Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вивіски інформаційні (виготовлення та монтаж)_9034889
Очікувана вартість
2 627 000,00 UAH
UA-2019-09-20-002619-b 8bf2872d3472499fb2683c34e5e959a9
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Шифрук

+380443232078 shyfruk-ao@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Андрій Шифрук
+380443232078
shyfruk-ao@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 20:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 11:04
Очікувана вартість: 2 627 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 135,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39170000-4: Магазинні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2455 одиниця
Вивіски інформаційні (виготовлення та монтаж)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39170000-4 — Магазинні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлену Продукцію здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту поставки Продукції та виконання монтажу на підставі належно оформлених первинних документів (видаткова накладна, акт виконаних робіт) та належним чином оформленої податкової накладної, зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) Джерело фінансування - кошти товариства Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 16:12
Перелік змін до ТД вивіски від 27.09.2019.docx
27 вересня 2019 16:12
ТД зі змінами вивіски_9034889 від 27.09.2019.docx
27 вересня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 16:12
Перелік змін до ТД вивіски від 27.09.2019.docx
27 вересня 2019 16:12
ТД зі змінами вивіски_9034889 від 27.09.2019.docx
20 вересня 2019 17:06
ТД вивіски_9034889.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Індексний блок
Дата подання: 21 вересня 2019 13:21
Дата відповіді: 24 вересня 2019 16:49
1..1.3. Спосіб виготовлення вивіски . Індексний блок: довжина -0,83м. Тобто замовник хоче сказати, що цифри індекса повинні вміститися у 0,83 м незалежно від їхніх розмірів ? Чи відомо замовнику, що цифра "1" та цифра "0" мають різну ширину по горизнталі ?
Відповідь: Доброго дня! В технічній специфікації вказані розміри для цифр індексу.
Плівка Oracal жовтого кольору для оклеювання АКП
Дата подання: 21 вересня 2019 13:31
Дата відповіді: 24 вересня 2019 16:49
В тендерній документації Плівка Oracal жовтого кольору зустрічається тільки для оклеювання АКП. А на схематичних зображеннях над вхідними дверима є індекс у вигляді наліпки на фрамугах. Питання: Це Вам у якості подаруночка плівку Oracal наклеювати, якщо вона по документах ніде проходити не буде ?
Відповідь: Наліпка на фрамузі – це друк на плівці. Він вказаний у специфікації у пункті "ПЛІВКА МАТУЮЧА З ПЛОТЕРНОЮ ПРОРІЗКОЮ / АБО КОЛЬОРОВИМ ДРУКОМ".
2.3.4 Монтаж Наліпки Графік роботи
Дата подання: 21 вересня 2019 13:55
Дата відповіді: 24 вересня 2019 16:49
Графік розміщується на висоті 170 см від рівня підлоги до верхньої межі графіку роботи. Чи можна дописати слово "при можливості" ? Бо замовник забув прописати про візарунок на вхідних дверях - то дошки по діагоналі прокладені на дверях, то ще якась перепона. І вимушені будемо переклеювати наліпку, де є можливість, а не як прописано в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Неможливість розміщення будь якого з елементів Заявки фіксується Виконавцем на етапі передачі результатів замірів (п. 5.2.2 договору «наявність на фасаді елементів, що можуть заважати монтажу»). На підставі цієї інформації приймається рішення про місце монтажу, що відображається на макеті на погодження.
Неспівпадіння букв
Дата подання: 24 вересня 2019 16:17
Дата відповіді: 24 вересня 2019 16:52
Відкриваємо: Технічна специфікація 1.1. ВИВІСКА СТАНДАРТНА, 1.1.1 Складові частини, читаємо : D. логотип світловий 2310 х 360 мм E. індексний блок світловий 830 х 346 мм F. фриз не світловий висотою 600 мм Дуже странно, тому що на малюнку знизу зовсім інши букви А, В, С - Ви не находите ?
Відповідь: Дякуємо за уважність, Замовником буде розглянуто ваше питання щодо внесення змін до тендерної документації в зазначеній частині.
Размер цифр индекса
Дата подання: 25 вересня 2019 12:59
Дата відповіді: 26 вересня 2019 17:27
Здраствуйте. В технической части по индексу вопрос. Есть в примере цифры индекса высотой 19 см, Пять цифр шириной 83 см. 83см делим на 5= 16,6см. То есть одна литерная площадка или цифровая площадка будет составлять 16,6 см. И цифра "1" будет занимать четверть литерной площадки, а остальные цифры будут занимать всю литерную площадку ?
Відповідь: Так, всі цифри індексу будуть входити в єдину площадку індексного блока вивіски.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-20-002619-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "РЕГІОН 21", Код ЄДРПОУ:33677170
Дата подання: 21 вересня 2019 13:09
Проект договору лише на Продукцію
Замовник пише маячню в п. 5.2.3. проекту договору - перелік Продукції та робіт. Тендер лише на Продукцію ! Як Вам виставляти рахунок на перелік робіт, якщо він не прописаний в документації ? Вимогаємо добавити в технічну специфікацію додатка 1 проекту договору перелік робіт. Інакше п. 5.7 Приймання результатів Робіт здійснюється Покупцем на підставі Акту виконаних робіт, - буде нікчемним.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2019 17:16
Замовником буде розглянуто ваше питання щодо внесення змін до тендерної документації в зазначеній частині.
Номер вимоги: UA-2019-09-20-002619-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "РЕГІОН 21", Код ЄДРПОУ:33677170
Дата подання: 21 вересня 2019 13:40
НАЛІПКИ «ГРАФІК РОБОТИ»
Вимогаємо замовника прописати в тендерній документації, що години та графік роботи не є фіксованими згідно зображення та можуть бути різними в залежності від регіону. Бо якщо замовник надасть макет Графіку, де наприклад режим роботи з 9 до 19.00 - то без ціх правок це буде порушення тендерної документації, як таких, що відрізняються від тендерного завдання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2019 17:00
Згідно п. 5.2.3. проекту Договору (додаток 6 до тендерної документації) перед початком робіт Постачальник надає Замовнику на погодження усі макети. Графік роботи, як складова Заявки на об’єкт також має бути погоджений.
Номер вимоги: UA-2019-09-20-002619-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "РЕГІОН 21", Код ЄДРПОУ:33677170
Дата подання: 21 вересня 2019 13:48
2.7. НАВІГАЦІЙНІ ТАБЛИЧКИ З КОМПЛЕКТОМ КРІПЛЕНЬ
Про наліпки "графік роботи" замовник чітко написав - 170 см від рівня підлоги до верхньої межі графіку роботи. Вимогаємо також прописати і для навігаційних табличок - розмір від потолку до верхнього краю таблички, розмір від рівня підлоги до нижньої межі навігаційних табличок.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2019 17:02
У зв’язку з тим, що відділення Замовника розміщуються у орендованих приміщеннях з різною висотою та конфігурацією стелі вказати єдину висоту не має можливості. Під час монтажу табличок на об’єкті завжди присутній представник Замовника, який уповноважений надати чіткі вказівки щодо висоти розміщення.
Номер вимоги: UA-2019-09-20-002619-b.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "РЕГІОН 21", Код ЄДРПОУ:33677170
Дата подання: 21 вересня 2019 14:14
монтаж і підключення нової вивіски до електромережі
З проекту договору зовсім не зрозуміло про підготовчі роботи що до підключення нової вивіски до електромережі. Вимогаємо замовника більш детально прописати цей пункт. Щоб замовник вже підготував електромережу до підключення. А не так, що стирчать два тонесеньки проводки зі стіни, які пропрацюють місяць та перегорять. Тобто повинно в договорі дописано: Під`єднання до електромережі на висоті будівлі готує замовник. Якщо такої можливості немає, припустимо, у замовника в регіоні нема електрика з дозволом працювати на висоті, то пропишіть в тендерній документації цю послугу - виїзд електрика Постачальника та послугу під`єднання електрики зі сторони будівлі замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2019 17:03
Монтаж і підключення нової вивіски до електромережі – входить в комплекс робіт з розміщення вивіски.
Номер вимоги: UA-2019-09-20-002619-b.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "РЕГІОН 21", Код ЄДРПОУ:33677170
Дата подання: 21 вересня 2019 14:30
Заявка на об’єкт
Замовник не дописав те, що сам вимогає. Прикріпив взірець : лист "Заявка на об’єкт" . Відкриваємо проект договору п.5.2.3. Читаємо: Заявка на об’єкт повинна містити наступну інформацію: адресу доставки та монтажу, адресу доставки демонтованих ТМЦ, перелік Продукції та робіт. Вимгаємо замовника привести лист "Заявка на об’єкт" до умов тендерної документації - дописати перелік робіт, яких не існує в ціновій пропозиції, але їх треба ще прописати. Вимогаємо замовника дописати в лист "Заявка на об’єкт" ще дані з п.5.5 проекту договору, а саме: Приймання продукції по якості та кількості здійснює відповідальна особа Покупця певного структурного підрозділу (структурний підрозділ, посада, ПІБ відповідальної особи Покупця вказується в Заявці).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2019 17:07
Замовником буде розглянуто ваше питання щодо внесення змін до тендерної документації в зазначеній частині.
Номер вимоги: UA-2019-09-20-002619-b.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "РЕГІОН 21", Код ЄДРПОУ:33677170
Дата подання: 21 вересня 2019 14:43
5.7 Приймання результатів Робіт здійснюється Покупцем на підставі Акту виконаних робіт
Замовник в проекті договору прописав Заявку на проведення замірів - взірець прікрипив, в проекті договору прописав Заявку на об’єкт - взірець прікрипив. Вимогаємо дописати аналогічно: прописав Паспорт - просимо прикріпити взірець паспорту, прописав в проекті договору п .5.7 : Приймання результатів Робіт здійснюється Покупцем на підставі Акту виконаних робіт, вимогаємо прикріпити взірець Акту виконаних робіт в тендері на ТОВАР.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2019 17:15
Технічна специфікація містить необхідний зміст згаданих документів. Взірець паспорту є інтелектуальною власністю інших компаній, використовувати для прикладу які ми не маємо змоги.
Номер вимоги: UA-2019-09-20-002619-b.a7
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "РЕГІОН 21", Код ЄДРПОУ:33677170
Дата подання: 24 вересня 2019 15:57
Температура склеювання плівки зі склом > + 8 ° C
Так як аукціон буде проходити восени, то логічним буде той факт, що температура на вулиці буде близько нуля, а взимку взагалі мінусова. Відкриваємо Паспорт плівки і дивимось: Температура склеювання плівки зі склом > + 8 ° C. Але замовник про погдні умови ніде і словом не обмовився. Вимогаємо замовника пояснити, яким чином буде здійснюватись поклейка плівки на скло відділень Укрпошти, коли температура буде нижче + 8 ° C, чи буде замовник дописувати в договір орієнтування виконання заявки на об`єкт в залежності від погодних умов. Отже поклейка плівки нижче + 8 ° C є грубим порушенням паспорту виробника плівки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 вересня 2019 17:18
Замовником розглянуто ваше питання та прийняте рішення щодо внесення змін до тендерної документації. Зміни будуть внесені найближчим часом.
Номер вимоги: UA-2019-09-20-002619-b.a8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ, Код ЄДРПОУ:34952536
Дата подання: 24 жовтня 2019 11:26
Оскарження переможця
Переможцем визнан учасник,який має податковий борг, та подав в складі своєї пропозиції завідомо неправдиву інформацію. Біль детально у листі оскаржені. Фото наявності боргу також додається.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 жовтня 2019 12:52
