Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція системи опалення Барської ЗОШ І-ІІІ ст.№1 по вул.Гагаріна,15 в м.Бар Вінницької області
Очікувана вартість
4 226 930,00 UAH
UA-2019-09-20-002808-b ● 3e07adbdd4cb44fa93c2436a8c18b7a6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Барська міська рада" |
Код ЄДРПОУ: | 04051017 |
Місцезнаходження: | 23000, Україна , Вінницька обл., м. Бар, вул. Героїв Майдану, 6 |
Контактна особа: |
Марина Гожик +380434121746 bar_miska_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2019 19:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2019 12:44 |
Очікувана вартість: | 4 226 930,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 134,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція системи опалення Барської ЗОШ І-ІІІ ст.№1 по вул.Гагаріна,15 в м.Бар Вінницької області (джерело фінансування закупівлі:місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23000, Україна, Вінницька область, м.Бар, вул.Гагаріна,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюється із урахуванням положень Загальних умов на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). Попередня оплата (аванс) може здійснюватись у межах, що не перевищують 30%. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2019 20:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2019 19:59 |
додаток_2 .docx | |
20 вересня 2019 19:59 |
Тендерна документація.doc | |
20 вересня 2019 19:59 |
додаток_3.docx | |
20 вересня 2019 19:59 |
додаток_1.doc | |
20 вересня 2019 19:59 |
додаток_4.doc | |
20 вересня 2019 19:59 |
додаток_5 .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення технічних характеристик та терміну виконання робіт
Дата подання: 26 вересня 2019 08:50
Дата відповіді: 26 вересня 2019 09:59
Шановний Замовник, просимо уточнити терміни виконання робіт по даній закупівлі. В тендерній документації вказано "Початок: з дня укладання договору. Завершення робіт: до 31.12.2019 року". Школу буде зачинено на період виконання робіт до 31.12.2019 р.? Чи, навчальний процес буде проводитись в приміщеннях без опалення, до завершення робіт?
Також, просимо надати відомість ресурсів для коректного розрахунку пропозиції та можливого підбору аналогу/еквіваленту (згідно статті 22 ЗУ Про публічні закупівлі "Тендерна документація повинна містити: ...інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"...).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На наявне в електронній системі закупівель роз’яснення до процедури/запитання до процедури, тендерний комітет Барської міської ради (далі - замовник) на закупівлю - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 45454000-4реконструкція , (Реконструкція системи опалення Барської ЗОШ І-ІІІ ст.№1 по вул.Гагаріна,15 в м.Бар Вінницької області) - повідомляє наступне.
1. Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами). Навчальний процес буде проводитись в приміщеннях.
1. Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами). Навчальний процес буде проводитись в приміщеннях.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-09-20-002808-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП ЯЛИК, Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 10 жовтня 2019 01:58
Дата подання: 10 жовтня 2019 01:58
Вимога до Замовника
Нет, ну рука мастера чувствуется, очень хорошая подготовка документов! даже сказал бы что знакомая подготовка документов)))) Странички все с номерами, зачем только на Видгуках номера проставили?)))) и решение сборов участников есть на подпись имеется ))) так вот, а что делать с 19тью счетами открытых в банках?) справки про открытие в ТП не видел, о том что в ведомостях об участнике указано что участник Жили-Были обслуживается в двух банках))) Приват и Казначейство, с Приватом все хорошо, а с казначаейства почему нет??? к примеру можете глянуть в ТП Ялика, и вы ее увидите))) а вдруг там не закрытый аванс???) Может вы просто знаете что там все хорошо? Тогда вопрос откуда?)))) или как пояснить что Тендерный комитет не придал этому значения?))) Наверное ответ будет типа: (замовник вимагав довідку тільки по основному рахунку) тогда как быть с основными счетами Таскомбанка?))) Евро UA86339500000002600381 від 12.07.2019 и Доллар 26003818399001 від12.07.2019?)))) Хотя вопрос наверное глупый)))) Или как можно еще понять в файлах : «20. Лист-відгук Брацлав» №223 від 03 вересня 2019 року, при том что оголошення про проведення закупівлі опубліковано лише 20 вересня 2019 року. Так он еще и адресуется заказчику под эту процедуру, которая еще и объявлена не была, наверное пахнет сговором на торгах, узгодженних діях и протоколом о коррупции? Наверное О.А. Клименко будет очень рад когда узнает об этом?))) и еще Леміщак Вячеслав Олександрович-Електрогазозварювальник ваш инженер ОП не знает что сварщики проходят обучение в курсовых комбинатах и удостоверения которые могут нести юридические последствия действительны только при наличие печати представителя з ДержПраці?))))) Вы бы еще главного Энергетика внутренней комиссией аттестовали))))
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 15.10.2019 № 14710 .pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2019 15:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" |
2 957 770,00
UAH з ПДВ
|
2 485 777,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ХРИСТОФОР РОМАН ДЕМ'ЯНОВИЧ" |
3 021 608,27
UAH з ПДВ
|
2 495 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ЯЛИК |
3 885 576,00
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕФАНТ - КОМФОРТ" |
3 925 908,17
UAH з ПДВ
|
2 503 950,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" |
3 435 132,00
UAH з ПДВ
|
3 435 132,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" #40614486 |
Переможець |
2 485 777,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2019 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2019 10:49
|
додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2019 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2019 11:08
|
додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2019 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2019 10:04
|
додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2019 10:02
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2019 10:13
|
Договір №578.pdf | укладений |
22 жовтня 2019 10:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4.1. розділу "4.Порядок здійснення оплати " Договору викласти в наступній редакції: "4.1.Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Підрядник зобов'язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 90 календарних днів з дня його отримання,але не пізніше останнього робочого дня поточного року. |
Номер договору про закупівлю: | 578 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №1 до договору №578 від 22.10.2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися внести зміни до п."15.Юридичні адреси сторін" Договору, а саме реквізити сторони Підрядника викласти в наступній редакції: Підрядник Товариство з обмеженою відповідальністю "ЖИЛ СІТІ БУД" Адреса:42001,м.Київ, вул.Петра Дехтяренка, б.35 ЄДРПОУ 40614486 р/р 37128040614486 ДКСУ у м.Києві УДКСУ у м.Вінниці МФО 820172 Тел.+380974177216 |
Номер договору про закупівлю: | 578 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №2 до договору №578 від 22.10.2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та підрядник уклали додаткову угоду у зв'язку із виділенням додаткових коштів на оплату робіт по об'єкту "Реконструкція системи опалення Барської ЗОШ І-ІІІ ст.№1 по вул.Гагаріна,15 в м.Бар Вінницької області" згідно рішення 49 сесії Барської міської ради від 03.12.2019 року- збільшити вартість робіт на 2019 рік на суму 495 046,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 578 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №3 до договору №578 від 22.10.2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |