Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та згущене молоко
Очікувана вартість
615 000,00 UAH
UA-2019-09-23-000002-a 3ed886b1dc8e4e2b9500e7263d41f0b7
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

380444890247 lkovalenko@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
380444890247
lkovalenko@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 01:21
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2019 11:47
Очікувана вартість: 615 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,16%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Молоко та згущене молоко для закладів освіти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30500 Одиниця
Молоко та згущене молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2019 00:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 00:26
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-23-000002-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 24 жовтня 2019 10:17
Щодо неправомірного визнання Переможцем
Шановний Замовнику! Згідно ТД (оголошення № UA -2019-09-23-000002-a) щодо закупівлі “Молоко та згущене молоко”, додатку № 2 до ТД в п. 1.2. “Кваліфікаційні критерії та інші вимоги, що підтверджують відповідність Учасника ТД” Замовником вимагалося: “Правові підстави наявності обладнання/матеріально-технічної бази (договір купівлі-продажу, оренди, тощо).
На виконання вище зазначеної вимоги, нами було надано відповідні документи, які підтверджують право власності на ПрАТ “Обухівський молочний завод” в цілому, а саме: п. 2.1.1. Скан-копія Свідоцтва про право власності, п. 2.1.3. Скан-копія договору купівлі-продажу земельної ділянки.
На виконання вимоги п. 1.8. тендерної документації “Рішення компетентного органу про державну реєстрацію...” нами було надано Лист-роз'яснення щодо відсутності реєстру потужностей (п. 2.5.), з посиланням на ст. 25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 р. №771/97-ВР, так як в складі тендерної пропозиції надано Експлуатаційний дозвіл Учасника для потужностей з виробництва харчових продуктів (п. 2.1.4.), тобто Ваша вимога щодо інформації про реєстрацію потужностей з нашої сторони потрібно вважати поданою в повному обсязі.
Водночас, тендерний комітет, не дивлячись на порушення, які були допущені Учасником ПП “Торгпродсервіс”, визнає його переможцем.
Однак, згідно п. 2.1. додатку № 2 до ТД “Кваліфікаційні критерії та інші вимоги, що підтверджують відповідність Учасника ТД” Замовником вимагалося: «надання довідки, складеної в довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід згідно таблиці», Учасником, ПП «Торгпродсервіс», надано довідку про працівників, згідно якої, в тому числі, присутні водії-експедитори. Водночас, в скан-копіях особистих медичних книжках у заявлених працівників немає підтвердження статусу, а саме не всі працівники мають посаду водій-експедитор. До того ж, відповідно до класифікатору професій України ДК 003:2010 посади водій-експедитор не існує, є лише водій автотранспортних засобів код КП 8322 та експедитор транспортний – 3422.
Можемо зробити висновок, що учасник надає інформацію, що не відповідає дійсності та протирічить одна одній: в довідці – одне, в скан-копіях – інше.
Згідно п. 3.1. Додатку 2 до ТД “Кваліфікаційні критерії та інші вимоги, що підтверджують відповідність Учасника ТД” Замовником вимагалося надання довідки про виконання аналогічних договорів не менше двох. Учасником, ПП “Торгпродсервіс”, надано довідку про виконання аналогічного договору, лише на молоко 2,5% та 3,2% жирністю, а щодо молока згущеного — інформація у довідці відсутня, що суперечить вимогам тендерної документації.
Згідно п. 3.2. Додатку 2 до ТД “Кваліфікаційні критерії та інші вимоги, що підтверджують відповідність Учасника ТД” Замовником вимагалося: ”Для підтвердження інформації щодо виконання аналогічних договорів, надати документальне підтвердження, а саме: в повному обсязі договорів/ори та видаткові накладні або актів взаєморозрахунків з підписами та печатками з обох сторін, які зазначені у довідці. В супереч вимогам, зазначених у Тендерній документації, Учасником, ПП “Торгпродсервіс”, надано лише по 3-4 накладних до кожного договору на загальну суму по Договору № 41 — 1949,57 грн., хоча загальна сума договору складає 5 003 988,00 грн., та по Договору № 2 — 4091,10 грн., хоча загальна сума договору складає 3 813 998,00 грн., що говорить про те, що Учасником вимога щодо підтвердження виконання аналогічного договору не підтверджено.
Отже, на підставі вище викладеного, вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету № 3 від 17.10.2019 року про дискваліфікацію пропозиції ПрАТ «Обухівський молокозавод» так як, подано повний пакет документів.
Вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету № 1 від 18.10.2019 року про визнання переможцем ПП «Торгпродсервіс» так як, пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації та ч. 1 п. 1 ст. 30 та ч. 1 п.4 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-23-000002-a.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 28 жовтня 2019 17:21
Скарга
На неправомірне рішення Замовника
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 30 жовтня 2019 22:46
рішення від 30.10.2019 № 15616.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 22:46
рішення від 13.11.2019 № 16588.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2019 17:25

Документи подані скаржником

28 жовтня 2019 17:21
Лист-пояснення.PDF
28 жовтня 2019 17:21
платіжка від 09.08.2019.pdf
28 жовтня 2019 17:21
Скарга АМКУ.PDF

Документи Органу Оскарження

14 листопада 2019 17:25
рішення від 13.11.2019 № 16588.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" 594 810,00
UAH з ПДВ
544 039,99
UAH з ПДВ
Документи
ПП Торгпродсервіс 609 650,00
UAH з ПДВ
544 040,00
UAH з ПДВ
Документи
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ" 614 765,00
UAH з ПДВ
614 765,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2019 18:12
Електронний підпис
09 жовтня 2019 18:11
Оновлена пропозиція.PDF
08 жовтня 2019 18:36
Електронний підпис
08 жовтня 2019 18:35
8.9. Гарантійний лист.PDF
08 жовтня 2019 18:34
8.5.1. Лист пояснення.PDF
08 жовтня 2019 18:34
8.4. Гарантійний лист.PDF
08 жовтня 2019 18:34
8.3.1. Гарантійний лист.PDF
08 жовтня 2019 18:34
8.3. Гарантійний лист.PDF
08 жовтня 2019 18:34
8.12. Гарантійний лист.PDF
08 жовтня 2019 18:34
8.11. Гарантійний лист.PDF
08 жовтня 2019 18:34
8.10. Гарантійний лист.PDF
08 жовтня 2019 18:34
8.1. Технічні вимоги.PDF
08 жовтня 2019 18:34
6.7. Довідка.PDF
08 жовтня 2019 18:34
6.1. Статут 2019.pdf
08 жовтня 2019 18:34
5.2. Довідка.PDF
08 жовтня 2019 18:34
4.2. Лист пояснення.PDF
08 жовтня 2019 18:33
3.2.1. Лист пояснення.PDF
08 жовтня 2019 18:33
3.1. Довідка працівники.PDF
08 жовтня 2019 18:33
2.5. Лист роз'яснення.PDF
08 жовтня 2019 18:33
2.4.4. Висновок СЕС.PDF
08 жовтня 2019 18:33
2.2. Техпаспорт АІ 7478 СК.pdf
08 жовтня 2019 18:33
2.2. Техпаспорт АІ 7179 СІ.pdf
08 жовтня 2019 18:33
2.2. Техпаспорт АІ 6796 АВ.pdf
08 жовтня 2019 18:33
2.2. Тех паспорт Рефриж..pdf
08 жовтня 2019 18:33
2.1.4.1. Лист пояснення.PDF
08 жовтня 2019 18:33
2.1. Довідка МТБ.PDF
08 жовтня 2019 18:33
10.6. Гарантійний лист.PDF
08 жовтня 2019 18:33
10. Проект договору.PDF
08 жовтня 2019 18:33
1. Тендерна пропозиція.PDF
08 жовтня 2019 18:33
0. Реєстр.PDF

Публічні документи

25 жовтня 2019 14:45
Електронний підпис
18 жовтня 2019 23:22
документи переможця
18 жовтня 2019 16:43
пропозиція оновлена
08 жовтня 2019 16:31
Електронний підпис
08 жовтня 2019 16:17
21витяг з ЄДР.pdf
08 жовтня 2019 16:17
20 Статут.PDF
08 жовтня 2019 16:17
18довідка з банку.pdf
08 жовтня 2019 16:17
17Оригінали накладних.pdf
08 жовтня 2019 16:17
1технічні вимоги.pdf
08 жовтня 2019 16:17
28фотографії авто.pdf
08 жовтня 2019 16:16
23Сертифікат ISO 22000.pdf
08 жовтня 2019 16:16
4висновок СЕС на склад.PDF
08 жовтня 2019 16:16
5паспорт директора.PDF
08 жовтня 2019 16:16
2Лист-гарантія ст.17.pdf
08 жовтня 2019 16:16
1проект договору.pdf
08 жовтня 2019 16:16
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 13:17
Електронний підпис
08 жовтня 2019 13:14
Проект договору.pdf
08 жовтня 2019 13:14
Лист гарантія стаття 17.PDF
08 жовтня 2019 13:14
Декларація виробника.pdf
08 жовтня 2019 13:14
ISO 22000_19.pdf
08 жовтня 2019 13:14
План аудиту ISO_18.PDF
08 жовтня 2019 13:14
Звіт по аудиту ISO 22000.pdf
08 жовтня 2019 13:14
Статут копія.PDF
08 жовтня 2019 13:14
Довідка Ощадбанк.PDF
08 жовтня 2019 13:14
Свідоцтво АХ7402НС.pdf
08 жовтня 2019 13:14
Свідоцтво AX6135НA.pdf
08 жовтня 2019 13:14
Свідоцтво АХ9625ЕВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"

ПП Торгпродсервіс

"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"
#00445914
Відхилено 544 039,99
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 16:16
ПП Торгпродсервіс
#30757072
Переможець 544 040,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 23:02
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

18 жовтня 2019 16:14
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП Торгпродсервіс #30757072

№ рішення у справі

60/148-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 23:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Торгпродсервіс
#30757072
544 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 листопада 2019 22:20
Коментар щодо відміни: Згідно абз. 1 п. 1 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"- відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Документи:
02 листопада 2019 22:19
Повідомлення про відміну торгів.pdf