Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вулиці Мартірок від вул. Галаборі до вул. Короткої в с. Бадалово Берегівського району. Коригування
Очікувана вартість
7 386 000,00 UAH
UA-2019-09-20-002737-b 51aebb66fa4342298027aa5ddd3893fc
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Салаі Імре Бейлович

+380314143201 badalovo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бадалівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04348906
Місцезнаходження: 90253, Україна , Закарпатська обл., Бадалово село, вул. Мартірок ,224
Контактна особа: Салаі Імре Бейлович
+380314143201
badalovo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 18:15
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2019 22:00
Очікувана вартість: 7 386 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 930,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36930 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Капітальний ремонт вулиці Мартірок від вул. Галаборі до вул. Короткої в с. Бадалово Берегівського району. Коригування" (Джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90253, Україна, Закарпатська область, с. Бадалово Берегівського району, вул. Мартірок
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може надавати підряднику аванс в розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт (на виконання робіт, поставку продукції - обладнання, надання послуг в будівництві) у разі наявності коштів на рахунку Замовника у порядку, передбаченому Постановами Кабінету Міністрів України від 27.12.01р. № 1764 “Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва” та від 23.04.14 № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” Аванс 90 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Оплату виконаних робіт замовник проводить поетапно по мірі надходження з бюджету цільових коштів на оплату видатків для виконання будівельних робіт в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету. Подальша оплата виконаних робіт здійснюється при наступних надходженнях коштів з бюджету до проведення повного розрахунку (умова із відкладною обставиною відповідно до ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України). Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 18:15
ТД Капремонт вулиці.doc
20 вересня 2019 18:15
ДОДАТОК 8_Техзавдання.doc
20 вересня 2019 18:15
ДОДАТОК 7_субпідряд.doc
20 вересня 2019 18:15
ДОДАТОК 6_стаття17.doc
20 вересня 2019 18:15
ДОДАТОК 5_Кваліфікація.doc
20 вересня 2019 18:15
ДОДАТОК 4_Проект договору.doc
20 вересня 2019 18:15
ДОДАТОК 3_Гарантійний лист.doc
20 вересня 2019 18:15
ДОДАТОК 2_Лист згода.doc
20 вересня 2019 18:15
ДОДАТОК 1_Відомостіпро учасника.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2019 22:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СТІК" 6 502 986,00
UAH з ПДВ
6 502 986,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2019 10:10
Електронний підпис
06 жовтня 2019 10:08
22. Банківська гарантія.zip
06 жовтня 2019 10:08
14. Технічне завдання.pdf
06 жовтня 2019 10:08
13. Тендерна пропозиція.pdf
06 жовтня 2019 10:08
12. Проект договору.pdf
06 жовтня 2019 10:08
6. Гарантійний лист.pdf
06 жовтня 2019 10:08
5. Копія ліцензії.pdf
06 жовтня 2019 10:08
Супровідний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СТІК"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 жовтня 2019 22:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій