Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вугілля кам'яне ДГКОМ (13-100)
Очікувана вартість
354 200,00 UAH
UA-2019-09-23-000601-a 00094aa0261d4f90aa88a13fe2bd4f1d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сало Віта Олександрівна

380961660153 voronivka.s.rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Вільшанської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 04407678
Місцезнаходження: 19523, Україна , Черкаська обл., смт.Вільшана, Шевченка,190
Контактна особа: Сало Віта Олександрівна
380961660153
voronivka.s.rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 12:26
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2019 11:37
Очікувана вартість: 354 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
77 тони
вугілля кам'яне ДГКОМ (13-100) (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату фактично поставлених товарів протягом не більше ніж 20 банківський днів після підписання Сторонами документів, що підтверджують отримання таких товарів, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок учасника Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2019 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 12:08
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
09 жовтня 2019 12:07
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
09 жовтня 2019 12:07
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
23 вересня 2019 14:14
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
23 вересня 2019 14:14
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
09 жовтня 2019 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 12:08
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
09 жовтня 2019 12:07
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
09 жовтня 2019 12:07
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
23 вересня 2019 14:14
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
23 вересня 2019 14:14
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналогічні договора
Дата подання: 24 вересня 2019 10:20
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 11:24
чому ви вимагаєте так мало аналогічних договорів-лише 5, збільшіть їх вже до 10
Відповідь: Згідно ч. 1 ст. 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Оскільки Ваш коментар позбавлений змісту та не носить ознак звернення за роз'ясненнями до тендерної документації та/або звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, у тендерного комітету відсутні підстави для належного реагування на подібного роду дописи

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-23-000601-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА", Код ЄДРПОУ:40283877
Дата подання: 24 вересня 2019 10:16
тендерна документація
просимо викласти тендерну документацію у форматі word
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 жовтня 2019 11:28
Довідково повідомляємо, що тендерна документація оприлюднюються виключно у порядку та у строки, що передбачені згідно ст. 10 Закону. Також слід зазначити, що оприлюднена у електронній системі тендерна документація доступна для перегляду, копіювання інформації, друку, тому у замовника відсутні підстави у наданні інформації в іншій формі, ніж це було виконано при оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-16-000011 ● 36b02b516e1741c79a9fc6c0c6402dce
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019 12:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

16.10.2019 №93
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 16.10.2019 №93

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 2 3
1 UA-2019-09-23-000601-a, 23.09.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-16 12:26:33

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо», вугілля кам’яне ДГКОМ 13-100 (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-23-000601-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, виникла необхідність в отриманні пояснення з наступного питання:
- з яких підстав роз’яснення на звернення щодо тендерної документації надано учаснику в строк більший, ніж визначено частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-16 14:37:13

щодо надання пояснень

Згідно ч. 1 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. 09 жовтня 2019 о 11:24 в розділі "запитання до закупівлі" опубліковано запис без ідентифікації автора звернення наступного змісту "чому ви вимагаєте так мало аналогічних договорів-лише 5, збільшіть їх вже до 10". З урахуванням змісту вказаного допису відсутні ознаки звернення за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Тендерний комітет у своїй діяльності керується положеннями Закону, а тому різноманітні вказівки, рекомендації (наприклад в частині встановлення того іншого способу документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію чи обсягу такого документального підтвердження, тощо), що надходять від учасників з використанням електронної системи закупівель, не можуть прийматись до уваги з урахуванням відсутності механізмів реагування замовника на подібні звернення, про що було зазначено під час надання відповіді на вказане звернення. В той же час повідомляємо, що рішенням тендерного комітету від 08.10.2019 до тендерної документації внесено зміни та продовжено строк на подання тендерних пропозицій не менше ніж на сім днів. Отже, у будь-якому разі при проведенні процедури закупівлі дотримано вимог ст. 23 Закону, в т.ч. абз. 3 ч. 2 вказаної статті.

