Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт даху з посиленням будівельних конструкцій нежитлової будівлі Новоайдарської державної нотаріальної контори за адресою: 93500, Луганська область, смт. Новоайдар, вул. Банківська, 33) (джерело фінансування - кошти Державного бюджету України)
Очікувана вартість
2 750 251,20 UAH
UA-2019-09-23-001976-b 1a0501408f0344a78c63ad0cdccd599d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Дашко

+380645703152 tender@lugjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Луганській області
Код ЄДРПОУ: 34941884
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, вул.Єгорова 22
Контактна особа: Ірина Дашко
+380645703152
tender@lugjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 12:02
Очікувана вартість: 2 750 251,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 751,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт даху з посиленням будівельних конструкцій нежитлової будівлі Новоайдарської державної нотаріальної контори за адресою: 93500, Луганська область, смт. Новоайдар, вул. Банківська, 33 (джерело фінансування - кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93500, Україна, Луганська область, смт. Новоайдар, вулиця Банківська,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт у розмірі, що не перевищує 30% від загального річного обсягу робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок. Замовник здійснює оплату в органах державної казначейської служби на підставі довідок про вартість виконаних робіт (примірна форма №КБ-3 відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), підписаних Сторонами, які складаються Підрядником по мірі готовності окремих робіт. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2019 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 09:31
ТД_45453000-7.docx
23 вересня 2019 16:07
Оголошення_45453000-7.pdf
24 вересня 2019 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 09:31
ТД_45453000-7.docx
23 вересня 2019 16:07
ТД_45453000-7.docx
23 вересня 2019 16:07
Оголошення_45453000-7.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОПАСНЯНСЬКІ ПОКРІВЛІ" 2 636 769,60
UAH з ПДВ
2 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Домінант Траст Сервіс" 2 335 445,11
UAH з ПДВ
2 284 248,74
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ 2 546 962,46
UAH з ПДВ
2 285 248,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СБК СТРОЙСЕРВІС" 2 713 560,00
UAH з ПДВ
2 713 560,00
UAH з ПДВ
Документи
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО 2 729 140,95
UAH з ПДВ
2 729 140,95
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 11:50
Електронний підпис
15 жовтня 2019 11:47
Довідка МВС.pdf
15 жовтня 2019 11:44
122650017403437.XML
15 жовтня 2019 11:43
224.imd
10 жовтня 2019 12:07
Електронний підпис
10 жовтня 2019 12:02
224.imd
10 жовтня 2019 12:02
25. Проект договору.pdf
10 жовтня 2019 12:02
24. Лист згода.pdf
10 жовтня 2019 12:02
20. Ст. 17.pdf
10 жовтня 2019 12:02
18. Наявність обланання.pdf
10 жовтня 2019 12:02
17. НВК Новотошківка 2019.pdf
10 жовтня 2019 12:02
15. Гімназія Гірське 2019.pdf
10 жовтня 2019 12:02
14. ЦР лікарня 2018.pdf
10 жовтня 2019 12:02
9. Перелік видів робіт.pdf
10 жовтня 2019 12:02
8. Ліцензія.pdf
10 жовтня 2019 12:02
7. Протокол № 1.pdf
10 жовтня 2019 12:02
5. Статут.pdf
10 жовтня 2019 12:02
4. Витяг ПДВ.pdf
10 жовтня 2019 12:02
3. Виписка з ЄДР.pdf
10 жовтня 2019 12:02
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2019 15:51
Електронний підпис
28 жовтня 2019 15:48
public_doc.p7s
28 жовтня 2019 15:48
public_doc.pdf
28 жовтня 2019 15:48
Довідка з МВС.pdf
18 жовтня 2019 08:27
Електронний підпис
18 жовтня 2019 08:22
212.imd
09 жовтня 2019 12:06
Електронний підпис
09 жовтня 2019 12:02
212.imd
09 жовтня 2019 12:02
11_Лист-згода.pdf
09 жовтня 2019 12:02
8_Інформаційні довідки.rar
09 жовтня 2019 12:02
3_Довідки до статті 16.rar
09 жовтня 2019 12:02
2_Довідки до статті 17.pdf
09 жовтня 2019 12:02
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2019 14:17
Електронний підпис
09 жовтня 2019 14:14
Тендерна пропозиція.PDF
09 жовтня 2019 14:14
Статут.PDF
09 жовтня 2019 14:14
Розрахунок ЗП.PDF
09 жовтня 2019 14:14
Протокол призначення.PDF
09 жовтня 2019 14:14
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
09 жовтня 2019 14:14
ОПР и АР.PDF
09 жовтня 2019 14:14
ОПР 2-1-2.PDF
09 жовтня 2019 14:14
ОПР 2-1-1.PDF
09 жовтня 2019 14:14
Машини та механізми.PDF
09 жовтня 2019 14:14
ЛС 2-1-2.PDF
09 жовтня 2019 14:14
ЛС 2-1-1.PDF
09 жовтня 2019 14:14
Лицензия СБК 2019.PDF
09 жовтня 2019 14:14
ЛИСТ-ЗГОДА.PDF
09 жовтня 2019 14:14
КБ 2 фасад Куинджи.pdf
09 жовтня 2019 14:14
КБ 2 Кременная .pdf
09 жовтня 2019 14:14
ИВР 2-1-2.PDF
09 жовтня 2019 14:14
ИВР 2-1-1.PDF
09 жовтня 2019 14:14
ДЦ с розрахунками и пз.PDF
09 жовтня 2019 14:14
Довідка про субпідряд.PDF
09 жовтня 2019 14:14
Довідка про санкції.PDF
09 жовтня 2019 14:14
Довідка про досвід.PDF
09 жовтня 2019 14:14
Витяг ПДВ.PDF
09 жовтня 2019 14:14
витяг з ЄДР.pdf
09 жовтня 2019 14:14
Ведомость обїемов.PDF
09 жовтня 2019 14:14
300.imd

Публічні документи

10 жовтня 2019 15:42
Електронний підпис
10 жовтня 2019 15:41
9. Довідка (санкції).pdf
10 жовтня 2019 15:41
8. Ліцензія Каскад-СД.pdf
10 жовтня 2019 15:41
7. Проект договору.pdf
10 жовтня 2019 15:41
5.3. Наказ Кушнарьов В.С..pdf
10 жовтня 2019 15:41
4. Кошторис Новоайдар.pdf
10 жовтня 2019 15:41
2.4. Довідка робітники.pdf
10 жовтня 2019 15:41
14. Витяг ПДВ оригінал.Pdf
10 жовтня 2019 15:41
13. Довідка ЄДРПОУ.pdf
10 жовтня 2019 15:41
11. Статут копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОПАСНЯНСЬКІ ПОКРІВЛІ"

ТОВ "Домінант Траст Сервіс"

ТОВ НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ

ТОВ "СБК СТРОЙСЕРВІС"

"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПОПАСНЯНСЬКІ ПОКРІВЛІ"
#41641725
Відхилено 2 200 000,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 15:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Домінант Траст Сервіс"
#19065870
Переможець 2 284 248,74
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 16:16

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПОПАСНЯНСЬКІ ПОКРІВЛІ" #41641725

№ рішення у справі

70/110-р/к

Дата рішення у справі

05.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Домінант Траст Сервіс"
#19065870
2 284 248,74
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:10
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2019 16:05
ТОВ Домінант Траст Сервіс_ ДУ №2 до Договору будівельного підряду від 07.11.2019 № 0711.pdf зміни до договору
18 листопада 2019 16:04
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2019 15:23
ДУ №1 про зміну банк. рекв. та зміну пункта 13.2 до Договору №0711 від 07.11.2019.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 15:22
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 11:55
ТОВ Домінант Траст Сервіс_Договір будівельного підряду від 07.11.2019 № 0711.pdf укладений
07 листопада 2019 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку зі зміною банківських реквізитів "Підрядника", Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 23. "Місцезнаходження, банківські реквізити та підписи Сторін" Договору, виклавши реквізити "Підрядника" в новій редакції. 2. Внести зміни до пункту 13.2. розділу 13. "Фінансування робіт" (будівництва об'єкта)" Договору, виклавши його в наступній редакції: "13.2. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу Міністерства юстиції України від 15.01.2019 № 123/7 "Про попередню оплату товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" Замовник має право проводити попередню оплату робіт розмір якої не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт на строк до 20 грудня 2019 року. По закунченню вказаного терміну невикористана сума повертається Замовнику."
Номер договору про закупівлю: № 0711
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до пункту 13.2.розділу 13. "Фінансування робіт (будівництва об'єкта)" Договору, виклавши його в наступній редакції: " 13.2. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти", наказу Міністерства юстиції України від 15.01.2019 № 123/7 "Про попередню оплату товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та Порядку державного фінансування капітального будівництва затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764, Замовник має право перерахувати Підряднику аванс у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, які Підрядник зобов'язується використати на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів до 20 грудня 2019 року. По закінченню вказаного терміну невикористана сума повертається Замовнику."
Номер договору про закупівлю: № 0711
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2019 — 28 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 278 185,05
UAH (в тому числі ПДВ 379 697,51 UAH)