Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №28» Кам’янської міської ради за адресою: Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Криворізька, 41» (за ДК 021:2015 – код 45454000-4 – Реконструкція)
Очікувана вартість
66 677 461,00 UAH
UA-2019-09-23-000136-a 75e767bb9b9b456da32893015ca3e4fb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 09:59
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 12:40
Очікувана вартість: 66 677 461,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 666 774,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1 шт. (робота). Обсяг закупівлі робіт передбачено додатком 3 даної тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
«Реконструкція комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №28» Кам’янської міської ради за адресою: Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Криворізька, 41» (за ДК 021:2015 – код 45454000-4 – Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, вул. Криворізька, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник при наявності відповідних бюджетних коштів, керуючись Постановою Кабміну України від 23 квітня 2014 р. № 117, може здійснити попередню оплату (протягом 10 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, для виконання робіт, у розмірі, який не перевищує 30% від суми визначеної у п.3.3.1. даного договор. Підрядник зобов'язується використати отриману передплату протягом трьох місяців з дня її отримання або повернути невикористану передплату протягом трьох календарних днів з дня такого прострочення. Джерело фінансування - кошти міського та державного бюджетів. Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється (протягом 10 календарних днів) з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - кошти міського та державного бюджетів. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 21:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 21:17
441-19 від 02.10.2019 внесення змін_СШ 28 _ЗМІНИ 1.doc
02 жовтня 2019 21:17
Додаток 1_Зміни 1.doc
02 жовтня 2019 21:17
ТД реконструкція 28 школи_гарантия 100 тис._ 66.677.461.00_Зміни 1.doc
23 вересня 2019 10:31
Додаток 2.doc
23 вересня 2019 10:31
Додаток 3.doc
23 вересня 2019 10:31
Додаток 4.doc
23 вересня 2019 10:31
Додаток 5.doc
02 жовтня 2019 21:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 21:17
441-19 від 02.10.2019 внесення змін_СШ 28 _ЗМІНИ 1.doc
02 жовтня 2019 21:17
Додаток 1_Зміни 1.doc
23 вересня 2019 10:31
Додаток 1.doc
02 жовтня 2019 21:17
ТД реконструкція 28 школи_гарантия 100 тис._ 66.677.461.00_Зміни 1.doc
23 вересня 2019 10:31
ТД реконструкція 28 школи_гарантия 100 тис._ 66.677.461.00.doc
23 вересня 2019 10:31
Додаток 2.doc
23 вересня 2019 10:31
Додаток 3.doc
23 вересня 2019 10:31
Додаток 4.doc
23 вересня 2019 10:31
Додаток 5.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Афінацентр" 66 200 304,90
UAH з ПДВ
66 200 304,90
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельно-ремонтна група «Житлобуд» 66 677 461,00
UAH з ПДВ
66 677 461,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БУДАКТИВКОМПЛЕКТ» 66 677 461,00
UAH з ПДВ
66 677 461,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 07:24
Пропозиція ТОВ БАК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Афінацентр"

ТОВ «Будівельно-ремонтна група «Житлобуд»

ТОВ «БАК»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Афінацентр"
#39107995
Відхилено 66 200 304,90
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 16:34
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельно-ремонтна група «Житлобуд»
#41485046
Переможець 66 677 461,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 16:09
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

16 жовтня 2019 16:34
Електронний підпис
16 жовтня 2019 16:28
SCAN0033.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельно-ремонтна група «Житлобуд» #41485046

