Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лазерні принтери
Очікувана вартість
20 250,00 UAH
UA-2019-09-23-000718-c ● 3c68643b254b49dca9e39872a10767fd
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області |
Код ЄДРПОУ: | 40326412 |
Місцезнаходження: | 93405, Україна , Луганська обл., СЄВЄРОДОНЕЦЬК, вул. Пивоварова, буд. 2 |
Контактна особа: |
Солодка Юлія Володимирівна +380958069724 bugsd@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2019 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2019 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 20 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 101,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Джерело фінансування закупівлі – кошти Державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт.
Лазерний принтер Canon i-Sensys LBP6030B + USB cable
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93405, Україна, Луганська область, СЄВЄРОДОНЕЦЬК, вул. Пивоварова, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі – кошти Державного бюджету. Оплата за товар проводиться Покупцем на основі належно оформлених видаткових накладних впродовж 30 банківських днів після поставки товару за адресою Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання фінансування бюджетних коштів відповідного призначення на реєстраційний рахунок Покупця. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2019 16:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2019 16:23 |
Оголошення Принтер, Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 вересня 2019 07:01
Дата відповіді: 24 вересня 2019 11:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області розглянуло Ваші питання. За результатами розгляду першого питання повідомляємо, що Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 19.03.19 р. №10 не містить обов’язку Замовника вказувати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Предметом закупівлі за даною процедурою є лазерний принтер Canon i-Sensys LBP6030B + USB cable, тому до розгляду будуть прийняті саме пропозиції на цей товар, а не на аналоги. Стосовно Вашої пропозиції зобов’язати учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару, повідомляємо, що Додаток №3 до оголошення «Форма цінової пропозиції учасника» передбачає подавати учасниками пропозицію саме на конкретну торгову марку та модель лазерних принтерів.
За результатами розгляду другого питання повідомляємо, що Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області дотримується принципів максимальної економії, ефективності та недискримінації учасників. Тому у закупівлі має право прийняти будь-який Учасник, а розглядатися буде пропозиція Учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу остаточну пропозицію.
За результатами розгляду другого питання повідомляємо, що Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області дотримується принципів максимальної економії, ефективності та недискримінації учасників. Тому у закупівлі має право прийняти будь-який Учасник, а розглядатися буде пропозиція Учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу остаточну пропозицію.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" #2755803590 |
Переможець |
19 814,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2019 13:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2019 14:42
|
Дод.угода 1 від 10.12.19.PDF | зміни до договору |
12 грудня 2019 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2019 11:01
|
ДОГОВІР 105 10 16.10.19.PDF | укладений |
16 жовтня 2019 11:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін викладений в додатковій угоді, яка додається. Кількість товару після внесення змін не змінився. |
Номер договору про закупівлю: | 105/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |