Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пожежні рукави діаметром 51 та 77 міліметрів (скатки довжиною 20 метрів із двома нав'язаними з'єднувальними головками на кожній)
Очікувана вартість
2 745 000,00 UAH
UA-2019-09-20-002645-b d7142a4fc5844578a0fefc79e1b1719e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осовська Оксана Вікторівна

+380505486098 umto@dn.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДСНС України у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 38652962
Вебсайт: http://www.donetsk.mns.gov.ua
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ МИТРОПОЛИТСЬКА, будинок 175
Контактна особа: Осовська Оксана Вікторівна
+380505486098
umto@dn.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2019 13:16
Очікувана вартість: 2 745 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 725,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44480000-8: Протипожежне обладнання різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1413 од.
Пожежні рукави діаметром 51 та 77 міліметрів (скатки довжиною 20 метрів із двома нав'язаними з'єднувальними головками на кожній) (Джерело фінансування закупівлі: субвенція з Місцевого бюджету Державному бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 44480000-8 — Протипожежне обладнання різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець, здійснює оплату по факту отримання товару або його частини і після перевірки відповідності товару заявленим параметрам, а також наявності всіх необхідних документів протягом 10 робочих днів Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2019 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 11:14
сопр амку2.pdf
07 жовтня 2019 11:14
сопр амку1.pdf
07 жовтня 2019 11:14
протокол7.pdf
07 жовтня 2019 11:14
протокол6.pdf
07 жовтня 2019 11:14
протокол5.pdf
07 жовтня 2019 11:14
протокол4.pdf
07 жовтня 2019 11:14
протокол3.pdf
07 жовтня 2019 11:14
протокол2.pdf
07 жовтня 2019 11:14
протокол1.pdf
07 жовтня 2019 11:14
Перелiк_змiн.doc
07 жовтня 2019 11:14
Додаток_6_Пояснювальна записка.doc
07 жовтня 2019 11:14
Додаток 5Проект договора.docx
07 жовтня 2019 11:14
Додаток 4 Технічні вимоги.doc
07 жовтня 2019 11:14
Додаток_3_ст._17.doc
07 жовтня 2019 11:14
Додаток_2_Квалiфiкацiйнi_критерii.doc
07 жовтня 2019 11:14
Додаток_1_Тендерна_пропозицiя.doc
07 жовтня 2019 11:14
Тендерна_документацiя нова редакція.doc
20 вересня 2019 17:20
оголошення2.pdf
20 вересня 2019 17:20
оголошення1.pdf
07 жовтня 2019 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 11:14
сопр амку2.pdf
07 жовтня 2019 11:14
сопр амку1.pdf
07 жовтня 2019 11:14
протокол7.pdf
07 жовтня 2019 11:14
протокол6.pdf
07 жовтня 2019 11:14
протокол5.pdf
07 жовтня 2019 11:14
протокол4.pdf
07 жовтня 2019 11:14
протокол3.pdf
07 жовтня 2019 11:14
протокол2.pdf
07 жовтня 2019 11:14
протокол1.pdf
07 жовтня 2019 11:14
Перелiк_змiн.doc
07 жовтня 2019 11:14
Додаток_6_Пояснювальна записка.doc
20 вересня 2019 17:20
Додаток_6_Пояснювальна записка.doc
07 жовтня 2019 11:14
Додаток 5Проект договора.docx
20 вересня 2019 17:20
Додаток 5Проект договора.docx
07 жовтня 2019 11:14
Додаток 4 Технічні вимоги.doc
20 вересня 2019 17:20
Додаток 4 Технічні вимоги.doc
07 жовтня 2019 11:14
Додаток_3_ст._17.doc
20 вересня 2019 17:20
Додаток_3_ст._17.doc
