Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного переоснащення автоматичної системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу на об’єктах Київської міської клінічної лікарні №5: Київський міський центр СНІДУ (м.Київ, вул. Крамського, 21); Будівля пральні (м.Київ, вул. Крамського, 21); Будівля інфекційного відділення (м.Київ, вул. Крамського, 21) у Святошинському районі. (Послуги зі встановлення протипожежного устаткування)
Очікувана вартість
3 564 319,00 UAH
UA-2019-09-23-001189-a 4f886e41b9234a599c1827cee21e53b0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Казека Віталій Григорович

380444508255
380444507708
tenderkmkl5@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №5
Код ЄДРПОУ: 00185028
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Відпочинку, 11
Контактна особа: Казека Віталій Григорович
380444508255,380444507708
tenderkmkl5@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 15:32
Очікувана вартість: 3 564 319,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 821,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 103000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного переоснащення автоматичної системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу на об’єктах Київської міської клінічної лікарні №5: Київський міський центр СНІДУ (м.Київ, вул. Крамського, 21); Будівля пральні (м.Київ, вул. Крамського, 21); Будівля інфекційного відділення (м.Київ, вул. Крамського, 21) у Святошинському районі. (Послуги зі встановлення протипожежного устаткування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, місто Київ, Київ, Відпочинку,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2019 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 15:39
ТД монтаж ПС та оповіщення.doc
23 вересня 2019 15:38
ТД ПС.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-23-001189-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 27 вересня 2019 17:10
Страховий полісу відповідальності перед третіми особами
Добрий день. Відповідно до вимог тендерної документації потрібно надати такі документи: копію страхового полісу відповідальності перед третіми особами Учасника дійсним на весь період виконання умов закупівлі, який повинен покривати суму страхового платежу не менше 50% суми зазначеної закупівлі.
Керуючись нормами Закону України «Про страхування»(далі Закон) страхування може бути добровільним або обов’язковим. Відповідно до ст.6 «Добровільне страхування та його види» до видів добровільного страхування відносять страхування відповідальності перед третіми особами(п.15 ст.6 Закону). Тобто даний вид страхування є добровільним, а не обов’язковим.
Згідно технічного завдання Ви закуповуєте послуги зі встановлення протипожежного устаткування» а саме: послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей – монтаж та пуско – налагоджування у Київському міському клінічному онкологічному центрі. Зазначені послуги надаються відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 і єдиний документ, який надає право виконувати зазначені послуги це Ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. В зазначених Ліцензійних умовах не йдеться про наявність страхового полісу відповідальності перед третіми особами, тобто ліцензійними умовами не передбачено. Відповідно до ст.16 п.4. документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції . Але разом з тим відповідно до ст.30 ч.1 п.4 замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тому просимо Вас виключити з тендерної документації вимоги, щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції копії страхового полісу відповідальності перед третіми особами Учасника дійсним на весь період виконання умов закупівлі, який повинен покривати суму страхового платежу не менше 50% суми зазначеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2019 14:55
Тендерним комітетом уважно розглянуто Ваше звернення, за результатом розгляду якого повідомляємо наступне. Переможець даних торгів має надати послуги з технічного переоснащення автоматичної системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу. Дані послуги будуть надаватися у всіх приміщення Замовника із застосуванням електроінструменту. Враховуючи наявність дуже коштовного обладнання, що використовується для діагностування та лікування людей, Замовник хоче бути впевнений, що у випадку пошкодження даного обладнання, збитки Замовника будуть відшкодовані у повному розмірі.
Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи, що чинне законодавство (ст. 6 Закону України «Про страхування) передбачає страхування відповідальності перед третіми особами, то така вимога цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково звертаємо Вашу увагу, що дана закупівля здійснюється не з метою отримання учасниками ліцензії на протипожежні послуги, а з метою отримання переможця, який зможе надати протипожежні послуги на належному рівні та у встановлений строк. Саме тому вимоги на отримання ліцензії та на участь в даній закупівлі суттєво відрізняються.
Враховуючи викладене вище, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2019-09-23-001189-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 27 вересня 2019 17:12
Сертифікат ISO 27001:2015
Добрий вечір.Відповідно до вимог тендерної документації потрібно надати такі документи: Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ, який підтверджує відповідність системи менеджменту інформаційної безпеки Учасника вимогам ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, виданий органом сертифікації.
Сертифікат ISO 27001:2015 - це міжнародний стандарт, що встановлює вимоги до системи менеджменту інформаційної безпеки. Сертифікат ISO 27001:2015 –це документ, що підтверджує відповідність системи вимогам стандарту. Тобто даний сертифікат доводить, що компанія, яка має даний сертифікат, надійно захищає дані замовників, інвесторів, ділових партнерів від спроби несанкціонованого доступу до інформаційної бази компанії. Інформаційна безпека – це збереження конфіденційності та цілісності інформації.
Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тобто одним із принципів закупівлі є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель
Відповідно до ч. 2 ст. 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – «Закон») публічна інформація є відкритою. Відповідно до ч. ч. 1 – 2 ст. 13 Закону публічною інформацією є: інформація про використання бюджетних коштів юридичними особами, що фінансуються з бюджету.Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 13 Закону, до розпорядників інформації належать, зокрема, юридичні особи, що фінансуються з державного, місцевих бюджетів, бюджету Автономної Республіки Крим, які повинні надавати інформацію стосовно інформації щодо використання бюджетних коштів. Ненадання розпорядником інформації про розпорядження бюджетними коштами, суперечить положенням ч. 5 ст. 6 Закону «Про доступ до публічної інформації», а саме ее може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно.
Отже, враховуючи вищесказане, виникає питання, навіщо Ви вимагаєте наявність у Учасника даного Сертифіката. Всі документи та дані знаходяться у вільному доступі та є публічною інформацією. Навіщо Учаснику мати Сертифікат, що підтверджує відповідність Учасникам вимогам до системи менеджменту інформаційної безпеки, тобто збереження конфіденційності інформації. Тому просимо Вас видалити з тендерної документації вимоги про «Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ, який підтверджує відповідність системи менеджменту інформаційної безпеки Учасника вимогам ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, виданий органом сертифікації».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2019 14:54
Тендерним комітетом уважно розглянуто Ваше звернення, за результатом розгляду якого повідомляємо наступне. Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи те, що під час надання послуг Переможець фактично зможе отримати доступ до інформації Замовника, що є конфіденційною, останній вважає, що Переможець має відповідати системі менеджменту інформаційної безпеки, визначеними у спеціалізованому чинному нормативному акті - ДСТУ ISO/ISE 27001:2015. Адже цей стандарт створений для визначення вимог для розроблення, впровадження, функціонування, моніторингу, перегляду, підтримування та постійного вдосконалення системи управління інформаційною безпекою. Система управління інформаційною безпекою забезпечує збереження конфіденційності, цілісності й доступності інформації за допомогою запровадження процесу управління ризиками та надає впевненості зацікавленим сторонам, що ризиками належним чином управляють.
Враховуючи викладене вище, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2019-09-23-001189-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 27 вересня 2019 17:13
Гарантійний лист від Виробника (Імпортера) обладнання автоматичної пожежної сигналізації
Добрий день.Відповідно до вимог тендерної документації потрібно надати такі документи: У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний лист від Виробника (Імпортера) обладнання автоматичної пожежної сигналізації, що буде монтуватися (прибор, сповіщувачі), в якому Виробник (Імпортер) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі.
Виникає таке питання, а якщо таких виробників декілька, то потрібно одержувати у кожного такого виробника гарантійний лист? І на підставі чого такі виробники повинні надавати нам такі гарантійні листи? Нам не зрозуміла дана вимога, адже надання такого гарантійного листа не є обов’язком виробника такого обладнання. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2019 14:51
Тендерним комітетом уважно розглянуто Ваше звернення, за результатом розгляду якого повідомляємо наступне. Відповідно до умов закупівлі Переможець закупівлі має надати Замовнику послуги з технічного переоснащення автоматичної системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу. Для надання даних послуг Переможець має використовувати протипожежне обладнання або власного виробництва або придбаного у відповідних Виробників (Імпортерів). Звичайно, жодний Виробник (Імпортер) не зобов’язаний надавати Вам гарантійний лист на поставку обладнання, більше того, жодний Виробник (Імпортер) взагалі не зобов’язаний поставляти Вам необхідне обладнання у строк, необхідний дня належного надання послуг відповідно до умов даної закупівлі. Однак, Замовник бажає що б переможцем даної закупівлі стала організація, я дійсно має можливість надати послуги своєчасно та належної якості. Для цього переможцю необхідно своєчасно отримати від Виробника (Імпортера) відповідне протипожежне обладнання. У випадку, якщо Ви не маєте можливості отримати від Виробника (Імпортера) обладнання гарантійного листа на своєчасну поставку даного обладнання, то як Ви збираєтеся своєчасно отримувати саме обладнання.
Додатково звертаємо увагу, що в тендерній документації вимагаються гарантійні листи не на все обладнання, а лише на основні компоненти систем протипожежного захисту - прибор, сповіщувачі. Враховуючи викладене вище, Ваша вимога не підлягає задоволенню
Номер вимоги: UA-2019-09-23-001189-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 27 вересня 2019 17:14
Сертифікат системи менеджменту щодо протидії корупції
Добрий день.Відповідно до вимог тендерної документації потрібно надати такі документи: надати Сертифікат системи менеджменту щодо протидії корупції.
Міжнародний стандарт ISO 37001:2016 встановлює комплекс заходів, спрямованих на допомогу організаціям усіх розмірів та форм власності, запобігати, виявляти та долати хабарництво в своїй діяльності шляхом запровадження системи антикорупційного менеджменту. Сертифікація також є способом забезпечити безперервне вдосконалення своєї антикорупційної програми в компанії. Згідно чинного законодавства наявність даного Сертифікату є необов’язкова, та несе рекомендаційний характер. Для отримання даного сертифікату нам потрібно понести додаткові і зайві витрати. А також хочемо зазначити, для боротьби з антикорупційними проявами необов’язково мати даний сертифікат. Наявність у юридичної особи антикорупційної програми та відповідального з антикорупційної програми свідчить про застосування антикорупційних заходів у своїй діяльності.
Так, для з Згідно технічного завдання Ви закуповуєте послуги з технічного переоснащення автоматичної системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу. Зазначені послуги надаються відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 і єдиний документ, який надає право виконувати зазначені послуги це Ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. В зазначених Ліцензійних умовах не йдеться про наявність Сертифікату системи менеджменту щодо протидії корупції, тобто ліцензійними умовами не передбачено. Відповідно до ст.16 п.4. документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції . Але разом з тим відповідно до ст.30 ч.1 п.4 замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тому просимо Вас виключити з тендерної документації вимоги, щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції Сертифікату системи менеджменту щодо протидії корупції.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2019 14:45
Тендерним комітетом уважно розглянуто Ваше звернення, за результатом розгляду якого повідомляємо наступне. На сьогоднішній день Україна займає 120 місце в світі по індексу сприяння корупції. Система управління заходами боротьби з корупцією символізує собою тверду прихильність до етичної поведінки, яка допомагає суб’єкту господарювання добре функціонувати, підвищувати свою репутацію та уникати потенційних ризиків хабарництва. Участь у корупційних діях може призвести до підриву репутації та втрати довіри до організації. Відповідно, питання протидії корупції є невіддільним компонентом її діяльності. Усвідомлюючи що хабарництво стало істотним ризиком і що багато організацій розглядають його як найлегший спосіб проникнення на нові ринки, міжнародні конвенції вимагають вживати необхідних заходів, спрямованих на його запобігання та підвищення поінформованості у всьому світі щодо шкоди, яку організації можуть зазнати у випадку участі у корупційних діях.
Одним із нормативних документів, що регулює дане питання є ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), що затверджено Наказом від 14.08.2017 № 223 Про прийняття національних нормативних документів, гармонізованих з європейськими та міжнародними нормативними документами було затвердженого.
Метою вищевказаного стандарту є забезпечення підтримки у питаннях формування світової культури, яка бореться із хабарництвом і покращує відповідальність та довіру у світі бізнесу. Запобігання хабарництву стає глобальною ініціативою, починаючи з особистої поінформованості до організацій, відповідальних за забезпечення діяльності із запобігання хабарництву. Цієї мети можна досягти лише шляхом неухильного виконання, прозорості та дотримання вимог концептуальної основи системи управління заходами боротьби з корупцією, викладеної у стандарті ISO 37001.
Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи, що Сертифікат системи менеджменту щодо протидії корупції є документом, що передбачається чинним законодавством України - ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), то відповідна вимога щодо надання даного сертифікату цілком відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Враховуючи викладене вище, Ваша вимога не має правових підстав для задоволення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" 3 563 707,00
UAH з ПДВ
3 563 707,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД" 3 564 310,00
UAH з ПДВ
3 564 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 17:48
довідка податкова.pdf
17 жовтня 2019 17:48
довідка мвс.pdf
17 жовтня 2019 17:48
пропозиція.pdf
08 жовтня 2019 20:23
Електронний підпис
08 жовтня 2019 18:42
відгук.pdf
08 жовтня 2019 18:42
трудова книжка +.pdf
08 жовтня 2019 18:42
статут.pdf
08 жовтня 2019 18:42
огляд обєкта.pdf
08 жовтня 2019 18:42
локальний кошторис.pdf
08 жовтня 2019 18:42
посвідчення еб к.pdf
08 жовтня 2019 18:42
послужний список.pdf
08 жовтня 2019 18:42
Посвідчення ЕБ-1 О.pdf
08 жовтня 2019 18:42
Посвідчення ПБ к.pdf
08 жовтня 2019 18:42
витяг єдр.pdf
08 жовтня 2019 18:42
аналогічний договір ..pdf
08 жовтня 2019 18:42
Посвідчення ПБ-2 О.pdf
08 жовтня 2019 18:42
тех.вимоги.pdf
08 жовтня 2019 18:42
якісні х-стики.pdf
08 жовтня 2019 18:42
страховий поліс.pdf
08 жовтня 2019 18:42
декларація дснс.pdf
08 жовтня 2019 18:42
паспорт і код.pdf
08 жовтня 2019 18:42
проект договору.pdf
08 жовтня 2019 18:42
наказ ліцензія.pdf
08 жовтня 2019 18:42
трудовий договір 6.pdf
08 жовтня 2019 18:42
Посвідчення ЕБ-3 О.pdf
08 жовтня 2019 18:42
обробка даних.pdf
08 жовтня 2019 18:42
Посвідчення ЕБ-2 О.pdf
08 жовтня 2019 18:42
Посвідчення ЕБ-4 О.pdf
08 жовтня 2019 18:42
відомості єдр к.pdf
08 жовтня 2019 18:42
витяг з пдв.pdf
08 жовтня 2019 18:42
зведений кошторис.pdf
08 жовтня 2019 18:42
Посвідчення ПБ-4 О.pdf
08 жовтня 2019 18:42
Посвідчення ПБ-1 О.pdf
08 жовтня 2019 18:42
Посвідчення ПБ-3 О.pdf
08 жовтня 2019 18:42
сертифікат корупція.pdf
08 жовтня 2019 18:42
протокол замери.pdf
08 жовтня 2019 18:42
сертифікат с-ми якістю.pdf
08 жовтня 2019 18:42
диплом.pdf
08 жовтня 2019 18:42
відомості єдр.pdf
08 жовтня 2019 18:42
ліцензія пояснення.pdf
08 жовтня 2019 18:42
ліцензія.pdf
08 жовтня 2019 18:42
лист виробника.pdf
08 жовтня 2019 18:42
видаткова.pdf
08 жовтня 2019 18:42
аналогічний акт...pdf
08 жовтня 2019 18:42
мат-тех.база.pdf
08 жовтня 2019 18:42
аналог.дог.довідка.pdf
08 жовтня 2019 18:42
наявність працівників.pdf
08 жовтня 2019 18:42
уповноважена особа.pdf
08 жовтня 2019 18:42
бенефіціарний власник.pdf
08 жовтня 2019 18:42
відповідність оп пб еб.pdf
08 жовтня 2019 18:42
невраховані витрати.pdf
08 жовтня 2019 18:42
засоби пожежогасіння.pdf
08 жовтня 2019 18:42
гарантія 1 рік.pdf
08 жовтня 2019 18:42
заборгованість пдв.pdf
08 жовтня 2019 18:42
захист довкілля.pdf
08 жовтня 2019 18:42
90 днів.pdf
08 жовтня 2019 18:42
лист виробника2.pdf
08 жовтня 2019 18:42
пропозиція.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 12:42
Свідоцтво ПДВ_Інтер.pdf
08 жовтня 2019 12:42
Лицензия.jpg
08 жовтня 2019 12:42
Витяг ПДВ Интер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"

ТОВ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"
#42733240
Переможець 3 563 707,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 15:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"
#42733240
3 563 707,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2019 15:10
Експерт.оцінка.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 15:08
додатки.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 15:08
додаткова угода.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 15:08
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 16:59
Договір №19266 від 31.10.2019р.pdf укладений
31 жовтня 2019 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 19266
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 523 012,00
UAH (в тому числі ПДВ 587 168,67 UAH)