Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "39830000-9 Продукція для чищення" (Лот №1 Миючі засоби, Лот №2 Дезинфікуючий засіб Хлоросан, Лот №3 Авто-паста )
Очікувана вартість
127 200,00 UAH
UA-2019-09-20-002710-b 72c20ce798924f738aa502bf361ef54f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Купровський

+380982412130 ulmtz_vinpolice@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40108672
Вебсайт: http://vn.npu.gov.ua/
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Театральна, буд. 10
Контактна особа: Сергій Купровський
+380982412130
ulmtz_vinpolice@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2019 18:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 18:00
Очікувана вартість: 127 200,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


кошти державного бюджету

Тендерна документація

20 вересня 2019 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 17:58
Оголошення продукція для чищення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання по лоту №2 Закупівлі
Дата подання: 23 вересня 2019 16:54
Дата відповіді: 24 вересня 2019 17:20
Доброго дня. В лоті №2 визначено засіб у вигляді гранул. Чи будуть розглядатися засоби з аналогічними властивостями, проте в порошку? Дякую.
Відповідь: Шановний Учаснику! Основані вимоги до дезинфікуючого засобу:
- обов’язково має бути сертифікований СЕС України,
- сфера застосування згідно інструкції - пенітенціарні заклади.
- вміст активного хлору – 52%
Аналогічні засоби мають відповідати вказаним вимогам. З повагою Сергій Купровський.
Уточнення
Дата подання: 23 вересня 2019 18:58
Дата відповіді: 24 вересня 2019 12:12
Шановний Замовник , в Додатку №1 до "Оголошення" Вами зазаначено - "При пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов'язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками" . Прошу чітко визначити , який саме документ з Вашої точки зору підпадає під визначення "технічна документація" ? Наприклад , якщо Учасник який запропонує Вам еквівалент , та надасть копію технічного документу , а саме "паспорту(сертифікату) якості виробника" , чи буде це Вами вважатись "наданням технічної документації (підтвердження)" ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! В оголошенні на закупівлю продукції для чищення зазначено, що у разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз “або еквівалент”.При пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов'язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками.
Тобто, при наданні еквіваленту, зазначення торговельної марки, фірми, виробника, а також його технічних і якісних характеристик є обов'язковим. З повагою Сергій Купровський.
Товар
Дата подання: 24 вересня 2019 12:57
Дата відповіді: 24 вересня 2019 17:21
Доброго дня, питання стосовно позиції 8 Мистер Пропер для підлоги, його немає у фасуванні 1л, є лише 0,75л, як бути? Подавати яку кількість 100 штук чи 100л у перерахунку?
Відповідь: Шановний Учаснику! Засіб Містер Пропер для підлоги є у фасуванні 1 л. Для перевірки цієї інформації просимо перейти за наступними посиланнями:
https://27.ua/ua/shop/sredstvo-dlya-sten-i-pola-mr-proper-lavandovoe-spokoystvie-1-l.html?gclid=EAIaIQobChMIktXM4bPp5AIVmuF3Ch1Juw64EAYYASABEgIeqPD_BwE
https://prom.ua/p1044517933-proper-dlya-pola.html
https://produktoff.com/bytovaya-khimiya-95/sredstva-dlya-mytya-polov-183/sredstvo-dpola-i-sten-mrproper-lavan-spokojjstvie-1l-4084500644946.html?gclid=EAIaIQobChMIktXM4bPp5AIVmuF3Ch1Juw64EAYYByABEgLV1fD_BwE
З повагою Сергій Купровський.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-20-002710-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП СВЯТОГОР ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:2693804388
Дата подання: 08 жовтня 2019 09:58
Дискваліфікація ФОП Бабій С.П.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ було проведено закупівлю ID UA-2019-09-20-002710-b Лот №1 Продукція для чищення. За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ФОП Бабій С.П. Детально ознайомившись з пропозицією останнього, зазначаємо, що технічні характеристики пропонованого учасником товару не відповідають технічному завданню, оприлюдненому замовником при оголошенні закупівлі. ФОП Бабій С.П. запропонував «аналоги», хоча товари з такими характеристиками важко назвати аналогами, якщо Ви дійсно розглядали характеристики даних товарів). Також він не надав ніякої порівняльної таблиці характеристик запропонованих ним товарів чи хоча б сертифікатів якості, щоб можна було порівняти товари. Якщо лист про несертифікацію продукції для чищення вважаєте документом обґрунтованого змісту, то це незрозуміло, оскільки сертифікація не відмінялась, а просто стала добровільною і усі виробники, які зацікавлені у виробництві та продажу якісної продукції сертифікують іі і надають своїм покупцям підтверджуючі документи. В свою чергу кожна державна установа повинна використовувати лише сертифіковану продукцію. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ФОП Бабій С.П. і приступити до розгляду пропозиції наступного.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Тепер питання особисто до пана Сергія Купровського, чому коли на стадії Період уточнень Вам декілька разів задавали питання стосовно аналогів, Ви надавали зовсім різні відповіді? Не дивлячись на це, ми особисто до Вас дзвонили і запитували, на що отримали ясну і чітку відповідь: «Аналоги продукції, яка вказана в тендерній документації розглядатись не будуть», навіть не дозволили замінити фасування Містера Пропера на 750мл зі збереженням загального обсягу. В результаті ми сформували свою цінову пропозицію, яка повністю відповідає Вашій тендерній документації. Як після таких відповідей переможцем став ФОП Бабій С.П.? Лише один висновок – це все робилось для відсіювання конкурентів!!! Наполегливо рекомендуємо, ще раз переглянути пропозицію переможця та зробити правильне і виважене рішення, відповідно відповідно до принципів здійснення закупівель:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів;
запобігання корупційним діям і зловживанням;
вільного переміщення товарів;
свободи надання послуг.
Виходячи з вищевикладеного, просимо розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2019 17:53
“Шановний Учаснику! Тендерним комітетом ГУНП у Вінницькій області уважно розглянуто Вашу вимогу щодо дискваліфікації пропозиції Фізичної особи-підприємця Бабія Сергія Петровича.
В зв’язку з чим, повідомляємо, що закупівля миючих засобів організовувалася та проводилася Замовником із врахуванням принципів закупівель, ключовими з яких є недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій учасників, добросовісна конкуренція, а також максимальна економія та ефективність.
При витрачанні бюджетних коштів Замовник усвідомлював необхідність економії, а тому зробив виважений підхід до розгляду пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Бабія Сергія Петровича.
Стосовно надання аналогічної продукції, то умовами закупівлі передбачалась така можливість. Зокрема в оголошенні на проведення закупівлі чітко зазначено, що у разі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз “або еквівалент”. При пропозиції учасником еквіваленту зазначеного товару за предметом закупівлі, обов'язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірший за технічними та якісними характеристиками. Така ж відповідь надана і учаснику при зверненні за роз’ясненнями до процедури закупівлі 24 вересня 2019 року.
Щодо відповідності запропонованої аналогічної продукції слід відмітити, що на підтвердження якості товару ФОП Бабій С.П. надав висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи за результатами яких, миючі засоби відповідають вимогам діючого санітарного законодавства України. Також Учасник у складі своєї пропозиції надав інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в якій зазначив торговельні марки товару, його виробників, фасування, місткість та склад.
Зважаючи на це, пропозиція Фізичної особи-підприємця Бабія Сергія Петровича відповідає умовам оголошення на придбання миючих засобів і підстав для її дискваліфікації немає.
Враховуючи вищевказане, тендерним комітетом прийнято рішення залишити Вашу вимогу щодо дискваліфікації пропозиції Фізичної особи-підприємця Бабія Сергія Петровича без задоволення”.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 "39830000-9 Продукція для чищення" (Миючі засоби) /лот 1/
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 53 980,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 270,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 02 жовтня 2019 14:12
Закінчення: 02 жовтня 2019 14:39
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2710 шт
Миючі засоби (кошти державного бюджету)
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21010, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Ботанічна, буд. 30-32
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Продавця впродовж 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Товару, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних Пiсляоплата 5 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 вересня 2019 06:30
Дата відповіді: 24 вересня 2019 12:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! ГУНП у Вінницькій області є неприбутковою установою та не є платником ПДВ в розумінні Податкового кодексу України. Враховуючи це, до торгів допускаються всі суб'єкти господарювання незалежно від форми господарювання та систем оподаткування, за якими вони працюють. Оцінка пропозицій Учасників буде здійснюватися за єдиним критерієм – ціни пропозиції ( з урахуванням всіх податків, зборів і всіх обов’язкових платежів, які сплачує Учасник ). Стосовно аналогів предмету закупівлі необхідно зазначити, що постачання аналогів умовами закупівлі не передбачено. Щодо ціни пропозиції, то у випадку, якщо Учасник не являється платником ПДВ він визначає ціну на предмет закупівлі без ПДВ. Така ціна розглядатиметься Замовником як остаточна. З повагою, Сергій Купровський.
Протирыччя у відповідях
Дата подання: 24 вересня 2019 14:47
Дата відповіді: 24 вересня 2019 17:24
Шановний пане Купровський , прошу пояснити протиріччя у Ваших відповідях , які Ви надали двом потенційним учасникам закупівлі . У своїй відповіді на питання "Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП" Ви пишете , цитую - "Стосовно аналогів предмету закупівлі необхідно зазначити, що постачання аналогів умовами закупівлі не передбачено." У відповіді на питання "Уточнення" іншого учасника Ви пишете , цитую - "При пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов'язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками. Тобто, при наданні еквіваленту, зазначення торговельної марки, фірми, виробника, а також його технічних і якісних характеристик є обов'язковим." Таке враження що ці відповіді писали дві різні людини з протилежними точками зору щодо суті заданого питання . Прошу дати чітку та однозначну відповідь , що для Вас важливіше - якість товару чи економія бюджетних коштів за рахунок якості . Точніше дайте відповідь на просте питання - чи даєте Ви право учасникам пропонувати аналоги (еквіваленти) вказаних Вами в Додатку №1 торгових марок .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дана відповідь була завантажена помилково. З повагою Сергій Купровський.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П. 31 968,00
UAH з ПДВ
31 968,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СВЯТОГОР ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА 47 493,70
UAH з ПДВ
47 493,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 49 859,30
UAH з ПДВ
49 859,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 15:35
Витяг 2.pdf
01 жовтня 2019 15:34
Мілам кріт деклар.pdf
01 жовтня 2019 15:34
Мілам кріт 1.pdf
01 жовтня 2019 15:34
Мілам кріт 2.pdf
01 жовтня 2019 15:34
Пронто поліроль 1.pdf
01 жовтня 2019 15:34
Пронто поліроль 2.pdf
01 жовтня 2019 15:34
Пронто поліроль 3.pdf
01 жовтня 2019 15:34
ГАЛА порошок ОВ 2.pdf
01 жовтня 2019 15:33
ГАЛА порошок ОВ 1.pdf
01 жовтня 2019 15:33
доместос 3.jpeg
01 жовтня 2019 15:33
доместос 4.jpeg
01 жовтня 2019 15:33
ШИК мило 70г ТУ 1.pdf
01 жовтня 2019 15:33
ШИК мило 70г ТУ 2.pdf
01 жовтня 2019 15:33
ШИК мило 70г ТУ 3.pdf
01 жовтня 2019 15:33
Договір миючі засоби 4.pdf
01 жовтня 2019 15:33
Договір миючі засоби 3.pdf
01 жовтня 2019 15:33
Договір миючі засоби 2.pdf
01 жовтня 2019 15:33
Договір миючі засоби 1.pdf
01 жовтня 2019 15:33
Договір миючі засоби 5.pdf
01 жовтня 2019 15:33
Договір миючі засоби 6.pdf
01 жовтня 2019 15:33
Виписка 1.pdf
01 жовтня 2019 15:33
Витяг 1.pdf
01 жовтня 2019 15:33
4-ОПП.jpeg
01 жовтня 2019 15:33
Паспорт 1.pdf
01 жовтня 2019 15:33
Витяг 3.pdf
01 жовтня 2019 15:33
Паспорт 2.pdf
01 жовтня 2019 15:33
довідка про рахунок.jpeg
01 жовтня 2019 15:33
Виписка 2.pdf
01 жовтня 2019 15:33
КОД.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 17:21
Електронний підпис
30 вересня 2019 17:13
Цінова пропозиція.pdf
30 вересня 2019 17:13
Таблиця відповідності.pdf
30 вересня 2019 17:13
Сертифікати.pdf
30 вересня 2019 17:13
Проект договору.pdf
30 вересня 2019 17:13
Інформація про учасника.pdf
30 вересня 2019 17:13
Довідка МВС.pdf
30 вересня 2019 17:13
public_doc.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабій С.П.

ФОП СВЯТОГОР ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 31 968,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 18:25

Документи

07 жовтня 2019 18:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 18:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
31 968,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2019 18:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 18:41
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 15:16
Договір № 635 від 21.10.2019р..pdf укладений
21 жовтня 2019 15:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 31 968,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 328,00 UAH)