Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція скверу ім. Ф. Сафарова (вул. Дудінської – проспект Любові Малої) в м. Харків. Коригування (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
4 445 209,20 UAH
UA-2019-09-23-001388-a b39f7df6a0fc4474b8d4bb7a1337245b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слінько Ганна

+380577250285 khzelenbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження: 61145, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Контактна особа: Слінько Ганна
+380577250285
khzelenbud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
03.05.2019 р. СКП «Харківзеленбуд» ХМР було оголошено про проведення відкритих торгів щодо закупівлі: Реконструкція скверу ім. Ф. Сафарова (вул. Дудінської – проспект Любові Малої) в м. Харків. Коригування (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи) (оголошення UA-2019-05-03-000819-с). Переможцем визначено ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД". З Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» було укладено Договір № 293 від 03.06.2019 р. на загальну суму 30 999 900,00 грн. з ПДВ. Додатковою угодою № 1 до договору № 293 від 03.06.2019 року було зменшено суму договору і встановлено, що ціна договору становить 29 000 277,04 грн. з ПДВ. Під час проведення робіт з реконструкції скверу ім. Ф. Сафарова (вул. Дудінської – проспект Любові Малої) в м. Харків. Коригування виникли додаткові роботи, які не були передбачені укладеним договором – підстава: експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту «Реконструкція скверу ім. Ф. Сафарова (вул. Дудінської – проспект Любові Малої) в м. Харків. Коригування» затверджений 18.09.2019 року № 19368. Таким чином, на сьогодні виникла необхідність у зміні об’ємів робіт. Всі ці додаткові роботи по суті є продовженням робіт, які технологічно пов’язані з вже виконаними і становлять невід’ємну частину об’єкту - «Реконструкція скверу ім. Ф. Сафарова (вул. Дудінської – проспект Любові Малої) в м. Харків. Коригування». З вищевказаних причин існує необхідність у виконанні робіт одним підрядником з метою забезпечення сумісності інженерних, технічних та монтажних рішень, додаткові роботи, не визначені під час укладення договору, технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором. Загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Враховуючи те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» у 2019 році виконує вищевказані роботи, вважається за доцільне застосувати переговорну процедуру і в якості виконавця обрати саме Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД», оскільки це дозволить: - забезпечити сумісність з наявними роботами та технологіями; - виконати належним чином усі основні та додаткові роботи; - підвищити ефективність гарантійного ремонту; - зменшити будь-які ризики щодо виконання та здачі-приймання робіт, завдяки вже отриманому Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» досвіду з виконання робіт саме по цьому об’єкту. На сьогодні роботи Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» ведуться на високому технічному та організаційному рівні, на об’єкті працює достатня кількість працівників, використовується сучасне обладнання, що дозволяє виконувати роботу швидкими темпами. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» має необхідні ліцензії, дозвільні документи, кваліфікованих працівників, обладнання, матеріально-технічну базу. Згідно п. 5., п. 6 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: - потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням; - необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Відповідно до пункту 6 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922VIIІ із змінами (далі – Закон), в разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених в початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, роботи технічно і економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, при закупівлі: Реконструкція скверу ім. Ф. Сафарова (вул. Дудінської – проспект Любові Малої) в м. Харків. Коригування (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи). Учасником – Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» було підтверджено свою відповідність кваліфікаційним критеріям, які встановлено Замовником відповідно до ст. 16 Закону: наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 16:17
Оскарження наміру укласти договір: 04 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі. Кошти міського бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція скверу ім. Ф. Сафарова (вул. Дудінської – проспект Любові Малої) в м. Харків. Коригування. (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61064, Україна, Харківська обл., Харків, сквер ім. Ф. Сафарова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3); оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт; розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Джерело фінансування закупівлі - кошти міського бюджету. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

23 вересня 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 16:07
Протокол 223.pdf
23 вересня 2019 16:07
Повідомлення про намір укласти договір.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД»
#40446294
Переможець 4 445 209,20
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 16:17

Документи

23 вересня 2019 16:17
Електронний підпис
23 вересня 2019 16:17
Протокол 223.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 16:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД»
#40446294
4 445 209,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2019 16:17
Електронний підпис
23 вересня 2019 16:17
Протокол 223.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 11:25
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 14:32
ДУ 1 до дог. 546 (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2019 14:31
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2019 16:41
Протокол 273 (1).pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 16:40
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 10:33
Договір 546.pdf укладений
11 жовтня 2019 10:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 18 Звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-09-23-001388-a (Дата формування звіту: 11 жовтня 2019) - Місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю рахувати у новій редакції: 02094, Україна, Київська обл., Київ, вул. Хоткевича Гната, буд. 12, оф. 177.
Номер договору про закупівлю: 546
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету на 5 156,20 грн. (п’ять тисяч сто п’ятдесят шість гривень двадцять копійок), в зв’язку з чим пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету складає 4 440 053,00 (чотири мільйони чотириста сорок тисяч п’ятдесят три гривні), в тому числі ПДВ (20%) 740 008,83 грн. (сімсот сорок тисяч вісім гривень вісімдесят три копійки), згідно з Рішенням 31 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2019 рік» від 27.11.2019 № 1872/19».». 2. В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт, Додаток № 2. Графік виконання робіт та Додаток № 3. Договірна ціна Договору № 546 від «11» жовтня 2019 року викласти у новій редакції (додаток № 1, додаток № 2 та додаток № 3 у новій редакції додаються). 3. В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету змінити термін дії Договору до 31.12.2020 року, в зв’язку з чим пункт 1.1. Розділу І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2019 - 2020 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 4. В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету пункт 5.1. розділу V. ВИКОНАННЯ РОБІТ викласти у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31 грудня 2020 р. Період виконання робіт: жовтень 2019р.– грудень 2020р.» 5. В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету пункт 10.1 розділу Х. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2020 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.».
Номер договору про закупівлю: 546
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 440 053,00
UAH (в тому числі ПДВ 740 008,83 UAH)