Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сирні продукти
Очікувана вартість
1 815 000,00 UAH
UA-2019-09-23-000001-a ● 02efda6bd6cc423cbb8f5d5b2dcf22df
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Вебсайт: | http://www.shevruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 380444890247 lkovalenko@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2019 01:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 10 жовтня 2019 15:42 |
Очікувана вартість: | 1 815 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,11% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Сирні продукти для закладів освіти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18000 кілограми
Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - місцевий бюджет | Пiсляоплата | 13 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2019 17:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2019 17:39 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 24 вересня 2019 08:23
Дата відповіді: 24 вересня 2019 17:41
Шановний замовнику!!!! Прикріпіть бдь ласка тендерну документацію!!!
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація оприлюднена. Дякуємо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-23-000001-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 24 жовтня 2019 14:42
Щодо неправомірного визнання переможцем
Шановний Замовнику!!!! Згідно Тендерної документації (оголошення № UA -2019-09-23-000001-a) щодо закупівлі “Сирні продукти”, згідно п. 2.1. додатку № 2 до ТД “Кваліфікаційні критерії та інші вимоги, що підтверджують відповідність Учасника ТД” Замовником вимагалося: «надання довідки, складеної в довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід згідно таблиці», Учасником, ПП «Торгпродсервіс», надано довідку про працівників, згідно якої, в тому числі, присутні водії-експедитори. Водночас, в скан-копіях особистих медичних книжках у заявлених працівників немає підтвердження статусу, а саме не всі працівники мають посаду водій-експедитор. До того ж, відповідно до класифікатору професій України ДК 003:2010 посади водій-експедитор не існує, є лише водій автотранспортних засобів код КП 8322 та експедитор транспортний – 3422.
Можемо зробити висновок, що учасник надає інформацію, що не відповідає дійсності та протирічить одна одній: в довідці – одне, в скан-копіях – інше.
Згідно п. 3.2. Додатку 2 до ТД “Кваліфікаційні критерії та інші вимоги, що підтверджують відповідність Учасника ТД” Замовником вимагалося: ”Для підтвердження інформації щодо виконання аналогічних договорів, надати документальне підтвердження, а саме: в повному обсязі договорів/ори та видаткові накладні або актів взаєморозрахунків з підписами та печатками з обох сторін, які зазначені у довідці. В супереч вимогам, зазначених у Тендерній документації, Учасником, ПП “Торгпродсервіс”, надано лише по 3 накладних до кожного договору на загальну суму по Договору № 170 — 2551,67 грн., хоча загальна сума договору складає 3 022 600,00 грн., та по Договору № 42 — 1312,21 грн., хоча загальна сума договору складає 4 822 281,60 грн., що говорить про те, що Учасником вимога щодо підтвердження виконання аналогічного договору не підтверджено.
Однак, тендерний комітет, не дивлячись на порушення, які були допущені Учасником ПП “Торгпродсервіс”, визнає його переможцем.
Вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету № 2 від 17.10.2019 року про визнання переможцем ПП «Торгпродсервіс» так як, пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації та ч. 1 п. 1 ст. 30 та ч. 1 п.4 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Можемо зробити висновок, що учасник надає інформацію, що не відповідає дійсності та протирічить одна одній: в довідці – одне, в скан-копіях – інше.
Згідно п. 3.2. Додатку 2 до ТД “Кваліфікаційні критерії та інші вимоги, що підтверджують відповідність Учасника ТД” Замовником вимагалося: ”Для підтвердження інформації щодо виконання аналогічних договорів, надати документальне підтвердження, а саме: в повному обсязі договорів/ори та видаткові накладні або актів взаєморозрахунків з підписами та печатками з обох сторін, які зазначені у довідці. В супереч вимогам, зазначених у Тендерній документації, Учасником, ПП “Торгпродсервіс”, надано лише по 3 накладних до кожного договору на загальну суму по Договору № 170 — 2551,67 грн., хоча загальна сума договору складає 3 022 600,00 грн., та по Договору № 42 — 1312,21 грн., хоча загальна сума договору складає 4 822 281,60 грн., що говорить про те, що Учасником вимога щодо підтвердження виконання аналогічного договору не підтверджено.
Однак, тендерний комітет, не дивлячись на порушення, які були допущені Учасником ПП “Торгпродсервіс”, визнає його переможцем.
Вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету № 2 від 17.10.2019 року про визнання переможцем ПП «Торгпродсервіс» так як, пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації та ч. 1 п. 1 ст. 30 та ч. 1 п.4 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 жовтня 2019 18:09
Щодо працівників Учасника. На якій посаді за назвою працює той чи інший працівник підприємства Замовник не несе відповідальності. ГОЛОВНЕ ЩОБ ПРАЦІВНИК ЯКИЙ БУДЕ ТАК ЧИ ІНАКШЕ ВИКОНУВАТИ ПОСТАВКУ ТОВАРУ ДО ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ МАЛИ МЕДИЧНУ КНИЖКУ з правильним оформлення та записом печаткою медичного закладу. Тому оцінка за такими критеріями не проводиться.
Щодо аналогічних договорів. По-перше відповідно до п.8 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасник. Так як аналогічні договори зазначені де контрагент є - Замовник, тому всі документи в наявності є.
Розгорнути
Згорнути
Щодо аналогічних договорів. По-перше відповідно до п.8 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасник. Так як аналогічні договори зазначені де контрагент є - Замовник, тому всі документи в наявності є.
ВИМОГА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Торгпродсервіс |
1 804 800,00
UAH з ПДВ
|
1 455 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" |
1 670 040,00
UAH з ПДВ
|
1 599 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" |
1 771 200,00
UAH з ПДВ
|
1 599 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ" |
1 814 340,00
UAH з ПДВ
|
1 814 340,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Торгпродсервіс #30757072 |
Переможець |
1 455 000,00
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2019 19:42
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 09:04
|
д-у до дог 658.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 09:04
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2019 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2019 16:42
|
договір в новій редакції.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2019 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2019 16:39
|
протокол засідання.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2019 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2019 18:16
|
Договір.pdf | укладений |
28 жовтня 2019 18:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | для відповідності договору (п.1.1 п. 1) з оголошенням процедури відкритих торгів на закупівлю: "Сирні продукти" UA-2019-09-23-000001-a - договір № 658 від 28.10.2019 року оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 658 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 658 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 658 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |