Теплові гармати
Очікувана вартість
5 914,68 UAH
UA-2019-09-20-001822-b e2a3dff3c4014941954f8de565bcb5eb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВП “Автоматика та машинобудування” ДП “НАЕК “Енергоатом”
Код ЄДРПОУ: 39688675
Місцезнаходження замовника: 52204, Україна, Дніпропетровська обл., Жовті Води, вул. Гагаріна, 4
Контактна особа замовника: Мирний Олександр
+380666730737
elena.npkaim@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 15:00
Очікувана вартість: 5 914,68 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Теплові гармати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за продукцію здійснюється по узгодженим цінам в національній валюті України протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з моменту поставки та проходження вхідного контролю Продукції за кількістю та якістю відповідно до нормативних документів Покупця, в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточних рахунок Постачальника зазначений в Договорі, згідно рахунку наданого Постачальником . Пiсляоплата 25 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 вересня 2019 14:47
Електронний цифровий підпис
20 вересня 2019 14:46
ТД Теплові гармати.docx
20 вересня 2019 14:46
Додаток №4.docx
20 вересня 2019 14:46
Додаток №3.docx
20 вересня 2019 14:46
Додаток №2.docx
20 вересня 2019 14:46
Додаток №1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 вересня 2019 06:40
Дата відповіді: 25 вересня 2019 09:19
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Еквіваленти допускаються, але у разі пропонування еквіваленту, учасник торгів в технічних характеристиках на товар повинен вказати конкретний тип чи марку товару, конкретного виробника та надати його технічний опис.
Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються. Найбільш економічно вигідна ціна тендерної пропозиції визначається електронною системою закупівель за результатами проведеного електронного аукціону. Критерій оцінки тендерних пропозицій – ціна, яка повинна враховувати всі затрати пов’язані із сплатою податків (в тому числі податку на додану вартість), обов’язкових платежів та зборів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОНИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" 5 700,00
UAH з ПДВ
5 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 11:10
001.jpg
07 жовтня 2019 11:10
002.jpg
07 жовтня 2019 11:10
003.jpg
07 жовтня 2019 11:10
004.jpg
07 жовтня 2019 11:10
005.jpg
07 жовтня 2019 11:10
006.jpg
07 жовтня 2019 11:10
007.jpg
07 жовтня 2019 11:10
инн овв 001.jpg
07 жовтня 2019 11:10
инфо про учасника.pdf
07 жовтня 2019 11:10
Лист-згода.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
07 жовтня 2019 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку