Аналогічні договори.rar
08 жовтня 2019 13:49
6 Додаток 3 таблиця 4.pdf
08 жовтня 2019 13:49
5 Посвідчення АУП.zip
08 жовтня 2019 13:49
4 Трудові книжки ч.2.pdf
08 жовтня 2019 13:49
3 Трудові книжки ч.1.pdf
08 жовтня 2019 13:49
2 Додаток 3.ч.2.pdf
08 жовтня 2019 13:49
1 Додаток 3 ч.1.pdf
08 жовтня 2019 13:49
0 Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНІ ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ"

ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНІ ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ"
#41453894
Переможець 2 702 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 15:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНІ ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ"
#41453894
2 702 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 16:22
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 12:23
ДУ №7 до БДР 246-11-19.pdf зміни до договору
30 червня 2020 12:16
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2020 18:29
ДУ №6 до БДР 246-11-19.pdf зміни до договору
13 червня 2020 18:29
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 11:03
ДУ №5 до БДР 246-11-19.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 11:02
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 18:59
ДУ №4 до БДР 246-11-19.pdf зміни до договору
26 березня 2020 18:58
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 11:48
ДУ №3 до БДР 246-11-19.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 11:48
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 16:20
ДУ №2 до БДР 246-11-19.pdf зміни до договору
31 січня 2020 16:20
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 20:33
ДУ №1 до БДР 246-11-19.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 20:31
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 17:27
БДР 246-11-19.pdf укладений
04 листопада 2019 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., 3.1., Додатку №2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-246/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-246/11-19 від 04.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 15 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-246/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №БДР-246/11-19 від 04.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 15 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-246/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №БДР-246/11-19 від 04.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1., Додатку №1 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-246/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору №БДР-246/11-19 від 04.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1. та Додатку №2 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-246/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5 до Договору №БДР-246/11-19 від 04.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 6.10., 7.1., 8.2., 8.4., 8.5., 9.10., 10.3., Розділу 8, 9 та 13 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-246/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6 до Договору №БДР-246/11-19 від 04.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1., Додатку 1 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-246/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №7 до Договору №БДР-246/11-19 від 04.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2019 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 2 359 189,20
UAH (в тому числі ПДВ 393 198,20 UAH)