Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Портативні комп`ютери для учнів навчальних закладів Криворізького району (Повторно)
Очікувана вартість
1 274 400,00 UAH
UA-2019-09-23-000412-b ● 291ed61d18054f18ad901b608cf56d81
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41597964 |
Місцезнаходження: | 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Олена Олександрівна Хорольська +380983223738,+380679167735,+380671808331 upravlinnya.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2019 10:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2019 10:22 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2019 10:22 |
Очікувана вартість: | 1 274 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 744,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
108 штука
Портативні комп`ютери для учнів навчальних закладів Криворізького району (залишок освітньої субвенції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, Загальноосвітні навчальні заклади Криворізької районної державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2019 11:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2019 10:40 |
Тендерна Документація.doc |
23 вересня 2019 11:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 вересня 2019 10:40 |
Тендерна Документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 23 вересня 2019 19:05
Дата відповіді: 24 вересня 2019 08:23
Питання стосовно стандарту захисту планшета IP52. Чим викликана необхідність такого ступеню захисту для навчальних закладів? Тендер відбувається вже втретє, технічні вимоги та бюджет на одиницю товару не співпадають. Захищені планшети значно дорожче та не мають зйомної клавіатури. Просимо переглянути технічні вимоги стосовно стандартів захисту обладнання або бюджету закупівлі на одиницю товару. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, технічні вимоги переглядатися не будуть, т як їх виклали згіно наказу( по потребам закладів освіти)!
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 вересня 2019 08:04
Дата відповіді: 24 вересня 2019 08:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання №1 повідомляємо наступне. У разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару, він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Учасник повинен підтвердити порівняльною таблицею. У відповідь на Ваше запитання №2 повідомляємо наступне. Відповідно до п.5. Розділу 1 Інструкції – «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.» Всі пропозиції будуть розглядатись згідно з вимогами інструкції
Інформація про відміну
Дата відміни
09 жовтня 2019 10:22
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій