Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Волинський академічний обласний український музично-драматичний театр імені Т. Г. Шевченка |
Код ЄДРПОУ: | 02226205 |
Вебсайт: | http://www.teatr.volyn.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, м. Луцьк, майдан Театральний,1 |
Контактна особа: |
Хамулка Микола Ростиславович +380332722241 volyndramtheatr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2019 22:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 542 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Тендерна документація
30 вересня 2019 22:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2019 22:21 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.zip | |
30 вересня 2019 22:21 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.zip |
30 вересня 2019 22:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 вересня 2019 22:21 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.zip
|
|||
30 вересня 2019 22:21 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.zip
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-22-000016-c.c1
21 жовтня 2019 р. о 14:20 до замовника звернувся учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39796845, з вимогою, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-22-000016-c) щодо незаконних дій замовника стосовно дискваліфікації тендерної пропозиції ТОВ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ", де учасник вимагає:
1) Розглянути вимогу ТОВ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" на засіданні тендерного комітету.
2) Надати відповідь на вимогі ТОВ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" у відповідності до норм Закону.
3) У разі відсутності відповіді, ТОВ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" буде змушене звернутися до органу Антимонопольного комітету України, контролюючих та правоохоронних органів.
Вимогу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" розглянуто на засіданні тендерного комітету від 25.10.2019 р. За результатами розгляду прийнято рішення про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" умовам тендерної документації, саме:
Щодо першого питання повідомляємо, що вашу вимогу розглянуто на засіданні тендерного комітету та прийнято рішення щодо затвердження та надання відповіді, шляхом викладення додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" умовам тендерної документації через електронну систему закупівель у встановлені Законом України “Про публічні закупівлі” терміни.
Щодо другого питання, на вашу вимогу повідомляємо, що підстава відхилення вашої тендерної пропозиції згідно з пунктом 4 частини першої статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” була наступна: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, зокрема документи подані у складі тендерної пропозиції учасника не відповідають вимогам Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Підстава для відхилення була аргументовано наступним:
Вимогами Тендерної документації щодо предмета закупівлі: код ДК 021-2015: 09120000-6 Газове паливо (природний газ) від 20.09.2019 р. (далі – Тендерна документація) було передбачено:
Відповідно до пункту 3.1.2. Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом:
(a) заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону, а також інформація про субпідрядника (субпідрядників) відповідно до умов Тендерної документації, та
(b) завантаження файлів електронними документами, що вимагаються замовником у Тендерній документації – згідно з пунктом 3.1.3 Тендерної документації, а саме шляхом завантаження в електронну систему закупівель файлів-архівів (“Кваліфікаційні документи”, “Інформація щодо статті 17”, “Технічний опис”, “Повноваження”, “Інші документи”), які міститимуть (об’єднують) файли з відповідними документами.
Підпунктом (d) пункту 1.1.6 Тендерної документації термін «документ» вживається у такому значені – це створений (виданий) учасником або третьою особою офіційний документ у формі електронного документа або документа з паперовим носієм інформації, у якому зафіксована інформація, що має юридичне значення. Окрім того відповідно до пункту 3.1.6. Тендерної документації, з врахуванням Законів України “Про публічні закупівлі”, “Про електронні документи та електронний документообіг”, “Про електронні довірчі послуги” та інших актів законодавства, замовник визначає обов'язковим застосування (використання) учасником кваліфікованого електронного підпису для підписання тендерної пропозиції та окремих документів тендерної пропозиції.
(На виконання статей 6 і 7 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, частини другої статті 17, статті 18 Закону України “Про електронні довірчі послуги” кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису, тобто документ щодо якого застосовується (використовується) кваліфікований електронний підпис має юридичне значення.)
Додатково, згідно з пунктами 3.1.23. та 3.1.24. Тендерної документації документи, які подаються у складі тендерної пропозиції (оригінали та копії), створюються, оформляються і підписуються (засвідчується) учасником відповідно до Правил організації діловодства, Вимог до оформлювання документів та умов Тендерної документації. Кожен електронний документ, який подається учасником, повинен:
(a) бути поданий в окремому файлі, створеному у форматі даних електронного документа, який передбачено умовами Тендерної документації;
(b) містити усі необхідні (обов’язкові) реквізити відповідно до законодавства та умов Тендерної документації;
(c) містити кваліфікований електронний підпис, створений відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги”, який має бути накладений на кожен окремий документ (доданий до кожного файлу з електронним документом).
При чому оригінали електронних документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні були створені та оформлені відповідно до пункту 3.1.25. Тендерної документації та відповідно копії електронних документів – відповідно до пункту 3.1.26. Тендерної документації.
Проте при складанні, поданні тендерної пропозиції вами не було враховано вимоги тендерної документації в частині формування документів, а саме:
Оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу тендерна пропозиція складена та оформлена з порушенням вимог, що визначені Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг», Законом України “Про електронні довірчі послуги” та інші нормативно-правові акти у сфері впровадження електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису. При чому документи тендерної пропозиції не мають юридичного значення у зв’язку з тим, що до них (до окремих документів тендерної пропозиції) не застосовувався (не використовувався) кваліфікований електронний підпис уповноваженої вами особи на їх підписання.
Щодо третього питання повідомляємо, що нами надано відповідь на вашу вимогу в терміни, передбачені частиною три статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Номер вимоги: UA-2019-09-22-000016-c.a3
21 жовтня 2019 р. о 14:21 до замовника звернувся учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39796845, з вимогою, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-22-000016-c) щодо незаконних дій замовника стосовно дискваліфікації тендерної пропозиції ТОВ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ", де учасник вимагає:
1) Розглянути вимогу ТОВ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" на засіданні тендерного комітету.
2) Надати відповідь на вимогі ТОВ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" у відповідності до норм Закону.
3) У разі відсутності відповіді, ТОВ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" буде змушене звернутися до органу Антимонопольного комітету України, контролюючих та правоохоронних органів.
Вимогу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" розглянуто на засіданні тендерного комітету від 25.10.2019 р. За результатами розгляду прийнято рішення про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" умовам тендерної документації, саме:
Щодо першого питання повідомляємо, що вашу вимогу розглянуто на засіданні тендерного комітету та прийнято рішення щодо затвердження та надання відповіді, шляхом викладення додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" умовам тендерної документації через електронну систему закупівель у встановлені Законом України “Про публічні закупівлі” терміни.
Щодо другого питання, на вашу вимогу повідомляємо, що підстава відхилення вашої тендерної пропозиції згідно з пунктом 4 частини першої статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” була наступна: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, зокрема документи подані у складі тендерної пропозиції учасника не відповідають вимогам Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Підстава для відхилення була аргументовано наступним:
Вимогами Тендерної документації щодо предмета закупівлі: код ДК 021-2015: 09120000-6 Газове паливо (природний газ) від 20.09.2019 р. (далі – Тендерна документація) було передбачено:
Відповідно до пункту 3.1.2. Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом:
(a) заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону, а також інформація про субпідрядника (субпідрядників) відповідно до умов Тендерної документації, та
(b) завантаження файлів електронними документами, що вимагаються замовником у Тендерній документації – згідно з пунктом 3.1.3 Тендерної документації, а саме шляхом завантаження в електронну систему закупівель файлів-архівів (“Кваліфікаційні документи”, “Інформація щодо статті 17”, “Технічний опис”, “Повноваження”, “Інші документи”), які міститимуть (об’єднують) файли з відповідними документами.
Підпунктом (d) пункту 1.1.6 Тендерної документації термін «документ» вживається у такому значені – це створений (виданий) учасником або третьою особою офіційний документ у формі електронного документа або документа з паперовим носієм інформації, у якому зафіксована інформація, що має юридичне значення. Окрім того відповідно до пункту 3.1.6. Тендерної документації, з врахуванням Законів України “Про публічні закупівлі”, “Про електронні документи та електронний документообіг”, “Про електронні довірчі послуги” та інших актів законодавства, замовник визначає обов'язковим застосування (використання) учасником кваліфікованого електронного підпису для підписання тендерної пропозиції та окремих документів тендерної пропозиції.
(На виконання статей 6 і 7 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, частини другої статті 17, статті 18 Закону України “Про електронні довірчі послуги” кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису, тобто документ щодо якого застосовується (використовується) кваліфікований електронний підпис має юридичне значення.)
Додатково, згідно з пунктами 3.1.23. та 3.1.24. Тендерної документації документи, які подаються у складі тендерної пропозиції (оригінали та копії), створюються, оформляються і підписуються (засвідчується) учасником відповідно до Правил організації діловодства, Вимог до оформлювання документів та умов Тендерної документації. Кожен електронний документ, який подається учасником, повинен:
(a) бути поданий в окремому файлі, створеному у форматі даних електронного документа, який передбачено умовами Тендерної документації;
(b) містити усі необхідні (обов’язкові) реквізити відповідно до законодавства та умов Тендерної документації;
(c) містити кваліфікований електронний підпис, створений відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги”, який має бути накладений на кожен окремий документ (доданий до кожного файлу з електронним документом).
При чому оригінали електронних документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні були створені та оформлені відповідно до пункту 3.1.25. Тендерної документації та відповідно копії електронних документів – відповідно до пункту 3.1.26. Тендерної документації.
Проте при складанні, поданні тендерної пропозиції вами не було враховано вимоги тендерної документації в частині формування документів, а саме:
Оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу тендерна пропозиція складена та оформлена з порушенням вимог, що визначені Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг», Законом України “Про електронні довірчі послуги” та інші нормативно-правові акти у сфері впровадження електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису. При чому документи тендерної пропозиції не мають юридичного значення у зв’язку з тим, що до них (до окремих документів тендерної пропозиції) не застосовувався (не використовувався) кваліфікований електронний підпис уповноваженої вами особи на їх підписання.
Щодо третього питання повідомляємо, що нами надано відповідь на вашу вимогу в терміни, передбачені частиною три статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Номер вимоги: UA-2019-09-22-000016-c.a3
21 жовтня 2019 р. о 14:21 до замовника звернувся учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39796845, з вимогою, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-22-000016-c) щодо незаконних дій замовника стосовно дискваліфікації тендерної пропозиції ТОВ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ", де учасник вимагає:
1) Розглянути вимогу ТОВ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" на засіданні тендерного комітету.
2) Надати відповідь на вимогі ТОВ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" у відповідності до норм Закону.
3) У разі відсутності відповіді, ТОВ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" буде змушене звернутися до органу Антимонопольного комітету України, контролюючих та правоохоронних органів.
Вимогу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" розглянуто на засіданні тендерного комітету від 25.10.2019 р. За результатами розгляду прийнято рішення про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" умовам тендерної документації, саме:
Щодо першого питання повідомляємо, що вашу вимогу розглянуто на засіданні тендерного комітету та прийнято рішення щодо затвердження та надання відповіді, шляхом викладення додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" умовам тендерної документації через електронну систему закупівель у встановлені Законом України “Про публічні закупівлі” терміни.
Щодо другого питання, на вашу вимогу повідомляємо, що підстава відхилення вашої тендерної пропозиції згідно з пунктом 4 частини першої статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” була наступна: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, зокрема документи подані у складі тендерної пропозиції учасника не відповідають вимогам Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Підстава для відхилення була аргументовано наступним:
Вимогами Тендерної документації щодо предмета закупівлі: код ДК 021-2015: 09120000-6 Газове паливо (природний газ) від 20.09.2019 р. (далі – Тендерна документація) було передбачено:
Відповідно до пункту 3.1.2. Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом:
(a) заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону, а також інформація про субпідрядника (субпідрядників) відповідно до умов Тендерної документації, та
(b) завантаження файлів електронними документами, що вимагаються замовником у Тендерній документації – згідно з пунктом 3.1.3 Тендерної документації, а саме шляхом завантаження в електронну систему закупівель файлів-архівів (“Кваліфікаційні документи”, “Інформація щодо статті 17”, “Технічний опис”, “Повноваження”, “Інші документи”), які міститимуть (об’єднують) файли з відповідними документами.
Підпунктом (d) пункту 1.1.6 Тендерної документації термін «документ» вживається у такому значені – це створений (виданий) учасником або третьою особою офіційний документ у формі електронного документа або документа з паперовим носієм інформації, у якому зафіксована інформація, що має юридичне значення. Окрім того відповідно до пункту 3.1.6. Тендерної документації, з врахуванням Законів України “Про публічні закупівлі”, “Про електронні документи та електронний документообіг”, “Про електронні довірчі послуги” та інших актів законодавства, замовник визначає обов'язковим застосування (використання) учасником кваліфікованого електронного підпису для підписання тендерної пропозиції та окремих документів тендерної пропозиції.
(На виконання статей 6 і 7 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, частини другої статті 17, статті 18 Закону України “Про електронні довірчі послуги” кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису, тобто документ щодо якого застосовується (використовується) кваліфікований електронний підпис має юридичне значення.)
Додатково, згідно з пунктами 3.1.23. та 3.1.24. Тендерної документації документи, які подаються у складі тендерної пропозиції (оригінали та копії), створюються, оформляються і підписуються (засвідчується) учасником відповідно до Правил організації діловодства, Вимог до оформлювання документів та умов Тендерної документації. Кожен електронний документ, який подається учасником, повинен:
(a) бути поданий в окремому файлі, створеному у форматі даних електронного документа, який передбачено умовами Тендерної документації;
(b) містити усі необхідні (обов’язкові) реквізити відповідно до законодавства та умов Тендерної документації;
(c) містити кваліфікований електронний підпис, створений відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги”, який має бути накладений на кожен окремий документ (доданий до кожного файлу з електронним документом).
При чому оригінали електронних документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні були створені та оформлені відповідно до пункту 3.1.25. Тендерної документації та відповідно копії електронних документів – відповідно до пункту 3.1.26. Тендерної документації.
Проте при складанні, поданні тендерної пропозиції вами не було враховано вимоги тендерної документації в частині формування документів, а саме:
Оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу тендерна пропозиція складена та оформлена з порушенням вимог, що визначені Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг», Законом України “Про електронні довірчі послуги” та інші нормативно-правові акти у сфері впровадження електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису. При чому документи тендерної пропозиції не мають юридичного значення у зв’язку з тим, що до них (до окремих документів тендерної пропозиції) не застосовувався (не використовувався) кваліфікований електронний підпис уповноваженої вами особи на їх підписання.
Щодо третього питання повідомляємо, що нами надано відповідь на вашу вимогу в терміни, передбачені частиною три статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-04-000035 ● 71786d33c9ef4e27a478867bd1cb1ad8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 11:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2020 № 28-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 03.06.2020 № 28-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-09-22-000016-c від 22.09.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-11 11:25:48
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Газове паливо (природний газ)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-22-000016-c) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень з такого питання:
з яких підстав Вами не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіти про виконані договори протягом трьох днів з дня їх виконання?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не надано відповідь на запит про надання пояснення)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | код ДК 021-2015: 09120000-6 – Газове паливо (природний газ) |
Опис предмету закупівлі: |
код ДК 021-2015: 09120000-6 – Газове паливо (природний газ). Детально - в Тендерній документації.
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 40 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 203,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар (природний газ) здійснюються з дотриманням норм бюджетного законодавства України, законодавства України у сфері закупівель та нормативно-правових актів, які регулюють постачання природного газу. Оплата поставленого природного газу здійснюється на підставі Акта приймання-передачі природного газу, складеного та підписаного Сторонами, Постачальник виставляє Споживачу рахунок на оплату за спожитий природний газ. Споживач сплачує рахунок за поставлений Постачальником природний газ протягом десяти днів з дня підписання Акту приймання-передачі природного газу та виставлення відповідного рахунку на оплату. Відповідно до частини першої статті 23, частини першої статті 48 Бюджетного кодексу України Споживач бере бюджетні зобов’язання та здійснює платежі за цим Договором лише за наявності відповідних бюджетних призначень і тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом згідно з бюджетним законодавством України. Споживач забезпечує реєстрацію бюджетних зобов'язань за цим Договором у порядку та в строки, встановлені бюджетним законодавством України.. Реєстрація бюджетних зобов'язань за цим Договором здійснюється в межах наявних у Споживача бюджетних асигнувань на момент такої реєстрації У разі недостатності в Споживача затверджених в установленому порядку бюджетних асигнувань для реєстрації бюджетних зобов'язань на суму, в тому числі внаслідок скорочення відповідних бюджетних видатків, Сторони повинні зменшити обсяг закупівлі за цим Договором з урахуванням фактичного обсягу видатків (бюджетних асигнувань) Споживача не пізніше 20 грудня 2019 бюджетного року шляхом внесення змін до цього Договору. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений природний газ здійснюється Споживачем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Споживачем відповідного бюджетного фінансування (фактичного надходження коштів) на реєстраційний рахунок, з якого здійснюється оплата відповідного товару згідно з бюджетним законодав | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2019 22:20 |
ОГОЛОШЕННЯ ЛОТ1.zip |
30 вересня 2019 22:20 |
ОГОЛОШЕННЯ ЛОТ1.zip
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
38 737,50
UAH з ПДВ
|
38 534,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" |
38 880,00
UAH з ПДВ
|
38 670,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ" |
40 500,00
UAH з ПДВ
|
40 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" #34933742 |
Відхилено |
38 534,50
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2019 20:40
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" #39796845 |
Відхилено |
38 670,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2019 12:15
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ" #39589216 |
Переможець |
40 500,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2019 17:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2019 21:56
|
ДОГОВІР ЛОТ 1.pdf | укладений |
31 жовтня 2019 21:44
|