Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт із заміни вікон та дверей на металопластикові лікувальних корпусів А-3, А-4 КНП "Чернігівський обласний кардіологічний центр" ЧОР за адресою: 14005, м. Чернігів, вул. В. Чорновола, 24 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (джерело фінансування - кошти обласного бюджету)
Очікувана вартість
1 872 374,00 UAH
UA-2019-09-23-001088-b 0d2e600c9f5b4162940a834d3b4ed95e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Михайлівна Федоренко

+380462915938 tender@okd.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006082
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. В'ячеслава Чорновола, буд. 24
Контактна особа: Лариса Михайлівна Федоренко
+380462915938
tender@okd.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 13:16
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 05:42
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 05:42
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 13:18
Очікувана вартість: 1 872 374,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 723,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9360 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовник керується даними кошторису (кошторисного розрахунку).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт із заміни вікон та дверей на металопластикові лікувальних корпусів А-3, А-4 КНП "Чернігівський обласний кардіологічний центр" ЧОР за адресою: 14005, м. Чернігів, вул. В. Чорновола, 24 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (джерело фінансування - кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. В’ячеслава Чорновола, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться тільки за фактично виконані роботи протягом 45-ти календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, тільки в межах бюджетних призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2019 08:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 08:38
Перелік змін 27.09.2019.doc
27 вересня 2019 08:38
Тендерна_док_кардiо нова редакція 27.09.doc
23 вересня 2019 13:16
Додаток 5_проект договору.doc
27 вересня 2019 08:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 08:38
Перелік змін 27.09.2019.doc
25 вересня 2019 15:10
Перелік змін.doc
27 вересня 2019 08:38
Тендерна_док_кардiо нова редакція 27.09.doc
25 вересня 2019 15:10
Тендерна_документацiя_кардiоцентр нова редакція.doc
23 вересня 2019 13:16
Тендерна_документацiя_кардiоцентр.doc
23 вересня 2019 13:16
Додаток 5_проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо наявності коштів для фінансуваня даної закупівлі.
Дата подання: 24 вересня 2019 10:27
Дата відповіді: 24 вересня 2019 11:45
У зв’язку з тим, що на даний час проводяться заходи щодо призупинення проведення видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій за рахунок коштів відповідної субвенції, просимо Вас надати роз’яснення що наявності коштів на фінансування даних робіт, та джерело фінансування по даній закупівлі.
Відповідь: Закупівля здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету ( спеціального фонду), згідно плану використання бюджетних коштів на 2019 рік, затверджений 18.07.2019 року.
Щодо постачання аналогу KBE
Дата подання: 24 вересня 2019 15:05
Дата відповіді: 24 вересня 2019 21:38
Чи буде відхилено тендерну пропозицію учасника, який надасть продукцію КВЕ (колір ущільнювача - чорний, фурнітурою WinkHaus та двокамерним склопакетом товщиною 40 міліметрів з двостороннім енергозберігаючим склом), а іншого виробника, наприклад, Steko, WDS, Wintech, і т.п., які за технічними характеристиками будуть кращі?
Відповідь: Дякуємо за запитання. До тендерної документації (Додаток 3 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на виконання робіт за об’єктом: Капітальний ремонт із заміни вікон та дверей на металопластикові лікувальних корпусів А-3, А-4 КНП "Чернігівський обласний кардіологічний центр" ЧОР за адресою: 14005, м. Чернігів, вул. В. Чорновола, 24 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) будуть внесені зміни щодо технічних характеристик профілю, який буде вважатись "еквівалентом" для профілю, зазначеному в технічному завданні та проектно-кошторисній документації.
Про ширину підвіконних дошок та віконних відливів.
Дата подання: 24 вересня 2019 15:12
Дата відповіді: 24 вересня 2019 21:39
Просимо вказати ширину підвіконних дошок та віконних відливів.
Відповідь: Дякуємо за запитання. До тендерної документації будуть внесені доповнення щодо технічних параметрів підвіконних дошок та віконних відливів.
Про помилку у вимогах до технічних даних профілю
Дата подання: 26 вересня 2019 15:32
Дата відповіді: 27 вересня 2019 08:28
Згідно з вимогами технічного завдання (Додаток 3) Замовник вимагає, щоб Коефіцієнт теплопровідності профілю (Uf) – був не менше 1.13 Вт/(м2K). Повідомляємо, що дане твердження є не вірним, оскільки, чим менше Коефіцієнт теплопровідності профілю, тим вікно буде теплішим. Як приклад, додаємо інформаційну листівку - https://kbe.ua/rails/active_storage/disk/eyJfcmFpbHMiOnsibWVzc2FnZSI6IkJBaEpJaDFHU25ReGJXZFpUVFphVEhWMGNrSlRVR05TWld0a05ua0dPZ1pGVkE9PSIsImV4cCI6IjIwMTktMDktMjZUMTI6MDg6MTYuNzEyWiIsInB1ciI6ImJsb2Jfa2V5In19--287ede9def85f0f1bbb1181db70789f6ef8b86b6/Buklet_KBE_58_70_76AD_ukr_print_mini.pdf?content_type=application%2Fpdf&disposition=inline%3B+filename%3D%22Buklet_KBE_58_70_76AD_ukr_print_mini.pdf%22%3B+filename%2A%3DUTF-8%27%27Buklet_KBE_58_70_76AD_ukr_print_mini.pdf До того ж, у виробництві віконних та дверних світопрозорих конструкціях, прийнято враховувати не «Коефіцієнт теплопровідності профілю», а опір теплопередачі (п.6.2. ДБН Б.2.6.-31:2016; п.5.3.1. ДСТУ Б В.2.6.-23:2009), саме за високим значенням якого і визначають енергозбереження віконної конструкції. Просимо Вас внести відповідні зміни та викласти дану вимогу у наступній редакції: «Коефіцієнт теплопровідності профілю (Uf) – не більше 1.13 Вт/(м2K).», а «опір теплопередачі – не менше 0,89 м2КВт (1 / 1,13 Вт/(м2K)).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Нажаль Ваше посилання на інформаційну листівку у запитанні не «відкривається» у мережі інтернет. У тендерній документації (Додаток 3 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на виконання робіт за об’єктом: Капітальний ремонт із заміни вікон та дверей на металопластикові лікувальних корпусів А-3, А-4 КНП "Чернігівський обласний кардіологічний центр" ЧОР за адресою: 14005, м. Чернігів, вул. В. Чорновола, 24 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) дійсно була допущена помилка щодо коефіцієнту теплопровідності профілів. Відтак відповідно ДСТУ Б В.2.6-15:2011 «Блоки віконні та дверні полівінілхлоридні» та ДБН В.2.6-31:2016 «Теплова ізоляція будівель» будуть внесені зміни в технічному завданні та проектно-кошторисній документації
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-23-001088-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Монтаж БудЕнерго", Код ЄДРПОУ:42095262
Дата подання: 24 вересня 2019 14:51
Щодо внесення змін до змісту тендерної документації.
Відповідно до частини 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Учасник разом з тендерною пропозицією одночасно надає її грошове забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії у розмірі 36000.00 грн. (тридцять шість тисяч гривень 00 коп.).
Згідно з розділом 1 Статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати - 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю РОБІТ та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Беручі до уваги той факт, що предметом закупівлі є РОБОТИ, а не послуги, а очікувана вартість закупівлі не перевищує 1 872 374,00 грн. з ПДВ, розмір забезпечення тендерної пропозиції не повинен перевищувати - 9 361,87 грн.
Просимо Вас внести відповідні зміни до змісту тендерної документація, для приведення її змісту до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 вересня 2019 21:40
Дякуємо за зауваження. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фірма "ЮНІКОМ" 1 242 244,44
UAH з ПДВ
1 242 244,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕМБУД КОМ" 1 672 000,22
UAH з ПДВ
1 481 277,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" 1 562 892,00
UAH з ПДВ
1 499 998,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ-БУДІНВЕСТ» 1 663 714,12
UAH з ПДВ
1 663 714,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВД СТИЛЬ" 1 866 378,00
UAH з ПДВ
1 866 378,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2019 16:58
Електронний підпис
09 жовтня 2019 16:57
Лiцензiя.zip
09 жовтня 2019 16:57
Гарантия_6476.zip
09 жовтня 2019 16:57
Статут 2019.pdf
09 жовтня 2019 16:57
Ліцензія.pdf
09 жовтня 2019 16:57
Проект договору.pdf
09 жовтня 2019 16:57
Про захист довкілля.pdf
09 жовтня 2019 16:57
Лист відгук.pdf
09 жовтня 2019 16:57
Наявність працівників.pdf
09 жовтня 2019 16:57
Субпідрядники.pdf
09 жовтня 2019 16:57
Згода щодо умов.pdf
09 жовтня 2019 16:57
Про санкції.pdf
09 жовтня 2019 16:57
Про захист перс данних.pdf
09 жовтня 2019 16:57
Про надання ліцензії.pdf
09 жовтня 2019 16:57
Про аванс.pdf
09 жовтня 2019 16:57
Згода на договір.pdf
09 жовтня 2019 16:57
Витяг з ЕДР 27.06.19 .pdf
09 жовтня 2019 16:57
Виписка з ЕДР.pdf
09 жовтня 2019 16:57
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
09 жовтня 2019 16:57
Довідка зг ст 17.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 12:57
Електронний підпис
25 жовтня 2019 12:54
ч.2 ст.17.pdf
22 жовтня 2019 15:14
Електронний підпис
22 жовтня 2019 15:11
п.8 ч.1 ст.17.pdf
22 жовтня 2019 15:11
п.6 ч.1ст.17.p7s
22 жовтня 2019 15:10
п.6 ч.1 ст.17.pdf
22 жовтня 2019 15:10
п.3 ч.1ст.pdf
22 жовтня 2019 15:10
п.3 ч.1ст.p7s
22 жовтня 2019 15:10
п.2 ч.1 ст.17.pdf
22 жовтня 2019 15:10
п.2 ч.1 ст.17.p7s
08 жовтня 2019 15:34
Електронний підпис
08 жовтня 2019 15:32
Сертифікати-1.rar
08 жовтня 2019 15:32
Сертифікати - 2.rar
08 жовтня 2019 15:32
32) ВИПИСКА з ЭДРПОУ.PDF
08 жовтня 2019 15:32
29) Довідка щодо товару.PDF
08 жовтня 2019 15:32
28) Довідка про договір.PDF
08 жовтня 2019 15:32
26)Наказк №1.PDF
08 жовтня 2019 15:32
26)Наказ №2.PDF
08 жовтня 2019 15:32
25) Гарантійний лист.PDF
08 жовтня 2019 15:32
21) Довідка щодо строку.pdf
08 жовтня 2019 15:32
18) Захист довкілля.pdf
08 жовтня 2019 15:32
15) Проект договору.pdf
08 жовтня 2019 15:32
12.1) Гарантійний лист.pdf
08 жовтня 2019 15:32
12)Ліцензія РЕМБУД КОМ.PDF
08 жовтня 2019 15:32
12) Опис.PDF
08 жовтня 2019 15:32
12) Завірені дозволи.PDF
08 жовтня 2019 15:32
12) Завірена ліцензія.PDF
08 жовтня 2019 15:32
12) Дозвіл 036.19.74.PDF
08 жовтня 2019 15:32
12) Держпраця.PDF
08 жовтня 2019 15:32
12) Декларація.PDF
08 жовтня 2019 15:32
12) Гарантійний лист.pdf
08 жовтня 2019 15:32
11) Згода щодо умов.pdf
08 жовтня 2019 15:32
10) Завірений паспорт.PDF
08 жовтня 2019 15:32
9) Витяг ПДВ.PDF
08 жовтня 2019 15:32
8) СТАТУТ.PDF
08 жовтня 2019 15:32
8) Завірений статут.PDF
08 жовтня 2019 15:32
4) Завірені накази.PDF
08 жовтня 2019 15:32
3.1) Локальний кошторис.pdf
08 жовтня 2019 15:32
3.1) Договірна ціна.pdf
08 жовтня 2019 15:32
3) 2172.imd
08 жовтня 2019 15:32
1) Гарантійний лист.PDF

Публічні документи

10 жовтня 2019 05:15
Електронний підпис
10 жовтня 2019 05:13
13.Витяг платника ПДВ.PDF
10 жовтня 2019 05:12
06.Технічна частина.pdf
10 жовтня 2019 05:12
12.Копія Статуту.pdf
10 жовтня 2019 05:12
03.Довідка персонал.pdf
10 жовтня 2019 05:12
02.Довідка про техніку.pdf
10 жовтня 2019 05:12
18.Проект договору.pdf
10 жовтня 2019 05:12
23.Інші документи.pdf
10 жовтня 2019 05:12
07.Повноваження.pdf
10 жовтня 2019 05:12
05.Інформація Ст.17.pdf
10 жовтня 2019 05:12
09.Графік.pdf
10 жовтня 2019 05:12
21.Про захист довкілля.pdf
10 жовтня 2019 05:12
110.imd
10 жовтня 2019 05:12
08.Про субпідряднка.pdf
10 жовтня 2019 05:11
01.Реєстр.pdf
10 жовтня 2019 05:11
16.Санкції.pdf
10 жовтня 2019 05:11
20.Про достовірність.pdf
10 жовтня 2019 05:11
19.Про аванс.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2019 17:39
10_Лист_про_санкції.pdf
09 жовтня 2019 17:39
09_Лист_про_ліцензію.pdf
09 жовтня 2019 17:39
06_Витяг_з_реєстру.pdf
09 жовтня 2019 17:39
05_Статут.pdf
09 жовтня 2019 17:39
03_Winkhaus 2018 sertificat.PDF
09 жовтня 2019 17:39
Лицензия_с_эцп.pdf
09 жовтня 2019 17:39
Kovalenko_834-K-H-O_эцп.pdf
09 жовтня 2019 17:39
G1019-7757-GL_tender.pdf
09 жовтня 2019 17:39
12_Дефектний_акт.pdf
09 жовтня 2019 17:39
08_Локальний_кошторис.pdf
09 жовтня 2019 17:39
06_Експлуатація_машин.pdf
09 жовтня 2019 17:39
05_Матеріальні_ресурси.pdf
09 жовтня 2019 17:39
01_Договірна_ціна.pdf
09 жовтня 2019 17:39
00_Додаток3.pdf
09 жовтня 2019 17:39
01_Довідки_СТ_17_Закону.pdf
09 жовтня 2019 17:39
10_Лист відгук.pdf
09 жовтня 2019 17:39
09_Копія_КБ_3.pdf
09 жовтня 2019 17:39
08_Аналогічний_договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фірма "ЮНІКОМ"

ТОВ "РЕМБУД КОМ"

ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ-БУДІНВЕСТ»

ТОВ "ВД СТИЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фірма "ЮНІКОМ"
#41198044
Відхилено 1 242 244,44
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 11:16
ТОВ "РЕМБУД КОМ"
#42496221
Переможець 1 481 277,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 15:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕМБУД КОМ"
#42496221
1 481 277,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 14:10
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 17:21
Додаток 1 до Договору.pdf укладений
06 листопада 2019 17:18
Договір кап ремонт вікна 2019.pdf укладений
06 листопада 2019 17:18
Додаток 2 до договору.pdf укладений
06 листопада 2019 17:18
Додаток 3 до договору.pdf укладений
06 листопада 2019 17:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 481 277,00
UAH (в тому числі ПДВ 246 879,50 UAH)