Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти
Очікувана вартість
1 815 000,00 UAH
UA-2019-09-23-000001-a 02efda6bd6cc423cbb8f5d5b2dcf22df
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

380444890247 lkovalenko@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
380444890247
lkovalenko@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 01:12
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 15:42
Очікувана вартість: 1 815 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,11%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Сирні продукти для закладів освіти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18000 кілограми
Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 13 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2019 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 17:39
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 24 вересня 2019 08:23
Дата відповіді: 24 вересня 2019 17:41
Шановний замовнику!!!! Прикріпіть бдь ласка тендерну документацію!!!
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація оприлюднена. Дякуємо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-23-000001-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 24 жовтня 2019 14:42
Щодо неправомірного визнання переможцем
Шановний Замовнику!!!! Згідно Тендерної документації (оголошення № UA -2019-09-23-000001-a) щодо закупівлі “Сирні продукти”, згідно п. 2.1. додатку № 2 до ТД “Кваліфікаційні критерії та інші вимоги, що підтверджують відповідність Учасника ТД” Замовником вимагалося: «надання довідки, складеної в довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід згідно таблиці», Учасником, ПП «Торгпродсервіс», надано довідку про працівників, згідно якої, в тому числі, присутні водії-експедитори. Водночас, в скан-копіях особистих медичних книжках у заявлених працівників немає підтвердження статусу, а саме не всі працівники мають посаду водій-експедитор. До того ж, відповідно до класифікатору професій України ДК 003:2010 посади водій-експедитор не існує, є лише водій автотранспортних засобів код КП 8322 та експедитор транспортний – 3422.
Можемо зробити висновок, що учасник надає інформацію, що не відповідає дійсності та протирічить одна одній: в довідці – одне, в скан-копіях – інше.
Згідно п. 3.2. Додатку 2 до ТД “Кваліфікаційні критерії та інші вимоги, що підтверджують відповідність Учасника ТД” Замовником вимагалося: ”Для підтвердження інформації щодо виконання аналогічних договорів, надати документальне підтвердження, а саме: в повному обсязі договорів/ори та видаткові накладні або актів взаєморозрахунків з підписами та печатками з обох сторін, які зазначені у довідці. В супереч вимогам, зазначених у Тендерній документації, Учасником, ПП “Торгпродсервіс”, надано лише по 3 накладних до кожного договору на загальну суму по Договору № 170 — 2551,67 грн., хоча загальна сума договору складає 3 022 600,00 грн., та по Договору № 42 — 1312,21 грн., хоча загальна сума договору складає 4 822 281,60 грн., що говорить про те, що Учасником вимога щодо підтвердження виконання аналогічного договору не підтверджено.
Однак, тендерний комітет, не дивлячись на порушення, які були допущені Учасником ПП “Торгпродсервіс”, визнає його переможцем.
Вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету № 2 від 17.10.2019 року про визнання переможцем ПП «Торгпродсервіс» так як, пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації та ч. 1 п. 1 ст. 30 та ч. 1 п.4 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 жовтня 2019 18:09
Щодо працівників Учасника. На якій посаді за назвою працює той чи інший працівник підприємства Замовник не несе відповідальності. ГОЛОВНЕ ЩОБ ПРАЦІВНИК ЯКИЙ БУДЕ ТАК ЧИ ІНАКШЕ ВИКОНУВАТИ ПОСТАВКУ ТОВАРУ ДО ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ МАЛИ МЕДИЧНУ КНИЖКУ з правильним оформлення та записом печаткою медичного закладу. Тому оцінка за такими критеріями не проводиться.
Щодо аналогічних договорів. По-перше відповідно до п.8 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасник. Так як аналогічні договори зазначені де контрагент є - Замовник, тому всі документи в наявності є.
Розгорнути Згорнути
ВИМОГА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Торгпродсервіс 1 804 800,00
UAH з ПДВ
1 455 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 1 670 040,00
UAH з ПДВ
1 599 998,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" 1 771 200,00
UAH з ПДВ
1 599 999,00
UAH з ПДВ
Документи
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ" 1 814 340,00
UAH з ПДВ
1 814 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 14:47
Електронний підпис
18 жовтня 2019 09:48
документи переможця
10 жовтня 2019 17:07
пропозиція оновлена
09 жовтня 2019 17:19
Електронний підпис
09 жовтня 2019 17:17
1технічні вимоги.pdf
09 жовтня 2019 17:17
29Листи відгуки.pdf
09 жовтня 2019 17:17
28фотографії авто.pdf
09 жовтня 2019 17:17
23Сертифікат ISO 22000.pdf
09 жовтня 2019 17:17
21витяг з ЄДР.pdf
09 жовтня 2019 17:17
20 Статут.PDF
09 жовтня 2019 17:17
18довідка з банку.pdf
09 жовтня 2019 17:17
17Оригінали накладних.pdf
09 жовтня 2019 17:16
4висновок СЕС на склад.PDF
09 жовтня 2019 17:16
15лист згода.pdf
09 жовтня 2019 17:16
5паспорт директора.PDF
09 жовтня 2019 17:16
2Лист-гарантія ст.17.pdf
09 жовтня 2019 17:16
1проект договору.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2019 14:35
5. Проект договору.pdf
09 жовтня 2019 14:35
4. Технічні вимоги.pdf
09 жовтня 2019 14:35
1. Тендерна пропозиція.pdf
09 жовтня 2019 10:12
5. Проект договору.pdf
09 жовтня 2019 10:12
4. Технічні вимоги.pdf
09 жовтня 2019 10:12
2. Ст. 17.pdf
09 жовтня 2019 10:12
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2019 19:13
Електронний підпис
09 жовтня 2019 19:13
8.9. Довідка.PDF
09 жовтня 2019 19:12
8.5. Висновок СЕС Сир 10.pdf
09 жовтня 2019 19:12
8.4. Гарантійний лист.PDF
09 жовтня 2019 19:12
8.3.1. Гарантійний лист.PDF
09 жовтня 2019 19:12
8.3. Гарантійний лист.PDF
09 жовтня 2019 19:12
8.12. Гарантійний лист.PDF
09 жовтня 2019 19:12
8.11. Гарантійний лист.PDF
09 жовтня 2019 19:12
8.10. Гарантійний лист.PDF
09 жовтня 2019 19:12
8.1. Технічні вимоги.PDF
09 жовтня 2019 19:12
7. Лист щодо ст. 17ЗУ.PDF
09 жовтня 2019 19:12
6.7. Довідка.PDF
09 жовтня 2019 19:12
6.5. План аудиту.pdf
09 жовтня 2019 19:12
6.1. Статут 2019.pdf
09 жовтня 2019 19:12
5.2. Довідка.PDF
09 жовтня 2019 19:12
4.3. Акт звірки за 31.10.18.PDF
09 жовтня 2019 19:12
4.3. Акт звірки за 31.08.18.PDF
09 жовтня 2019 19:12
4.3. Акт звірки за 31.07.18.PDF
09 жовтня 2019 19:12
4.3. Акт звірки 31.05.18.PDF
09 жовтня 2019 19:12
4.3. Акт звірки 31.01.18.PDF
09 жовтня 2019 19:12
4.3. Акт звірки 30.06.18.PDF
09 жовтня 2019 19:12
4.3. Акт звірки 30.04.18.PDF
09 жовтня 2019 19:12
4.3. Акт звірки 28.02.18.PDF
09 жовтня 2019 19:11
3.2.1. Лист пояснення.PDF
09 жовтня 2019 19:11
3.1. Довідка працівники.PDF
09 жовтня 2019 19:11
2.5. Лист пояснення.PDF
09 жовтня 2019 19:11
2.4.4. Висновок СЕС.PDF
09 жовтня 2019 19:11
2.3. Довідка санобробка.PDF
09 жовтня 2019 19:11
2.2. Техпаспорт АІ 7478 СК.pdf
09 жовтня 2019 19:11
2.2. Техпаспорт АІ 7179 СІ.pdf
09 жовтня 2019 19:11
2.2. Техпаспорт АІ 6796 АВ.pdf
09 жовтня 2019 19:11
2.2. Тех паспорт Рефриж..pdf
09 жовтня 2019 19:11
2.1.4.1. Лист пояснення.PDF
09 жовтня 2019 19:11
2.1. Довідка МТБ.PDF
09 жовтня 2019 19:11
10.6. Гарантійний лист.PDF
09 жовтня 2019 19:11
10. Проект договору.PDF
09 жовтня 2019 19:11
1. Тендерна пропозиція.PDF
09 жовтня 2019 19:11
0. Реєстр.PDF

