Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт водовідвідних лотків вздовж р. Тетерів на території КП «Парк» в м. Житомирі
Очікувана вартість
2 861 844,00 UAH
UA-2019-09-20-002664-b b2c2a3e2e9d64589989fb52ea218d503
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
02.08.2019 оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт водовідвідних лотків вздовж р. Тетерів на території КП «Парк» в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015 4545300-7 Капітальний ремонт та реставрація) (номер закупівлі: UA-2019-08-02-001686-b).
Кінцевим строком подання тендерних пропозицій було 19.08.2019.
Однак у зв'язку з тим, що для участі у вказаній вище закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій, та відповідно до абз. 5 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовнику довелось відмінити ці відкриті торги.
22.08.2019 оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт водовідвідних лотків вздовж р. Тетерів на території КП «Парк» в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015 4545300-7 Капітальний ремонт та реставрація) (номер закупівлі: UA-2019-08-22-002261-c).
При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялись від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації закупівлі № UA-2019-08-02-001686-b.
Кінцевим строком подання тендерних пропозицій було 08.09.2019.
Однак у зв'язку з тим, що для участі у вказаній вище закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій, та відповідно до абз. 5 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовнику довелось відмінити ці відкриті торги.
Відповідно до п. 4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Зважаючи на необхідність закупівлі будівельних робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт водовідвідних лотків вздовж р. Тетерів на території КП «Парк» в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015 4545300-7 Капітальний ремонт та реставрація) та у зв'язку з тим, що замовником було двічі відмінено тендер через відсутність учасників, доцільно прийняти рішення про застосування переговорної процедури закупівлі згідно положень п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та провести переговори.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 15:32
Оскарження наміру укласти договір: 04 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт водовідвідних лотків вздовж р. Тетерів на території КП «Парк» в м. Житомирі (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, територія КП "Парк"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 жовтня 2019  —  27 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

20 вересня 2019 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 17:31
Повідомлення.pdf
20 вересня 2019 17:31
Протокол.pdf
20 вересня 2019 17:31
Додаток 1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "КОМФОРТ -БУД"
#40223320
Переможець 2 860 404,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 15:32

Документи

23 вересня 2019 15:32
Електронний підпис
23 вересня 2019 15:31
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 15:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "КОМФОРТ -БУД"
#40223320
2 860 404,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2019 15:32
Електронний підпис
23 вересня 2019 15:31
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 17:40
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 14:07
Дод. угода № 2.pdf зміни до договору
22 січня 2020 14:06
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:58
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:57
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 12:47
Договір №244.pdf укладений
09 жовтня 2019 12:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 2.1., п. 5.1.1., п. 10.1. та додатків №2,3 до Договору
Номер договору про закупівлю: 244
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 2.1 до договору у зв'язку з виділенням фінансування та продовженням терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 244
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 860 404,00
UAH (в тому числі ПДВ 476 734,00 UAH)