Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182: Поточний середній ремонт - облаштування освітленням із використанням автономного електрозабезпечення наземних пішохідних переходів, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече км 243+580 в с. Білокриниця, км 246+560 в м. Кременець, км 249+192 в м. Кременець, км 249+470 в м. Кременець, км 257+832 в м. Кременець, км 258+110 в м. Кременець, км 269+825 в с. Горинка, Тернопільська область
Очікувана вартість
2 779 421,00 UAH
UA-2019-09-23-000982-b 42dd0514b61245b1b8b398cbccb89aa8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2019 13:30
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 13:30
Початок аукціону: 09 жовтня 2019 15:32
Очікувана вартість: 2 779 421,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 897,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182: Поточний середній ремонт - облаштування освітленням із використанням автономного електрозабезпечення наземних пішохідних переходів, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече км 243+580 в с. Білокриниця, км 246+560 в м. Кременець, км 249+192 в м. Кременець, км 249+470 в м. Кременець, км 257+832 в м. Кременець, км 258+110 в м. Кременець, км 269+825 в с. Горинка, Тернопільська область
(Джерело фінансування – спеціальний фонд Державного бюджету України за бюджетною програмою КПКВК 3107020 «Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм»)




Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. № 117 та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Виконавцю на строк не більше 1 (одного) місяця авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на підставі наданих рахунків - фактур. Виконавець зобов'язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для надання Послуг матеріалів, конструкцій, виробів та протягом 1 (одного) місяця з моменту отримання авансу виконати належним чином обсяг закупівель та надати Замовнику підтверджуючі документи (Акт по формі КБ-2В та Довідку по формі КБ-3) на суму сплаченого авансу, а Замовник зобов'язується їх прийняти встановленим порядком. При закінченні місячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2019 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 12:45
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 25 вересня 2019 12:32
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 14:47
Доброго дня. Шановний Замовнику, в документації є ТЗ на світильники, але в обсягах робіт відсутні світильники та кронштейн, на які вони кріпяться. Також просимо розглянути та внести відповідні зміни - кріплення мигаючих світлофорів на кронштейн до опори, а не на тросі. На кроштейні буде надійніше. Із розвитком інфраструктури міст, якщо буде необхідінсть перевезти щось вище 6 метрів, треба буде знімати троси на всіх пішохідних переходах. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні завдання з переліком та видами робіт по даній закупівлі підготовлені балансоутримувачем – Службою автомобільних доріг у Тернопільській області. Технічним завданням передбачено встановлення світлофора (жовтий мигаючий) з вмонтованим світильником. Згідно вимог п.7 Додатку 5 до тендерної документації, Виконавець послуг зобов’язується розробити проектну документацію та надати її Замовнику. За умови дотримання вимог п.8 Додатку 5 до тендерної документації Виконавець може передбачити оптимальний варіант кріплень та застосування роздільного обладнання – світлофора та світильника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-01-000002 ● fab21649f6c4431796dfdac475ef13da
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019 15:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


01.11.2019 № 313

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
01.11.2019 №313


Витяг з переліку
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2019-09-23-000982-b 23.09.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь надано протоколом №678 від 18.11.2019

2019-11-18 15:02:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 25.09.2019, оприлюднив роз’яснення на звернення 02.10.2019 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" 2 744 421,00
UAH з ПДВ
2 716 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНІ ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ" 2 760 000,00
UAH з ПДВ
2 729 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 14:21
Електронний підпис
18 жовтня 2019 14:20
Довідки.pdf
08 жовтня 2019 13:25
Електронний підпис
08 жовтня 2019 13:25
Технічна частина.zip
08 жовтня 2019 13:25
26 Ліцезія, дозвіл.pdf
08 жовтня 2019 13:25
25 Установчі документи.pdf
08 жовтня 2019 13:25
21 Додаток 4 довідки.pdf
08 жовтня 2019 13:25
19 Відгук.pdf
08 жовтня 2019 13:25
18 КБ2,КБ3 9.pdf
08 жовтня 2019 13:25
17 КБ2, КБ3.pdf
08 жовтня 2019 13:25
16 КБ2, КБ3 8.pdf
08 жовтня 2019 13:25
15 КБ2, КБ3 7.pdf
08 жовтня 2019 13:25
14 КБ2, КБ3 6.pdf
08 жовтня 2019 13:25
13 КБ2, КБ3 5.pdf
08 жовтня 2019 13:25
12 КБ2, КБ3 4.pdf
08 жовтня 2019 13:25
11 КБ2, КБ3 3.pdf
08 жовтня 2019 13:25
10 КБ2, КБ3 2.pdf
08 жовтня 2019 13:25
9 КБ2, КБ3 1.pdf
08 жовтня 2019 13:25
7 Аналогічні договори.rar
08 жовтня 2019 13:25
6 Додаток 3 таблиця 4.pdf
08 жовтня 2019 13:25
5 Посвідчення АУП.zip
08 жовтня 2019 13:25
4 Трудові книжки ч.2.pdf
08 жовтня 2019 13:25
3 Трудові книжки ч.1.pdf
08 жовтня 2019 13:25
2 Додаток 3.ч.2.pdf
08 жовтня 2019 13:25
1 Додаток 3 ч.1.pdf
08 жовтня 2019 13:25
0 Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 12:02
Електронний підпис
08 жовтня 2019 12:02
Rishennya_zasn.pdf
08 жовтня 2019 12:02
Mokrij_prac_nakaz.pdf
08 жовтня 2019 12:02
Mokrij_electr_nakaz.pdf
08 жовтня 2019 12:02
Mokrij_01.pdf
08 жовтня 2019 12:02
Melnyk.pdf
08 жовтня 2019 12:02
Melnyk_nakaz.pdf
08 жовтня 2019 12:02
Maxymlyuk.pdf
08 жовтня 2019 12:02
Maxymliuk_pereved_nakaz.pdf
08 жовтня 2019 12:02
Maxymliuk_nakaz.pdf
08 жовтня 2019 12:02
Krychko_nakaz.pdf
08 жовтня 2019 12:01
Konchyk.pdf
08 жовтня 2019 12:01
Konchyk_nakaz.pdf
08 жовтня 2019 12:01
inzhener_proektuvalnyk.pdf
08 жовтня 2019 12:01
Fediv.pdf
08 жовтня 2019 12:01
Fediv_nakaz.pdf
08 жовтня 2019 12:01
Dziubin.pdf
08 жовтня 2019 12:01
Dziubin_nakaz.pdf
08 жовтня 2019 12:01
Dmytryszyn_nakaz.pdf
08 жовтня 2019 12:01
Dmytryshyn.pdf
08 жовтня 2019 12:01
статут.pdf
08 жовтня 2019 12:01
Протокол.pdf
08 жовтня 2019 12:01
Договір26 з актами.pdf
08 жовтня 2019 12:01
Довідка ст.17 дод.4.PDF
08 жовтня 2019 12:01
Гарантійний лист дод.2.PDF
08 жовтня 2019 12:00
Гарантійний лист дод_1.PDF
08 жовтня 2019 12:00
Відгук САД.PDF
08 жовтня 2019 12:00
Витяг_26.09.2019.pdf
08 жовтня 2019 12:00
Витяг ПДВ.pdf
08 жовтня 2019 12:00
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНІ ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
#40490301
2 716 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 11:39
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 18:53
ДУ №7 до БДР 213-10-19.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 18:40
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 12:53
ДУ №6 до БДР 213-10-19.pdf зміни до договору
26 червня 2020 12:51
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2020 17:42
ДУ №5 до БДР 213-10-19.pdf зміни до договору
13 червня 2020 17:41
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 17:26
ДУ №4 до БДР 213-10-19.pdf зміни до договору
28 травня 2020 17:24
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 13:11
ДУ №3 до БДР 213-10-19.pdf зміни до договору
30 січня 2020 13:10
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 15:21
ДУ №2 до БДР 213-10-19.pdf зміни до договору
03 січня 2020 15:21
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2019 12:34
ДУ №1 до БДР 213-10-19.pdf зміни до договору
29 грудня 2019 12:32
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 16:02
БДР 213-10-19.pdf укладений
29 жовтня 2019 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., 3.1., Додатку №1, 2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-213/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-213/10-19 від 29.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Додатку №3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-213/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №БДР-213/10-19 від 29.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 15 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-213/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №БДР-213/10-19 від 29.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1. Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-213/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору №БДР-213/10-19 від 29.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 6.10., 7.1., 8.2., 8.4., 8.5., 9.10., 10.3., Розділу 8, 9 та 13 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-213/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5 до Договору №БДР-213/10-19 від 29.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Додатку №2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-213/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6 до Договору №БДР-213/10-19 від 29.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п. 3.1., Додатку 1 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-213/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №7 до Договору №БДР-213/10-19 від 29.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2019 — 21 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 477 288,01
UAH (в тому числі ПДВ 412 881,33 UAH)