Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Туристичний автобус ЕOS E 180Z або еквівалент
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-09-23-001305-b 9c51e9ef96594277bf57798d446a7583
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савицька Любов Василівна

+380412413182 v.club2018@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Волейбольний клуб"
Код ЄДРПОУ: 34687415
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, Мала Бердичівська,25
Контактна особа: Савицька Любов Василівна
+380412413182
v.club2018@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2019 14:18
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 14:18
Початок аукціону: 09 жовтня 2019 13:45
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Туристичний автобус ЕOS E 180Z або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2019 14:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 14:13
Автобус.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-01-000007 ● c4a81fdb92814995877a8cc1d469a1c7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019 15:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


01.11.2019 № 313

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
01.11.2019 №313


Витяг з переліку
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-09-23-001305-b 23.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення

2019-11-15 12:18:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-01-08-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


03.01.2020 № 1

Житомир


Про призначення
перевірки закупівель


Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 08 січня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-09-10-000745-с та UA-2019-09-23-001305-b, здійснених Комунальним закладом «Волейбольний клуб» Житомирської обласної ради.
2. Проведення перевірки закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, доручити ДАНИЛЬЧУК Сніжані Валеріївні, провідному державному аудитору відділу контролю у сфері закупівель.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.




Начальник Людмила КОСТЮК

2020-01-08 11:21:14


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МОСТОВИЙ АНАТОЛІЙ АНДРІЙОВИЧ" 999 800,00
UAH з ПДВ
994 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТОЦЕНТР ЗАХІД" 1 000 000,00
UAH з ПДВ
995 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2019 19:28
15715888656723022519832973447585.jpg
20 жовтня 2019 19:28
IMG-e72c71d137fbf6a5a53c3ecd223b529d-V.jpg
20 жовтня 2019 19:28
IMG-9e4575c166b85436d3aa9500e396096e-V.jpg
20 жовтня 2019 19:28
IMG-c43f484fb8b9b96d198fbd85bcce17a6-V.jpg
20 жовтня 2019 04:26
IMG-61b661bc419aa999a565d796ddacce66-V.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Технічні вимоги.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Тендерна пропозиція.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Свідоцтво.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Паспорт с.5.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Паспорт с.4.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Паспорт с.3.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Паспорт с.2.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Паспорт с.1.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Код ІНН.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Договір с.5.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Договір с.4.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Договір с.3.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Договір с.2.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Договір с.1.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Довідка реквізити.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Виписка с.2.jpg
08 жовтня 2019 13:12
Виписка с.1.jpg

Публічні документи

08 жовтня 2019 13:00
гарант_листи.pdf
08 жовтня 2019 13:00
Аналогічні договори.pdf
08 жовтня 2019 13:00
Виписка.pdf
08 жовтня 2019 13:00
ASZ_PDV.PDF
08 жовтня 2019 13:00
ASZ_EDRPOU.PDF
08 жовтня 2019 13:00
4-ОПП.PDF
08 жовтня 2019 13:00
Протокол Войдюк.pdf
08 жовтня 2019 13:00
НаказВойдюк.pdf
08 жовтня 2019 13:00
статут 13.06.18.pdf
08 жовтня 2019 13:00
НОВИЙ ВИТЯГ.pdf
08 жовтня 2019 13:00
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МОСТОВИЙ АНАТОЛІЙ АНДРІЙОВИЧ"

ТОВ "АВТОЦЕНТР ЗАХІД"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2019 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МОСТОВИЙ АНАТОЛІЙ АНДРІЙОВИЧ"
#2356110430
994 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 09:14
Scan20200120163651.pdf укладений
20 січня 2020 16:39
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 13:55
Договір.pdf укладений
28 жовтня 2019 13:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 994 800,00
UAH