07 жовтня 2019 11:14
Додаток_2_Квалiфiкацiйнi_критерii.doc
20 вересня 2019 17:20
Додаток_2_Квалiфiкацiйнi_критерii.doc
07 жовтня 2019 11:14
Додаток_1_Тендерна_пропозицiя.doc
20 вересня 2019 17:20
Додаток_1_Тендерна_пропозицiя.doc
07 жовтня 2019 11:14
Тендерна_документацiя нова редакція.doc
20 вересня 2019 17:20
Тендерна_документацiя.doc
20 вересня 2019 17:20
оголошення2.pdf
20 вересня 2019 17:20
оголошення1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Дата подання: 25 вересня 2019 11:38
Дата відповіді: 27 вересня 2019 13:24
Відповідно до технічних вимог до предмету закупівлі викладених в Додатку 4 до Тендерної документації рукава пожежні напірні, з двома нав’язаними головками типу ГРН захищеними нерозрізними полімерами (або еквівалент) захисними манжетами. Така вимога до предмету закупівлі характерна лише продукції марки «Аквасила» виробництва компанії ТОВ «Спецпріа». Тобто участь в процедурі закупівлі може взяти лише цей виробник чи його представник. Крім того вищезазначений додаток містить вимоги: гідравлічний робочий тиск, не менше, (МПа) – 2,0; випробувальний тиск, не менше, (МПа) – 3,0; розривний тиск, не менше, (МПа) – 6,0; стійкість до абразивного зносу, циклів стирання, не менше – 400. Зазначені показники є перевищенням норм встановлених національним стандартом ДСТУ 3810-98 «Пожежна техніка. Рукава пожежні напірні. Загальні технічні умови. Зі зміною № 1». Враховуючи викладене тендерна документація викладена з порушеннями ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель просимо внести зміни до Додатку 4 до Тендерної документації, а саме: в реченні «рукава пожежні напірні, з двома нав’язаними головками типу ГРН захищеними нерозрізними полімерами (або еквівалент) захисними манжетами» слова «захищеними нерозрізними полімерами (або еквівалент) захисними манжетами» виключити; показники «гідравлічний робочий тиск, не менше, (МПа)» з «2,0» змінити на «1,6»; «випробувальний тиск, не менше, (МПа)» з «3,0» змінити на «2,4»; «розривний тиск, не менше, (МПа)» з «6,0» змінити на «4,0»; «стійкість до абразивного зносу, циклів стирання, не менше» з «400» змінити на «100».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Головного управління ДСНС України у Донецькій області уважно розглянуто Ваше звернення.
Під час здійснення закупівель наша служба керується основними принципами передбаченими Законом України “Про публічні закупівлі”, зі змінами (далі - Закон), які включають в себе, у тому числі, максимальну економію та ефективність.
З метою забезпечення дотримання зазначених принципів та керуючись досвідом використання пожежних рукавів підпорядкованими підрозділами Головного управління, при розробці технічних вимог на закупівлю за ДК 021:2015 код 44480000-8 Протипожежне обладнання різне (Пожежні рукави діаметром 51 та 77 міліметрів (скатки довжиною 20 метрів із двома нав’язаними з’єднувальними головками на кожній)) врахована наявність нав’язаних головок, які захищені нерозрізними полімерними (або еквівалент) захисними манжетами, що дозволить збільшити термін служби рукавів до ремонту, а як наслідок і зекономити бюджетні кошти.
Також, звертаємо Вашу увагу, що згідно частини 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ми вдячні Вам за небайдужість до проведення нашою службою процедур закупівель.
Чинність сертифікату відповідності на рукава
Дата подання: 26 вересня 2019 16:32
Дата відповіді: 27 вересня 2019 16:34
Маю намір взяти участь в даній закупівлі. В тендерній документації у Додатку 4 до тендерної документації вказано: "...Сертифакат(ти) відповідності та протокол(и) сертифікаційних випробувань повинні бути чинними не менше ніж на термін повної поставки запропонованого учасником товару." Чи буде відхилена моя пропозиція, якщо сертифікат відповідності на рукава чинний до 13 листопада 2019 року? При цьому Я надам разом з доментацією ЛИСТ-ГАРАНТІЮ про те, що сертифікат відповідності та відповідні протоколи випробувань на рукава зобов'язуюсяя надати при постачанні Товару (у випадку перемоги в Закупівлі) Вважаю, що робити новий сертифікат в той час, коли попередній сертифчкат ще діє (понад 1,5 місяці) не є доцільним. І це наводить на думку, що даною вимогою ви як Замовник свідомо звужуєте коло Учасників закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Головного управління ДСНС України у Донецькій області уважно розглянуто Ваше звернення.
В тендерній документації Замовник встановлює умови, критерії до Учасників та вимоги до підготовки тендерних пропозицій і відповідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі — Закон України), необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
Для участі у процедурі відкриті торги на закупівлю за ДК 021:2015 код 44480000-8 Протипожежне обладнання різне (Пожежні рукави діаметром 51 та 77 міліметрів (скатки довжиною 20 метрів із двома нав’язаними з’єднувальними головками на кожній)) Учасники повинні надавати тендерні пропозиції, які відповідають умовам тендерної документації Замовника.
Згідно частини 4 статті 28 Закону після оцінки пропозицій, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону, Замовник розглядає тендерні пропозиції Учасників на відповідність вимогам тендерної документації.
У разі, якщо тендерна пропозиція Учасника не відповідає критеріям встановленим до Учасників та умовам тендерної документації, Замовник приймає рішення відповідно статті 30 Закону України.
Щодо документації, яка вимагається від учасника
Дата подання: 26 вересня 2019 16:41
Дата відповіді: 27 вересня 2019 16:37
Відповідно до технічних вимог до предмету закупівлі викладених в Додатку 4 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати скановані(у) кольорові(у) копії(ю) з оригіналів(у) сертифікатів(у) відповідності вимогам ДСТУ 3810-98 “Пожежна техніка. Рукава пожежні напірні. Загальні технічні умови” на пожежні рукави відповідних діаметрів (заявлених у тендерній документації замовника) та скановані(у) кольорові(у) копії(ю) з оригіналів(у) протоколів(у) сертифікаційних випробувань пожежних рукавів відповідних діаметрів (заявлених у тендерній документації замовника), виданого(их) акредитованою лабораторією, на відповідність основних показників відображених у технічних характеристиках запропонованих учасником, а саме: гідравлічний робочий тиск, випробувальний тиск, розривний тиск, стійкість до абразивного зносу. Сертифакат(ти) відповідності та протокол(и) сертифікаційних випробувань повинні бути чинними не менше ніж на термін повної поставки запропонованого учасником товару. Ця вимога є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників з огляду на наступне. З 01.01.2018 скасовано обов’язкову сертифікацію продукції. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів від 26.01.2018 № 93, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, скасовано відповідні нормативні акти. Предметом закупівлі за цією процедурою є рукава пожежні напірні, на які не поширюється дія Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 № 35. Тобто пожежні напірні рукава не підлягають обов’язковій сертифікації. Взяти участь у процедурі закупівлі можуть лише ті учасники, які за власним волевиявленням виготовили такі сертифікати. Тим самим Тендерна документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того згідно ч. 1 ст. 268 якість товарів, що поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам). Проект договору, що міститься в Додатку 5 до Тендерної документації, в свою чергу передбачає відповідальність за поставку неякісного товару. Відповідно Замовник захищений від поставки неякісного товару, тобто такого, що не відповідає чинним стандартам, законодавством України та в подальшому умовами Договору. Варто також зазначити, що вимога до терміну дії протоколу сертифікаційних випробувань є недоцільною, оскільки ці протоколи діють безстроково, тобто не мають терміну дії. Враховуючи викладене та керуючись ст. ст. 