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Згідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Згідно ч. 2 ст. 23 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. 24 вересня 2019 о 10:20 через електронну систему закупівель надійшло звернення із запитанням до процедури, а о 10:16 в розділі «Вимоги про усунення порушення» надійшло звернення з проханням викласти тендерну документацію у форматі word (звернення, що не містить вимог щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі). 09 жовтня 2019р. замовником надано відповіді на обидва звернення. В той же час, рішенням тендерного комітету від 08.10.2019 року внесено зміни до тендерної документації та продовжено строк на подання тендерних пропозицій не менше ніж на сім днів, а саме до 17 жовтня 2019 00:00. Відповідно на виконання вимог ст. 10 та 23 Закону зміни оприлюднено протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення. Таким чином несвоєчасне надання відповіді на запитання компенсовано шляхом внесення змін до тендерної документації та продовження строку на подання тендерних пропозицій не менше ніж на сім днів та у відповідності до абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону, отже зазначені Вами недоліки були усунуті станом на 09.10.2019р. 2. В частині викладення положень тендерної документації, до яких внесено зміни, у вигляді закреслених даних, повідомляємо про неможливість усунення будь-яких порушень в цій частині у зв’язку з відсутністю останніх та виходячи з наступного. Згідно абз. 2 ч. 2 ст. 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Рішенням тендерного комітету від 08.10.2019 року внесено зміни до тендерної документації та продовжено строк на подання тендерних пропозицій не менше ніж на сім днів. 09 жовтня 2019 о 12:07 замовником оприлюднено файли «ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf» та «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf», що містять відповідно нову редакцію тендерної документації та проект договору, а о 12:08 оприлюднено файл «ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx», що відповідно містить перелік змін, що внесені до тендерної документації, зокрема наступне: 1. В п. 4.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вираз «90 днів» замінено виразом «100 днів». 2. Строк на подання тендерних пропозицій продовжено не менше ніж на 7 днів. У файлі «ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf», що містить нову редакцію тендерної документації з урахуванням внесених змін, та яка додатково оприлюднена до початкової редакції тендерної документації на сторінці 11 в п. 4.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (згідно переліку змін) вираз «90 днів» відображено у вигляді закреслених даних, а саме – «90 днів», а так само зазначено нову редакцію вказаного виразу у вигляді «100 днів». Так само на ст. 22 вказаного файлу в п. 1.1. розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» кінцевий строк на подання тендерних пропозицій у старій редакції відображено у вигляді закреслених даних, а саме – «до 00:00 09.10.2019р.» та відповідно вказано нову редакцію даного положення у вигляді «до 00:00 17.10.2019р.». Отже, на виконання вимог абз. 2 ч. 2 ст. 23 Закону у встановлені Законом строки замовником оприлюднено нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації з урахуванням внесених змін, при цьому така редакція містить положення, до яких внесено зміни у вигляді закреслених даних, а так само замовником оприлюднено перелік змін в окремому файлі. Таким чином в частині оприлюднення необхідної інформації щодо внесених змін замовником у повній мірі виконано вимоги Закону.

2019-10-31 18:20:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено порушення частин першої та другої статті 23 цього Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено порушення частин першої та другої статті 23 цього Закону.) • не усунуто

Замовником порушення не усунуто.

2019-11-04 11:11:39

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОЛОЩУК ВОЛОДИМИР РОМАНОВИЧ" 353 430,00
UAH з ПДВ
353 430,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВАРТ ФОРМ" 354 200,00
UAH з ПДВ
354 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2019 11:56
ДОВІДКА МВС.pdf
22 жовтня 2019 11:56
ДОВІДКА ДФС.pdf
16 жовтня 2019 14:53
Електронний підпис
16 жовтня 2019 14:51
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
11 жовтня 2019 19:12
Електронний підпис
11 жовтня 2019 19:11
ЗТП.rar
08 жовтня 2019 15:30
Електронний підпис
08 жовтня 2019 14:04
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
08 жовтня 2019 14:04
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.rar

Публічні документи

24 вересня 2019 11:25
Витяг з ЄДР 12.04.19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОЛОЩУК ВОЛОДИМИР РОМАНОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВАРТ ФОРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВОЛОЩУК ВОЛОДИМИР РОМАНОВИЧ"
#2514404311
Переможець 353 430,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 09:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 09:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВОЛОЩУК ВОЛОДИМИР РОМАНОВИЧ"
#2514404311
353 430,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 19:17
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 19:30
угода_листопад.jpg зміни до договору
27 січня 2020 19:28
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 17:15
ДУ ВІЛЬШАНА ВИКОНКОМ 136 20%.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 17:14
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 15:15
Договір про закупівлю.PDF укладений
01 листопада 2019 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік. 14. Сума договору після внесення змін. Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змусту додаткової угоди №2 від 24.01.2020р. 14. Сума договору після внесення змін. Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 353 430,00
UAH
Причини розірвання договору: з урахуванням технічних можливостей електронного майданчика сума оплати за договором становить: 422280 грн. без ПДВ