Стільниці (з монтажем) – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 39141200-4 (за кошти спеціального та загального фондів бюджету Університету)
Очікувана вартість
412 500,00 UAH
UA-2019-09-20-002885-b 2aa8018745bb4612a5af7eadcdda4956
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Місцезнаходження замовника: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа замовника: Ірина Іваночко
+380322394261
iryna_ivanochko@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 22:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 12:47
Очікувана вартість: 412 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 062,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штука
Стільниці (з монтажем) – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 39141200-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Університетська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39141200-4 — Стільниці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений та змонтований Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідних Актів приймання-передачі товару/накладних (після його монтажу) на підставі отриманих рахунків. Відповідно до вимог частини 2 статті 48 Бюджетного кодексу України Замовник візьме на себе бюджетні зобов’язання щодо товарів, що поставляються відповідно до фактичних надходжень до бюджету. Розрахунок за поставлені Товари здійснюється у відповідності до ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за поставлені товари здійснюється протягом 30 робочих днів з дати їх отримання. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-20-002885-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2822306554
Дата подання: 26 жовтня 2019 13:02
Необгрунтована дискваліфікація
Протоколом засідання тендерного комітету Львівського національного університету імені Івана Франка від 24.10.19 р. було дискваліфіковано пропозицію учасника торгів ФОП Плахта О.П. Причинами дискваліфікації замовник зазначів наступні: Вимога замовника (Розділ Результати торгів та укладення договору про закупівлі, п. 4 Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю) Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає заповнений та підписаний уповноваженою особою Учасника проект договору (Додаток №3) з відбитком печатки Учасника (у разі наявності). Учасником у Проекті договору не заповнюється пункт 3.1. Договору. Однак, учасник не заповнив додаток №1 до договору, що є його невід’ємною частиною, а відтак порушив вимоги тендерної документації. Про те, замовник таким чином суперечить сам собі, з наступних причин. Пункт проекту договору 3.1. визначає ціну договору, а саме викладений у наступній редакції "3.1. Ціна (сума) Договору становить ______ грн. __ коп. (____________________ гривень __ копійок), у тому числі ПДВ – _____ грн. __ коп. (___________________ гривень __ копійок)." Замовник вказав умову не заповнення даного пункту проекту договору. Додаток 1 до проекту договору "Специфікація, опис складових Товару" заповнений відповідно до тендерної документації, адже розділи "Найменування товару із обов’язковим зазначенням назви виробника/торгівельної марки товару" , "Одиниці виміру", "Кількість" є заповнені у повному обсязі. Не заповненими лишаються лише розділи, що стосуються виключно цни. Але відповідно до вимоги не запопвнювати п.3.1. випливає не можливість заповнення розділів, що стосуються ціни у Додатку 1, який є невідємним додатком до Договору і не може містити відмінні відомості що до ціни, вказаної в основному Договорі. Також варто зазначити, що кінцева ціна пропозиції стає відомою після завершення торгів і не може бути відомою учаснику на момент подання пропозиції, що робить не можливим її зазначення у Додатку 1 та п. 3.1 проекту Договору, що визнав сам замовник, вносячі умову не заповнення п. 3.1. Таким чином дана мотивація дискваліфікації є несправедливою і підлягає перегляду та скасуванню. Стосовно другої причини дискваліфікації, а саме "Вимога замовника (Розділ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати у складі пропозиції наступний документ: - довідку (у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності)) про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю і які прийматимуть участь у його виконанні із зазначенням прізвища, ініціалів; назви освітнього закладу, де було отримано освіту; посади, кваліфікації; досвіду роботи (стажу роботи). Однак, учасник не вказав посаду працівників, а відтак порушив вимоги тендерної документації." повідомляємо наступне - в новій редакції ТД вимагалось вказати лише "про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю і які прийматимуть участь у його виконанні із зазначенням прізвища, ініціалів; посади". У відповідній довідці учаник вказав осіб, які прийматимуть участь у його виконанні та зазначів, що для виконання даного виду робіт ФОП Плахта НА ДОГОВІРНІЙ основі залучає працівниців відповідної кваліфікації. Відповідно до чинного законодавства, фізичні особи, які за цивільно-правовим договором виконують роботи не входять до штату організації-замовника (в даному випадку ФОП Плахта О.П.), отже і не мають посади. Т.я. предметом закупівлі є товар - стільниці (з монтажем), монтажні роботи є фактично включені до вартості товару і не є в закупівлі окремим лотом чи предметом, не визначаються окремо ціною та загальною вартістю, то виконання монтажних робіт тут носить одноразовий характер, обмежений в часі, з чітко визначеним об'ємом робіт, виконуються особами, що мають необхідний кваліфікаційний рівень та досвід, тому на абсолютно законних підставах залучаються на договірній основі, про що зазначив учасник. Тому причина дискваліфікації є не справедливою, потребує перегляду і скасування.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2019 22:23
Відхилення тендерної пропозиції на підставі незаповнення учасником додатку 1 до договору, зумовлено наступним. Відповідно до вимог тендерної документації Замовника (Розділ Результати торгів та укладення договору про закупівлі, п. 4 Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю) учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає заповнений та підписаний уповноваженою особою Учасника проект договору (Додаток №3) з відбитком печатки Учасника (у разі наявності). Учасником у Проекті договору не заповнюється пункт 3.1. Договору. Вказане означає, що усі інші поля проекту договору і його додатки підлягають заповненню за винятком п. 3.1 Договору. Водночас, учасник не заповнив усі поля додатку №1 до договору, що є його невід’ємною частиною, а відтак не виконав вимоги тендерної документації, що стало причиною відхилення тендерної пропозиції, вказана позиція висвітлена у рішеннях Антимонопольного комітету.
Відповідно до вимог тендерної документації (Розділ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) учасники повинні відповідати кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону, зокрема наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати у складі пропозиції довідку (у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності)) про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю і які прийматимуть участь у його виконанні із зазначенням прізвища, ініціалів; посади, однак довідка оскаржуваної пропозиції учасника не містить інформації про найменування посад працівників.
ФОП «ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ» у поданій довідці про працівників вказав осіб, які прийматимуть участь у його виконанні та зазначив, що для виконання даного виду робіт ФОП Плахта на договірній основі залучає працівників відповідної кваліфікації. Відтак на переконання скаржника, фізичні особи, які за цивільно-правовим договором виконують роботи, не входять до штату організації-замовника (в даному випадку ФОП Плахта О.П.), отже і не мають посади. Однака, вказане не підтверджується, оскільки є поняття штатних і позаштатних працівників, які займають посади.
Водночас вказання посади надає Замовнику встановити спроможність працівника, який буде виконувати умови тендерної документації, не визначено ні посади ні, які види робіт будуть виконуватись, тому вказане не може в повній мірі братися до уваги тендерним комітетом, оскільки ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв серед яких є і наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Тендерний комітет при прийнятті рішенні керується нормами чинного законодавства, а свої повноваження реалізовує щодо розгляду тендерної пропозиції учасника в межах визначених законом та з урахуванням вимог тендерної документації. З урахуванням вказаного вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2019-09-20-002885-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2822306554
Дата подання: 31 жовтня 2019 11:40
Необгрунтована дискваліфікація
Шановний замовник. Вами в тендерній документації зазначені безпосередньо всі конкретні документи які ви вимагаєте від учасників та вказівки що до їх оформлення. Кожен такий документ має власну назву та зміст. У Розділі Результати торгів та укладення договору про закупівлі, п. 4 Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю, міститься умова наступного змісту: "...а також заповнений та підписаний уповноваженою особою Учасника Проект договору (Додаток №3) з відбитком печатку Учасника (у разі наявності). Учасником у Проекті договору не заповнюється пункт 3.1. Договору." Вказане означає, що мова іде про конкретний документ із назвою - проект Договору та його оформлення. Жодних прямих умов стосовно Додатків до проекту Договору та необхідності їх заповнити ТД не містить, а ці Додатки не є Договором (тому і називаються - додатки), крім того ці Додатки носять власну назву "Специфікація, опис складових Товару" та "Технічні вимоги для закупівлі «Стільниці (з монтажем) – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 39141200-43»", тож являють собою САМОСТІЙНІ ДОКУМЕНТИ, про які не має згадки в ТД з умовою заповнити. Вказане означає, що ВІДСУТНІСТЬ в ТД прямої умови заповнити проект Договору З ДОДАТКАМИ ВКЛЮЧНО, які носять характер самостійних документів робить таке заповнення не обов'язковим та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. Посилання про те, що Додатки є невід'ємною частиною Договору (!!!) і через це підлягають обов'язковому заповненню є необгрунтованим, адже Додатки є невідємною частиною саме Договору, а не проекту Договору, який подається учасником і про який зазначено в тендерній документації як "проект". Додаток до Договору не є безпосередньо самим Договором (заповнення якого прямо вимагалось), а є його доповненням у вигляді окремого документу із власною назвою, формою і змістом, заповнення якого в ТД не вимагалось. Вказане означає, що аргументи замовника є необгрунтовані і не відповідають тендерній документації. Стосовно другого питання, то замовник у своїй аргументації підміняє поняття осіб що працюють за ЦИВІЛЬНО-ПРАВОВИМ договором і не мають посад (про що зазначив учасник) на "позаштатних працівників", які повинні працювати ЗА ТРУДОВИМ договором і про яких учасник НЕ зазначав, так як такі особи в учасника ВІДСУТНІ. Цивільно-правовий договір і трудовий договір є різними за своїм юридичним змістом документами і не є тотожними. Вказане означає, що аргументація замовника носить помилковий характер і є необгрунтованою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2019 21:18
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника (Розділ Результати торгів та укладення договору про закупівлі, п. 4 Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю) учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає заповнений та підписаний уповноваженою особою Учасника проект договору (Додаток №3) з відбитком печатки Учасника (у разі наявності). Вказане означає, що заповненню підлягає цілісний документ під назвою «Проект договору» який містить додатки, як невідємну його частину. Відтак згідно з умов тендерної документації учасником у Проекті договору не заповнюється лише пункт 3.1. Договору, що не поширюється на його додатки, як невідємні елементи договору.
