Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Принтер лазерний багатофункціональний
Очікувана вартість
14 000,00 UAH
UA-2019-09-23-000173-b ● c3f91a1bf8244f4cb64dde75d41f0915
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Вінницької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 03191928 |
Місцезнаходження: | 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул.Грибоєдова, 10а |
Контактна особа: |
Тютюнник Ольга Василівна +380432664922 03191928@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2019 09:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2019 09:33 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2019 09:33 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2019 13:52 |
Очікувана вартість: | 14 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Принтер лазерний багатофункціональний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21032, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Грибоєдова, буд.10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2019 09:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2019 09:29 |
Оголошення БФП 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 вересня 2019 08:11
Дата відповіді: 25 вересня 2019 10:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) У вимогах до тендерної документації визначено технічна характеристика товару
2) У Додатку 2 Оголошення визначені вимоги до Предмету закупівлі. У разі подання тендерної пропозиції, що не відповідає зазначеним вимогам, пропозиція буде відхилена як така що не відповідає вимогам Замовника.
3) пунктом 4.1 Оголошення про проведення закупівлі через електронну систему визначено перелік документів, які повинен надати учасник. Вартість предмета закупівлі вказана з ПДВ (п.2 Оголошення) Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
2) У Додатку 2 Оголошення визначені вимоги до Предмету закупівлі. У разі подання тендерної пропозиції, що не відповідає зазначеним вимогам, пропозиція буде відхилена як така що не відповідає вимогам Замовника.
3) пунктом 4.1 Оголошення про проведення закупівлі через електронну систему визначено перелік документів, які повинен надати учасник. Вартість предмета закупівлі вказана з ПДВ (п.2 Оголошення) Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-23-000173-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП "Старий Олексiй Дмитрович", Код ЄДРПОУ:3091107614
Дата подання: 14 жовтня 2019 20:54
до початку аукціону
ФОП Виничук Артем Юрійович не надав свою пропозицію щодо участі в
електронній закупівлі до початку аукціону .
електронній закупівлі до початку аукціону .
Номер вимоги: UA-2019-09-23-000173-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3447101710
Дата подання: 28 жовтня 2019 11:00
Скарга
Всі документи через які нас дискваліфікували, є в в нашій пропозиції. Тому ми вимагаємо скасувати нашу дискваліфікацію, в інакшому випадку ми змушені будемо звернутися до відповідних органів оскарження.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2019 10:03
Відповідно до умов оголошення про проведення закупівлі товару через електронну систему закупівель Учасник повинен надати всі документи до закінчення терміну подання пропозицій, документи, які будуть подані після завершення аукціону, розглядатися не будуть.
- У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до пропозиції учасника, замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте.
- В разі неможливості надання документів у складі пропозиції, які заявлені в оголошенні, учасник надає письмове пояснення про підстави та/або причини їх відсутності згідно чинного законодавства.
- Цінова пропозиція товару запропонованого ФОП Виничук А.Ю. не відповідаж п.3.8. оголошення Замовника
- У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до пропозиції учасника, замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте.
- В разі неможливості надання документів у складі пропозиції, які заявлені в оголошенні, учасник надає письмове пояснення про підстави та/або причини їх відсутності згідно чинного законодавства.
- Цінова пропозиція товару запропонованого ФОП Виничук А.Ю. не відповідаж п.3.8. оголошення Замовника
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ |
9 300,00
UAH з ПДВ
|
9 230,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Старий Олексiй Дмитрович" |
10 800,00
UAH з ПДВ
|
9 290,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
12 000,00
UAH з ПДВ
|
12 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Андросович Сергій Адамович |
12 002,00
UAH з ПДВ
|
12 002,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ #3447101710 |
Відхилено |
9 230,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2019 14:16
|
ФОП "Старий Олексiй Дмитрович" #3091107614 |
Відхилено |
9 290,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2019 15:07
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
12 000,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2019 15:44
|
Андросович Сергій Адамович #2371213034 |
Переможець |
12 002,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2019 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2019 11:29
|
підписаний договір | укладений |
01 листопада 2019 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2019 15:02
|
підписаний договір | укладений |
30 жовтня 2019 15:01
|