Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 (CPV) 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (комп’ютерна техніка)
Очікувана вартість
206 238,00 UAH
UA-2019-09-23-000340-a 444d23d9e69b40cebe72bec6ddf2bf51
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Груба Наталія Богданівна

+380937004872 mostyrada@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Великомостівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04056316
Вебсайт: http://vmrada.gov.ua
Місцезнаходження: 80074, Україна , Львівська обл., Великі Мости, Шевченка,6
Контактна особа: Груба Наталія Богданівна
+380937004872
mostyrada@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2019 11:17
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 11:17
Початок аукціону: 09 жовтня 2019 14:42
Очікувана вартість: 206 238,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 031,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


повторно
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт
Код ДК 021-2015 (CPV) 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (комп’ютерна техніка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80074, Україна, Львівська область, Заклади освіти Великомостівської міської ради, Сокальського району, Львівської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування: субвенційні кошти, кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2019 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 11:13
Додаток 3 Проект договору.docx
23 вересня 2019 11:13
Додаток 2 Техн. спец.docx
23 вересня 2019 11:13
Додаток 1 Форма.doc
23 вересня 2019 11:13
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 23 вересня 2019 12:12
Дата відповіді: 23 вересня 2019 20:27
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції у разі постачання програмної продукції Windows,має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноваженьучаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Замовник при формуванні Тендерної Документації повинен керуватись п.2 ст.22 ЗУ «Про Публічні Закупівлі». Також згідно п.3 ст. 22 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Крім цього згідно ст.16 замовник визначає кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, що зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Виходячи з вищесказаного, замовник сам визначає які вимоги ставити потенційним учасникам процедури закупівлі.
Дякуємо за звернення!
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 вересня 2019 07:57
Дата відповіді: 24 вересня 2019 20:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
- Згідно пункту 6.1 розділу 6 Тендерної документації учасник повинен подати як частину тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність предмета закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації. Згідно пункту 6.1.2 в разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в технічному завданні (Додаток №2) з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника, поданого у таблиці. При цьому у Технічній специфікації (Додаток № 2 до тендерної документації) зазначено, що у випадку, якщо учасник запропонує еквівалентний товар з гіршими (слабшими) технічними характеристиками в порівнянні з вимогами замовника, то замовник відхилить пропозицію такого учасника (з такими товарами) через невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
- Згідно Додатку №1 до тендерної документації (Форма «Тендерна пропозиція») Учасник погоджується виконати вимоги Замовника щодо поставки товару за нищенаведеними найменуванням, асортиментом, кількістю та ціною. В найменуванні та асортименті товару зазначається повна назва товару (модель, марка тощо), виробник. Отже, дана вимога присутня.
- Замовник здійснює закупівлю відповідно до принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники усіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Також згідно Технічної специфікації (Додаток № 2 до тендерної документації) вартість пропозиції повинна включати витрати на страхування, пакування, навантаження, транспортування до місця призначення, відвантаження, сплату всіх податків і загальнообов’язкових платежів тощо.
Для неплатників ПДВ – ціна без ПДВ є остаточною, для платників ПДВ – ціна з ПДВ є остаточною (Додаток № 1 до тендерної документації Форма «Тендерна пропозиція»).
Дякуємо за звернення!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-23-000340-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:38791851
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:48
Вимога про відміну рішення про визнання Переможцем ПП "Снік-Гал".
Шановний Замовнику! Вимагаємо відмінити рішення про визнання Переможцем та намір укласти договір з ПП "Снік-Гал" у звязку з тим, що Тендерна пропозиція не відповідає умовам Тендерної документації та вимогам чинного законодавства.
Повний текст вимоги у прикріпленому файлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 жовтня 2019 15:40
Шановний учаснику! Дякуємо за звернення, проте вимушені відмовити у задоволенні вашої скарги адже:
згідно статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник під час здійснення закупівлі керується принципом максимальної економії та ефективності використання державних коштів. Оскільки пропозиція ПП «Снік-Гал» є найбільш економічно вигідною, замовник не вважає перелічені недоліки суттєвими, адже у своїй Тендерній пропозиції учасник вказує точні технічні характеристики запропонованого товару, що відповідає вимогам Тендерної документації замовника.
У зв`язку з тим, що замовник не є компетентним органом щодо перевірки достовірності печатки та підпису уповноваженої особи учасника, відхилення пропозиції ПП «Снік-Гал» на цій підставі є неправомірним.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Снік-Гал" 168 160,00
UAH з ПДВ
168 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" 204 628,80
UAH з ПДВ
204 628,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2019 17:50
Електронний підпис
21 жовтня 2019 17:36
Довідка ч.1 п.2 ст.17
21 жовтня 2019 17:28
Довідка ч.1 п.2 ст.17
21 жовтня 2019 17:28
Довідка ч.1,п5,п.6 ст.17
20 жовтня 2019 16:11
Довідка ч.1 п.2 ст.17
20 жовтня 2019 16:08
Довідка ч.2 ст.17
07 жовтня 2019 22:07
Електронний підпис
07 жовтня 2019 22:04
6 СЕРТИФІКАТИ.rar
07 жовтня 2019 22:04
0.4 РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
07 жовтня 2019 22:04
0.3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
07 жовтня 2019 22:04
0.1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 10:44
Електронний підпис
08 жовтня 2019 09:45
HP ноутбуки до 23 05 23.pdf
08 жовтня 2019 09:45
Установчі документи.rar
08 жовтня 2019 09:45
Лист про партнерство.JPEG
08 жовтня 2019 09:45
22.Проект договору.pdf
08 жовтня 2019 09:44
01.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Снік-Гал"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Снік-Гал"
#19390535
Переможець 168 160,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Снік-Гал"
#19390535
168 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:42
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 17:02
договір укладений
31 жовтня 2019 17:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 168 160,00
UAH