Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання програмної продукції
Очікувана вартість
60 069,24 UAH
UA-2019-09-23-001705-a 459d20a6ed83415a82f7b46262000af9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неубауер Наталія Валеріївна

+380562467014 obljust@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 34984907
Вебсайт: http://obljust.gov.ua
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21-А
Контактна особа: Неубауер Наталія Валеріївна
+380562467014
obljust@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно з пунктом 4 частини другої статті 35 Закону України «Про здійснення публічних закупівель», а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 17:51
Оскарження наміру укласти договір: 04 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48760000-3: Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів


Кількість: 1 послуга (для захисту 197 робочих станцій)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з постачання програмної продукції (за рахунок коштів Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 21-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 жовтня 2019
ДК 021:2015: 48760000-3 — Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на рахунок Виконавця протягом семи банківських днів після підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін актів прийому-передачі наданих послуг. Замовник має право на відстрочку платежу у разі відсутності бюджетного фінансування або не проведення оплати з вини третьої сторони Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

23 вересня 2019 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КУБІТ"
#39389872
Переможець 60 069,24
UAH
23 вересня 2019 17:51

Документи

23 вересня 2019 17:51
Електронний підпис
23 вересня 2019 17:50
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 17:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КУБІТ"
#39389872
60 069,24
UAH
Документи

Документи

23 вересня 2019 17:51
Електронний підпис
23 вересня 2019 17:50
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 16:27
Рішення укладений
17 грудня 2019 16:35
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 09:32
Договір укладений
04 жовтня 2019 09:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: У зв'язку з неможливістю реєстрації договору в органі Державної казначейської служби