Публічні документи

07 жовтня 2019 10:01
Електронний підпис
07 жовтня 2019 09:58
Проект договору.pdf
07 жовтня 2019 09:58
Лист гарантія стаття 17.PDF
07 жовтня 2019 09:58
Звіт по аудиту ISO 22000.pdf
07 жовтня 2019 09:58
ISO 22000_19.pdf
07 жовтня 2019 09:58
План аудиту ISO_18.PDF
07 жовтня 2019 09:58
Статут копія.PDF
07 жовтня 2019 09:58
Довідка Ощадбанк.PDF
07 жовтня 2019 09:58
Свідоцтво АХ7402НС.pdf
07 жовтня 2019 09:58
Свідоцтво AX6135НA.pdf
07 жовтня 2019 09:58
Свідоцтво АХ9625ЕВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Торгпродсервіс

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"

"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Торгпродсервіс
#30757072
Переможець 1 455 000,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 19:42
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП Торгпродсервіс #30757072

№ рішення у справі

60/148-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 19:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Торгпродсервіс
#30757072
1 455 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 09:04
д-у до дог 658.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 09:04
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 16:43
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 16:42
договір в новій редакції.pdf зміни до договору
08 листопада 2019 16:40
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 16:39
протокол засідання.pdf зміни до договору
08 листопада 2019 16:37
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 18:16
Договір.pdf укладений
28 жовтня 2019 18:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): для відповідності договору (п.1.1 п. 1) з оголошенням процедури відкритих торгів на закупівлю: "Сирні продукти" UA-2019-09-23-000001-a - договір № 658 від 28.10.2019 року оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 658
Договір:
Номер додаткової угоди: 658
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 658
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML