ДК 021:2015: 71631450-9 (Послуги з технічного огляду мостів). Послуги зі спеціального обстеження мостів на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення Волноваського, Бахмутського, Олександрівського, Добропільського районів у Донецькій області.
Очікувана вартість
295 500,00 UAH
UA-2019-09-20-002683-b c69089521e5745879f654ddd02d83f92
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Місцезнаходження замовника: 84306, Україна, Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Контактна особа замовника: Олег Городчиков
+380958444129
drbgp.zakupki@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2019 18:00
Очікувана вартість: 295 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 476,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо вимог досвіду зі спеціальних обстежень
Дата подання: 24 вересня 2019 14:34
Дата відповіді: 27 вересня 2019 22:03
Тендерною документацією визначено предмет закупівлі - ДК 021:2015: 71631450-9 (Послуги з технічного огляду мостів). Послуги зі спеціального обстеження мостів на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення Волноваського, Бахмутського, Олександрівського, Добропільського районів у Донецькій області. Додатком 4 Тендерної документації вимагається скан-копія виконаного аналогічного договору зі спеціального обстеження автомобільного(их) мосту(ів), який(і) знаходиться на автомобільній дорозі загального користування (державного або місцевого значення) та акт виконаних робіт за вказаним договором. Чим (яким нормативним документом) визначено, що дане обстеження мостів – спеціальне??? Чи буде визнано аналогічними договори з обстеження автомобільного(их) мосту(ів), який(і) знаходиться на автомобільній дорозі загального користування та/або договори з паспортизації мостів на автомобільних дорогах, які включають той самий перелік робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання, повідомляємо, що відповідно до пункту 5 ДБН В.2.3-6:2009 МОСТИ ТА ТРУБИ. ОБСТЕЖЕННЯ І ВИПРОБУВАННЯ (далі – ДБН) спеціальне обстеження призначають для отримання даних, необхідних для складання технічного завдання на проект капітального ремонту або реконструкції.
Спеціальні обстеження містять всі роботи, передбачені плановимиобстеженнями (відповідно до 5.2.3 ДБН) і додатково можуть включати:
- тривалі високоточні геодезичні вимірювання деформацій, осідань, кренів;
- інші роботи, які мають дослідницький характер;
- натурні статичні та\або динамічні випробування.
Тому якщо у виконаному вами договорі про надання послуг з обстеження автомобільного мосту та/або з паспортизації мостів вказані види робіт, які зазначені вище відповідно до ДБН, він буде розглянутий як аналогічний договір.
Підтвердження наявності обладнання
Дата подання: 25 вересня 2019 15:14
Дата відповіді: 27 вересня 2019 22:03
Згідно Додатку 4 Тендерної документації для документального підтвердження наявності обладнання Учасник повинен надати: – копії технічних паспортів, або копії договорів (або рахунків) та накладних на їх придбання з копіями платіжних доручень. Вважаємо за необхідне додати до тексту: – копії технічних паспортів, або копії договорів (або рахунків) та накладних на їх придбання з копіями платіжних доручень, або довідку в довільній формі про наявність цього обладнання на балансі Учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Про надання додаткової інформації (документів необхідних для розрахунку тендерної пропозиції).
Дата подання: 25 вересня 2019 16:30
Дата відповіді: 27 вересня 2019 22:04
Для остаточного розрахунку тендерної пропозиції просимо надати додаткову інформацію щодо технічних характеристик по кожній споруді, а саме: довжина, ширина, матеріал несучих конструкцій.
Відповідь: Надаємо інформацію щодо технічних характеристик по кожній споруді:
- міст на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення Волноваського району: матеріал – метал, довжина – 20,00 м , ширина - 7,00 м,
- міст на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення Бахмутського району: матеріал – залізобетон, довжина – 12,00 м, ширина - 5,30 м,
- міст на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення Олександрівського району: матеріал – залізобетон, довжина – 10,00 м , ширина - 6,90 м,
- міст на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення Добропільського району: матеріал – метал, довжина – 23,00 м , ширина - 6,00 м.
Звертаємо УВАГУ на безпідставну дискримінацію
Дата подання: 26 вересня 2019 13:39
Дата відповіді: 27 вересня 2019 22:04
Чим керується Замовник при встановлені таких обмежувальних дискримінуючих вимог (на досвід якого Підприємства орієнтований): досвід здійснення спеціального обстеження кожного експерта (досвід за 2016 - 2018 рр); Довідка про виконання аналогічного договору за 2017-2019рр.? Чому саме ці роки? Чому обмежено в ці 3 роки? Чому досвідчений спеціалість/підприємство з досвідом 10-30 років не може виконати Вам цю роботу/надати послугу???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір” в розумінні дати укладення договору. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Також повідомляємо, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність).
