Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (МФУ) за рахунок субвенції спрямованої на підвищення якості освіти
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2019-09-23-000484-b 1ad6e2140075413bb0ae4a7bc59fbefa
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сірик Валентина Володимирівна

+380463171524 tenderosvitanizhyn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Ніжинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147606
Місцезнаходження: 16600, Україна , Чернігівська обл., місто Ніжин, вул.Купецька 13
Контактна особа: Сірик Валентина Володимирівна
+380463171524
tenderosvitanizhyn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 11:00
Очікувана вартість: 8 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Комп'ютерне обладнання (МФУ) за рахунок субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Купецька б.13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2019 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 12:50
ТД принтер зі змінами.doc
23 вересня 2019 10:56
ТД принтер.doc
24 вересня 2019 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 12:50
ТД принтер зі змінами.doc
23 вересня 2019 10:56
ТД принтер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 вересня 2019 08:01
Дата відповіді: 24 вересня 2019 08:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: -Запропонований товар повинен відповідати технічним вимогам, викладеним в Додатку 2 тендерної документації .
-ФОПнеплатники ПДВ допускаються до участі. Ціна без ПДВ визначається як остаточна. Порівнюватися будуть остаточні ціни учасників, незалежно від того з ПДВ чи без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 7 735,00
UAH з ПДВ
7 735,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
09 жовтня 2019 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій