Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пристрій безперебійного живлення
Очікувана вартість
16 500,00 UAH
UA-2019-09-20-002441-b 2e0f3423842a4fb5ae3e9cb0e1defd29
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Іванова

+380681760302 0681760302s@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ ПРАЦІ ТА ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41169207
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Світлана Іванова
+380681760302
0681760302s@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 11:30
Очікувана вартість: 16 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
Пристрій безперебійного живлення (джерело фінансування - міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд.75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2019  —  11 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата буде у жовтні місяці Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 16:21
Відомості про учасника (Дод. 4).docx
20 вересня 2019 16:21
Цінова пропозиція (Дод. 1).doc
20 вересня 2019 16:21
Оголошення.docx
20 вересня 2019 16:21
Кваліфікаційні вимоги (Дод. 3).docx
20 вересня 2019 16:21
Технічні вимоги (Дод. 2).docx
20 вересня 2019 16:21
ПРОЕКТ договору з додатками.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналог
Дата подання: 22 вересня 2019 10:56
Дата відповіді: 23 вересня 2019 09:39
Доброго дня! Шановний тендерний комітет, чи будуть розглядатись інші виробники з аналогічними технічними характеристиками? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Інспекція з питань праці та зайнятості населення допускає на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від заявленої, якщо пропозиція буде відповідати тех. вимогам предмета закупівлі або буде запропоновано учасником "покращений" варіант предмета закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 вересня 2019 06:34
Дата відповіді: 23 вересня 2019 09:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Інспекція з питань праці та зайнятості населення допускає на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від заявленої, якщо пропозиція буде відповідати тех. вимогам предмета закупівлі, або буде запропоновано учасником "покращений" варіант предмета закупівлі. Шановні учасники, вказуйте конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях. 2) Інспекція з питань праці та зайнятості населення допускає до участі в закупівлі учасників ФО-П. Ціна у Вас буде без ПДВ, а у інших з ПДВ. Нічого не знімається і не додається. Ми на Вас чекаємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 15 000,00
UAH з ПДВ
14 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Стеценко Олександр Володимирович" 16 200,00
UAH з ПДВ
14 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2019 20:18
техн.хар.pdf
29 вересня 2019 20:18
passport.pdf
29 вересня 2019 20:18
инфо довидка 001.pdf
29 вересня 2019 20:18
захист довкилля 001.pdf
29 вересня 2019 20:18
анкета участника 001.pdf
29 вересня 2019 20:18
несертификац.pdf
29 вересня 2019 20:18
spr+dog+vidguk08.pdf
29 вересня 2019 20:18
sert.kach.pdf
29 вересня 2019 20:18
ecsun avt2019.pdf
29 вересня 2019 20:18
ИНН завер.pdf
29 вересня 2019 20:18
passport nov.pdf
29 вересня 2019 20:18
витяг 001 завер..pdf
29 вересня 2019 20:18
випис 1,2.pdf
29 вересня 2019 20:18
komerc.pdf
29 вересня 2019 20:18
тех пар 001.pdf
29 вересня 2019 20:18
поривняльна 001.pdf
29 вересня 2019 20:18
dogovir.pdf
29 вересня 2019 20:18
гарантийный лист 1 001.pdf
29 вересня 2019 20:18
гарантийный лист 001.pdf
29 вересня 2019 20:18
ведомость 001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ФОП "Стеценко Олександр Володимирович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 14 220,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 10:04

Документи

02 жовтня 2019 10:04
Електронний підпис
02 жовтня 2019 09:59
Ріш. 21.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2019 10:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
14 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 жовтня 2019 10:04
Електронний підпис
02 жовтня 2019 09:59
Ріш. 21.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 16:26
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 16:38
Дог. безперебійники.pdf укладений
10 жовтня 2019 16:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 14 220,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 370,00 UAH)