Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГр 0-200)
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2019-09-23-000528-c fe38acac166742fc8e40d16f536a19ac
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шаповалова Ольга

+380935436930 VESELYANKA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОБЛАСНА ТУБЕРКУЛЬОЗНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05499174
Місцезнаходження: 70453, Україна , Запорізька обл., Веселянка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 5-Б
Контактна особа: Шаповалова Ольга
+380935436930
VESELYANKA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 12:02
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 т
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
(Вугілля кам’яне марки ДГр 0-200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70453, Україна, Запорізька обл., Веселянка, Миру, буд.5-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 09:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 09:09
зміни.docx
02 жовтня 2019 09:09
змінена тендерна документація.doc
23 вересня 2019 14:48
Тендерна_документацiя 0-200-новая торги(2).doc
02 жовтня 2019 09:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 09:09
зміни.docx
02 жовтня 2019 09:09
змінена тендерна документація.doc
23 вересня 2019 14:48
Тендерна_документацiя 0-200-новая торги(2).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-23-000528-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ", Код ЄДРПОУ:41264504
Дата подання: 26 вересня 2019 09:34
щодо кваліфікаційних вимог
Шановний замовнику, в Додатку 1 глава Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям п/п 2 наголошує наступне , що Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (их)* договору (ів) до довідки додаються: - - не менше двох договорів за 2017-2018рр. , актів прийому-передачі та/або видаткових накладних відповідно до цих договорів; Вимога наступна - змінити 2017-2018 роки на 2017-2019 роки, так як 2019 рік майже закінчується і є досвід постачання в 2019 року, тим паче є підприємства котрі працють лише рік, і договорів з постачання за 2017-2018 не мають. Вимагаємо змінити умови щодо строків виконання аналогічних договорів. По-друге - ви вимагаєте наступне - "Аналогічним є той договір, який укладений із бюджетною організацією, тобто підприємством, установою, організацією, яка здійснювала розрахунок за поставлене вугілля за бюджетні кошти (кошти державного та/або місцевих бюджетів)". Знову повторимося, що організація працює менше року, досвід постачання існує, але постачання здійснювалися на комерційні підприємства, тож досвіду постачання на бюджетні установи не маємо, а умова щодо наявності аналогічних договорів лише з бюджетним струтурами звужує коло потенційних учасників та ставе учасників в нерівні умови, що заперечує вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", де сказано що закупівлі проводяться без дискримінації учасників. Вимагаємо змінити дані умови, та дозволити учасникам які мають досвід постачання вугілля на комерційні підприємства, брати участь в вашому тендері.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2019 20:51
Ознайомившись з вашою вимогою, тендерним комітетом було прийнято рішення її задовольнити та внести відповідні зміни до тендерної документації. Змінену тендерну документацію буде завантажено на порталі Прозорро.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-18-000004 ● 165dbe780ff84edd863c93a77f51bcde
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 жовтня 2019 14:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

18.10.2019 №176

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: UA-2019-09-23-000528-c, «ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГр 0-200)», яка проводиться КОМУНАЛЬНОЮ УСТАНОВОЮ «ОБЛАСНА ТУБЕРКУЛЬОЗНА ЛІКАРНЯ» ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

10 жовтня у закупівлі було проведено аукціон. 16 жовтня за результатом розгляду тендерних пропозицій було відхилено пропозицію ТОВ «АЛЬЯНС ІНДУСТРІЯ» та обрано переможцем ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС». Тендерна пропозиція ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» цілком і повністю відповідає умовам тендерної документації. Водночас 18 жовтня у закупівлі було розпочато моніторинг. Стосовно висновку про результати моніторингу повідомляємо наступне. Так, у висновку зазначається, що умовами Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» встановлена вимога щодо надання, зокрема, документу, що підтверджує знаходження вугілля на складі, в обсягах визначених даною закупівлею, однак ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС" не виконало даної вимоги. Такий умовивід є хибним, виходячи з того, що у тендерній документації зазначалось, що якщо учасник є виробником, то він надає лист-довідку із зазначенням місцезнаходження шахти, дозволи на проведення підземних гірничих робіт та дозвіл на користування надрами, та документ, що підтверджує знаходження вугілля на складі, в обсягах визначених даною закупівлею. Таким чином, дана вимога стосувалася не всіх учасників закупівлі, а саме учасників-виробників. Водночас виходячи із наданих ТОВ "Промтопресурс" документів у складі тендерної пропозиції, даний учасник не є виробником. Виробником вугілля, яке пропонує ТОВ "Промтопресурс" є ТОВ "Укркарбо". А отже, ТОВ "Промтопресурс" надало усі необхідні від нього документи у складі своєї пропозиції. Порушень з боку тендерного комітету, зокрема в частині кваліфікації учасника-переможця, немає. Висновок Державної аудиторської служби є некоректним, помилковим та таким, що не підлягає виконанню, оскільки у випадку його виконання, тендерний комітет вимушений буде порушити норми Закону України "Про публічні закупівлі" та безпідставно і незаконно відхилити ТОВ "Промтопресурс".

2019-10-28 17:31:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬЯНС ІНДУСТРІЯ" 260 000,00
UAH з ПДВ
260 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" 280 000,00
UAH з ПДВ
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 19:45
Електронний підпис
16 жовтня 2019 14:25
документи переможця.pdf
16 жовтня 2019 14:25
довідка податкова.pdf
16 жовтня 2019 14:25
довідка МВС.pdf
16 жовтня 2019 14:24
довідка МВС.pdf
16 жовтня 2019 14:24
Довідка корупція ТОВ.zip
16 жовтня 2019 14:24
довідка банкрутство.pdf
09 жовтня 2019 01:13
Електронний підпис
09 жовтня 2019 01:12
довідка корупція ТОВ.zip
09 жовтня 2019 01:11
довідка банкрутство.pdf
08 жовтня 2019 22:43
Електронний підпис
08 жовтня 2019 22:41
пропозиція.pdf
08 жовтня 2019 22:41
статут виробника.pdf
08 жовтня 2019 22:41
договір партнерство.PDF
08 жовтня 2019 22:41
ISO 0-200.pdf
08 жовтня 2019 22:41
довідка банк №2.pdf
08 жовтня 2019 22:41
рішення учасника.pdf
08 жовтня 2019 22:41
дозвіл 2.pdf
08 жовтня 2019 22:41
накладна.pdf
08 жовтня 2019 22:41
аналогічний договір 1.pdf
08 жовтня 2019 22:41
_Квитанція №2.pdf
08 жовтня 2019 22:41
ОПИС.pdf
08 жовтня 2019 22:41
витяг земля.pdf
08 жовтня 2019 22:41
ДСТУ.pdf
08 жовтня 2019 22:41
витяг майно новий.pdf
08 жовтня 2019 22:41
аналогічний договір 2.pdf
08 жовтня 2019 22:41
відгук 1.pdf
08 жовтня 2019 22:41
фінансові документи.pdf
08 жовтня 2019 22:41
витяг ПДВ.pdf
08 жовтня 2019 22:41
Дозвил.pdf
08 жовтня 2019 22:41
довідка банк №1.pdf
08 жовтня 2019 22:41
витяг майно.pdf
08 жовтня 2019 22:41
від виробника.pdf
08 жовтня 2019 22:41
накази.pdf
08 жовтня 2019 22:41
статут.pdf
08 жовтня 2019 22:41
держстат.pdf
08 жовтня 2019 22:41
виписка.pdf
08 жовтня 2019 22:41
ТУ.pdf
08 жовтня 2019 22:41
дозволи оригінали.pdf
08 жовтня 2019 22:41
витяг єдр.pdf
08 жовтня 2019 22:41
переклад договір.pdf
08 жовтня 2019 22:40
паспорт, ІПН директора.pdf
08 жовтня 2019 22:40
ДОГОВІР зі зважування.pdf
08 жовтня 2019 22:40
договір транспорт.pdf
08 жовтня 2019 22:40
договір з виробником.pdf
08 жовтня 2019 22:40
Форма 1-м, 2-м.pdf
08 жовтня 2019 22:40
наказ директор.pdf
08 жовтня 2019 22:40
відгук 2.pdf
08 жовтня 2019 22:40
паспорт переклад.pdf
08 жовтня 2019 22:40
ДСТУ 2010.pdf
08 жовтня 2019 22:40
статут копія.pdf
08 жовтня 2019 22:40
протокол зборів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬЯНС ІНДУСТРІЯ"

ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬЯНС ІНДУСТРІЯ"
#42900512
Відхилено 260 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 13:17
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС"
#41513188
Переможець 280 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 14:01

Документи

16 жовтня 2019 13:13
Електронний підпис
16 жовтня 2019 12:08
Електронний підпис
16 жовтня 2019 11:42
3.jpeg
16 жовтня 2019 11:42
2.jpeg
16 жовтня 2019 11:42
1.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС"
#41513188
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2019 17:16
Рисунок (4) (1).jpg зміни до договору
13 листопада 2019 17:15
Рисунок (3) (1).jpg зміни до договору
13 листопада 2019 17:15
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 11:01
58.jpeg укладений
30 жовтня 2019 10:13
57.jpeg укладений
30 жовтня 2019 10:13
55.jpeg укладений
30 жовтня 2019 10:13
56.jpeg укладений
30 жовтня 2019 10:13
60.jpeg укладений
30 жовтня 2019 10:13
59.jpeg укладений
30 жовтня 2019 10:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зменшенням обсягу видатків замовника через припинення діяльності КУ "Обласна туберкульозна лікарня" ЗОР, постала необхідність скористатись п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" та зменшити обсяг закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML