Туристичний автобус ЕOS E 180Z або еквівалент
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-09-23-001305-b 9c51e9ef96594277bf57798d446a7583
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КЗ "Волейбольний клуб"
Код ЄДРПОУ: 34687415
Місцезнаходження замовника: 10014, Україна, Житомирська обл., Житомир, Мала Бердичівська,25
Контактна особа замовника: Савицька Любов Василівна
+380412413182
v.club2018@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2019 14:18
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 14:18
Початок аукціону: 09 жовтня 2019 13:45
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Туристичний автобус ЕOS E 180Z або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 вересня 2019 14:18
Електронний цифровий підпис
23 вересня 2019 14:13
Автобус.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-01-000007 ● c4a81fdb92814995877a8cc1d469a1c7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-01
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-01 15:11:45
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


01.11.2019 № 313

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
01.11.2019 №313


Витяг з переліку
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-09-23-001305-b 23.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення

2019-11-15 12:18:05

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 12 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КЗ "Волейбольний клуб", 34687415, Україна, Житомир, Мала Бердичівська,25
  2. Інформація про предмет закупівлі: Туристичний автобус ЕOS E 180Z або еквівалент, 1000000UAH, 34120000-4, ДК021, 1, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 9c51e9ef96594277bf57798d446a7583, 2019-09-23
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 01 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу «Волейбольний клуб» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 23.09.2019, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Мостового Анатолія Андрійовича (далі – ФОП Мостовий А.А.), протоколи засідання тендерного комітету від 10.10.2019 № 37 та від 15.10.2019 № 38, повідомлення про намір укласти договір, договір від 28.10.2019 № 44/19. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не зазначив інформацію про джерело фінансування закупівлі. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що у тендерній документації Замовника відсутня: - вимога про один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, чим порушено норми пункту 2 частини другої статті 22 Закону; - вимога про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, чим порушено норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Також за результатами моніторингу установлено невідповідність строків поставки товару визначених в тендерній документації Замовника, наданому у тендерній пропозиції переможця торгів ФОП Мостовий А.А. проекту договору та укладеному договорі від 28.10.2019 № 44/19, що є порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону. Відповідно до вимог абзацу другого частини першої статті 37 Закону у разі укладання договору з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону, договір є нікчемним., 08 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пунктів 2 та 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МОСТОВИЙ АНАТОЛІЙ АНДРІЙОВИЧ" 999 800,00
UAH з ПДВ
994 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТОЦЕНТР ЗАХІД" 1 000 000,00
UAH з ПДВ
995 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2019 19:28
15715888656723022519832973447585.jpg
20 жовтня 2019 19:28
IMG-e72c71d137fbf6a5a53c3ecd223b529d-V.jpg
20 жовтня 2019 19:28
IMG-9e4575c166b85436d3aa9500e396096e-V.jpg
20 жовтня 2019 19:28
IMG-c43f484fb8b9b96d198fbd85bcce17a6-V.jpg
20 жовтня 2019 04:26
IMG-61b661bc419aa999a565d796ddacce66-V.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Технічні вимоги.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Тендерна пропозиція.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Свідоцтво.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Паспорт с.5.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Паспорт с.4.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Паспорт с.3.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Паспорт с.2.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Паспорт с.1.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Код ІНН.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Договір с.5.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Договір с.4.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Договір с.3.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Договір с.2.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Договір с.1.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Довідка реквізити.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Виписка с.2.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Виписка с.1.jpg

Публічні документи

08 жовтня 2019 13:00
гарант_листи.pdf
08 жовтня 2019 13:00
Аналогічні договори.pdf
08 жовтня 2019 13:00
Виписка.pdf
08 жовтня 2019 13:00
ASZ_PDV.PDF
08 жовтня 2019 13:00
ASZ_EDRPOU.PDF
08 жовтня 2019 13:00
4-ОПП.PDF
08 жовтня 2019 13:00
Протокол Войдюк.pdf
08 жовтня 2019 13:00
НаказВойдюк.pdf
08 жовтня 2019 13:00
статут 13.06.18.pdf
08 жовтня 2019 13:00
НОВИЙ ВИТЯГ.pdf
08 жовтня 2019 13:00
Пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МОСТОВИЙ АНАТОЛІЙ АНДРІЙОВИЧ"
#2356110430
Переможець 994 800,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 15:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2019 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МОСТОВИЙ АНАТОЛІЙ АНДРІЙОВИЧ"
#2356110430
994 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 жовтня 2019 13:55
Договір.pdf укладений
28 жовтня 2019 13:15

Актуальні тендери

До пошуку