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою усунення дискримінаційних вимог просимо внести зміни до Додатку 4 до Тендерної документації виключивши вищезазначену вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання порушене у вимозі буде винесене на розгляд на найближчому засіданні тендерного комітету. У разі прийняття рішення щодо внесення змін до тендерної документації відповідні зміни будуть оприлюднені в електронній системі закупівель у встановленому законодавством порядку.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-20-002645-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПОСТ-01", Код ЄДРПОУ:32960947
Дата подання: 03 жовтня 2019 15:45
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Тендерна документація викладена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Таким чином наявні підстави для внесення змін до тендерної документації шляхом усунення умов викладених в скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 08 жовтня 2019 15:49
рішення від 07.10.2019 № 14396 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2019 15:49
рішення від 23.10.2019 № 15333.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2019 22:23

Документи подані скаржником

03 жовтня 2019 15:45
Платіжне доручення.pdf
03 жовтня 2019 15:45
Скарга.pdf
03 жовтня 2019 15:45
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

11 жовтня 2019 14:59
пояснення1.pdf
11 жовтня 2019 14:59
пояснення2.pdf
11 жовтня 2019 14:59
пояснення3.pdf
11 жовтня 2019 14:59
сопр амку1.pdf
11 жовтня 2019 14:59
сопр амку2.pdf
11 жовтня 2019 14:59
протокол1.pdf
11 жовтня 2019 14:59
протокол2.pdf
11 жовтня 2019 14:59
протокол3.pdf
11 жовтня 2019 14:59
протокол4.pdf
11 жовтня 2019 14:59
протокол5.pdf
11 жовтня 2019 14:59
протокол6.pdf
11 жовтня 2019 14:59
протокол7.pdf
11 жовтня 2019 14:59
Перелiк_змiн.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ОРФЕУС 2 603 085,00
UAH з ПДВ
2 603 085,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІРЕНА"" 2 743 050,00
UAH з ПДВ
2 743 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2019 17:21
Проект договору
07 листопада 2019 17:21
Довідка МВС
16 жовтня 2019 10:56
36.Протокол рукав 77мм.pdf
16 жовтня 2019 10:56
35.Протокол рукав 51мм.pdf
16 жовтня 2019 10:56
24.Фото рукав 51 мм.pdf
16 жовтня 2019 10:56
25.Фото рукав 77 мм.pdf
16 жовтня 2019 10:56
20.Сертифікат дилера.pdf
16 жовтня 2019 10:56
16.Паспорт Кірсанов А.О..pdf
16 жовтня 2019 10:56
12.Протокол зборів.pdf
16 жовтня 2019 10:56
11.Статут.pdf
16 жовтня 2019 10:56
7.Витяг ПДВ.pdf
16 жовтня 2019 10:56
6.Додаток 4.pdf
16 жовтня 2019 10:56
2.Додаток 2.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 11:13
Витяг 2019.pdf
16 жовтня 2019 11:13
Свидоцтво ПДВ.jpg
16 жовтня 2019 11:13
СТАТУТ.pdf
16 жовтня 2019 11:13
Протокол на директора.pdf
16 жовтня 2019 11:13
ПДВ.pdf
16 жовтня 2019 11:13
Наказ.pdf
16 жовтня 2019 11:13
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ОРФЕУС

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІРЕНА""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ОРФЕУС
#38001571
Переможець 2 603 085,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ОРФЕУС
#38001571
2 603 085,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 16:27
звіт про виконання договору.pdf укладений
19 грудня 2019 16:25
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 14:37
договір5.pdf укладений
20 листопада 2019 14:36
договір4.pdf укладений
20 листопада 2019 14:36
договір3.pdf укладений
20 листопада 2019 14:36
договір2.pdf укладений
20 листопада 2019 14:36
договір1.pdf укладений
20 листопада 2019 14:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 603 085,00
UAH (в тому числі ПДВ 433 847,50 UAH)