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до умов та вимог тендерної документації – цінова пропозиція вимагається лише від переможця торгів за результатами аукціону в паперовому вигляді. Відповідно до умов та вимог тендерної документації учасник надав підписаний лист-гарантію про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», крім того – від переможця торгів вимагається довідка уповноваженого органу (або її копія) про відсутність/наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що діє станом на дату подання документу. Замовником буде розглянуто вказаний факт. Звертаємо увагу, що відмова в участі за вказаною обставиною є правом Замовника, а не його обов’язком. Відповідно до додатку 1 та додатку 4 до тендерної документації – від учасника вимагалась довідка в довільній формі що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного договору (не менше двох договорів) на поставку та монтаж інформаційних фасадних вивісок (зі світловими елементами) із зазначенням відповідної інформації, зокрема й щодо року укладення договору. Учасник у складі своєї пропозиції надав відповідну довідку, у складі якої міститься інформація про рік укладення договору, а саме – 2018 рік.
Номер вимоги: UA-2019-09-20-002619-b.b9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ, Код ЄДРПОУ:34952536
Дата подання: 29 жовтня 2019 11:09
Надати пояснення про переможця
Відповідно до ст. 32 Закону України про Публічні закупівлі, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів. Вимагаємо надати інформацію про стан заборгованості переможця з налогів та обов’язкових платежів. Тому що у відкритих реєстрах станом на 28 жовтня(на кінцеву дату подання документів переможцем торгів) наявна заборгованість. Відповідно до п.п.16.1.4 п.16.1 ст.16 ПКУ платник податків зобов’язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених ПКУ та законами з питань митної справи. У разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов’язання в установлені законодавством строки, майно такого платника податків передається у податкову заставу. Вимагаємо надати пояснення,як переможцем Закупівлі на суму понад 2 млн. грн. може бути учасник який має податковий борг та майно якого передеється у податкову заставу?
Також просимо надати пояснення, Згідно додатку 1 до тендерної документації, кваліфікаційним критерієм підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору є довідка про виконання аналогічного договору з зазначенням даних, та позитивні листи-відгуки від контрагентів зазначених у довідки. Так ТОВ «КПРІНТ » у складі своєї пропозиції надав відповідну довідку, у складі якої міститься інформація про рік укладення договору, а саме – 2018 рік. Але як рекомендаційний лист,який містить не правдиву інформацію, а саме про рік 2014 рік(коли підприємство зареєстровано з 2017 року) може бути підтвердженням досвідом виконання аналогічного договору? Таким чином учасником надано тільки один рекомендаційний лист.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 жовтня 2019 16:46
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду.
Відповідно до додатку 1 та додатку 4 до тендерної документації – від учасника вимагалась довідка в довільній формі що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного договору (не менше двох договорів) на поставку та монтаж інформаційних фасадних вивісок (зі світловими елементами) із зазначенням відповідної інформації, зокрема й щодо року укладення договору. Учасник у складі своєї пропозиції надав відповідну довідку, у складі якої міститься інформація про рік укладення договору, а саме – 2018 рік.
Замовник в черговий раз наголошує, що відмова в участі, скасування рішення про визначення учасника переможцем торгів, тощо є виключно правом Замовника, а не його обов’язком. Не передбачено імперативної норми законодавства, що встановлює обов’язкове відхилення у разі наявності заборгованості зі сплати податків та зборів.

Документи подані скаржником

24 жовтня 2019 11:26
Лист-оскарження
24 жовтня 2019 11:26
Податковий борг

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Моріарт" 759 360,00
UAH з ПДВ
759 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛОРИСТ УКРАЇНА" 2 627 000,00
UAH з ПДВ
1 898 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ 2 329 314,00
UAH з ПДВ
2 185 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КПРІНТ 2 470 000,00
UAH з ПДВ
2 189 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВАНКУР" 2 489 870,43
UAH з ПДВ
2 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІК ГРУП" 2 495 000,00
UAH з ПДВ
2 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 14:06
Пропозиція_Моріарт.pdf
08 жовтня 2019 14:06
Лист.pdf
04 жовтня 2019 12:50
юр.адреса та реквезити.pdf
04 жовтня 2019 12:50
Тех_завдання.pdf
04 жовтня 2019 12:50
Сертифікат Акрил.pdf
04 жовтня 2019 12:50
Пропозиція Моріарт.pdf
04 жовтня 2019 12:50
Пропозиц_Моріарт.docx
04 жовтня 2019 12:50
Наказ_1.pdf
04 жовтня 2019 12:50
Лист-згода.pdf
04 жовтня 2019 12:50
додаток_Висновок_ДСЕЕ.pdf
04 жовтня 2019 12:50
Додатки.pdf
04 жовтня 2019 12:50
Довідка_сфера закупів.pdf
04 жовтня 2019 12:50
Довідка_судимість.pdf
04 жовтня 2019 12:50
Довідка_ст50.pdf
04 жовтня 2019 12:50
Довідка_реєстр2.pdf
04 жовтня 2019 12:50
Довідка_реєстр.pdf
04 жовтня 2019 12:50
Довідка_корупція.pdf
04 жовтня 2019 12:50
Довідка_антикорупція.pdf
04 жовтня 2019 12:50
Довідка Моріарт.pdf
04 жовтня 2019 12:50
Гарантійний_Лист.pdf
04 жовтня 2019 12:50
Гарантійний лист.pdf
04 жовтня 2019 12:50
Витяг_держ_реэстра.pdf
04 жовтня 2019 12:50
ВИТЯГ ПДВ.pdf
04 жовтня 2019 12:50
Висновок_ДСЕЕ_ст1,2.pdf
04 жовтня 2019 12:50
ВИПИСКА 2.pdf
04 жовтня 2019 12:50
ВИПИСКА 1.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 17:46
Scan_20191007_170020.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 16:13
Електронний підпис
07 жовтня 2019 16:06
Рекомендаційний лист 2.pdf
07 жовтня 2019 16:06
Рекомендаційний лист 1.jpg
07 жовтня 2019 16:06
Наказ на директора.jpg
07 жовтня 2019 16:06
Додаток7.jpg
07 жовтня 2019 16:06
Додаток5.jpg
07 жовтня 2019 16:06
Додаток2.jpg
07 жовтня 2019 16:06
Додаток1.jpg
07 жовтня 2019 16:06
Додаток 3 стр11.jpg
07 жовтня 2019 16:06
Додаток 3 стр10.jpg
07 жовтня 2019 16:06
Додаток 3 стр9.jpg
07 жовтня 2019 16:06
Додаток 3 стр8.jpg
07 жовтня 2019 16:06
Додаток 3 стр7.jpg
07 жовтня 2019 16:06
Додаток 3 стр6.jpg
07 жовтня 2019 16:05
Додаток 3 стр5.jpg
07 жовтня 2019 16:05
Додаток 3 стр4.jpg
07 жовтня 2019 16:05
Додаток 3 стр3.jpg
07 жовтня 2019 16:05
Додаток 3 стр2.jpg
07 жовтня 2019 16:05
Додаток 3 стр1.jpg

Публічні документи

07 жовтня 2019 16:21
уставные.pdf
07 жовтня 2019 16:21
Технічна специфікація.pdf
07 жовтня 2019 16:21
СТАТУТ.compressed.pdf
07 жовтня 2019 16:21
Протокол.rar
07 жовтня 2019 16:21
Гарантыя договору.pdf
07 жовтня 2019 16:21
Аналогичные договора.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Моріарт"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛОРИСТ УКРАЇНА"

ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ

ТОВ КПРІНТ

ТОВ "АВАНКУР"

ТОВ "БІК ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Моріарт"
#39269262
Відхилено 759 360,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 15:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛОРИСТ УКРАЇНА"
#42878681
Відхилено 1 898 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 16:14
ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ
#34952536
Відхилено 2 185 000,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 17:15
ТОВ КПРІНТ
#41170191
Рішення скасоване 2 189 000,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 17:17
ТОВ КПРІНТ
#41170191
Відхилено 2 189 000,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 17:20
ТОВ "АВАНКУР"
#38556792
Відхилено 2 190 000,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 17:17
ТОВ "БІК ГРУП"
#39030540
Відхилено 2 495 000,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 17:19

Документи

01 листопада 2019 17:17
Електронний підпис

Документи

01 листопада 2019 17:19
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
01 листопада 2019 17:19
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі