Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт - облаштування освітленням із використанням автономного електрозабезпечення наземних пішохідних переходів, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на км 333+050, км 334+300, км 337+200, км 342+200, км 347+500, км 360+900, Херсонська область
Очікувана вартість
2 251 968,00 UAH
UA-2019-09-20-002386-b 5fe64adc020540cab67d1fcc5aa3b4bc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 15:21
Очікувана вартість: 2 251 968,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 259,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт - облаштування освітленням із використанням автономного електрозабезпечення наземних пішохідних переходів, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на км 333+050, км 334+300, км 337+200, км 342+200, км 347+500, км 360+900, Херсонська область (Джерело фінансування – спеціальний фонд Державного бюджету України за бюджетною програмою КПКВК 3107020 «Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм»)



Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. № 117 та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Виконавцю на строк не більше 1 (одного) місяця авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на підставі наданих рахунків - фактур. Виконавець зобов'язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для надання Послуг матеріалів, конструкцій, виробів та протягом 1 (одного) місяця з моменту отримання авансу виконати належним чином обсяг закупівель та надати Замовнику підтверджуючі документи (Акт по формі КБ-2В та Довідку по формі КБ-3) на суму сплаченого авансу, а Замовник зобов'язується їх прийняти встановленим порядком. При закінченні місячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 16:31
зміни до ТД.docx
02 жовтня 2019 16:31
Тендерна документація (зі змінами).docx
02 жовтня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 16:31
зміни до ТД.docx
02 жовтня 2019 16:31
Тендерна документація (зі змінами).docx
20 вересня 2019 16:09
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 25 вересня 2019 12:34
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 16:33
Доброго дня. Шановний Замовнику, просимо розглянути та внести відповідні зміни - кріплення мигаючих світлофорів на кронштейн до опори, а не на тросі. На кроштейні буде надійніше. Із розвитком інфраструктури міст, якщо буде необхідінсть перевезти щось вище 6 метрів, треба буде знімати троси на всіх пішохідних переходах.
Відповідь: Технічні завдання з переліком та видами робіт по даній закупівлі підготовлені балансоутримувачем – Службою автомобільних доріг у Херсонській області. Відповідно до цього розраховано очікувану вартість предмету закупівлі. Згідно вимог п.7 Додатку 5 до тендерної документації, Виконавець послуг зобов’язується розробити проектну документацію та надати її Замовнику. За умови дотримання вимог п.8 Додатку 5 до тендерної документації Виконавець може передбачити оптимальний варіант кріплень.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" 2 015 000,00
UAH з ПДВ
1 820 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограддорсервіс" 1 900 000,00
UAH з ПДВ
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 17:46
Електронний підпис
21 жовтня 2019 17:45
Довідки.pdf
10 жовтня 2019 10:33
Електронний підпис
10 жовтня 2019 10:32
26 Ліцезія, дозвіл.pdf
10 жовтня 2019 10:32
25 Установчі документи.pdf
10 жовтня 2019 10:32
21 Додаток 4 довідки.pdf
10 жовтня 2019 10:32
19 Відгук.pdf
10 жовтня 2019 10:32
18 КБ2,КБ3 9.pdf
10 жовтня 2019 10:32
17 КБ2, КБ3.pdf
10 жовтня 2019 10:32
16 КБ2, КБ3 8.pdf
10 жовтня 2019 10:32
15 КБ2, КБ3 7.pdf
10 жовтня 2019 10:32
14 КБ2, КБ3 6.pdf
10 жовтня 2019 10:32
13 КБ2, КБ3 5.pdf
10 жовтня 2019 10:32
12 КБ2, КБ3 4.pdf
10 жовтня 2019 10:32
11 КБ2, КБ3 3.pdf
10 жовтня 2019 10:32
10 КБ2, КБ3 2.pdf
10 жовтня 2019 10:32
9 КБ2, КБ3 1.pdf
10 жовтня 2019 10:32
7 Аналогічні договори.rar
10 жовтня 2019 10:32
6 Додаток 3 таблиця 4.pdf
10 жовтня 2019 10:32
5 Посвідчення АУП.zip
10 жовтня 2019 10:32
4 Трудові книжки ч.2.pdf
10 жовтня 2019 10:32
3 Трудові книжки ч.1.pdf
10 жовтня 2019 10:32
2 Додаток 3.ч.2.pdf
10 жовтня 2019 10:32
1 Додаток 3 ч.1.pdf
10 жовтня 2019 10:32
0 Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограддорсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
#40490301
Переможець 1 820 000,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 15:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
#40490301
1 820 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 15:36
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2020 15:07
ДУ №4 до БДР 232-10-19.pdf зміни до договору
01 лютого 2020 15:07
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2020 16:49
ДУ №3 до БДР 232-10-19.pdf зміни до договору
11 січня 2020 16:47
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2019 15:24
ДУ №2 до БДР 232-10-19.pdf зміни до договору
29 грудня 2019 15:21
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2019 18:12
ДУ №1 до БДР 232-10-19.pdf зміни до договору
22 грудня 2019 18:10
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 16:39
БДР 232-10-19.pdf укладений
30 жовтня 2019 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1. та Додатку №1 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-232/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-232/10-19 від 30.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., 3.1., Додатку №1, 2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-232/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №БДР-232/10-19 від 30.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., 3.1., Додатку №2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-232/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №БДР-232/10-19 від 30.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 15 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-232/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору №БДР-232/10-19 від 31.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2019 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 1 639 829,57
UAH (в тому числі ПДВ 273 304,92 UAH)