Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

П'ятиповерховий гуртожиток Донецького вищого училища олімпійського резерву ім.С.Бубки по вул.Благовіщенській, 43, м.Артемівськ-реконструкція (коригування)
Очікувана вартість
28 449 312,00 UAH
UA-2019-09-23-001184-b e4c74ff021ee43d084861796208d4dc8
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ДВУОР ІМ С БУБКИ Бахмут

+380951048897 20361881@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДОНЕЦЬКЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ ІМ.С.БУБКИ
Код ЄДРПОУ: 20361881
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., місто Бахмут, ВУЛИЦЯ БЛАГОВІЩЕНСЬКА, будинок 43
Контактна особа: ДВУОР ІМ С БУБКИ Бахмут
+380951048897
20361881@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 13:43
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 13:31
Очікувана вартість: 28 449 312,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 142 246,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 142246.56 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
П'ятиповерховий гуртожиток Донецького вищого училища олімпійського резерву ім.С.Бубки по вул.Благовіщенській, 43, м.Артемівськ-реконструкція (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, Бахмут, Благовіщенська, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерелами фінансування є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів. Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт у розмірі, що не перевищує 30% від загального річного обсягу робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу).- Строки оплати рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком) – 45 (сорок п’ять) календарних днів. Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Джерелами фінансування є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів. Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Строки оплати рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком) – 45 (сорок п’ять) календарних днів. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Виконання робіт Джерелами фінансування є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів. Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2019 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 12:46
Перелік змін до тендерної документації.docx
30 вересня 2019 12:46
тд гуртожиток.docx
23 вересня 2019 13:43
техн. характ. гуртожиток.docx
23 вересня 2019 13:43
проект договору гуртожиток.docx
30 вересня 2019 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 12:46
Перелік змін до тендерної документації.docx
30 вересня 2019 12:46
тд гуртожиток.docx
23 вересня 2019 13:43
тд гуртожиток.docx
23 вересня 2019 13:43
техн. характ. гуртожиток.docx
23 вересня 2019 13:43
проект договору гуртожиток.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

рівень середньомісячної заробітної плати та який клас наслідків
Дата подання: 25 вересня 2019 12:16
Дата відповіді: 27 вересня 2019 14:50
Будь ласка уточніть, який рівень середньомісячної заробітної плати на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi можна застосувати при розрахунку пропозиції та який клас наслідків по об"єкту: "П'ятиповерховий гуртожиток Донецького вищого училища олімпійського резерву ім.С.Бубки по вул.Благовіщенській, 43, м.Артемівськ-реконструкція (коригування)"
Відповідь: Відповідно Протоколу засідання тендерного комітету № 80 від 27 вересня 2019 року повідомляємо, що Зведеним кошторисним розрахунком проекту передбачена заробітна плата в розмірі 5200 грн. Клас наслідків СС2.
Яка товщина утеплювача для горища та покрівлі
Дата подання: 27 вересня 2019 09:34
Дата відповіді: 27 вересня 2019 12:59
Яка товщина утеплювача для горища та покрівлі
Відповідь: Відповідно Протоколу засідання тендерного комітету № 79 від 27 вересня 2019 року повідомляємо, що згідно з проектом товщина утеплювача для горищного перекриття становить 200 мм, для покрівельного покриття становить 50 мм

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС" 28 000 000,00
UAH з ПДВ
28 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" 28 185 878,40
UAH з ПДВ
28 185 878,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Т-ТОРГПРОМ" 28 449 312,00
UAH з ПДВ
28 449 312,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 15:01
Електронний підпис
10 жовтня 2019 14:59
ДЦ з розрахунками.pdf
10 жовтня 2019 14:59
5. Тендерна пропозиція.pdf
09 жовтня 2019 14:17
Електронний підпис
09 жовтня 2019 14:14
Електронний підпис
09 жовтня 2019 13:40
Електронний підпис
09 жовтня 2019 13:37
19. Пакт про згоду.pdf
09 жовтня 2019 13:37
7.4. Технічне завдання.pdf
09 жовтня 2019 13:37
7.2. Проект кал графіку..PDF
09 жовтня 2019 13:37
5.5. Довідки ст.17.pdf
09 жовтня 2019 13:37
5.3.1. Договір 197 б.pdf
09 жовтня 2019 13:37
5.3.1 Договір 34 б.pdf
09 жовтня 2019 13:37
5.1 Наявнсть МТБ.pdf
09 жовтня 2019 13:37
5. Тендерна пропозиція.pdf
09 жовтня 2019 13:37
2.1. Опис.pdf
09 жовтня 2019 13:37
2. Статут.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2019 15:59
34 акт огляду.pdf
09 жовтня 2019 15:59
31 Паспорт.pdf
09 жовтня 2019 15:59
26 Кошториси ч1.rar
09 жовтня 2019 15:59
26 2 Кошториси ч3.rar
09 жовтня 2019 15:59
26 1 Кошториси ч2.rar
09 жовтня 2019 15:59
25 Ст.17.pdf
09 жовтня 2019 15:59
24 Ст.17.pdf
09 жовтня 2019 15:59
23 Ст.17.pdf
09 жовтня 2019 15:59
22 Ст.17.pdf
09 жовтня 2019 15:59
21 Ст.17.pdf
09 жовтня 2019 15:59
20 ст17.pdf
09 жовтня 2019 15:59
18 Фінансова звітність.pdf
09 жовтня 2019 15:59
17 Аналогічні договори.pdf
09 жовтня 2019 15:59
14 Довідка МТБ.pdf
09 жовтня 2019 15:59
12 Ліцензія.pdf
09 жовтня 2019 15:59
11 Пакт про згоду.pdf
09 жовтня 2019 15:59
10 ІНТЕР-НОРМ 15764 p7s.zip
09 жовтня 2019 15:59
8 цінова.pdf
09 жовтня 2019 15:59
7 Пояснення податки.pdf
09 жовтня 2019 15:59
5 Копія свідоцтва ПДВ.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2019 08:59
Технічне завдання.pdf
09 жовтня 2019 08:59
Тендерна пропозиція.pdf
09 жовтня 2019 08:59
рішення.pdf
09 жовтня 2019 08:59
рішення Т-ТОРГПРОМ.pdf
09 жовтня 2019 08:59
рішення про створення.pdf
09 жовтня 2019 08:59
проплата за ліцензію.pdf
09 жовтня 2019 08:59
Пакт.pdf
09 жовтня 2019 08:59
опис.pdf
09 жовтня 2019 08:59
Опис 2.pdf
09 жовтня 2019 08:59
наказ.pdf
09 жовтня 2019 08:59
ліцензія.pdf
09 жовтня 2019 08:59
додаток до ліцензії.pdf
09 жовтня 2019 08:59
договір.pdf
09 жовтня 2019 08:59
Довідки ст.17.pdf
09 жовтня 2019 08:59
Виписка.pdf
09 жовтня 2019 08:59
акт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС"

ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"

ТОВ "Т-ТОРГПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС"
#33991075
Відхилено 28 000 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 12:46
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"
#37696239
Відхилено 28 185 878,40
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 14:24
ТОВ "Т-ТОРГПРОМ"
#42550938
Відхилено 28 449 312,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 11:25

Документи

15 жовтня 2019 12:46
Електронний підпис
15 жовтня 2019 12:45
96.pdf

Документи

23 жовтня 2019 14:24
Електронний підпис
23 жовтня 2019 14:21
107.pdf
21 жовтня 2019 14:43
Електронний підпис
21 жовтня 2019 14:40
102.pdf

Документи

24 жовтня 2019 11:24
Електронний підпис
24 жовтня 2019 11:21
протокол 114.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
24 жовтня 2019 11:24
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі