Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
95 000,00 UAH
UA-2019-09-20-002269-b c5d06e957032445d9a2429e4a92184ab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Лук'янова

+380689020188 lvp.2018work@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИРЕКЦІЯ ТЕРИТОРІЙ І ОБ'ЄКТІВ РЕКРЕАЦІЇ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 32350241
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Валентина Лук'янова
+380689020188
lvp.2018work@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2019 20:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 14:16
Очікувана вартість: 95 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Ноутбуки (власні кошти).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 вересня 2019 06:36
Дата відповіді: 23 вересня 2019 12:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу, дякуємо за запитання та повідомляємо наступне.
Щодо питання 1:
В п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, згідно Додатку 1 до ТД. В разі якщо в документації є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання читати з виразом «або еквівалент» (згідно ст.22 Закону). Технічні характеристики еквіваленту повинні бути рівноцінними, або покращеними, ніж визначені Замовником. У випадку надання Учасником еквіваленту він повинен обов’язково надати у складі пропозиції технічні характеристики еквіваленту та порівняльну таблицю щодо відповідності запропонованого еквіваленту наведеним Замовником характеристикам». Форма Порівняльної таблиці щодо відповідності технічних характеристик запропонованого товару наведеним замовником характеристикам наведена у Додатку 8 до Тендерної документації.
У Додатку 7 до ТД, в якому надана форма Тендерної пропозиції вказано, що Учасник не повинен відступати від даної форми, а у рядку 2 таблиці, наведеної у цієї формі, зазначено, що Учасник повинен вказати найменування для кожного запропонованого товару окремо, з урахуванням технічних характеристик.
Щодо питання 2:
У п. 5 розділу «Загальні положення» Тендерної документації зазначено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, крім фізичних чи юридичних осіб, до яких застосовані санкції відповідно до Указу Президента від 14.05.2018 №126/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та Закону України «Про санкції».
У п. 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з урахуванням податку на додану вартість (ПДВ). Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори, у тому числі ті, що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України, а також всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору».
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично та шляхом застосування електронного аукціону.
При здійсненні закупівлі ми дотримуємося принципів публічних закупівель, які визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-20-002269-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 07 жовтня 2019 16:58
До уваги замовника
Шановний замовник, звертаємо Вашу увагу на технічну не відповідність запропонованої моделі ноутбука учасником ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" технічним вимогам до товару. Однією з обов'язкових характеристик є "Матеріал корпуса: Метал і пластик". Також у документі тендерної документації "Додаток 1 до ТД-тех. характеристики Ноутбуки.docx" визначено "п.11. Конфігурація обладнання, що буде запропонована у складі тендерної пропозиції, повинна відповідати технічним вимогам, наведеним вище. Якщо Учасник пропонує товар, технічні характеристики якого відрізняються від наведених вище, він повинен обов’язково надати порівняльну таблицю щодо відповідності запропонованого еквіваленту наведеним Замовником характеристикам. Технічні характеристики еквіваленту повинні бути рівноцінними, або покращеними, ніж визначені Замовником." Учасником ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" запропоновано Ноутбук Acer Aspire 3 A315-53-57PX (NX.H38EU.032), матеріал корпуса якого - пластик. Учасником запропоновано ноутбук , характеристики якого відрізняються, але на вимогу тендерної документації додаток 1 п.11 - порівняльну таблицю щодо відповідності запропонованого еквіваленту наведеним Замовником характеристикам ним не надано. Також зауважимо, що пластиковий корпус не є еквівалентом та аналогом металевого. На підтвердження інформації надаємо посилання на відомі інтернет-магазини з детальним описом характеристик ноутбука Acer Aspire 3 A315-53-57PX (NX.H38EU.032) , де скрізь вказано - матеріал корпусу - пластик. https://hotline.ua/computer-noutbuki-netbuki/acer-aspire-3-a315-53-57px-nxh38eu032/. https://www.moyo.ua/noutbuk-acer-aspire-3-a315-53-nx-h38eu-032/426663.html. https://comfy.ua/noutbuk-acer-aspire-3-a315-53-57px-nx-h38eu-032-obsidian-black-harakteristiki.html. Враховуючі не відповідність характеристик запропонованого учасником ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" ноутбука , вимагаємо дискваліфікувати його пропозицію. та перейти до розгляду пропозицій наступних учасників. Все те саме стосується пропозиції учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", який пропонує саме цей ноутбук Acer Aspire 3 A315-53, корпус якого не є металевим.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 жовтня 2019 11:34
Шановний Учаснику!
Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 81 300,00
UAH з ПДВ
81 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 85 425,00
UAH з ПДВ
85 425,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 94 500,00
UAH з ПДВ
93 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВІСТА ГРУП" 94 980,00
UAH з ПДВ
93 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕРНА" 94 938,00
UAH з ПДВ
93 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 14:39
Електронний підпис
04 жовтня 2019 14:28
Паспорт.pdf
04 жовтня 2019 14:28
ІПН.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 16:55
Електронний підпис
04 жовтня 2019 16:25
Статут 2019.pdf
04 жовтня 2019 16:25
Гарантийный талон.pdf
04 жовтня 2019 16:25
Витяг 08.09.2019.pdf
04 жовтня 2019 16:25
Acer cert.rar

Публічні документи

12 жовтня 2019 17:25
Довідка ДФС.jpg
12 жовтня 2019 17:25
МВС 07.10.19.pdf
05 жовтня 2019 13:10
Електронний підпис
05 жовтня 2019 13:07
Сертификат - Diawest Corp..pdf
05 жовтня 2019 13:07
HP ноутбуки до 23 05 23.pdf
05 жовтня 2019 13:07
Тендерна пропозиція .pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 14:40
Електронний підпис
27 вересня 2019 14:35
РН_Криворогсталь.pdf
27 вересня 2019 14:35
Додаток 6 Верна Уставные.pdf
27 вересня 2019 14:35
Додаток 6 Верна Витяг.pdf
27 вересня 2019 14:35
Договор_РН_ГИЦ.pdf
27 вересня 2019 14:35
Договор_ГИЦ_В19027.pdf
27 вересня 2019 14:35
Верна Уставные.pdf
27 вересня 2019 14:35
Верна Витяг (27.09).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "АВІСТА ГРУП"

ТОВ "ВЕРНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Відхилено 81 300,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 11:29
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Відхилено 85 425,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 17:52
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 93 550,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 16:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
93 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:20
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 12:22
Договір 66.pdf укладений
22 жовтня 2019 12:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 93 550,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 591,67 UAH)