№ рішення у справі

54/44-р/к

Дата рішення у справі

31.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельно-ремонтна група «Житлобуд»
#41485046
66 677 461,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 13:08
SCAN0013.PDF укладений
18 грудня 2020 12:58
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 14:25
SCAN0050.PDF зміни до договору
20 грудня 2019 14:20
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 15:49
SCAN0000.PDF зміни до договору
15 листопада 2019 15:33
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 10:57
SCAN0021.PDF укладений
08 листопада 2019 10:51
SCAN0020.PDF укладений
08 листопада 2019 10:51
SCAN0019.PDF укладений
08 листопада 2019 10:51
SCAN0018.PDF укладений
08 листопада 2019 10:51
SCAN0017.PDF укладений
08 листопада 2019 10:51
SCAN0016.PDF укладений
08 листопада 2019 10:51
SCAN0015.PDF укладений
08 листопада 2019 10:51
SCAN0014.PDF укладений
08 листопада 2019 10:51
SCAN0013.PDF укладений
08 листопада 2019 10:51
SCAN0012.PDF укладений
08 листопада 2019 10:51
SCAN0011.PDF укладений
08 листопада 2019 10:51
SCAN0010.PDF укладений
08 листопада 2019 10:51
SCAN0009.PDF укладений
08 листопада 2019 10:51
SCAN0008.PDF укладений
08 листопада 2019 10:51
SCAN0007.PDF укладений
08 листопада 2019 10:51
SCAN0006.PDF укладений
08 листопада 2019 10:51
SCAN0005.PDF укладений
08 листопада 2019 10:51
SCAN0004.PDF укладений
08 листопада 2019 10:51
SCAN0003.PDF укладений
08 листопада 2019 10:50
SCAN0002.PDF укладений
08 листопада 2019 10:50
SCAN0001.PDF укладений
08 листопада 2019 10:50
SCAN0000.PDF укладений
08 листопада 2019 10:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою виправлення механічної помилки допущеної по тексту договору та інше, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Пункт 4.5 Розділу ІV «Порядок здійснення оплати» викласти в наступній редакції: «4.5. Замовник при наявності відповідних бюджетних коштів, керуючись Постановою Кабміну України від 23 квітня 2014 р. № 117, може здійснити попередню оплату (протягом 10 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, для виконання робіт, у розмірі, який не перевищує 30% від суми визначеної у п.3.3.1. даного договору на 2020 рік. Підрядник зобов'язується використати отриману передплату протягом трьох місяців з дня її отримання або повернути невикористану передплату протягом трьох календарних днів з дня такого прострочення.» 2. У пунктах 6.1.4., 6.1.5., 6.3.4. розділу VI. «Права та обов'язки сторін» Договору № 971-19 від «06» листопада 2019 року вираз «капітального ремонту» читати як «реконструкції». 3. Доповнити Додаток «Кошторис» локальним кошторисом № 6-1-16, що додається. Обсяг робіт після внесення змін до договору складає 1 шт. робота
Номер договору про закупівлю: 971-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору та інше, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Пункт 3.3. та 3.3.1 Розділу ІІІ «Ціна договору» Договору викласти в наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 66`677`461 грн. 00 коп. (шістдесят шість мільйонів шістсот сімдесят сім тисяч чотириста шістдесят одна гривня 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 11 112 910,17 грн.), з них: Сума на 2019 рік становить – 00 грн. 00 коп. (нуль гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 00 грн.) Сума на 2020 рік становить – 66`677`461 грн. 00 коп. (шістдесят шість мільйонів шістсот сімдесят сім тисяч чотириста шістдесят одна гривня 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 11 112 910,17 грн.) 3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2019 рік становить – 00 грн. 00 коп. (нуль гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 00 грн.)» 2. Пункт 1 та 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» до договору № 971-19 від «06» листопада 2019 року викласти в наступній редакції: «1. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 66`677`461 грн. 00 коп. (шістдесят шість мільйонів шістсот сімдесят сім тисяч чотириста шістдесят одна гривня 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 11 112 910,17 грн.), з них: Сума на 2019 рік становить – 00 грн. 00 коп. (нуль гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 00 грн.) Сума на 2020 рік становить – 66`677`461 грн. 00 коп. (шістдесят шість мільйонів шістсот сімдесят сім тисяч чотириста шістдесят одна гривня 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 11 112 910,17 грн.) 2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2019 рік становить – 00 грн. 00 коп. (нуль гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 00 грн.)» 3. Викласти Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт», Додаток 4 «План фінансування робіт» до договору № 971-19 від «06» листопада 2019 року в новій редакції, що додається. 4. Викласти п. 5.1. Розділу V. «Строки виконання робіт» в наступній редакції: «5.1. Строк початку робіт: з 02.01.2020 року.» Обсяг закупівлі після внесення змін складає 1 шт. (робота)
Номер договору про закупівлю: 971-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Керуючись ст. 651 ЦКУ договір розірвано за згодою сторін.