Також на переконання скаржника замовник у своїй аргументації підміняє поняття осіб що працюють за цивільно-правовим договором і не мають посад (про що зазначив учасник) на "позаштатних працівників", які повинні працювати за трудовим договором і про яких учасник не зазначав, так як такі особи в учасника відсутні.
Водночас вказане не може братися до уваги, оскільки ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв серед яких є і наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Законом також передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Відтак у випадку визначення замовником у тендерній документації кваліфікаційних критеріїв та переліку документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, учасники повинні відповідати вказаним критеріям та подавати документи на підтвердження такої відповідності.
Відповідно до вимог тендерної документації (Розділ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) учасники повинні відповідати кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону, зокрема наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати у складі пропозиції довідку (у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності)) про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю і які прийматимуть участь у його виконанні із зазначенням прізвища, ініціалів; посади, однак довідка оскаржуваної пропозиції учасника не містить інформації про найменування посад працівників, що є порушенням вимог тендерної документації замовника.
Тендерний комітет при прийнятті рішенні керується нормами чинного законодавства, а свої повноваження реалізовує щодо розгляду тендерної пропозиції учасника в межах визначених законом та з урахуванням вимог тендерної документації. З урахуванням вказаного вимога не підлягає задоволенню.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" 335 000,00
UAH з ПДВ
269 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ" 347 100,00
UAH з ПДВ
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЮРО-СТИЛЬ" 408 150,00
UAH з ПДВ
405 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ягідка" 410 500,00
UAH з ПДВ
410 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 13:32
sign.p7s
04 жовтня 2019 14:03
sign.p7s
04 жовтня 2019 13:59
Реєстр документів.pdf
04 жовтня 2019 13:59
36.Сертифікат на фарбу.pdf
04 жовтня 2019 13:59
35.Копія ISO 14001 2015.pdf
04 жовтня 2019 13:59
35.Копія ISO 9001 2015.pdf
04 жовтня 2019 13:59
32.Проект договору.pdf
04 жовтня 2019 13:59
12.Лист-відгук за 2019р..pdf
04 жовтня 2019 13:59
12.Лист-відгук за 2018р..pdf
04 жовтня 2019 13:59
12.Лист-відгук за 2017р..pdf
04 жовтня 2019 13:59
12.Лист-відгук за 2016р..pdf
04 жовтня 2019 13:59
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 11:01
sign.p7s
10 жовтня 2019 10:59
20 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 15:07
Довідка Податкова.JPG
04 листопада 2019 15:07
Довідка МВС.JPG
10 жовтня 2019 10:42
sign.p7s
10 жовтня 2019 10:41
sign.p7s

Публічні документи

11 жовтня 2019 15:29
012.jpg
11 жовтня 2019 15:28
011.jpg
11 жовтня 2019 15:28
011.jpg
11 жовтня 2019 15:27
010.jpg
11 жовтня 2019 15:27
009.jpg
11 жовтня 2019 15:27
008.jpg
11 жовтня 2019 15:26
007.jpg
11 жовтня 2019 15:26
006.jpg
11 жовтня 2019 15:26
005.jpg
11 жовтня 2019 15:25
005.jpg
11 жовтня 2019 15:25
004.jpg
11 жовтня 2019 15:25
003.jpg
11 жовтня 2019 15:24
003.jpg
11 жовтня 2019 15:24
002.jpg
11 жовтня 2019 15:24
001.jpg
11 жовтня 2019 15:03
006.jpg
11 жовтня 2019 15:03
005.jpg
11 жовтня 2019 15:03
Свідоцтво пдв Ягідка.jpg
11 жовтня 2019 15:03
Свідоцтво Ягідка.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Комфорт Меблі Плюс"
#37581477
Відхилено 269 999,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 19:08
ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ"
#2822306554
Відхилено 270 000,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 21:34
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЮРО-СТИЛЬ"
#32053645
Переможець 405 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 22:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 22:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЮРО-СТИЛЬ"
#32053645
405 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 листопада 2019 17:29
Договір про закупівлю Стільниці (з монтажем)_19.11.2019.pdf укладений
20 листопада 2019 17:28
sign.p7s зміни до договору
04 січня 2020 00:05
sign.p7s зміни до договору
05 грудня 2019 17:33
Додаткова угода_ПП Бюро стиль.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 17:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині зміни реквізитів Сторони Виконавця - ПП "Бюро Стиль" щодо зміни розрахункового рахунку.
Номер договору про закупівлю: 19/11-C
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 405 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 67 500,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку