Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”. ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”. ДК 021:2015 – 71310000-4 (Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва). Розробка проектно-кошторисної документації капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0544 Мирноград - Гродівка - до а/д /Н-20/ на ділянці км 15+394 - км 22+600».
Очікувана вартість
910 000,00 UAH
UA-2019-09-20-002471-b acaeb194bcea418b85777f6ec644713a
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Городчиков

+380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Контактна особа: Олег Городчиков
+380958444129
drbgp.zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 15:49
Очікувана вартість: 910 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4550 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0544 Мирноград - Гродівка - до а/д /Н-20/ на ділянці км 15+394 - км 22+600» (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Академічна, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2020
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі акту здачі-приймання послуг (далі – Акт) протягом 15 робочих днів після його підписання. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог Тендерної документації
Дата подання: 24 вересня 2019 14:20
Дата відповіді: 27 вересня 2019 22:11
1. Додатком 6 до Тендерної документації передбачено: «Вартість (ціна) пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати всі роботи передбачені в Завданні на виготовлення проектної документації, інших умов документації замовника та закупівлі, включаючи вартість експертизи готової проектної документації та отримання позитивного експертного звіту (висновку) державної експертизи». Враховуючи, що вартість експертизи проектної документації розраховується відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (зі змінами) у відсотковому співвідношенні від підсумку глав 1-9 ЗКР розробленої проектно-кошторисної документації і за відсутності орієнтовної загальної вартості будівництва, на час проведення закупівлі Учаснику не можливо визначити вартість проведення експертизи. Як Учаснику виконати дану вимогу Тендерної документації – визначити вартість експертизи проектної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваше запитання повідомляємо, що Учасник може це зробити користуючись ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва, затвердженими наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 24 вересня 2018 р. № 334
Замовником встановлені дискримінаційні вимоги
Дата подання: 26 вересня 2019 13:50
Дата відповіді: 27 вересня 2019 22:12
Чим керується Замовник при встановлені таких обмежувальних дискримінуючих вимог (на досвід якого Підприємства орієнтований): Довідка про виконання аналогічного договору за 2017-2019рр.? Чому саме ці роки? Чому обмежено в ці 3 роки? Чому досвідчене підприємство з аналогічним досвідом до 2017р. не може виконати Вам цю роботу??? Для довідки: роботу виконують досвідчені фахівці підприємства!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір” в розумінні дати укладення договору. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Також повідомляємо, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-20-002471-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Технотранспроект", Код ЄДРПОУ:30096823
Дата подання: 24 вересня 2019 14:17
Вимога щодо умов закупівлі
П.1 Розділу 3 Тендерної документації має вимогу з надання «копії паспорту або іншого документа, що посвідчує особу (для фізичних осіб)»;
Додаток 5 Тендерної документації містить вимогу: «Повноваження особи щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору на виконання робіт Учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників та/або наказом про призначення (у разі підписання керівником), довіреністю або дорученням (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника), що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів та копією документу, що посвідчує його особу.
Повноваження учасника-фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, підтверджуються поданням в складі тендерної пропозиції копії паспорта або іншого документа, що посвідчує його особу, та копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру.»
Підтвердженням повноважень посадової особи учасника-юридичної особи є документи, вказані у Тендерній документації - виписка з протоколу засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником), довіреність або доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника). Повноваження фізичної особи-підприємця підтверджує виписка або витяг з ЄДР. А паспорт громадянина України є документом, що ПОСВІДЧУЄ! особу власника та ПІДТВЕРДЖУЄ! громадянство України. Паспорт може посвідчувати особу власника при його присутності. Поширення через мережу інтернет (надання документів у складі тендерної пропозиції до системи ProZorro, яка має вільний доступ) засвідченої копії паспорту і ІПН фізичної особи не свідчить про наявність ПОВНОВАЖЕНЬ посадової особи, а лише сприятиме шахрайським діям з використанням особистих даних фізичної особи.
Враховуючи вищевикладене, з метою убезпечення використання особистих даних фізичної особи (посадової особи Учасника або фізичної особи-підприємця) для можливої протиправної діяльності, просимо Вас видалити з положень Тендерної документації вимоги з надання копії документу, що посвідчує особу посадової особи Учасника/ фізичної особи-підприємця та вимогу з надання копії паспорту або іншого документа, що посвідчує особу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2019 22:10
На вашу вимогу повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до статті 27 Закону під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.



Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 жовтня 2019 17:28
Коментар щодо відміни: Скасування закупівлі у зв’язку з технічною помилкою, яку неможливо усунути (після періоду уточнень неможливо внести зміни до тендерної документації).