Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2019-09-20-002652-b a45ddd6b2261487a870188edfb615962
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

0000000000000000000000000

0000000000 00000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 00000000000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 0000000000000000 обл., 00000000, 00000000000000000000000000000
Контактна особа: 0000000000000000000000000
0000000000
00000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Обґрунтування
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 17:28
Оскарження наміру укласти договір: 01 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


000000000000000000
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
payment-events.000000000000000 payment-types.00000000000 Робочі

Тендерна документація

20 вересня 2019 17:23
00000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-04-000007 ● 8e0ec2bf86024729aa855e08d1aae599
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2019 12:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.10.2019 № 42

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 04.10.2019 року № 42
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2019-09-20-002652-b від 20.09.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-04 15:39:48

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі Електричної енергії за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-20-002652-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури без урахування внесених змін до даної форми, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутня інформація у пункті «8-2. Джерело фінансування закупівлі»?
2. Чому повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури не містить інформації стосовно посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини п'ятої статті 7-1 Закону в частині не надання пояснень.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 17:28

Документи

20 вересня 2019 17:28
00000000
20 вересня 2019 17:28
0000000
20 вересня 2019 17:28
0000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 17:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
#00000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 вересня 2019 17:28
00000000
20 вересня 2019 17:28
0000000
20 вересня 2019 17:28
0000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 укладений
17 грудня 2019 21:09
00000000 зміни до договору
09 грудня 2019 19:55
000000000000000000000000000000000 зміни до договору
09 грудня 2019 19:55
00000000 укладений
03 жовтня 2019 16:08
0000000000000000000 укладений
03 жовтня 2019 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 0000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 00000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000000
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