Легковий автомобіль Nissan X-Trail (або еквівалент)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-09-23-000438-c 2ac851926f6d439ba8e901776b1443cc
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський державний університет фізичної культури імені Івана Боберського
Код ЄДРПОУ: 34606048
Вебсайт: http://www.ldufk.edu.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Костюшка, 11
Контактна особа: Лясковська Лідія Романівна
+380322553210
Lliaskovska@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 11:08
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Джерело фінансування закупівлі - державні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Легковий автомобіль Nissan X-Trail (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79011, Україна, Львівська область, м. Львів, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 вересня 2019 14:09
Електронний цифровий підпис
23 вересня 2019 14:01
ТД-Автомобіль.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-17-000012 ● 2affb42f5e504557b728ca362ff75a3c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-17 17:17:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.03.2020 № 50

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.03.2020 № 50.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-23-000438-c 23.09.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-19 15:01:29

Запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-09-23-000438-c, яка проводилася Львівським державним університетом фізичної культури імені Івана Боберського (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Аналізом тендерної документації Замовника встановлено, що у Додатку №1 Замовником вимагалося надання переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, Замовнику особисто, або шляхом долучення до розміщеної на порталі пропозиції, ряду документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами 1 і 2 статті 17 Закону.
Зокрема, вимагалося надання оригіналу, нотаріально посвідченої копії, або завіреної учасником копії документу, виданого уповноваженим органом МВС України, про те, що відповідну особу не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято та не погашено у встановленому законом порядку.
При цьому Замовником вказано, що такий документ має бути виданим не раніше дати виходу оголошення про проведення закупівлі.
Також Замовник вимагав надання оригіналу, нотаріально посвідченої копії, або завіреної учасником копії довідки або інформації, виданої територіальним управлінням Державної фіскальної служби (особисто або через електронний кабінет) про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету.
При цьому, Замовником вказано, що така довідка має бути видана не раніше дати виходу оголошення про проведення закупівлі.
Одночасно, у Додатку № 1 до тендерної документації Замовником зазначено, що за бажанням учасника, зазначені документи можуть бути долучені до пропозиції учасника під час її подання, до моменту визначення учасника переможцем. Тоді, повторне підтвердження, та подання зазначених документів, після визнання його переможцем не вимагається.
Проведеним аналізом поданих учасником-переможцем торгів ТОВ «ГАЛАВТОСВІТ» документів встановлено, що вказаним учасником у складі пропозиції 27.09.2019 завантажено довідку МВС серії ІІА №1362987 про те, що Жеребецький Л.Р. станом на 15.09.2019 до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Вказана довідка видана раніше дати виходу оголошення про проведення закупівлі.
Також, вищезазначеним учасником у складі пропозиції 27.09.2019 завантажено довідку від 24.09.2019 № 2912/10/54.08-09 про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Відповідно до інформації, наведеної у вказаній довідці, ця довідка дійсна до 29.09.2019 (включно). При цьому, переможця за результатами аукціону визначено та повідомлення про намір укласти договір опубліковано 18.10.2019 року. Видана 24.09.2019 довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи на дату опублікування повідомлення про намір укласти договір – не дійсна та не підтверджує відсутності відповідної заборгованості на 18.10.2019 року
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи подавались додатково до вищенаведених довідок учасником-переможцем ТОВ «ГАЛАВТОСВІТ» довідки (чи їх копії) про те, що відповідну особу учасника не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято та не погашено у встановленому законом порядку (видана уповноваженим органом МВС України) та про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету (видана територіальним управлінням Державної фіскальної служби особисто або через електронний кабінет) ?

2. У разі додаткового подання ТОВ «ГАЛАВТОСВІТ» таких довідок – зазначити спосіб їх подання та надати реквізити таких довідок.

3. У разі не подання ТОВ «ГАЛАВТОСВІТ» додаткових довідок – вказати підстави не відхилення пропозиції учасника при подані ним у складі пропозиції довідки МВС, виданої раніше дати виходу оголошення про проведення закупівлі, та довідки органу ДФС, яка є недійсною на дату опублікування повідомлення про намір укласти договір.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо, що публікація "джерела фінансування закупівлі" не було передбачено можливостями електронної системи на момень подання оголошення. Щодо інформації про звіт про виконання договору, повідомляємо, що інформацію оприлюднено на веб-порталі.

2020-04-06 13:16:33

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 березня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 10 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Львівський державний університет фізичної культури імені Івана Боберського, 34606048, Україна, Львів, вулиця Костюшка, 11
  2. Інформація про предмет закупівлі: Легковий автомобіль Nissan X-Trail (або еквівалент), 600000UAH, 34110000-1, ДК021, 1, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 2ac851926f6d439ba8e901776b1443cc, 2019-09-23
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 17 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського державного університету фізичної культури імені Івана Боберського (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника затверджену рішенням тендерного комітету від 23.09.2019; протокол розкриття тендерної пропозиції від 10.10.2019; тендерну пропозицію ТОВ «ГАЛАВТОСВІТ»; повідомлення про намір укласти договір; договір № 23341 від 01.11.2019 року, запит Західного офісу Держаудитслужби від 19.03.2020. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі - Наказ Мінекономрозвитку № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію, передбачену пунктом 10-2 «Джерело фінансування закупівлі». Проведеним моніторингом встановлено, що аналізом тендерної документації Замовника встановлено, що у Додатку №1 Замовником вимагалося надання переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, Замовнику особисто, або шляхом долучення до розміщеної на порталі пропозиції, ряду документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами 1 і 2 статті 17 Закону. В зв’язку з відсутністю оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу документів, визначених частинами 1 і 2 статті 17 Закону у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, а також ненадання відповіді на запит Західного офісу, вказане питання під час моніторингу не досліджувалося. Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог частини 1 статті 10 Закону. Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом 3 днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено ТОВ "ГАЛАВТОСВІТ", з яким 01.11.2019 укладено договір № 23341 (далі – Договір № 23341) Згідно з п. 9.1 укладеного між Замовником та переможцем торгів договору № 23341 від 01.11.2019 (далі - Договір № 23341) цей договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2019, але в будь якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. За даними ІТС «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-09-23-000438-с, розділ «Перевірити оплати», встановлено, що Замовником у листопаді 2019 року здійснено оплату за Договором № 23341 на користь ТОВ «ГАЛАВТОСВІТ» в сумі 548 440,00 грн за легковий автомобіль Nissan X-Trail, підставою для оплати зазначено накладну від 01.11.2019 № GAS0000183 на суму 548 440,00 грн та рахунок від 01.11.2019 № 0000000266 на суму 548 440,00 гривень. Вказана сума відповідає загальній сумі укладеного Договору № 23341 з ПДВ. Однак, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, після повного виконання зобов’язань за договором, а саме, здійснення поставки товару за Договором № 23341 та його оплати в повному обсязі станом на 31.12.2019, Замовником звіт про виконання договору станом на час завершення моніторингу (26.03.2020) не оприлюднено.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення норм пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку №490. За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, , відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом опублікування звіту про виконання договору та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАЛАВТОСВІТ" 590 000,00
UAH з ПДВ
548 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВІК ПАРТНЕР 562 360,00
UAH з ПДВ
556 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 12:15
sign.p7s
27 вересня 2019 12:13
Цінова пропозиція.pdf
27 вересня 2019 12:13
Характеристики.pdf
27 вересня 2019 12:13
Сертифікат типу.pdf
27 вересня 2019 12:13
Свідоцтво ПДВ.pdf
27 вересня 2019 12:13
Протокол.pdf
27 вересня 2019 12:13
Наказ.pdf
27 вересня 2019 12:13
Лист Статут.pdf
27 вересня 2019 12:13
Лист Дилерський договір.pdf
27 вересня 2019 12:13
Лист гарантія.pdf
27 вересня 2019 12:13
Лист від імпортера.pdf
27 вересня 2019 12:13
Договори оренди.pdf
27 вересня 2019 12:13
Договір купівлі-продажу.pdf
27 вересня 2019 12:13
Довідка ст. 17.pdf
27 вересня 2019 12:13
Довідка про несудимість.pdf
27 вересня 2019 12:13
Довідка працівники.pdf
27 вересня 2019 12:13
Довідка МТБ.pdf
27 вересня 2019 12:13
Довідка країна-виробник.pdf
27 вересня 2019 12:13
Відомості про учасника.pdf
27 вересня 2019 12:13
Витяг зі Статуту.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАЛАВТОСВІТ"
#31527105
Переможець 548 440,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 16:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГАЛАВТОСВІТ"
#31527105
548 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 листопада 2019 21:47
Договір укладений
01 листопада 2019 21:46
sign.p7s зміни до договору
06 квітня 2020 13:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 548 440,00
UAH (в тому числі ПДВ 91 406,67 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку