Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Термометр безконтактний, Термометр цифровий.
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-09-23-000190-b ad9aadf32c7e42fcb198e84f836963b0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Яна Томчук

+380563784949
+380985779375
cpmsd_5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899694
Місцезнаходження: 49128, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛ. ВЕЛИКА ДІЇВСЬКА, буд. 111
Контактна особа: Яна Томчук
+380563784949,+380985779375
cpmsd_5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 09:33
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38410000-2: Лічильні прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штука
Термометр безконтактний, Термометр цифровий.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49128, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Велика Діївська, 111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 38412000-6 — Термометри

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність гарантійного листа виробника
Дата подання: 23 вересня 2019 13:22
Дата відповіді: 25 вересня 2019 15:55
Доброго дня, шановний Замовник. Чи буде приводом для відхилення відсутність гарантійного листа виробника. Деякі компанії не надають дані листи по причині "мізерності" кількості товару, який потрібен для закупівлі. Наприклад, 10-15 термометрів є на складі будь якого продавця/філіії. Чі достатньо в такому разі прописати гарантію навності та гарантійного терміну у гарантійному письмі Учасника (продавця)? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Достатньо в такому разі прописати гарантію навності та гарантійного терміну у гарантійному письмі Учасника (продавця).
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 вересня 2019 08:10
Дата відповіді: 25 вересня 2019 15:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Допускаются различные торговые марки. Главное эквивалентность.
Як остаточну

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПЕТРЕНКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 9 950,00
UAH з ПДВ
9 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 13:34
СЕРТИФИКАТ метрология F.pdf
30 вересня 2019 13:34
Декларация.pdf
30 вересня 2019 13:34
Фото термометр Medicare.jpg
30 вересня 2019 13:34
інструкція MDI907.pdf
30 вересня 2019 13:34
Авторизація Петренко.pdf
30 вересня 2019 13:34
Фото термометр MDI907 .jpg
30 вересня 2019 13:34
Сертифікат инженера.pdf
30 вересня 2019 13:34
декларація Medicare.pdf
30 вересня 2019 13:34
Інструкція Medicare.pdf
30 вересня 2019 13:34
СЕРТИФИКАТ метрология B.pdf
30 вересня 2019 13:34
Пропозиція.pdf
30 вересня 2019 13:34
Лист досвід .pdf
30 вересня 2019 13:34
Відповідність вимогам .pdf
30 вересня 2019 13:34
Довідка ст17 .pdf
30 вересня 2019 13:34
Инфо про участника .pdf
30 вересня 2019 13:34
Лист гарантія.pdf
30 вересня 2019 13:34
Виписка держ.реєстр.pdf
30 вересня 2019 13:34
Лист законодавство.pdf
30 вересня 2019 13:34
Інформаційний лист СЄС .pdf
30 вересня 2019 13:34
Інформаційний лист 2 .pdf
30 вересня 2019 13:34
Довідка санкції.pdf
30 вересня 2019 13:34
Лист право підпису .pdf
30 вересня 2019 13:34
Витяг податок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПЕТРЕНКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПЕТРЕНКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2835817336
Переможець 9 950,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 12:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 12:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ПЕТРЕНКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2835817336
9 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 31 ФОП Петренко від 11.10.2019 термометри.pdf укладений
11 жовтня 2019 10:37