Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лазерні принтери
Очікувана вартість
20 250,00 UAH
UA-2019-09-23-000718-c 3c68643b254b49dca9e39872a10767fd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Солодка Юлія Володимирівна

+380958069724 bugsd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області
Код ЄДРПОУ: 40326412
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська обл., СЄВЄРОДОНЕЦЬК, вул. Пивоварова, буд. 2
Контактна особа: Солодка Юлія Володимирівна
+380958069724
bugsd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 15:00
Очікувана вартість: 20 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 101,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування закупівлі – кошти Державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт.
Лазерний принтер Canon i-Sensys LBP6030B + USB cable
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93405, Україна, Луганська область, СЄВЄРОДОНЕЦЬК, вул. Пивоварова, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі – кошти Державного бюджету. Оплата за товар проводиться Покупцем на основі належно оформлених видаткових накладних впродовж 30 банківських днів після поставки товару за адресою Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання фінансування бюджетних коштів відповідного призначення на реєстраційний рахунок Покупця. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 16:23
Оголошення Принтер, Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 вересня 2019 07:01
Дата відповіді: 24 вересня 2019 11:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області розглянуло Ваші питання. За результатами розгляду першого питання повідомляємо, що Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 19.03.19 р. №10 не містить обов’язку Замовника вказувати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Предметом закупівлі за даною процедурою є лазерний принтер Canon i-Sensys LBP6030B + USB cable, тому до розгляду будуть прийняті саме пропозиції на цей товар, а не на аналоги. Стосовно Вашої пропозиції зобов’язати учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару, повідомляємо, що Додаток №3 до оголошення «Форма цінової пропозиції учасника» передбачає подавати учасниками пропозицію саме на конкретну торгову марку та модель лазерних принтерів.
За результатами розгляду другого питання повідомляємо, що Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області дотримується принципів максимальної економії, ефективності та недискримінації учасників. Тому у закупівлі має право прийняти будь-який Учасник, а розглядатися буде пропозиція Учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу остаточну пропозицію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" 19 814,00
UAH з ПДВ
19 814,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 12:37
Certificate Canon 6030.pdf
02 жовтня 2019 12:37
Лист згода з договором.pdf
02 жовтня 2019 12:37
Довідка про підпис.pdf
02 жовтня 2019 12:37
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"
#2755803590
Переможець 19 814,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 13:18

Документи

04 жовтня 2019 13:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 13:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"
#2755803590
19 814,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2019 13:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 11:33
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 14:42
Дод.угода 1 від 10.12.19.PDF зміни до договору
12 грудня 2019 14:41
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 11:01
ДОГОВІР 105 10 16.10.19.PDF укладений
16 жовтня 2019 11:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін викладений в додатковій угоді, яка додається. Кількість товару після внесення змін не змінився.
Номер договору про закупівлю: 105/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 19 814,00
UAH