Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи, тумби, шафи-пенали, стойки
Очікувана вартість
112 000,00 UAH
UA-2019-09-23-002211-b 93266a2503724badb800571c85c44878
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Какадьор

+380936245821
+380462679674
fahivets_z_pz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26211473
Місцезнаходження: 14029, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Волковича, буд. 25
Контактна особа: Марина Какадьор
+380936245821,+380462679674
fahivets_z_pz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 11:25
Очікувана вартість: 112 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Детальна інформація у документації закупівель, що додається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 найменувань
Столи, тумби, шафи-пенали, стойки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Волковича, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 16:43
Оголошення_меблі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФО-П
Дата подання: 24 вересня 2019 06:57
Дата відповіді: 24 вересня 2019 09:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В документації закупівель вказані матеріали, з яких повинні бути виготовлені меблі, тому будь-який виробник може приймати участь у закупівлі, якщо меблі, які він запропонує, будуть виготовлені з матеріалів визначених замовником у документації закупівель. Згідно з документацією закупівель перед підписанням договору з перемржцем торгів замовник перевіряє якість матеріалів з яких виготовлено меблі запропоновані в ціновій пропозиції. До участі допускаються всі учасники, в тому числі і фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ. Ціна яка вказана і електронній системі є остаточна

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Веремієнко Максим Петрович 96 300,00
UAH з ПДВ
85 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Холявко Олександр Ігорович" 106 350,00
UAH з ПДВ
86 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 16:08
Сертифікат_ДСП_Swisspan.pdf
30 вересня 2019 16:01
Цiнова_пропозицiя.pdf
30 вересня 2019 16:01
Технiчнi_характеристики.pdf
30 вересня 2019 16:01
Довiдка_про_статут.pdf
30 вересня 2019 16:01
Довiдка_про_печатку.pdf
30 вересня 2019 16:01
Довiдка_про_печатку(1).pdf
30 вересня 2019 16:01
Гарантiйний_лист.pdf
30 вересня 2019 16:01
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Веремієнко Максим Петрович

ФОП "Холявко Олександр Ігорович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Веремієнко Максим Петрович
#3146811473
Переможець 85 990,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 14:12

Документи

02 жовтня 2019 14:12
Електронний підпис
02 жовтня 2019 14:12
ришення20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2019 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Веремієнко Максим Петрович
#3146811473
85 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 жовтня 2019 14:12
Електронний підпис
02 жовтня 2019 14:12
ришення20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 12:08
договор92.pdf укладений
16 жовтня 2019 12:07