щодо умов Тендерної документації
Дата подання: 26 вересня 2019 14:20
Дата відповіді: 27 вересня 2019 22:05
Коли введено в дію ДБН В.2.3-6:2016 (посилання на нормативний документ в Переліку обсягів послуг)?
Відповідь: Повідомляємо, що проект ДБН В.2.3-6:2016 розроблений ДП «Державний дорожній науково-дослідний інститут ім. М.П.Шульгіна» та погоджений з державними службами та міністерствами, знаходиться на стадії затвердження
про умови тендерної документації
Дата подання: 26 вересня 2019 14:34
Дата відповіді: 27 вересня 2019 22:06
Додатком 4 Тендерної документації вимагається: "Учасники в складі тендерної пропозиції обов’язково подають копію кваліфікаційного сертифікату виданого уповноваженим на це органом згідно встановленої форми та дійсний на території України експерта (експертів) з технічного обстеження будівель і споруд, які будуть безпосередньо залучені до виконання робіт (послуг), з документально підтвердженим досвідом здійснення спеціального обстеження кожного експерта (досвід за 2016 - 2018 рр). Для документального підтвердження надається скан-копія виконаного аналогічного договору з усіма додатками та акт приймання-передачі наданих послуг за договором.". При участі в закупівлі юридичної особи, в штаті якої є експерти з технічного обстеження будівель і споруд, яким чином аналогічний договір Учасника-юридичної особи підтвердить ДОСВІД ЗДІЙСНЕННЯ СПЕЦІАЛЬНОГО ОБСТЕЖЕННЯ КОЖНОГО ЕКСПЕРТА? Договори між Замовниками і Виконавцями-юридичними особами не містять інформації про працівників виконавця! Просимо виправити дане безглуздя!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
У тендерній документації прописаний перелік документів для участі в процедурі закупівлі як фізичних, так і юридичних осіб.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-20-002683-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Технотранспроект", Код ЄДРПОУ:30096823
Дата подання: 24 вересня 2019 14:14
Вимога до умов Тендерної документації
П.1 Розділу 3 Тендерної документації має вимогу з надання «копії паспорту або іншого документа, що посвідчує особу (для фізичних осіб)»;
Додаток 5 Тендерної документації містить вимогу: «Повноваження особи щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору на виконання робіт Учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників та/або наказом про призначення (у разі підписання керівником), довіреністю або дорученням (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника), що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів та копією документу, що посвідчує його особу.
Повноваження учасника-фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, підтверджуються поданням в складі тендерної пропозиції копії паспорта або іншого документа, що посвідчує його особу, та копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру.»
Підтвердженням повноважень посадової особи учасника-юридичної особи є документи, вказані у Тендерній документації - виписка з протоколу засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником), довіреність або доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника). Повноваження фізичної особи-підприємця підтверджує виписка або витяг з ЄДР. А паспорт громадянина України є документом, що ПОСВІДЧУЄ! особу власника та ПІДТВЕРДЖУЄ! громадянство України. Паспорт може посвідчувати особу власника при його присутності. Поширення через мережу інтернет (надання документів у складі тендерної пропозиції до системи ProZorro, яка має вільний доступ) засвідченої копії паспорту і ІПН фізичної особи не свідчить про наявність ПОВНОВАЖЕНЬ посадової особи, а лише сприятиме шахрайським діям з використанням особистих даних фізичної особи.
Враховуючи вищевикладене, з метою убезпечення використання особистих даних фізичної особи (посадової особи Учасника або фізичної особи-підприємця) для можливої протиправної діяльності, просимо Вас видалити з положень Тендерної документації вимоги з надання копії документу, що посвідчує особу посадової особи Учасника/ фізичної особи-підприємця та вимогу з надання копії паспорту або іншого документа, що посвідчує особу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2019 22:02
На вашу вимогу повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до статті 27 Закону під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.



Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 71631450-9 (Послуги з технічного огляду мостів). Послуги зі спеціального обстеження об'єкту «Міст на км 1+630 автомобільної дороги С050516 Благодатне – Валер'янівка».
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 81 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 222,50 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 407,00 UAH
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл.
Послуги зі спеціального обстеження об'єкту «Міст на км 1+630 автомобільної дороги С050516 Благодатне – Валер'янівка» (Обласний бюджет).
ДК 021:2015: 71631450-9 — Послуги з технічного огляду мостів
Доставка: 84333, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Академічна, 11
Дата доставки: до 31 жовтня 2019 00:00

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт протягом 10 робочих днів після його підписання. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
06 жовтня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку