Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (інтерактивні дошки)
Очікувана вартість
501 500,00 UAH
UA-2019-09-20-002036-b bfdefceba1ea47669968d5ab423c9391
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Печерська

+380577121218 rvo-elektr.khar@dniokh.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Харківської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146191
Місцезнаходження: 62461, Україна , Харківська обл., Харківський район, м. Південне, вул. ГАГАРІНА, 82
Контактна особа: Світлана Печерська
+380577121218
rvo-elektr.khar@dniokh.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 09:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 11:05
Очікувана вартість: 501 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 015,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Більш детально у тендерній документації. Джерело фінансування - бюджетні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штука
код ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (інтерактивні дошки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади загальної середньої освіти Харківського району Харківської області, Харківський район, Харківська область, 61098, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником у безготівковій формі на рахунок Учасника за фактично поставлений товар на підставі накладної та акту приймання-передачі. Джерело фінансування - бюджетні кошти. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 вересня 2019 06:39
Дата відповіді: 26 вересня 2019 15:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У п.8 Додатку 4 тендерної документації Замовника серед іншого зазначено, що Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції також наступні документи: - порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, з відомостями щодо їх відповідності (або не відповідності) необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, та вказати назву та модель, країну походження та виробника товару. Характеристики мають бути не гірше визначених у Таблиці 1 Додатку 4. 2. Згідно ч.1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону, п.п 2.1. ч. 2 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації містить інформацію щодо ціни тендерної пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-20-002036-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 24 вересня 2019 11:18
Щодо дискримінаційних вимог

Шановний Замовнику,
1. Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації Технологія дошки: Оптична (повинна підтримувати дотики пальцем, маркером і будь-яким непрозорим об’єктом). На сьогоднішній день існують дошки з іншими технологіями, які за функціональними характеристиками відповідають Вашим вимогам (підтримуються дотики пальцем, маркером і будь-яким непрозорим об’єктом) та є навіть кращими у використанні. Вказавши конкретну технологію дошки Ви обмежили коло Учасників, які можуть запропонувати Вам більш якісне обладнання для кращої організації навчального процесу. Таким чином, просимо Вас привести Тендерну документацію у відповідність до Наказу МОН №704, внести зміни до Додатку 4 Тендерної документації та видалити вимогу щодо технології дошки.
2. Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції Сертифікат консультанта з інтерактивного обладнання, який буде задіяний під час виконання договору, виданого органами Міністерства освіти і науки України, а також надати сертифікат спікера, виданого розробником програмного забезпечення. Звертаємо Вашу увагу, що ЖОДЕН нормативний акт не передбачає необхідності надання таких Сертифікатів. Більше того, порядок видачі/отримання Сертифікату, його форма, строк чинності, орган видачі НЕ РЕГЛАМЕНТОВАНО ніяким документом. Тому можна зробити висновок, що зазначена Вами вимога навмисно обмежує коло Учасників, які бажають взяти участь у закупівлі та надає перевагу лише одному конкретному Постачальнику. Таким чином, вимагаємо не порушувати законодавство України, внести зміни до Документації та видалити вимогу щодо надання Сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання, який буде задіяний під час виконання договору, виданого органами Міністерства освіти і науки України, а також надати сертифікат спікера, виданого розробником програмного забезпечення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 вересня 2019 15:21
Відповідь надано у прикріпленому файлі.
Номер вимоги: UA-2019-09-20-002036-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 24 вересня 2019 11:31
Дискримінаційні вимоги щодо програмного забезпечення
Шановний Замовнику, Додатком 4 Тендерної документації встановлено вимогу, що назва ПЗ повинна співпадати з назвою ТМ інтерактивної дошки. Зазначена Вами вимога дискримінує більшість Постачальників та є абсолютно НЕАРГУМЕНТОВАНОЮ. Відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Тому, зазначена Вами вимога (щодо назви) ніяким чином не впливає на технічні, якісні та кількісні характеристики товару, а лише навмисно обмежує коло потенційних Постачальників. Таким чином, вимагаємо внести зміни до Додатку 4 Тендерної документації та видалити вимогу, що назва ПЗ повинна співпадати з назвою ТМ інтерактивної дошки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 вересня 2019 15:27
Відповідь надано у прикріпленому файлі

Документи

27 вересня 2019 15:21
відповідь вимога 1.docx

Документи

27 вересня 2019 15:27
відповідь вимога 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К" 501 228,00
UAH з ПДВ
501 228,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 501 414,66
UAH з ПДВ
501 414,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 16:07
Тендерна пропозиція.pdf
10 жовтня 2019 16:07
Лист про санкції.pdf
10 жовтня 2019 16:07
Статут, завірена копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
Переможець 501 228,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 13:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АЛЬТАІР І К" #37658125

№ рішення у справі

640-р

Дата рішення у справі

15.10.2020

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
501 228,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:48
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 14:51
Договір Інтерактив дошки 19.pdf укладений
31 жовтня 2019 14:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 501 228,00
UAH (в тому числі ПДВ 83 538,00 UAH)