Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-09-20-002275-b fb9053c0af004886af222fbd01a1be72
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Мамай

+380958161042 urist1901@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02013165
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ ЛЕВАНЕВСЬКОГО будинок 26
Контактна особа: Алла Мамай
+380958161042
urist1901@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 11:00
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штука
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Леваневського, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості (ціни) Товару здійснюється Замовником на умовах після отримання Товару протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання обома сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 15:48
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
20 вересня 2019 15:48
Тендерна документація_ноутбуки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 вересня 2019 06:36
Дата відповіді: 26 вересня 2019 10:06
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за Ваше запитання.

1. «Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?»

В тенедерній документації, а саме у Додатку 3 (Технічні вимоги) в першому абзаці зазначено «До уваги учасників: Вважати зазначені у технічному завданні посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника такими, що містять вираз «або еквівалент»», виходячи з цього тендерний комітет буде розглядати пропозиції що містять в собі еквівалентні товари, але не гірші за своїми параметрами (властивостями) ніж ті, що містяться у вимогах тендерної документації.

2. «Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";»

В тенедерній документації, а саме у Додатку 3 (Технічні вимоги) у другому абзаці зазначено «Пропозиція Учасника має містити чітке вказання моделі запропонованого товару для можливості складання звіту про відповідність запропонованої моделі технічним вимогам предмету закупівлі.», крім того, пропозиції що не мають чіткого зазначення моделі – будуть відхилені замовником, про що замовник повідомляє у п’ятому абзаці «Пропозиція Учасника, що не містить чіткого вказання моделі запропонованого товару – буде відхилена Замовником».

3. "Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?"

Статте 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Так, фізичні особи-підприємці не платники ПДВ допускаються до участі на рівних умовах з іншими учасниками. У статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону». При розгляді пропозицій фізичних осіб-підприємців не платників ПДВ Замовник буде розглядати запропоновану учасниками ціну як остаточну.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-20-002275-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 23 вересня 2019 13:42
Умови
Шановний Замовнику!

Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Проте тендерна документація містить наступну вимоги, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі та недискримінація учасників): «Постачальник повинен мати власний сервісний центр у місті Суми. Постачальник не може доручити виконання гарантійних зобов’язань третій стороні.»

Вбачаємо в діях Замовника порушення с. 3 ЗУ «Про публічну закупівлю», а саме принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживання

Так як ця вимога суттєво обмежує коло учасників, унеможливлює участь постачальників з інших міст та регіонів країни, що призводить до значного зменшення конкуренції , просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та надати можливість взяти участь у закупівлі тим учасникам, що не проживають та не мають власності саме у Сумах, але співпрацюють із сумськими сервісними центрами на договірних засадах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 вересня 2019 10:09
Тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог щодо потенційних Учасників. Що стосується вимоги у формі наявності власного сервісного центру в м. Суми, то це є обов’язковою і цілком обґрунтованою умовою, яка була встановлена у чіткій відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», користуючись, зокрема, положенням п. 3 ст. 22, яка дозволяє Замовнику включити в тендерну документацію іншу інформацію, яку він вважає за необхідне. Існують реальні ризики, які підтверджуються попереднім досвідом, що Постачальники, які знаходяться в інших містах не забезпечать належного рівня виконання гарантійних зобов’язань (час реагування на гарантійну заявку не відповідав вимогам, не була надана тимчасова заміна на час перебування обладнання у сервісному центрі постачальника та ін.), або виконання таких зобов’язань потребувало додаткових витрат часу та оплати транспортних витрат зі сторони Замовника (відправка обладнання у інші міста). Крім того, були випадки, коли Учасники із інших міст укладали фіктивні договори із будь-якими фізичними або юридичними особами у місті Замовника, що призводило до відмови останніх у гарантійному обслуговування, так як ніяких юридичних зобов’язань треті особи перед Замовником не мають, що, у свою чергу, призводило до додаткових витрат часу та витрат на транспортування. Вищезазначене призводило до зупинки робочого процесу лікарів та збільшення статей витрат місцевого та державного бюджету для вирішення гарантійних питань. Слід також зазначити, що в рамках медичної реформи робота лікаря стає неможливою без наявності працюючого ноутбука (комп’ютера, планшета), тому – саме час реакції та якість надання гарантійного та післягарантійного обслуговування має для нас, як Замовника, вирішальне значення. Крім того, як показує досвід, після оплати поставлених товарів стає вкрай важко впливати на Постачальника при невиконанні ним, або несвоєчасному, неякісному виконанні своїх гарантійних зобов’язань особливо дистанційно. Враховуючи необхідність забезпечення безперервного лікувального процесу, Замовнику необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з сервісного обслуговування обладнання, що закуповується. Саме тому – наявність сервісного центру Учасника (Постачальника) саме в нашому місті, який буде в повній мірі нести відповідальність за поставлений товар з дотриманням необхідних строків реагування на гарантійну заявку, на нашу думку, є запорукою безперебійної роботи обладнання, і як наслідок – лікувального процесу. У зв’язку з вищевикладеним, тендерним комітетом будуть відхилені пропозиції Учасників, які не матимуть сервісного центру в м. Суми.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Проксіма-сервіс 181 896,00
UAH з ПДВ
181 896,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 10:46
Електронний підпис
07 жовтня 2019 10:45
20.Витяг з ЄДР.pdf
07 жовтня 2019 10:45
18.Копія Статуту.pdf
07 жовтня 2019 10:45
Lenovo_V130-15IKB_81HN00NERA.pdf
07 жовтня 2019 10:45
13.Порівняльна таблиця.pdf
07 жовтня 2019 10:45
2017 decl REE_UA.032.D.00708-17 002.jpg
07 жовтня 2019 10:45
2017 decl REE _UA.032.D.00708-17 001.jpg
07 жовтня 2019 10:45
2017 decl EMC_UA.032.D.00709-17 002.jpg
07 жовтня 2019 10:45
2017 decl EMC_UA.032.D.00709-17 001.jpg
07 жовтня 2019 10:44
33.Інформаційний лист.pdf
07 жовтня 2019 10:44
32.Авторизаційний лист.pdf
07 жовтня 2019 10:44
2.Тендерна пропозиція.pdf
07 жовтня 2019 10:44
1.Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Проксіма-сервіс

Інформація про відміну

Дата відміни
07 жовтня 2019 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій