Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання та мультимедійний контент для початкових класів «Нова українська школа» в комплекті.
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-09-23-000183-b 1503851e771644f7ab35f95d4a9fa994
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296283 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296283
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 09:31
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2019 14:21
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання та мультимедійний контент для початкових класів «Нова українська школа» в комплекті.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комп’ютерне обладнання та мультимедійний контент для початкових класів «Нова українська школа» в комплекті. (Джерела фінансування – співфінансування місцевого бюджету – 18344.80грн., державний бюджет – 31655,20грн.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул.Грушевського,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань у Державній казначейській службі України Продавець надає Замовнику видаткову накладну.Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється з дати підписання накладної на поставлений товар. (за наявності коштів державної субвенції) Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2019 09:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 09:31
Додаток №1 Технічний опис.doc
23 вересня 2019 09:31
ДОДАТОК №3 Перелік документів.doc
23 вересня 2019 09:31
ДКТ - комп. обладнання.doc
23 вересня 2019 09:31
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
23 вересня 2019 09:31
Дод 4 Проєкт договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 вересня 2019 08:10
Дата відповіді: 24 вересня 2019 08:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1. У випадку, якщо у цій тендерній документації в описі та / або в вимогах до предмету закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник може пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари. У розумінні цієї тендерної документації любі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі, джерело його походження або виробника всі такі посилання вживаються у значенні (або еквівалент), але показники товару мають бути не гірше ніж в технічних вимогах замовника. 2) згідно додатку 3 тендерної документації зазначено: 4.5. Для платників ПДВ: копія Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ; Для платників єдиного податку: копія Свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку., тобто участь можуть приймати будь хто, окрім учасників до яких застосовано санкції згідно пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. №1644-VII.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 46 810,00
UAH з ПДВ
39 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 44 779,92
UAH з ПДВ
40 679,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 49 890,00
UAH з ПДВ
49 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 13:33
Довідка.pdf.p7s
15 жовтня 2019 13:33
Довідка.pdf
15 жовтня 2019 13:30
Довідка_УМВС_26_10_2019.pdf
15 жовтня 2019 13:29
Довідка_ДФС_до_24_10_2019.pdf
09 жовтня 2019 15:47
Електронний підпис
07 жовтня 2019 14:54
Електронний підпис
07 жовтня 2019 14:52
Якість_Agent.pdf
07 жовтня 2019 14:52
Статут.pdf
07 жовтня 2019 14:52
Протокол.pdf
07 жовтня 2019 14:52
Паспорт Ламінатор Agent.pdf
07 жовтня 2019 14:52
Наказ.pdf
07 жовтня 2019 14:52
Лист-відгук (Тульчин).pdf
07 жовтня 2019 14:52
Лист Авторизації.PDF
07 жовтня 2019 14:52
Витяг (ПДВ) 2019 рік.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 16:12
Електронний підпис
02 жовтня 2019 15:59
Додаток 2. Пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 15:51
Техпаспорт Renault CB2653BX.pdf
02 жовтня 2019 15:51
Статут Завірена копія.pdf
02 жовтня 2019 15:51
Положення про філію.pdf
02 жовтня 2019 15:51
Лист-відгук.pdf
02 жовтня 2019 15:51
Додаток 2. Пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 15:51
Довіреність.pdf
02 жовтня 2019 15:51
Д-ка ст 17 2.pdf
02 жовтня 2019 15:51
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
02 жовтня 2019 15:51
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
39 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 16:49
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 11:24
договір №151 від 22.10.2019.pdf укладений
22 жовтня 2019 11:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2019 — 30 листопада 2019
Сума оплати за договором: 39 840,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 640,00 UAH)