Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд по об’єкту: «Реконструкція спортивного комплексу та будівель за адресою вул. Універсальна, 18 А у м. Дніпрі»
Очікувана вартість
2 944 101,30 UAH
UA-2019-09-23-002277-b 17bf893e7aea4d35b885939284fbd7c6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2019 22:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 13:52
Очікувана вартість: 2 944 101,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 441,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд по об’єкту: «Реконструкція спортивного комплексу та будівель за адресою вул. Універсальна, 18 А у м. Дніпрі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Універсальна, 18 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення „Виконавцем” рахунка на оплату робіт та акту виконаних робіт по здійсненню технічного нагляду, протягом 30 робочих днів. Джерело фінансування: кошти міського бюджету, кошти державного бюджету Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 16:25
Тендерна_документація зі змінами.docx
07 жовтня 2019 16:25
перелік змін.doc
02 жовтня 2019 17:50
перелік змін.doc
01 жовтня 2019 18:35
перелік змін.doc
30 вересня 2019 15:47
перелік змін.doc
23 вересня 2019 16:53
Проект договору.docx
23 вересня 2019 16:53
локальні кошториси.rar
07 жовтня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 18:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 16:25
Тендерна_документація зі змінами.docx
02 жовтня 2019 17:50
Тендерна_документація зі змінами.docx
01 жовтня 2019 18:35
Тендерна_документація зі змінами.docx
30 вересня 2019 15:47
Тендерна_документація.docx
23 вересня 2019 16:53
Тендерна_документація.docx
07 жовтня 2019 16:25
перелік змін.doc
02 жовтня 2019 17:50
перелік змін.doc
01 жовтня 2019 18:35
перелік змін.doc
30 вересня 2019 15:47
перелік змін.doc
23 вересня 2019 16:53
Проект договору.docx
23 вересня 2019 16:53
локальні кошториси.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запитання щодо технічного завдання
Дата подання: 24 вересня 2019 10:30
Дата відповіді: 25 вересня 2019 18:00
Доброго дня. Нещодавно пройшов ідентичний тендер на технічний нагляд. UA-2019-08-13-001269-a, де переможцем визнали ФОП Самсонов Василь Іванович. Шановний Замовник, яким чином Ви будете розподіляти обсяг робіт з технічного нагляду в разі перемоги іншої компанії, адже обсяг робіт в технічних завданнях обох тендерах однаковий.
Відповідь: Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Тендерному комітету не зрозуміло який розділ та /або пункт тендерної документації потребує пояснення.
Отже, якщо Ви бажаєте отримати вичерпну відповідь, тендерний комітет звертається до Вас із прохання поставити питання у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації.
Ціна пропозиції
Дата подання: 26 вересня 2019 16:55
Дата відповіді: 30 вересня 2019 15:15
Чи потрібно надавати Розрахунок ціни пропозиції, чи достатньо лише надати гарантійний лист, який містить згоду з порядком формування ціни тендерної пропозиції?
Відповідь: Розрахунок ціни пропозиції - Додатком 4 до тендерної документації вичерпно визначено, що необхідно підготовлювати учасникам.
Гарантійний лист - обов’язково необхідно надавати у складі тендерної пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-23-002277-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІК-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39229916
Дата подання: 26 вересня 2019 15:45
місцезнаходження машин та механізмів в межах Дніпропетровської області
Прошу вилучити вимогу щодо місцезнаходження машин та механізмів в межах Дніпропетровської області. По-перше, повноваження технічного нагляду, визначені Постановою КМУ № 903 від 11.07.2007 і проектом Договору, не передбачають застосування машин та механізмів. По-друге, вимога про наявність їх в конкретних межах є дискримінаційною за географічною ознакою. Дякую
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2019 15:10
Розглянувши Вашу вимогу тендерний комітет департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради повідомляє, що тендерною документацією передбачено, що Документи, які не передбачені законодавством, не надаються учасниками у складі тендерної пропозиції з наданням письмового пояснення причин та законодавчих підстав їх ненадання. Тобто, учасник може надати відповідне пояснення у складі своєї тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2019-09-23-002277-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІК-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39229916
Дата подання: 26 вересня 2019 16:01
Надання копії паспорту і згоди на обробку персональних даних
Прошу вилучити вимогу стосовно надання копії паспорту та згоди на обробку персональних даних на підставі наведених положень законодавчих актів: Ст. 1 ЗУ «Про захист персональних даних» № 2297-VI від 01.06.2010: «Особисті немайнові права на персонаљні дані, які має кожна фізична особа, є невід 'ємними i непорушними»; ст. 2 ЗУ «Про захист персональних даних» № 2297-VI від 01.06.2010: «згода суб'єкта персонаљних даних — добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови й поінформованості)...». Листом Уповноваженого ВРУ з прав людини 03.03.2014 № 2/9-227067.14-1/НД-129, роз'яснюється, що ст. 11 «Закону про захист персональних даних» визначений перелік підстав для обробки персональних даних, однією з яких є згода суб'єкта персональних даних на обробку його персональних даних.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України". Ст. 32 Конституції' України: «Не допускається збip, зберігання, використання та розповсюдження конфіденційної інформації про особистість без її згоди, кpiм випадків, визначених Законом лише в інтересах національної безпеки, економічних благ та прав людини»; Ст. 19 Конституції України: ”ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством”
Відповідно до абз. 5 п. 2 ст. 8 Закону України № 2297-VI 01.06.2010 «Про захист персональних даних»: «Особа має право пред'являти вмотивовану вимогу iз запереченням проти обробки своїх персональних даних органами державної влади, органами місцевого самоврядування при здійсненні їхнix повноважень, передбачених законом”; п.6 ст. 6 Закону України № 2297-VI від 01.06.2010 «Про захист персональних даних»: ”Не допускається обробка даних про фізичну особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, i лише в iнтересах нацјональної безпеки, економічного добробуту та прав людини”
Повідомляю, що ненадання мною листа-згоди на обробку персональних даних (Розділ Ш Тендерної документації п. 1, п. п. 1.1.6), пов’язане iз тим, що запитувані завірені копії сторінок паспорту уповноваженої особи , на підписання документів пропозиції будуть розміщені у вільному доступі на веб-порталі Prozorro для мільйонів oci6, зокрема й тих, якi матимуть бажання використати їx з метою вчинення шахрайських дій.
Зокрема, мені стала відома ситуація, яка склалася з бізнесменом Валерієм Яковенко. Підприємець повідомив, що став жертвою шахраїв, які оформили кредит на його ім’я на сайті Moneyveo.UA. У своєму пості на Фейсбук автор припускає, що скани документів з його персональними даними зловмисники взяли iз системи Prozorro, хоча прямих доказјв немає. Система електронних публічних закупівель Prozoro сповідує принцип ”Bсі бачать все“ Іншими словами, всi, в кого є доступ до Інтернету, можуть моніторити та аналізувати на порталі prozorro.gov.ua, як держава витрачає гроші громадян. Про дану ситуацію йдеться на веб-порталі Dozorro за посиланням: https://dozorro.org/news/v-dp-prozorro-prokomentuvalimozhlive-nesankcionovane-vikoristannya-personalnih-danih-uchasnikiv-publichnih-zakupivel .
Крім того, для виконання pобіт (послуг), визначених у предметі закупівлі надання паспортних даних керівника підприємства не вбачається необхідним, оскільки жодним чином не впливає на зобов'язання підприємства щодо здійснення вказаних робіт (послуг).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2019 15:08
Розглянувши Вашу вимогу тендерний комітет департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради повідомляє наступне.
З метою перевірки дотримання учасниками Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644- VII, Рішення РНБО України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та інших нормативно-правових актів вимога щодо надання копії паспорту та згоди на обробку персональних даних не може бути вилучена з тендерної документації.
Разом з цим, з метою захисту персональних даних учасників фізичних осіб та уповноваженої особи учасника на підписання договору від осіб, які мають бажання використати персональні дані учасників для вчинення шахрайських дій, до тендерної документації будуть внесені зміни та передбачено завантаження учасниками до електронної системи файлів з персональними документами (паспорт) із присвоєнням типу файлу «конфіденційний», тобто, відкритий до перегляду тільки замовнику торгів та учаснику який завантажив їх до електронної системи закупівель.
Номер вимоги: UA-2019-09-23-002277-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІК-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39229916
Дата подання: 26 вересня 2019 16:13
Вид будівництва на аналогічному об'єкті.
Прошу вилучити вимогу щодо надання копії аналогічного договору на об'єкті саме РЕКОНСТРУКЦІЇ. Дискримінація полягає в тому, що досвід і кваліфікація роботи на об'єктах НОВОГО будівництва нічим не поступається досвіду і кваліфікації роботи на об'єктах реконструкції. Єдиний документ, яким засвідчується кваліфікація інженера технічного нагляду, - сертифікат - визначає спеціалізацію (дороги, будівлі та споруди) та ступінь кваліфікації - інженер ІІ, І категорії, провідний інженер, клас наслідків відповідальності об'єктів - СС1, СС2, СС3. Види будівництва кваліфікаційними документами не регламентуються.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2019 15:06
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно вимог пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Предметом даної процедури закупівлі є здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція спортивного комплексу та будівель за адресою вул. Універсальна, 18 А у м. Дніпрі».
Згідно вимог тендерної документації з метою підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасники мають надати інформаційну довідку, складена в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору. На підтвердження інформації щодо наявності досвіду досвід виконання аналогічного договору учасники мають надати у складі пропозиції копію аналогічного договору за об’єктом реконструкції. Також мають бути надані документи, які підтверджують виконання договору, такі, як: акти виконаних робіт за договором технічного нагляду, а також оригінал позитивного листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір).
Враховуючи вищевикладене, аналогічним договором за даною процедурою закупівлі слід вважати договір із здійснення технічного нагляду за об’єктом реконструкції. Зазначена вимога є реалізацією права замовника торгів на використання кваліфікаційного критерію визначеного статтею 16 Закону щодо наявності в учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а не дискримінацією.
Номер вимоги: UA-2019-09-23-002277-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІК-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39229916
Дата подання: 21 жовтня 2019 17:43
Скарга на рішення про визначення переможця
Скарга на рішення про визначення переможцем ТОВ «ПТБ ЕКСПЕРТ»
Прошу звернути увагу, що ТОВ «ПТБ ЕКСПЕРТ» при підготовці та поданні тендерної пропозиції припустилося невиконання вимог тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до вимог тендерної документації, тобто, підпункт 1.1 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III. « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «…документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі…».
Натомість, ТОВ «ПТБ ЕКСПЕРТ» такі документи подало різними файлами:
 копія аналогічного договору та актів виконаних робіт, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, подано файлом під назвою «46_56 Коп__ аналог_чного договору та акт_в»;
 кваліфікаційні документи персоналу, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному), критеріям подано файлом «57_58 Коп__ Сертиф_кату та Св_доцтва», файлом «59 Дов_дка про прац_вник_в», файлом «93 Сертификат _ _ТН Резник ориг_нал» і т.д.
Але інформаційна довідка, яка містить технічний опис предмета закупівлі під № 2019/10-02/1 від 02.10.2019 року подана в іншому файлі під назвою «69_91 Дов_дки_листи_пояснення».
2. Відповідно до вимог тендерної документації, тобто, пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III. « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено «…Копії документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, тощо) на паперовому носії завіряються наступним чином: підписом уповноваженої особи Учасника з зазначенням посади, ПІБ та дати завіряння, а тільки потім робиться кольорова сканкопія документу …»
Натомість, в файлах ТОВ «ПТБ ЕКСПЕРТ» відсутня дата завіряння на документах на сторінках 21,22, 46,48, 51, 52, 54, 62. Таке порушення не входить до переліку помилок, допущення яких не тягне за собою відхилення тендерної пропозиції.
Прошу врахувати цю скаргу при визначені переможця тендеру.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2019 21:57
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону Укрїани «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Разом з цим, вимога ТОВ "ІК-ПРОЕКТ" не містить вищезазначених обставин.
Також, повідомляємо, що надана Вами інформація прийнята до уваги тендерним комітетом. Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ 999 000,00
UAH з ПДВ
999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ФЕНІКС" 1 470 000,00
UAH з ПДВ
1 470 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Жилком" 1 900 000,00
UAH з ПДВ
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІК-ПРОЕКТ" 2 400 000,00
UAH з ПДВ
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПТБ ЕКСПЕРТ" 2 899 000,00
UAH з ПДВ
2 869 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТРОЙТЕК ГРУП" 2 900 000,00
UAH з ПДВ
2 870 558,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2019 10:41
Електронний підпис
14 жовтня 2019 09:22
Електронний підпис
14 жовтня 2019 09:20
28. реєстр.pdf
14 жовтня 2019 09:20
27. наказ мензатюк.pdf
14 жовтня 2019 09:20
25. пояснення свідоцтво.pdf
14 жовтня 2019 09:20
23. звітність.pdf
14 жовтня 2019 09:20
23. довідка форма 3.pdf
14 жовтня 2019 09:20
17. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
14 жовтня 2019 09:20
16. Статут.pdf
14 жовтня 2019 09:20
16. лист код доступу.pdf
14 жовтня 2019 09:20
15. довідка обладнання.pdf
14 жовтня 2019 09:20
14. договір 55.pdf
14 жовтня 2019 09:20
14. договір 42.pdf
14 жовтня 2019 09:20
14. відгук.pdf
14 жовтня 2019 09:20
14. акти 55.pdf
14 жовтня 2019 09:20
14. акти 42.pdf
14 жовтня 2019 09:20
13. сертифікат тимченко.pdf
14 жовтня 2019 09:20
13. сертифікат мензатюк.pdf
14 жовтня 2019 09:20
13. лист мінрегіонбуд.pdf
14 жовтня 2019 09:20
13. лист згода мензатюк.pdf
14 жовтня 2019 09:20
13. Договір мензатюк.pdf
14 жовтня 2019 09:20
13. довідка тимченко.pdf
14 жовтня 2019 09:20
13. довідка працівники.pdf
14 жовтня 2019 09:20
8. паспорт.pdf
14 жовтня 2019 09:20
7. довідка фіз.особа.pdf
14 жовтня 2019 09:19
3. Проект договору.pdf
14 жовтня 2019 09:19
1. довідка обмеження.pdf
14 жовтня 2019 09:19
0. розрахунок витрат.pdf
14 жовтня 2019 09:19
0. тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 жовтня 2019 15:18
Реєстр документів.rar
14 жовтня 2019 15:18
ТД 3.rar
14 жовтня 2019 15:18
ТД 2.rar
14 жовтня 2019 15:18
ТД 1.rar

Публічні документи

14 жовтня 2019 20:44
лист года шаталов.pdf
14 жовтня 2019 20:44
тендерна пропозиція.pdf
14 жовтня 2019 20:44
реєстр 2.pdf
14 жовтня 2019 20:44
реєстр 1.pdf
14 жовтня 2019 20:44
Розпорядження.PDF
14 жовтня 2019 20:44
наказ.PDF
14 жовтня 2019 20:44
лист-згода.PDF
14 жовтня 2019 20:44
лист з кодом доступу.PDF
14 жовтня 2019 20:44
захист довкілля.PDF
14 жовтня 2019 20:44
довідка працівники.PDF
14 жовтня 2019 20:44
довідка мат тех база.PDF
14 жовтня 2019 20:44
Витяг ПДВ.PDF
14 жовтня 2019 20:44
фінзвіт та баданс 2.pdf
14 жовтня 2019 20:44
фінзвіт та баданс 1.pdf
14 жовтня 2019 20:44
тендерна пропозиція.pdf
14 жовтня 2019 20:44
паспорт васильченко 5.pdf
14 жовтня 2019 20:44
паспорт васильченко 4.pdf
14 жовтня 2019 20:44
паспорт васильченко 3.pdf
14 жовтня 2019 20:44
паспорт васильченко 2.pdf
14 жовтня 2019 20:44
паспорт васильченко 1.pdf
14 жовтня 2019 20:44
лист мінрегіон-1.pdf
14 жовтня 2019 20:44
гарантійний лист.pdf
14 жовтня 2019 20:44
Відомості ЄДРПОУ.pdf
14 жовтня 2019 20:44
14 Копія Статуту.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 11:45
Електронний підпис
03 жовтня 2019 18:31
Електронний підпис
03 жовтня 2019 18:30
2. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2019 12:12
ФТП оновлена.pdf
22 жовтня 2019 13:25
Довідка МВС.pdf
22 жовтня 2019 13:25
Довідка ГУ ДПС.pdf
13 жовтня 2019 15:01
97-100 Проект договору.pdf
13 жовтня 2019 15:01
95-96 ФТП.pdf
13 жовтня 2019 15:01
64-66 Копії листів ОПД.pdf
13 жовтня 2019 15:01
26-27 Копія Виписки ЄДР.pdf
13 жовтня 2019 15:01
1-16 Статут оригінал.PDF
13 жовтня 2019 15:01
00 Реєстр.pdf

Публічні документи

14 жовтня 2019 11:35
ТЕХНАГЛЯД КОТЕЛЬНА.pdf
14 жовтня 2019 11:35
Тендерна пропозиція.pdf
14 жовтня 2019 11:35
Статут оригінал.pdf
14 жовтня 2019 11:35
Реєстр.pdf
14 жовтня 2019 11:35
Проект договору.pdf
14 жовтня 2019 11:35
Паспорт директор.pdf
14 жовтня 2019 11:35
Наказ директор.pdf
14 жовтня 2019 11:35
Довідки та листи.pdf
14 жовтня 2019 11:35
Витяг ПДВ.pdf
14 жовтня 2019 11:35
Виписка з ЄДР.pdf
14 жовтня 2019 11:35
Баланс.pdf
14 жовтня 2019 11:35
10. Тех завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ

ПП "ФЕНІКС"

ДП "Жилком"

ТОВ "ІК-ПРОЕКТ"

ТОВ "ПТБ ЕКСПЕРТ"

ТОВ "СТРОЙТЕК ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
#36047326
Відхилено 999 000,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 16:50
ПП "ФЕНІКС"
#32781303
Відхилено 1 470 000,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 16:54
ДП "Жилком"
#32350021
Відхилено 1 900 000,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 16:57
ТОВ "ІК-ПРОЕКТ"
#39229916
Відхилено 2 400 000,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 17:01
ТОВ "ПТБ ЕКСПЕРТ"
#39080628
Переможець 2 869 500,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 17:08

Документи

18 жовтня 2019 16:50
Електронний підпис
18 жовтня 2019 16:49
Протокол 1.pdf

Документи

18 жовтня 2019 16:54
Електронний підпис
18 жовтня 2019 16:53
Протокол 2.pdf

Документи

18 жовтня 2019 16:57
Електронний підпис
18 жовтня 2019 16:56
Протокол 3.pdf

Документи

18 жовтня 2019 17:01
Електронний підпис
18 жовтня 2019 17:00
Протокол 4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПТБ ЕКСПЕРТ"
#39080628
2 869 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 16:22
Звіт про виконання договору.pdf укладений
04 січня 2022 16:18
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 13:50
Ду 11 04.11-8.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 11:17
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2021 14:31
ДУ № 10.pdf зміни до договору
10 червня 2021 14:30
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 15:05
ДУ №9.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 14:56
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 12:37
ДУ №8.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 12:36
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 14:59
ДУ №7.pdf зміни до договору
21 січня 2021 14:58
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 14:51
ДУ №6.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 14:51
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 11:13
ДУ №5.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 11:03
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2020 12:48
ДУ №4.pdf зміни до договору
02 червня 2020 12:46
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:18
Ду 3 04.11-8.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:18
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 12:08
Ду 2 04.11-8.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 12:08
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 12:03
Ду 1 04.11-8.pdf зміни до договору
06 листопада 2019 11:20
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 11:06
04.11-8.pdf укладений
06 листопада 2019 11:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 04/11-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 04/11-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 04/11-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 04/11-8
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення кап.вкладень на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 04/11-8
Договір:
Номер додаткової угоди: ду 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 04/11-8
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 04/11-8
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості
Номер договору про закупівлю: 04/11-8
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 04/11-8
Договір:
Номер додаткової угоди: ду 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення капітальних вкладень
Номер договору про закупівлю: 04/11-8
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 04/11-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 580 961,47
UAH